idd, en toch maar blijven kijken... Het lijkt op rokenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:55 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
ja kut is dat he? en zo sluimert reclame er steeds meer en meer in. Bij alle programmas hoor.
Ik zal mijn jet alvast warm laten draaienquote:
als ik je niet meer spreek wens ik je een goed reis alvastquote:
klopt, hij zei dat hij expres poeslief zou zijn vanaf vanmiddagquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:58 schreef bamby het volgende:
Merk wel dat servilio lang niet zo,n grote mond heeft vandaag.
Monique is ook absoluut niet de hoogst begaafde in huis..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:58 schreef Johnny_Arcade het volgende:
[..]
Vat het niet zo op, ik bedoelde meer dat ik hem veel slimmer vindt (overkomen) dan Monique.
Ja dat wel weer. Kan er met mijn hoofd niet bij...Mo hoogbegaafd...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:58 schreef Johnny_Arcade het volgende:
[..]
Vat het niet zo op, ik bedoelde meer dat ik hem veel slimmer vindt (overkomen) dan Monique.
Tot morgen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:59 schreef bollokus het volgende:
[..]
als ik je niet meer spreek wens ik je een goed reis alvast
Even op zijn plek gezet door Karim gisteravond en ook Phillip even daarvoor.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:58 schreef bamby het volgende:
Merk wel dat servilio lang niet zo,n grote mond heeft vandaag.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:59 schreef bollokus het volgende:
[..]
als ik je niet meer spreek wens ik je een goed reis alvast
Oké dan, was een snelle typfoutquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:59 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja dat wel weer. Kan er met mijn hoofd niet bij...Mo hoogbegaafd...
Hoogbegaafd heb niks te maken met zwakzinnigheid he. Vaak hebben hoogbegaafde een ander gebrek weer.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Monique is ook absoluut niet de hoogst begaafde in huis..
Ja doen ze maar even fake-seksen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:00 schreef chufi het volgende:
Servio wisselt van bed zodat ze met elkaar kunnen slapen
Misschien als heel het zooitje weer dronken is dat guido hem er ff inhangt, dan kan die iig drank de schuld gevenquote:
Dat is niet de reden, Servio heeft vanmiddag gezegd dat hij heel lief ging doen tegen Alex.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:59 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Even op zijn plek gezet door Karim gisteravond en ook Phillip even daarvoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |