Inderdaad, zelfs een geblinddoekte en in een pikdonkere kelder slapende Stevie Wonder kan nog zien dat Sophie allerminst aantrekkelijk isquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:41 schreef MissJ.24 het volgende:
Seduction op der rug..........verleiding.........dat is om je toch over te halen denk ik.......ik mag wel hetero zijn maar een mooie vrouw herken ik ook......Sophie valt niet in die categorie, zelfs niet als ik stomdronken ben, blind aan beide ogen en al een jaar geen pik heb gezien.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:49 schreef MissJ.24 het volgende:
Als ik me niet vergis.....( en dat doe ik natuurlijk niet) heeft Maik dit in zijn handen gedrukt gekregen voor dit beeld.....Champagne en een boek. Dat boek is al halfverwege....dit is een scene.......Maik leest niet en de champagnefles krijgt die nooit alleen open.
Dit is nep!!!!
Onbeperkt toegang tot de voorraad-kamerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:48 schreef Stability het volgende:
gooien ze maik erin als hij die wijn op heeft? hoeveel flessen heeft ie eigenlijk?
ik schrok me ook doodquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:49 schreef Ceetje.. het volgende:
goffer, sharon weeer, hele tijd streams hard staan, valt er gewoon niets te horen, en dan ineens sjerrun
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:49 schreef secretannie het volgende:
[..]
Nee hoor....is Maik die ontiegelijk smakt
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:49 schreef MissJ.24 het volgende:
Als ik me niet vergis.....( en dat doe ik natuurlijk niet) heeft Maik dit in zijn handen gedrukt gekregen voor dit beeld.....Champagne en een boek. Dat boek is al halfverwege....dit is een scene.......Maik leest niet en de champagnefles krijgt die nooit alleen open.
Dit is nep!!!!
daar weet hij alleen de pindakaas te vindenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Onbeperkt toegang tot de voorraad-kamer
Dat weet je heel heel zeker.............?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:49 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik moet er voor een paar uur vandoor. Kan er iemand please please een filmpje maken als Aafke Joanna gaat masseren?
Alvast bedankt!!!
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:50 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Dat weet je heel heel zeker.............?
Oh ja das ook weer zo, maar nu heeft ie geen tijdlimiet en zal ie zich na een kwartier eens omdraaien en tot de conclusie komen, van He daar staat een biertjequote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:50 schreef Stability het volgende:
[..]
daar weet hij alleen de pindakaas te vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |