[/quote] Jullie kunnen bommie niet aan, bommie is ICT-erquote:Op maandag 14 maart 2011 21:22 schreef Day het volgende:
[..]
Toen hadden fluugs en ik meelij, maar de volgende keer, jonguh!
quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:23 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
[..]
Jullie kunnen bommie niet aan, bommie is ICT-er
Jullie kunnen bommie niet aan, bommie is ICT-erquote:
Psies! Grote mond joh.. nix aan het handje.. 1 van de twee ( ik kan ze nooit uit elkaar houden) heb ik nog een keer uitgenodigd voor een lunch en toen in de kou laten staan. Niets geen last daarna toen ik ze met Day tegenkwam. Grote mond enzo en dat is het ..quote:Op maandag 14 maart 2011 21:23 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
[..]
Jullie kunnen bommie niet aan, bommie is ICT-er
smaakt fantastisch!! hapje?quote:
Vrouwenquote:Op maandag 14 maart 2011 21:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Psies! Grote mond joh.. nix aan het handje.. 1 van de twee ( ik kan ze nooit uit elkaar houden) heb ik nog een keer uitgenodigd voor een lunch en toen in de kou laten staan. Niets geen last daarna toen ik ze met Day tegenkwam. Grote mond enzo en dat is het ..
Kutbommie, gij liegt!quote:Op maandag 14 maart 2011 21:08 schreef versabommie het volgende:
En waarom is het hier ineens actief? zwaaien en kusjes in de COS.. daar deed Mootie het ook de hele DGK periode
t is met kip!!!!!quote:Op maandag 14 maart 2011 21:26 schreef danilel het volgende:
[..]
Nahhh, ben niet zo vd visserigge
Maar toch thanx
ohwja.. Beequeen ookquote:
Het zijn net bakfietsen!quote:
juist goed opgelet!quote:
Ik ga zo weer het pc eend topic zoekenquote:Op maandag 14 maart 2011 21:27 schreef Day het volgende:
Hij liegt, hoor.
Hij heeft maanden gesmeekt om een FOK!meet, alleen maar om mij en fluugs te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |