flauw hoor!quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:40 schreef TimeJumper het volgende:
Zo en Laura is een bitch met de missie van Karim
Want blijkbaar mag je dat alleen hier zeggen![]()
![]()
![]()
Waarom kunnen we niet mee-eten want dan hoeven we allemaal niet te koken, alleen jij danquote:
ik heb al gegetenquote:Op maandag 14 maart 2011 20:56 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Waarom kunnen we niet mee-eten want dan hoeven we allemaal niet te koken, alleen jij dan![]()
Maar we wassen wel af
ja, hier moet je zwaaien enzo, dus wij zwaaien ons kapotquote:
Maaltijdsoepie met een paar sneden brood. Moeten op maandag altijd snel makkelijk eten, anders haal ik de voetbaltraining nietquote:Op maandag 14 maart 2011 20:59 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
aardappels, sperciebonen en rolladeen jij?
smakelijk!!quote:Op maandag 14 maart 2011 21:00 schreef TimeJumper het volgende:
Raar gedoe in COS, ik mocht altijd zeggen dat Laura een bitch is en een naar en saai karakter en nu is het ineens niet on-topic
Whahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet nog koken, ik ga spaghetti door elkaar gooien
dat mag, er bstaat vandaag paëlla op het menu... niet met fruit du mer maar KIP het meest veelzijdige stukje vleesquote:Op maandag 14 maart 2011 20:56 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Waarom kunnen we niet mee-eten want dan hoeven we allemaal niet te koken, alleen jij dan![]()
Maar we wassen wel af
kookse en smakelijkquote:Op maandag 14 maart 2011 21:00 schreef TimeJumper het volgende:
Raar gedoe in COS, ik mocht altijd zeggen dat Laura een bitch is en een naar en saai karakter en nu is het ineens niet on-topic
Whahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wij zijn zooooooooo gehoorzaamquote:Op maandag 14 maart 2011 20:58 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, hier moet je zwaaien enzo, dus wij zwaaien ons kapot. En hier mag je het ook zeggen als je Flauwra een bitch vindt, dus dat doen we dan ook
Das Spanje... Jij moet stokbrood met slakken eten.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:01 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat mag, er bstaat vandaag paëlla op het menu... niet met fruit du mer maar KIP het meest veelzijdige stukje vlees
Lekkah! makkelijk is ook wel eens lekkerquote:Op maandag 14 maart 2011 21:01 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Maaltijdsoepie met een paar sneden brood. Moeten op maandag altijd snel makkelijk eten, anders haal ik de voetbaltraining niet
niet vis?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:01 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat mag, er bstaat vandaag paëlla op het menu... niet met fruit du mer maar KIP het meest veelzijdige stukje vlees
Ik hou van makkelijkquote:Op maandag 14 maart 2011 21:02 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
Lekkah! makkelijk is ook wel eens lekker
Dat heb je vast verkeerd begrepen, zeggen dat Laura een bitch is, is gewoon COS-materiaal.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:00 schreef TimeJumper het volgende:
Whahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee, toen we dat zeiden moesten we hierheen, met linkje en al!!quote:Op maandag 14 maart 2011 21:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat heb je vast verkeerd begrepen, zeggen dat Laura een bitch is, is gewoon COS-materiaal.
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat heb je vast verkeerd begrepen, zeggen dat Laura een bitch is, is gewoon COS-materiaal.
Verwennerij, daar hou ik nog meer vanquote:Op maandag 14 maart 2011 21:04 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ik ook, maar mannetje had gekookt
quote:
die van mij ook *gooit intussen de lege bakjes van de afhaalchinees weg*quote:Op maandag 14 maart 2011 21:04 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ik ook, maar mannetje had gekookt
Ja hallo, je moet ook alleen naar mij luisteren als ik jullie naar de SC dirigeer.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:04 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, toen we dat zeiden moesten we hierheen, met linkje en al!!
ik luister gewoon naar niemand meerquote:Op maandag 14 maart 2011 21:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja hallo, je moet ook alleen naar mij luisteren als ik jullie naar de SC dirigeer.
Deel 2 is ook een naamtopic voor je hoor.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:06 schreef Day het volgende:
Zeg, posten jullie'ns door, dan kan er eindelijk een slotje op.
met nadruk op hadquote:Op maandag 14 maart 2011 21:04 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
hadd ik niet in eigen tuin ... kip HAD ik wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |