quote:Op maandag 14 maart 2011 21:14 schreef Ceetje.. het volgende:
nou kap ik er effe mee hoor. Ik heb al 3x m'n beeldscherm moeten ondoen van cola
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:13 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
En hij is nog in de ontkenningsfase
Sinas drinken verhelpt je probleemquote:Op maandag 14 maart 2011 21:14 schreef Ceetje.. het volgende:
nou kap ik er effe mee hoor. Ik heb al 3x m'n beeldscherm moeten ondoen van cola
Hij doet een guidootje?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:13 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
En hij is nog in de ontkenningsfase
ik pak er zo maar eens een borrel bijquote:Op maandag 14 maart 2011 21:15 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Sinas drinken verhelpt je probleem
Wat heb jij eigenlijk een sjaggerijnige ava?quote:
sharing is caringquote:Op maandag 14 maart 2011 21:16 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik pak er zo maar eens een borrel bij
Shut up!quote:Op maandag 14 maart 2011 21:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat heb jij eigenlijk een sjaggerijnige ava?
Zal mij jeuken of jij wel of niet zin hebt, VROUWMENSCH!quote:Op maandag 14 maart 2011 21:18 schreef Day het volgende:
[..]
Shut up!![]()
Ik ben moe, geen zin vanavond .
Dus de dag dat jij en ik elkaar tegenkomen, hè.......quote:Op maandag 14 maart 2011 21:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zal mij jeuken of jij wel of niet zin hebt, VROUWMENSCH!![]()
Nou shaken die moneymakers!
nope was aan het koken.........quote:
is al eens gebeurt.. nix aan het handje.. heb al mijn vingers nog.. jij maakt mij niet bang.. met je sjaggie ava!quote:Op maandag 14 maart 2011 21:19 schreef Day het volgende:
[..]
Dus de dag dat jij en ik elkaar tegenkomen, hè.......
Ohw.. heet dat zo tegenwoordig?quote:
quote:
Toen hadden fluugs en ik meelij, maar de volgende keer, jonguh!quote:Op maandag 14 maart 2011 21:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
is al eens gebeurt.. nix aan het handje.. heb al mijn vingers nog.. jij maakt mij niet bang.. met je sjaggie ava!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |