FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Ze wist er toch vanaf volgens jullie? Op zeker van niet ze heeft gewoon met een psycholoog gesproken ofzo in de kvdwquote:
misschien wist ze ervan was er gezegdquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:33 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Ze wist er toch vanaf volgens jullie? Op zeker van niet ze heeft gewoon met een psycholoog gesproken ofzo in de kvdw
Nee joh zijn herhalings beelden van gisteravondquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:34 schreef Injetta het volgende:
Ik zet even de streams aan en zie nu dat Monique nog steeds ligt te janken???
Dit kan toch niet waar zijn?
nee alweer, ze is tussendoor wel gestoptquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:34 schreef Injetta het volgende:
Ik zet even de streams aan en zie nu dat Monique nog steeds ligt te janken???
Dit kan toch niet waar zijn?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:34 schreef Caland het volgende:
Misschien is het wel een heel slecht boek.
dat zal het zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:34 schreef Caland het volgende:
Misschien is het wel een heel slecht boek.
Het initiatief is ver te zoeken bij die lui. Slechte casting wat dat betreft.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:30 schreef PoezeligDing het volgende:
Sofis met een piepstem; ik hoop wel dat we morgen wel iets te doen hebben.
Jezus, kan dat kind zichzelf niet vermaken?
Ze huilde omdat 2 vingers erin toch wel zeer deedquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:35 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
nee alweer, ze is tussendoor wel gestopt
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:35 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Ze huilde omdat 2 vingers erin toch wel zeer deed
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:35 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Ze huilde omdat 2 vingers erin toch wel zeer deed
Komop! Je ziet dat dat meiske continu in gruwelijke pijn is! Jij harteloze bruut!quote:
Ja, het wiel zal ie niet uitvinden.quote:
Het is dat ik een kennis van mij niet in discridiet wil breng maar ze lijken als 2 druppels water opelkaar, ook nog echtquote:
of gewoon of nu met laura soenuh of je moet met sharon soenuh!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:37 schreef Lemar het volgende:
Ja nu gewoon tong of Sharon komt met haar er is niets voor niks een clue over nep relatie.
ach kom op is dat nou een ventquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:38 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
mietje is het alles voor het spel toch
Dan gaat Guido gelijk.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:38 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
of gewoon of nu met laura soenuh of je moet met sharon soenuh!
Gewoon op niveau allemaal soenuh soenuh soenuh roepenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:38 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
of gewoon of nu met laura soenuh of je moet met sharon soenuh!
Zal wel nait wicht ... Karim is van Den Boschquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:38 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Het is dat ik een kennis van mij niet in discridiet wil breng maar ze lijken als 2 druppels water opelkaar, ook nog echt
Nee Zaltbommelquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Zal wel nait wicht ... Karim is van Den Bosch
goed bezig!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:39 schreef Noelle06 het volgende:
karim zegt dat Gerard heel goed weet hoe hij het bloed onder iemand zijn nagels kan halen en dat is niet Karims zijn ding. Karim wil geen front tegen anderen zegt hij nogmaals.
sorry zet het even zo neer hier, om er nu weer een verslagje van te maken is wat overbodig omdat er te weinig gebeurt in het huis verder en sommige lezen echt COS terug.
Kan nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:40 schreef kaatje50 het volgende:
iemand had het hier net over wat er gebeurt als Laura Guido zou nomineren, maar ik zat te denken...Als Laura nou morgen naar de kvdw gaat en zegt dat ze op de rode knop wil drukken
om het geheim van Guido te raden?? hoe zal de Stem dan reageren???? ik zou het wel lachen vinden
Jij schijnt geobsedeerd te zijn door één gedachte.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:37 schreef RiftNL het volgende:
Laura ligt klaar om gepaalt te worden op zeker
Wil je ook?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jij schijnt geobsedeerd te zijn door één gedachte.Ben je een katholieke priester
Kennis is geen groninger, ik bin dat welquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Zal wel nait wicht ... Karim is van Den Bosch
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:41 schreef marsje82 het volgende:
Kom op guido draai je om, ruk die broek naar beneden en laat zien dat je een vent bent.
Heel internet staat er vol mee :squote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:41 schreef marsje82 het volgende:
Kom op guido draai je om, ruk die broek naar beneden en laat zien dat je een vent bent.
hahquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:41 schreef Annelies-G het volgende:
[..]hahaha OK
Kennis is geen groninger, ik bin dat welhij komt oorspronkelijk uit het zuiden, woont nu in ons dorpje, maar heb hem vorige week nog gezien dus kan Karim niet zijn
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:42 schreef jesje1982 het volgende:
sharon: zo kan ik ook wel een relatie faken
Kijk er krabbelt al 1 terug, nu zit die gerard alleen nog met dat mietje alex, daar gaat die ook niet de oorlog mee winnen. Daaahaaag gerardquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:42 schreef Noelle06 het volgende:
faal van Karim. Hij wil nu het spel nog niet spelen zoals Gerard het nu doet. Later in het spel wel.
Eigenlijk hebben ze het geheim toch geraden?? Ze faken een relatie...quote:
|Voor 100,000 euro mocht mijn man haar tieten ook nog lekker voelenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:43 schreef marsje82 het volgende:
Als ze nu hun geheim willen bewaren dan moeten G&L elkaar nu even wat speeksel uitwisselen.
Luister je wel meequote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:43 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Kijk er krabbelt al 1 terug, nu zit die gerard alleen nog met dat mietje alex, daar gaat die ook niet de oorlog mee winnen. Daaahaaag gerard
Nopequote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:44 schreef woodyinthemix het volgende:
Guido vindt het helemaal niet erg als z'n geheim uitkomt volgens mij...
Guido weet wel heel veel toevallig.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:43 schreef Lemar het volgende:
[..]
Zo noem je zo even zijn geheim zonder het door te hebben.
Gerard redt het wel alleen hoor, die Alex bungelt er maar wat bij.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:43 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Kijk er krabbelt al 1 terug, nu zit die gerard alleen nog met dat mietje alex, daar gaat die ook niet de oorlog mee winnen. Daaahaaag gerard
Voor 100.000 mag ik er op ! van mn vriendin dan hequote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:44 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
|Voor 100,000 euro mocht mijn man haar tieten ook nog lekker voelen
andersom ookquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:44 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
|Voor 100,000 euro mocht mijn man haar tieten ook nog lekker voelen
Gerard weet wat hij doet en snapt het spel als geen ander daar nog.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:44 schreef Flashbox het volgende:
Puppy zal zo wel naar zijn baasje rennen om verslag uit te brengen, wat Karim allemaal verteld heeft.
lex word gewoon gebruiktquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Gerard redt het wel alleen hoor, die Alex bungelt er maar wat bij.
MAg van mij ook maar wil wel meedoen, anders niet :pquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:44 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Voor 100.000 mag ik er op ! van mn vriendin dan he
Volgens mij zal dat een opluchting zijn voor hem. Hij heeft helemaal geen zin in die Laura.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:44 schreef woodyinthemix het volgende:
Ja dat wel alleen als iedereen zich tegen gerard keert en karim is er niet meer dan is alex ook opeens verdwenenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Gerard redt het wel alleen hoor, die Alex bungelt er maar wat bij.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:44 schreef Flashbox het volgende:
Puppy zal zo wel naar zijn baasje rennen om verslag uit te brengen, wat Karim allemaal verteld heeft.
maar ik wel. Hij moet laura gewoon hard pakken, alleen maar om alex te irriteren. Vind ie vast arelaxtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:44 schreef woodyinthemix het volgende:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:45 schreef Lemar het volgende:
Sharon houd je bek toch is, en verlaat die kamer het huis.
Wat zei jequote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:45 schreef marsje82 het volgende:
[..]
maar ik wel. Hij moet laura gewoon hard pakken, alleen maar om alex te irriteren. Vind ie vast arelaxt
en tv te maken ;-)quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:45 schreef marsje82 het volgende:
[..]
maar ik wel. Hij moet laura gewoon hard pakken, alleen maar om alex te irriteren. Vind ie vast arelaxt
Ik zeg het al vaker, alex wil er zó graag bijhoren.. die is al blij als er iemand met hem wil praten.quote:
En dan doet Maik ook mee vanaf maandagquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:43 schreef Nostalgist het volgende:
"Loyaliteitsprobleem" Daar gaat het uiteindelijk om bij Karim..
Lijntjes openhouden met anderen...
Alex en Gerard worden een subgroep dus.. Interessant.
Vriendje van mij kijkt alleen de uitzendingen, daar komt Sharon nooit als een misthoorn in beeld. Die stond met zijn oren te klapperen toen ik vertelde dat dat mens de hele dag schreeuwt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:45 schreef Lemar het volgende:
Sharon houd je bek toch is, en verlaat die kamer.
beetje verkeerde voorstelling van zaken, ik heb haar nog nooit rustig horen pratenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vriendje van mij kijkt alleen de uitzendingen, daar komt Sharon nooit als een misthoorn in beeld. Die stond met zijn oren te klapperen toen ik vertelde dat dat mens de hle dag schreeuwt.
Behalve alexquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:48 schreef Annelies-G het volgende:
DAmn, wat een klote stream vanavond, ik vind ze nu allemaal relaxed en aardig
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:48 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Guido komt er nog mee weg ook, als iedereen zit te zeiken dat je moet gaan zoenen dan is het helemaal niet zo vreemd als je dat niet doet want juist als je het wel doet probeer je het te bewijzen
Dat bedoel ik. Aafke schijnt amper in beeld te komen, Philip en Joanna juist heel vaak.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:48 schreef Flow3r het volgende:
[..]
beetje verkeerde voorstelling van zaken, ik heb haar nog nooit rustig horen praten
Zo dacht ik er dus ook over, maar nu moeten ze vanavond gewoon keihard seksen zodat de hele kamer het hoord.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:48 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Guido komt er nog mee weg ook, als iedereen zit te zeiken dat je moet gaan zoenen dan is het helemaal niet zo vreemd als je dat niet doet want juist als je het wel doet probeer je het te bewijzen
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:49 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Behalve alexDie blijft me mateloos irriteren
haha fail dat doen ze toch nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:49 schreef Lemar het volgende:
[..]
Zo dacht ik er dus ook over, maar nu moeten ze vanavond gewoon keihard seksen zodat de hele kamer het hoord.
karim zat in twee pacts en dat knaagde aan hem.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:49 schreef Nieuwschierig het volgende:
Daarom deed Karim zo zenuwachtig gisteravond. Omdat Gerard naar zijn zin veels te hard van stapel liep.
adden ook een half uurtje tranen kunnen uitzenden....wat jij wilquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:49 schreef Noelle06 het volgende:
Heb vanavond voor het eerst een uitzending gekeken doordat ik nieuwsgierig was toch wel of maik nou wel of niet terug zou komenDrie kwart aflevering was live uitzending van gister. Vindt dat Net5/SS daar in faalde. Maar er was natuurlijk niks nieuws om uit te zenden omdat er te weinig gebeurt daar.
Zaterdag mogen ze weerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:49 schreef chufi het volgende:
Er mag zeker weer niet gedrukt worden tot zondag .... Dat is elke week het zelfde clues en geheimen raden op vrijdag en zondag zijn ze het weer vergeten
Hebben wij tenminste ook wat om te zienquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:49 schreef Lemar het volgende:
[..]
Zo dacht ik er dus ook over, maar nu moeten ze vanavond gewoon keihard seksen zodat de hele kamer het hoord.
^^quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:50 schreef marsje82 het volgende:
[..]
Hebben wij tenminste ook wat om te zien
dan komt laura niet aan bodquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:50 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Ja als servio ertussen ligt
daar gaat het niet om, er gebeurt daar te weinig om een heel uur een uitzending van te maken. Dat kan best ingekort worden tot een hlaf uur denk ik.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:50 schreef bollokus het volgende:
ze h
[..]
adden ook een half uurtje tranen kunnen uitzenden....wat jij wil
Of die luie flikkers afgrijselijke opdrachten geven onder het mom: "Als jullie jezelf niet kunnen bezighouden dan doen wij het wel even voor je!"quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:51 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
daar gaat het niet om, er gebeurt daar te weinig om een heel uur een uitzending van te maken. Dat kan best ingekort worden tot een hlaf uur denk ik.
daar is sherrie veel te nuchter voorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:52 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Sharon geilt gewoon op Guido en wil ze zien zoenen zodat ze dan net kan doen alsof guido haar zoent
of ze laten gewoon wat vaker de rode telefoon gaan. en gooien meer opdrachten erin in teamverband ofzoquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:51 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
daar gaat het niet om, er gebeurt daar te weinig om een heel uur een uitzending van te maken. Dat kan best ingekort worden tot een hlaf uur denk ik.
Dat dus, hele dag liggen ze op bed of op de bank of onder een kleedje in de tuin. Dit kan toch nooit een hit gaan worden.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Of die luie flikkers afgrijselijke opdrachten geven onder het mom: "Als jullie jezelf niet kunnen bezighouden dan doen wij het wel even voor je!"
Het is ook niet meer dan een half uur! 2 x een kwartier reclamequote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:51 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
quote:
Ook dat nog. Er blijft dus niks van over.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het is ook niet meer dan een half uur! 2 x een kwartier reclame
ja kut is dat he? en zo sluimert reclame er steeds meer en meer in. Bij alle programmas hoor.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het is ook niet meer dan een half uur! 2 x een kwartier reclame
Return of the Living Dead...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:54 schreef Greys het volgende:
Wat is het ook een fleurig trio
[ afbeelding ]
Maandag ? 3 dagen isoleer... Best zwaar..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan doet Maik ook mee vanaf maandag
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:55 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ook dat nog. Er blijft dus niks van over.
Karim haalt wat dingen door elkaar, het was zijn vinger in servio's aarsquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:55 schreef bollokus het volgende:
ja karim vertel het maar eens....gaydo met zijn vingers in haar (l)aars
Voor een man niet. Is weinig op de streams dus alle tijd om te rukbunkeren...Die komt leeg uit de isoleer.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:55 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Maandag ? 3 dagen isoleer... Best zwaar..
hoogbegaafde bollywood ster danquote:
Met heel de groep?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:57 schreef NotYou het volgende:
Ik hoop dat het seks wordt om de groep te overtuigen.![]()
Mag ik mee?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:57 schreef Annelies-G het volgende:
Ze denken allemaal dat Laura en Guido een fake relatie hebben, het kan niet anders of daar wordt morgen op gedrukt. Anders vlieg ikzelf naar portugal en druk voor ze
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:57 schreef Annelies-G het volgende:
Ze denken allemaal dat Laura en Guido een fake relatie hebben, het kan niet anders of daar wordt morgen op gedrukt. Anders vlieg ikzelf naar portugal en druk voor ze
Daar hou ik je aan !quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:57 schreef Annelies-G het volgende:
Dan pas?!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:56 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Maandag live in de uitzending volgens Bart.
Zolang je faallex maar mee terugneemt vind ik dat een prima idee.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:57 schreef Annelies-G het volgende:
Houd ik je aan Annelies.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:57 schreef Annelies-G het volgende:
Vat het niet zo op, ik bedoelde meer dat ik hem veel slimmer vindt (overkomen) dan Monique.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:57 schreef waxmask het volgende:
[..]
Die niet zo dom aub, gister nog gezegd dat hij in een Bollywood film zat.
idd, en toch maar blijven kijken... Het lijkt op rokenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:55 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
ja kut is dat he? en zo sluimert reclame er steeds meer en meer in. Bij alle programmas hoor.
Ik zal mijn jet alvast warm laten draaienquote:
als ik je niet meer spreek wens ik je een goed reis alvastquote:
klopt, hij zei dat hij expres poeslief zou zijn vanaf vanmiddagquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:58 schreef bamby het volgende:
Merk wel dat servilio lang niet zo,n grote mond heeft vandaag.
Monique is ook absoluut niet de hoogst begaafde in huis..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:58 schreef Johnny_Arcade het volgende:
[..]
Vat het niet zo op, ik bedoelde meer dat ik hem veel slimmer vindt (overkomen) dan Monique.
Ja dat wel weer. Kan er met mijn hoofd niet bij...Mo hoogbegaafd...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:58 schreef Johnny_Arcade het volgende:
[..]
Vat het niet zo op, ik bedoelde meer dat ik hem veel slimmer vindt (overkomen) dan Monique.
Tot morgen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:59 schreef bollokus het volgende:
[..]
als ik je niet meer spreek wens ik je een goed reis alvast
Even op zijn plek gezet door Karim gisteravond en ook Phillip even daarvoor.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:58 schreef bamby het volgende:
Merk wel dat servilio lang niet zo,n grote mond heeft vandaag.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:59 schreef bollokus het volgende:
[..]
als ik je niet meer spreek wens ik je een goed reis alvast
Oké dan, was een snelle typfoutquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:59 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja dat wel weer. Kan er met mijn hoofd niet bij...Mo hoogbegaafd...
Hoogbegaafd heb niks te maken met zwakzinnigheid he. Vaak hebben hoogbegaafde een ander gebrek weer.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Monique is ook absoluut niet de hoogst begaafde in huis..
Ja doen ze maar even fake-seksen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:00 schreef chufi het volgende:
Servio wisselt van bed zodat ze met elkaar kunnen slapen
Misschien als heel het zooitje weer dronken is dat guido hem er ff inhangt, dan kan die iig drank de schuld gevenquote:
Dat is niet de reden, Servio heeft vanmiddag gezegd dat hij heel lief ging doen tegen Alex.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:59 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Even op zijn plek gezet door Karim gisteravond en ook Phillip even daarvoor.
Heb haar ook niet betrapt op een hoog analytisch vermogen...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:00 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Hoogbegaafd heb niks te maken met zwakzinnigheid he. Vaak hebben hoogbegaafde een ander gebrek weer.
ja vaak op sociaal vlak. en ze denken te veel na over dingenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:00 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Hoogbegaafd heb niks te maken met zwakzinnigheid he. Vaak hebben hoogbegaafde een ander gebrek weer.
Ja, die is ook echt verliefd op Guido denk ik.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:01 schreef NotYou het volgende:
[..]
Kijk naar Laura, die wil duidelijk wel echte seks.![]()
Dat beweer ik ook niet, maar ben er van overtuigd dat er mensen in huis zitten wiens IQ hoger is dan het hare.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:00 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ze kan ook een hoog EQ hebben hequote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat beweer ik ook niet, maar ben er van overtuigd dat er mensen in huis zitten wiens IQ hoger is dan de hare.
Met de kanttekening dat de hare weleens gemeten kan zijn tijdens een GGZ-opname
Tja als je lang genoeg iets faked dan gaat het vanzelf wel komen, behalve bij Guido dus want die is niet echt van de vrouwenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:01 schreef Lemar het volgende:
[..]
Ja, die is ook echt verliefd op Guido denk ik.
Hij sliep gisteravond ook al in de vrouwenkamer, toch? Denk dat hij zich na die uitbrander van Karim (zag ik pas vanavond, vond 'm geniaal) niet meer zo tof voelt tussen de mannen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:00 schreef chufi het volgende:
Servio wisselt van bed zodat ze met elkaar kunnen slapen
Denk dat Lau niet weet dat Guy een gigolo is ..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:01 schreef NotYou het volgende:
[..]
Kijk naar Laura, die wil duidelijk wel echte seks.![]()
Mee eens , je weet niet waar en hoe het gemeten is.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat beweer ik ook niet, maar ben er van overtuigd dat er mensen in huis zitten wiens IQ hoger is dan het hare.
Neemt annelies gewoon een plomper mee, en kwakt ze die op zijn bek, duidelijke boodschap uit nederland tochquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:59 schreef Stability het volgende:
[..]
klopt, hij zei dat hij expres poeslief zou zijn vanaf vanmiddag
hoe lang hij dit volhoudt is me een raadsel, ik denk niet lang
Mevrouw ikke ikke ikke?quote:
Ze durven niet te drukken omdat ze niet weten wat het wel is.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:57 schreef Annelies-G het volgende:
En 130 is ook niet bijzonder hoog.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat beweer ik ook niet, maar ben er van overtuigd dat er mensen in huis zitten wiens IQ hoger is dan het hare.
1 van de 2 heeft ze sowieso of hoog IQ of hoog EQ niemand anders kan hoogbegaafd zijn aangezien alle andere geheimen simpel te plaatsen zijnquote:
ja respect voor karim die alles altijd zo mooi verwoord.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:03 schreef Day het volgende:
[..]
Hij sliep gisteravond ook al in de vrouwenkamer, toch? Denk dat hij zich na die uitbrander van Karim (zag ik pas vanavond, vond 'm geniaal) niet meer zo tof voelt tussen de mannen.
dat maakt haar niks uitquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat Lau niet weet dat Guy een gigolo is ..
Lijkt wel na de nominatie.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:04 schreef Annelies-G het volgende:
Servio zijn gezichtsuitdrukken is ook veranderd. Hij lijkt wat gespannen maar probeert het wel.
psychisch gebroken door de stemmingen gisteren, en terecht...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:04 schreef Annelies-G het volgende:
Servio zijn gezichtsuitdrukken is ook veranderd. Hij lijkt wat gespannen maar probeert het wel.
de coke van thuis is eindelijk uitgewerkt denk ikquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:04 schreef Annelies-G het volgende:
Hij had opeens alleen maar oog voor servio ipv lauquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:04 schreef Robbedoess het volgende:
Servio weet nu wel zeker Gaydo net zo Gay als hij!!
Nee, is een echte Ketamine Tweak...ga je een rare bek van trekken...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:05 schreef Stability het volgende:
[..]
de coke van thuis is eindelijk uitgewerkt denk ik
dan zit sofia aan de meth zeker whahaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:05 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee, is een echte Ketamine Tweak...ga je een rare bek van trekken...
Of het luikje heeft een probleemquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:06 schreef Vinamp het volgende:
Als Sharon ooit nog eens door dat kleine luikje moet kruipen naar de geheime kamer, heeft ze een probleem!
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:06 schreef Vinamp het volgende:
Als Sharon ooit nog eens door dat kleine luikje moet kruipen naar de geheime kamer, heeft ze een probleem!
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:06 schreef Vinamp het volgende:
vorige week zat hij samen met sophia en sharon te praten en zei: met sophia ga ik thuis coke snuiven, en met sharon paardrijden...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:05 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee, is een echte Ketamine Tweak...ga je een rare bek van trekken...
ik denk niet datdat het geval isquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:08 schreef md89 het volgende:
Kan Maik de bewoners 24/7 zien? Wat dan als Laura en Guido gaan overleggen over hun geheim
Kan je ook je vlees mee marineren.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:09 schreef bollokus het volgende:
hahah sofia heeft liters geslikt in haar leven
Is ook wel een beetje in haar pigment getrokken nu je het zegt..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:09 schreef bollokus het volgende:
hahah sofia heeft liters geslikt in haar leven
haiquote:
Ik hoor het haar zeggen: ik heb energie en tijd in hem gestoken, want zo ben ik, ik trek altijd naar dat soort mensen. En nu in hij weer terug.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:08 schreef Greys het volgende:
Jo is content met Karim, haar speech () eerder heeft geholpen vindt ze, zo te zien.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |