sssstttttquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:52 schreef Stability het volgende:
het gaat weer aardig goed met moniekje he? wanneer krijgt ze haar huiluurtje weer?
ik denk dat ze er stiekem al vanaf weet ze heeft niet meer zo gehuild nadat ze naar de kvdw moest vanmiddagquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:52 schreef Stability het volgende:
het gaat weer aardig goed met moniekje he? wanneer krijgt ze haar huiluurtje weer?
Stop met die info dadelijk heb je net als sofia geen slipje aanquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:53 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Stop met die info dadelijk heb je net als sofia geen slipje aan
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:53 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Stop met die info dadelijk heb je net als sofia geen slipje aan
zou zo maar kunnen indd.. of ze heeft zich enorm aangesteld,maar dat wisten wij natuurlijk allangquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:53 schreef jesje1984 het volgende:
[..]
ik denk dat ze er stiekem al vanaf weet ze heeft niet meer zo gehuild nadat ze naar de kvdw moest vanmiddag
gossiequote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:55 schreef MissJ.24 het volgende:
Laura zoekt haar plekje, haar kriebeltje zit tussen twee andere mensen....kijk dat pruillipje.......
Ze keek ook jaloersquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:55 schreef MissJ.24 het volgende:
Laura zoekt haar plekje, haar kriebeltje zit tussen twee andere mensen....kijk dat pruillipje.......
monique niet dus?? het maakt mij eigenlijk niet zoveel uit als flauwra er maat uit gaat!!!!!!!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:53 schreef afca_oc het volgende:
Gokje voor de nominaties
Guido: Sofia, Aafke
Philip: Laura, Sofia
Karim: Sofia, Joanna
Gerard: Sofia, Aafke
Servio: Joanna, Aafke
Alex: Sofia, Aafke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |