Vriendje van mij kijkt alleen de uitzendingen, daar komt Sharon nooit als een misthoorn in beeld. Die stond met zijn oren te klapperen toen ik vertelde dat dat mens de hele dag schreeuwt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:45 schreef Lemar het volgende:
Sharon houd je bek toch is, en verlaat die kamer.
beetje verkeerde voorstelling van zaken, ik heb haar nog nooit rustig horen pratenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vriendje van mij kijkt alleen de uitzendingen, daar komt Sharon nooit als een misthoorn in beeld. Die stond met zijn oren te klapperen toen ik vertelde dat dat mens de hle dag schreeuwt.
Behalve alexquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:48 schreef Annelies-G het volgende:
DAmn, wat een klote stream vanavond, ik vind ze nu allemaal relaxed en aardig
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:48 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Guido komt er nog mee weg ook, als iedereen zit te zeiken dat je moet gaan zoenen dan is het helemaal niet zo vreemd als je dat niet doet want juist als je het wel doet probeer je het te bewijzen
Dat bedoel ik. Aafke schijnt amper in beeld te komen, Philip en Joanna juist heel vaak.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:48 schreef Flow3r het volgende:
[..]
beetje verkeerde voorstelling van zaken, ik heb haar nog nooit rustig horen praten
Zo dacht ik er dus ook over, maar nu moeten ze vanavond gewoon keihard seksen zodat de hele kamer het hoord.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:48 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Guido komt er nog mee weg ook, als iedereen zit te zeiken dat je moet gaan zoenen dan is het helemaal niet zo vreemd als je dat niet doet want juist als je het wel doet probeer je het te bewijzen
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:49 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Behalve alexDie blijft me mateloos irriteren
haha fail dat doen ze toch nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:49 schreef Lemar het volgende:
[..]
Zo dacht ik er dus ook over, maar nu moeten ze vanavond gewoon keihard seksen zodat de hele kamer het hoord.
karim zat in twee pacts en dat knaagde aan hem.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:49 schreef Nieuwschierig het volgende:
Daarom deed Karim zo zenuwachtig gisteravond. Omdat Gerard naar zijn zin veels te hard van stapel liep.
adden ook een half uurtje tranen kunnen uitzenden....wat jij wilquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:49 schreef Noelle06 het volgende:
Heb vanavond voor het eerst een uitzending gekeken doordat ik nieuwsgierig was toch wel of maik nou wel of niet terug zou komenDrie kwart aflevering was live uitzending van gister. Vindt dat Net5/SS daar in faalde. Maar er was natuurlijk niks nieuws om uit te zenden omdat er te weinig gebeurt daar.
Zaterdag mogen ze weerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:49 schreef chufi het volgende:
Er mag zeker weer niet gedrukt worden tot zondag .... Dat is elke week het zelfde clues en geheimen raden op vrijdag en zondag zijn ze het weer vergeten
Hebben wij tenminste ook wat om te zienquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:49 schreef Lemar het volgende:
[..]
Zo dacht ik er dus ook over, maar nu moeten ze vanavond gewoon keihard seksen zodat de hele kamer het hoord.
^^quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:50 schreef marsje82 het volgende:
[..]
Hebben wij tenminste ook wat om te zien
dan komt laura niet aan bodquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:50 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Ja als servio ertussen ligt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |