Voor een man niet. Is weinig op de streams dus alle tijd om te rukbunkeren...Die komt leeg uit de isoleer.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:55 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Maandag ? 3 dagen isoleer... Best zwaar..
hoogbegaafde bollywood ster danquote:
Met heel de groep?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:57 schreef NotYou het volgende:
Ik hoop dat het seks wordt om de groep te overtuigen.![]()
Mag ik mee?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:57 schreef Annelies-G het volgende:
Ze denken allemaal dat Laura en Guido een fake relatie hebben, het kan niet anders of daar wordt morgen op gedrukt. Anders vlieg ikzelf naar portugal en druk voor ze
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:57 schreef Annelies-G het volgende:
Ze denken allemaal dat Laura en Guido een fake relatie hebben, het kan niet anders of daar wordt morgen op gedrukt. Anders vlieg ikzelf naar portugal en druk voor ze
Daar hou ik je aan !quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:57 schreef Annelies-G het volgende:
Dan pas?!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:56 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Maandag live in de uitzending volgens Bart.
Zolang je faallex maar mee terugneemt vind ik dat een prima idee.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:57 schreef Annelies-G het volgende:
Houd ik je aan Annelies.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:57 schreef Annelies-G het volgende:
Vat het niet zo op, ik bedoelde meer dat ik hem veel slimmer vindt (overkomen) dan Monique.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:57 schreef waxmask het volgende:
[..]
Die niet zo dom aub, gister nog gezegd dat hij in een Bollywood film zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |