idd, en toch maar blijven kijken... Het lijkt op rokenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:55 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
ja kut is dat he? en zo sluimert reclame er steeds meer en meer in. Bij alle programmas hoor.
Ik zal mijn jet alvast warm laten draaienquote:
als ik je niet meer spreek wens ik je een goed reis alvastquote:
klopt, hij zei dat hij expres poeslief zou zijn vanaf vanmiddagquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:58 schreef bamby het volgende:
Merk wel dat servilio lang niet zo,n grote mond heeft vandaag.
Monique is ook absoluut niet de hoogst begaafde in huis..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:58 schreef Johnny_Arcade het volgende:
[..]
Vat het niet zo op, ik bedoelde meer dat ik hem veel slimmer vindt (overkomen) dan Monique.
Ja dat wel weer. Kan er met mijn hoofd niet bij...Mo hoogbegaafd...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:58 schreef Johnny_Arcade het volgende:
[..]
Vat het niet zo op, ik bedoelde meer dat ik hem veel slimmer vindt (overkomen) dan Monique.
Tot morgen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:59 schreef bollokus het volgende:
[..]
als ik je niet meer spreek wens ik je een goed reis alvast
Even op zijn plek gezet door Karim gisteravond en ook Phillip even daarvoor.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:58 schreef bamby het volgende:
Merk wel dat servilio lang niet zo,n grote mond heeft vandaag.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:59 schreef bollokus het volgende:
[..]
als ik je niet meer spreek wens ik je een goed reis alvast
Oké dan, was een snelle typfoutquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:59 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja dat wel weer. Kan er met mijn hoofd niet bij...Mo hoogbegaafd...
Hoogbegaafd heb niks te maken met zwakzinnigheid he. Vaak hebben hoogbegaafde een ander gebrek weer.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Monique is ook absoluut niet de hoogst begaafde in huis..
Ja doen ze maar even fake-seksen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:00 schreef chufi het volgende:
Servio wisselt van bed zodat ze met elkaar kunnen slapen
Misschien als heel het zooitje weer dronken is dat guido hem er ff inhangt, dan kan die iig drank de schuld gevenquote:
Dat is niet de reden, Servio heeft vanmiddag gezegd dat hij heel lief ging doen tegen Alex.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:59 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Even op zijn plek gezet door Karim gisteravond en ook Phillip even daarvoor.
Heb haar ook niet betrapt op een hoog analytisch vermogen...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:00 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Hoogbegaafd heb niks te maken met zwakzinnigheid he. Vaak hebben hoogbegaafde een ander gebrek weer.
ja vaak op sociaal vlak. en ze denken te veel na over dingenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:00 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Hoogbegaafd heb niks te maken met zwakzinnigheid he. Vaak hebben hoogbegaafde een ander gebrek weer.
Ja, die is ook echt verliefd op Guido denk ik.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:01 schreef NotYou het volgende:
[..]
Kijk naar Laura, die wil duidelijk wel echte seks.![]()
Dat beweer ik ook niet, maar ben er van overtuigd dat er mensen in huis zitten wiens IQ hoger is dan het hare.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:00 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ze kan ook een hoog EQ hebben hequote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat beweer ik ook niet, maar ben er van overtuigd dat er mensen in huis zitten wiens IQ hoger is dan de hare.
Met de kanttekening dat de hare weleens gemeten kan zijn tijdens een GGZ-opname
Tja als je lang genoeg iets faked dan gaat het vanzelf wel komen, behalve bij Guido dus want die is niet echt van de vrouwenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:01 schreef Lemar het volgende:
[..]
Ja, die is ook echt verliefd op Guido denk ik.
Hij sliep gisteravond ook al in de vrouwenkamer, toch? Denk dat hij zich na die uitbrander van Karim (zag ik pas vanavond, vond 'm geniaal) niet meer zo tof voelt tussen de mannen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:00 schreef chufi het volgende:
Servio wisselt van bed zodat ze met elkaar kunnen slapen
Denk dat Lau niet weet dat Guy een gigolo is ..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:01 schreef NotYou het volgende:
[..]
Kijk naar Laura, die wil duidelijk wel echte seks.![]()
Mee eens , je weet niet waar en hoe het gemeten is.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat beweer ik ook niet, maar ben er van overtuigd dat er mensen in huis zitten wiens IQ hoger is dan het hare.
Neemt annelies gewoon een plomper mee, en kwakt ze die op zijn bek, duidelijke boodschap uit nederland tochquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:59 schreef Stability het volgende:
[..]
klopt, hij zei dat hij expres poeslief zou zijn vanaf vanmiddag
hoe lang hij dit volhoudt is me een raadsel, ik denk niet lang
Mevrouw ikke ikke ikke?quote:
Ze durven niet te drukken omdat ze niet weten wat het wel is.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:57 schreef Annelies-G het volgende:
Ze denken allemaal dat Laura en Guido een fake relatie hebben, het kan niet anders of daar wordt morgen op gedrukt. Anders vlieg ikzelf naar portugal en druk voor ze
En 130 is ook niet bijzonder hoog.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat beweer ik ook niet, maar ben er van overtuigd dat er mensen in huis zitten wiens IQ hoger is dan het hare.
1 van de 2 heeft ze sowieso of hoog IQ of hoog EQ niemand anders kan hoogbegaafd zijn aangezien alle andere geheimen simpel te plaatsen zijnquote:
ja respect voor karim die alles altijd zo mooi verwoord.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:03 schreef Day het volgende:
[..]
Hij sliep gisteravond ook al in de vrouwenkamer, toch? Denk dat hij zich na die uitbrander van Karim (zag ik pas vanavond, vond 'm geniaal) niet meer zo tof voelt tussen de mannen.
dat maakt haar niks uitquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat Lau niet weet dat Guy een gigolo is ..
Lijkt wel na de nominatie.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:04 schreef Annelies-G het volgende:
Servio zijn gezichtsuitdrukken is ook veranderd. Hij lijkt wat gespannen maar probeert het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |