Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart, nu ook met menukeuzes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.High Tea op aankomstdag vanaf 14.00:quote:Menu diner aankomstdag:vanaf 18:00 eerste drankje, eten om 19:00
Huisgemaakte Tomaten-Pestosoep of Traditionele Franse Uiensoep
Verse Zalmfilet op Oosterse wijze of Varkenshaasmedaillons met Pepersaus of Bospaddestoelenravioli
Peche Melba of Dame Blanche
Menukeuzes doorgeven voor 7 maart!
SPOILER: KG ontvangt nog graag de menukeuzes van...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
LL draaide bij onz radioquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:14 schreef RockNijntje het volgende:
Wat heb ik gemist?Of is het niet belangrijk?
Misschien moet ik het ook maar eens een keertje proberenquote:
Zilvervisjequote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:17 schreef RockNijntje het volgende:
Woah het is zo'n vreemd zilverachtig beestje
Doe je goedquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:16 schreef RockNijntje het volgende:
Oh, ik ken dat hele ONZradio eigenlijk niet![]()
Een hartaanval?quote:
Wat dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:19 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij lag het toch niet aan het touwtje dat het rooster in de keuken niet meer te bedienen is.
Ik zag bij me zusje dat ze op fok was, gelukkig las ze alleen een topic en heeft ze geen accountquote:
quote:
Brrrr...quote:
Nou, weet je nog dat vliegertouw dat ik bij de meet had, en waarmee ik naar het strand wilde met MPG? Daardoor is het touw nu vervangen, en het probleem is er nog steedsquote:
Oh ja, want dat zou echt je dood hebben betekendquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zag bij me zusje dat ze op fok was, gelukkig las ze alleen een topic en heeft ze geen account
[..]
Ze weet dat je Trev bent?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zag bij me zusje dat ze op fok was, gelukkig las ze alleen een topic en heeft ze geen account
Lolquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, weet je nog dat vliegertouw dat ik bij de meet had, en waarmee ik naar het strand wilde met MPG? Daardoor is het touw nu vervangen, en het probleem is er nog steeds.
Bijna wel jaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh ja, want dat zou echt je dood hebben betekend
Jup, ik gebruik deze nick vaker en al heel langquote:
Oei oeiquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jup, ik gebruik deze nick vaker en al heel lang
Ghehequote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:23 schreef DaMart het volgende:
In welk forum las ze? Dan openen we daar even een topic voor haar.
hmm.quote:
Gelukkig was het een ander topicquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:22 schreef DaMart het volgende:
Hoi zusje van Trev.
Als je meeleest, kom gezellig meeposten dan.
Heb nu weekendquote:
UVT, m'n zusje en d'r vriend willen niet naar de disco en weten niet wat ze moeten gaan doen, bios willen ze ook nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:23 schreef DaMart het volgende:
In welk forum las ze? Dan openen we daar even een topic voor haar.
Ja. Laat maar verder ook dan he.quote:
Sinds vandaag rond 17:30 en omdat ehm...ja...ehm...ik zeg nog net niet RTFMquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben jullie een nieuwe tv en waarom doet hij het niet?
De ouwe werkt toch nog wel mag ik hopen?quote:
Meneer Taart heeft zich zeker ontfermd over de tv en je mag je nergens mee bemoeien omdat hij het wel even zal aansluiten?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sinds vandaag rond 17:30 en omdat ehm...ja...ehm...ik zeg nog net niet RTFM
tof hoor, jammer dat ik niet kon luisteren!quote:
Ja johquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De ouwe werkt toch nog wel mag ik hopen?
Ik mag me er wel mee bemoeien, maar ik doe het vooralsnog nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Meneer Taart heeft zich zeker ontfermd over de tv en je mag je nergens mee bemoeien omdat hij het wel even zal aansluiten?
Leed vermaak?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik mag me er wel mee bemoeien, maar ik doe het vooralsnog niet
Je laat hem een paar uur aanmodderen en dan geef je de tip om de stekker in het stopcontact te stoppen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik mag me er wel mee bemoeien, maar ik doe het vooralsnog niet
Ja vond ik ookquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
tof hoor, jammer dat ik niet kon luisteren!
Mwah. Dvd afspelen kan al, kabeltv kijken kan al...nu digitaal nogquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je laat hem een paar uur aanmodderen en dan geef je de tip om de stekker in het stopcontact te stoppen?
Yippiequote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja vond ik ook
net als wel meer mensen.. het zal niet bij deze ene keer blijven
Jeujquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
Ja vond ik ook
Ik heb er niet meer aan gedacht... ineens moest ik van mezelf in de keuken klussenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja vond ik ook
dan kan ik weer niet luisteren denk ikquote:
jammer maar het zij zo, dat snap ik ook welquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan kan ik weer niet luisteren denk ik
Ghihihihi, ik moest al zo hard lachen toen ik die 'tip' plaatstequote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:33 schreef DaMart het volgende:
En die tips van internet om de oven schoon te maken kunnen maar beter werken!
Anders heb ik helemaal voor niks de wanden ingesmeerd met groene zeep en er een schaal met warm water en amoniak in gezet.
mwah, als ik zoonlief heul moe maak dan krijg ik hem vast vlak voor 20:00 uur wel in bed..ik ga het proberenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jammer maar het zij zo, dat snap ik ook wel
Dus jij was dat op "Oma's-tips" en "huisvrouwen online"?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ghihihihi, ik moest al zo hard lachen toen ik die 'tip' plaatste
Onder anderequote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus jij was dat op "Oma's-tips" en "huisvrouwen online"?.
ah en anders het laatste half uurtje misschienquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mwah, als ik zoonlief heul moe maak dan krijg ik hem vast vlak voor 20:00 uur wel in bed..ik ga het proberen
Na mijn verhaal vastquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:37 schreef suikertaartje het volgende:
Over een paar minuten weet ik of ik heeeeeeel hard kan gaan lachen
Om DM bedoel je?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:37 schreef suikertaartje het volgende:
O, dan wacht ik nog een paar minuten voor ik weer even wat anders ga doen, want dan kan ik eventueel meelachenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:37 schreef suikertaartje het volgende:
Veel succes voor Sander morgen en Koenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ah en anders het laatste half uurtje misschien![]()
geeft niks
Oh en Sander gaat morgen afzwemmenen hij heeft een wiebeltand
En Koen ging zich afdrogen en hij ontdekte zijn tepelsdat was lachen joh ik heb in een scheur gelegen...
Zegt ie: mama ook? jaaa siiiiiiiieeeeeeeeeen
Proberen een carnavalsoutfit samen te stellenquote:
Aha, dus wachtenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dat weet ze morgenochtend pas... het moest een nacht in de oven blijven.
Ben je lekker op tijd meequote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Proberen een carnavalsoutfit samen te stellen![]()
Ik had toch nog vanalles liggen en was al niet van plan zo'n echt pak te kopenquote:
Ja, men zegt dat je dan met een gewoon sopje zo het aangekoekte vuil eruit haalt... ik ben benieuwd dusquote:
Dat was helemaaaaaaaaaaaaaaaaaal briljant hequote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dat weet ze morgenochtend pas... het moest een nacht in de oven blijven.
Ik ken het maar ik heb nog een betere oplossingquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, men zegt dat je dan met een gewoon sopje zo het aangekoekte vuil eruit haalt... ik ben benieuwd dus.
Maar ik probeer liever dit dan zo'n chemische ovenreiniger... alle waarschuwingen en gebruiksaanwijzingen van één fles zijn samen te vatten in de zin "Gebruik dit product niet als je leven je lief is!".
ikkequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
ikkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
ah en anders het laatste half uurtje misschien![]()
geeft niks
Oh en Sander gaat morgen afzwemmenen hij heeft een wiebeltand
En Koen ging zich afdrogen en hij ontdekte zijn tepelsdat was lachen joh ik heb in een scheur gelegen...
Zegt ie: mama ook? jaaa siiiiiiiieeeeeeeeeen
nieuwe oven kopen zeker?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ken het maar ik heb nog een betere oplossing![]()
Whahaha mooie ballonnenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Thijs noemt mijn tieten "mooie ballonnen"![]()
en wat goed van Sander![]()
Rotterdam is veeeeeeeeeelste verquote:
Ik ga er gewoon niet heenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik naar Rotjeknor zou gaan dan pak ik daar een metro die weer verder gaat
Noem dat maar rondquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
Whahaha mooie ballonnen![]()
die van jou zijn ook mooi rond![]()
Ik bedoel dat ze dat niet zijn als ze vrij spelen hebben hoorquote:
Ten eerste: like we carequote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:51 schreef RockNijntje het volgende:
Whaha honkeytonk heeft een ban tot kerstmis![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze dat niet zijn als ze vrij spelen hebben hoor
neequote:
zelfs niet voor mij?quote:
hoezo? je kan toch gewoon gezellig bij mij en muck wat komen eten?quote:
kom maar brengenquote:
wij gaan knuffelen volgende week he?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
hoezo? je kan toch gewoon gezellig bij mij en muck wat komen eten?
ik kijk er al weken naar uit mevrouwquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kom maar brengen
[..]
wij gaan knuffelen volgende week he?![]()
Neequote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
hoezo? je kan toch gewoon gezellig bij mij en muck wat komen eten?
Dan ligt het dus niet aan mijquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
succes
Jeetje ik vind het echt rustig hier
nee, dat meen ikquote:
Daar lijkt het wel opquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Iedereen heeft een leven gekregen behalve wij
Omgquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Iedereen heeft een leven gekregen behalve wij
Stuuuuuuuuuuuuuuquote:
Ja dat is wel goddelijk lekker hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, dat meen ik![]()
tegen jou aan liggen![]()
![]()
ik geef een voorbeeld en jij gelijk nee, en er is maar 1 pedo en dat is adje van de berg!quote:
Het was maar een grapjequote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik geef een voorbeeld en jij gelijk nee, en er is maar 1 pedo en dat is adje van de berg!
Nu echt weg
Ach, wie weet, na het kriebelen de 12equote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat is wel goddelijk lekker hooren warm
Toch jammer dat je geen meisjes doet
Hai Stu
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach, wie weet, na het kriebelen de 12e
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:06 schreef suikertaartje het volgende:
hij deedhet kastje
er
verkeerd om
in
Slimquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:06 schreef suikertaartje het volgende:
hij deedhet kastje
er
verkeerd om
in
ben je vies van mijn haren dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
neem je wel je eigen borstel mee?
OMGquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:06 schreef suikertaartje het volgende:
hij deedhet kastje
er
verkeerd om
in
nee maar je eigen borstel is toch het fijnst?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ben je vies van mijn haren dan?
meneer taart - nieuwe tv- nieuw kastje voor digitale tv -quote:
jaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee maar je eigen borstel is toch het fijnst?
Nijniequote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Stuuuuuuuuuuuuuu![]()
![]()
Nog bordjes kapotgegooid?
Hoi Ladyquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat is wel goddelijk lekker hooren warm
Toch jammer dat je geen meisjes doet
Hai Stu
Je had bij die kindjes borden kapot gegooid?quote:
Technisch aangelegd persoontje dus ......quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
meneer taart - nieuwe tv- nieuw kastje voor digitale tv -
Ik kijk er naar.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:08 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Technisch aangelegd persoontje dus ......
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kijk er naar.
Ik doe kaartje in kastje.
Draai dingetje om.
Zeg: zo moet 'ie er dus in.
Hij doet hem er in (kastje in tv he)
Tv werkt
You saved the dayquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kijk er naar.
Ik doe kaartje in kastje.
Draai dingetje om.
Zeg: zo moet 'ie er dus in.
Hij doet hem er in (kastje in tv he)
Tv werkt
quote:
En nu heb ik een pinguin-ijsje besteldquote:
Heb je ook wel verdientquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
En nu heb ik een pinguin-ijsje besteld
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
En nu heb ik een pinguin-ijsje besteld
echt een gevalletje RTFM dusquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:06 schreef suikertaartje het volgende:
hij deedhet kastje
er
verkeerd om
in
Op het plaatje..van de gebruiksaanwijzingquote:
Ja, Red the funcking Mouse is niet wat hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:17 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Je afkorting....
Maar zal wel zijn "read the fucking manual "![]()
LDNH jaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:17 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Je afkorting....
Maar zal wel zijn "read the fucking manual "![]()
Nu kan hetquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
Ik geloof dat wij een filmpje gaan kijken
Laat meneer Taart niet de DVD op zijn kop in de speler stoppenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
Kijk en luister ze zoetjequote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Laat meneer Taart niet de DVD op zijn kop in de speler stoppen.
Of dat hij hem naderhand terug wil spoelenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Laat meneer Taart niet de DVD op zijn kop in de speler stoppen.
En veel kijkplezier.
Dat is makkelijk als je iets gemist hebquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Of dat hij hem naderhand terug wil spoelen![]()
Welke?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
post een foto, dan kunnen we het bevestigenquote:
HELLYEAHquote:
Picsquote:
Geen zin om naar beneden te gaanquote:
jaaa, tuurlijk!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
veel plezierwel in het ENG hoop ik
naaah, die rust komt er voorlopig niet, de week is weer voorbijgevlogen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:33 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Honda![]()
Hoe gaat het nu, enigszins rust in de tent ?
quote:
trevquote:
Er is daar in Duitsland zeker geen euthanasie wet?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:35 schreef crv het volgende:
[..]
naaah, die rust komt er voorlopig niet, de week is weer voorbijgevlogen.
Wonder boven wonder is mijn schoonvader aanspreekbaar, hij is er slecht aan toe, maar je kan weer met hem praten sinds we zijn suikerwaarde weer op zijn eigen NORMALE niveau hebben.
Helaas ben ik bang dat het een lange weg gaat worden voor hem
Neverquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:32 schreef crv het volgende:
[..]
post een foto, dan kunnen we het bevestigen
Beseft hij zelf wat er aan de hand is ?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:35 schreef crv het volgende:
[..]
naaah, die rust komt er voorlopig niet, de week is weer voorbijgevlogen.
Wonder boven wonder is mijn schoonvader aanspreekbaar, hij is er slecht aan toe, maar je kan weer met hem praten sinds we zijn suikerwaarde weer op zijn eigen NORMALE niveau hebben.
Helaas ben ik bang dat het een lange weg gaat worden voor hem
nope. Er is zelfs een onofficiele vluchtweg naar Zwitserland waar dat wel mogelijk is.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er is daar in Duitsland zeker geen euthanasie wet?
nogmaalsquote:
Nou, ik wilde een vest kopen vandaag en die was er in maat 176 (Duits merk anders hebben we die maten zo hier niet) en maat S voor heren. Die op een tafel gelegd en de 176 was groter dan de S (en dubbel zo duur) dus ik ging de 176 passen. Alles was goed (mouwen, heup, chest alles) maar het zat heel vreemd strak/hoog bij de okselsquote:
quote:
net zo behaard ?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik wilde een vest kopen vandaag en die was er in maat 176 (Duits merk anders hebben we die maten zo hier niet) en maat S voor heren. Die op een tafel gelegd en de 176 was groter dan de S (en dubbel zo duur) dus ik ging de 176 passen. Alles was goed (mouwen, heup, chest alles) maar het zat heel vreemd strak/hoog bij de oksels![]()
![]()
![]()
Conclusie, ik heb de armen van een gorilla
Stu is gespierdquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik wilde een vest kopen vandaag en die was er in maat 176 (Duits merk anders hebben we die maten zo hier niet) en maat S voor heren. Die op een tafel gelegd en de 176 was groter dan de S (en dubbel zo duur) dus ik ging de 176 passen. Alles was goed (mouwen, heup, chest alles) maar het zat heel vreemd strak/hoog bij de oksels![]()
![]()
![]()
Conclusie, ik heb de armen van een gorilla
ok niks bijzonders buiten dronken worden en raar doen dusquote:
Dat is een heel positieve bewoordingquote:
Bokitoquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hij vraagt of je wat leuks gaat doen? jij snapt hem dus niet
quote:
dus je hebt die verkoopster ook geneukt gebetenquote:
Ik ga echt geen alcohol drinkenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:40 schreef crv het volgende:
[..]
ok niks bijzonders buiten dronken worden en raar doen dus
Voor mij is dat leukquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hij vraagt of je wat leuks gaat doen? jij snapt hem dus niet
Door de winkel gegooidquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:42 schreef crv het volgende:
[..]
dus je hebt die verkoopster ook geneukt gebeten
nee de jeugd van tegenwoordig doet dat geloof ik anders toch via tampons of zoquote:
Stu heeft een afgetraind lijfquote:
quote:
Serieus? Whahaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:43 schreef crv het volgende:
[..]
nee de jeugd van tegenwoordig doet dat geloof ik anders toch via tampons of zo
Nou, dat had ik misschien 5 jaar geleden maar nu niet meerquote:
op hoeveel manieren past dat ding dan? Meest maar op 1 manierquote:
Oh dus je bent gewoon een vet varkenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, dat had ik misschien 5 jaar geleden maar nu niet meer
Wat niet is kan nog komenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Serieus? Whaha
In ieder geval geen alcohol voor mij, ik hoef dat spul niet
Trainen jijquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, dat had ik misschien 5 jaar geleden maar nu niet meer
Dat kan, maar voor nu blijf ik er afquote:
dan moet je jezelf zien warm te houden hequote:
Heel goedquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat kan, maar voor nu blijf ik er af
Mismaakt blijkbaar want het zat kut bij mijn armenquote:
Ik las: 'Er zat een kut bij mijn armen'quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mismaakt blijkbaar want het zat kut bij mijn armen
Okee, ja misschien wel logisch. Als je gewoon al op leeftijd bent en niet meer te genezen, kan ik me voorstellen dat je dat als uitweg kiest...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:37 schreef crv het volgende:
[..]
nope. Er is zelfs een onofficiele vluchtweg naar Zwitserland waar dat wel mogelijk is.
Kost wat maar je wilt niet weten hoie vaak dat gebeurt
Joh dat vest was gewoon niet goed gemaakt, lag niet aan jouquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mismaakt blijkbaar want het zat kut bij mijn armen
Hmmmmzquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik las: 'Er zat een kut bij mijn armen'![]()
Ik wil het gewoon graag hebbenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:47 schreef crv het volgende:
[..]
Joh dat vest was gewoon niet goed gemaakt, lag niet aan jou
is helaas niet eenvoudig en die zwitsers zitten ook niet op al die dooie duitsers te wachten dus er is een hoop gedoe omquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ja misschien wel logisch. Als je gewoon al op leeftijd bent en niet meer te genezen, kan ik me voorstellen dat je dat als uitweg kiest...
Ik moet eerst een andere baan. Bij mijn vorige baan kon ik 3x per week naar de gym (fitness) maar hier zit dat niet in de buurt dus ik heb dat al 6 maanden niet meer gedaan. Wil wel weer graag maar moet dan eerste ander werk hebbenquote:
Oh okequote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moet eerst een andere baan. Bij mijn vorige baan kon ik 3x per week naar de gym (fitness) maar hier zit dat niet in de buurt dus ik heb dat al 6 maanden niet meer gedaan. Wil wel weer graag maar moet dan eerste ander werk hebben
trustenquote:
slap excuusquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moet eerst een andere baan. Bij mijn vorige baan kon ik 3x per week naar de gym (fitness) maar hier zit dat niet in de buurt dus ik heb dat al 6 maanden niet meer gedaan. Wil wel weer graag maar moet dan eerste ander werk hebben
Zeg toch gewoon dat je geen zin hebtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
ja, ik begin duf te worden en een keertje bijslapen kan geen kwaadquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Op een vrijdagavond![]()
Slaap lekker Mart
Okeequote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:48 schreef crv het volgende:
[..]
is helaas niet eenvoudig en die zwitsers zitten ook niet op al die dooie duitsers te wachten dus er is een hoop gedoe om
Ik wil echt niets liever juistquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zeg toch gewoon dat je geen zin hebt
Ik moet eigenlijk ook maar wil nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
ja, ik begin duf te worden en een keertje bijslapen kan geen kwaad.
Fijne avond nog allemaal![]()
.
als je wilt trainen kan je trainenquote:
Rauwe eieren in de morgen, en 's avonds nog even trainenquote:
Ja, maar ik heb geen eigen auto hier en met OV naar een gym hier is gewoon heel lastig in het weekendquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:51 schreef crv het volgende:
[..]
als je wilt trainen kan je trainen
Ik ga morgenochtend ook
ga je op de fiets, train je gelijkquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb geen eigen auto hier en met OV naar een gym hier is gewoon heel lastig in het weekend
Ik heb ook geen fiets en hardlopen is geen optie want ik heb een probleem met mijn rechter enkelquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:53 schreef crv het volgende:
[..]
ga je op de fiets, train je gelijk![]()
Je kunt ook in je lunchpauze gaan hardlopen, doen er bij mij op de zaak ook zat
Ik heb een rotte knie, hardlopen is geen optie, maar fietsen en zwemmen wel.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb ook geen fiets en hardlopen is geen optie want ik heb een probleem met mijn rechter enkel
en een fiets is ook zo duurquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb ook geen fiets en hardlopen is geen optie want ik heb een probleem met mijn rechter enkel
Zwemmen deed ik altijd bij de gymquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:57 schreef crv het volgende:
[..]
Ik heb een rotte knie, hardlopen is geen optie, maar fietsen en zwemmen wel.
Dan koop je een fiets.
Allemaal smoesjes. Waar een wil is is een weg
Zo denken er veelquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:59 schreef Stuart het volgende:
Ach, fuck it. Ik zoek gewoon een betere baan in de buurt van een gym en opgelost. En ik win de Lotto en dan koop ik mijn eigen huis hier en heb ik geen baas meer nodig
Moet je eens in frankrijk komen fietsenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zwemmen deed ik altijd bij de gym![]()
Ik kan wel een fiets kopen maar heb geen eens een eigen woning. Engeland is iets anders dan NL met fietsen en alles. Dat wil mijn werkgeefster echt niet in haar tuin hebben met d'er grote waffel hoor
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:59 schreef Stuart het volgende:
Ach, fuck it. Ik zoek gewoon een betere baan in de buurt van een gym en opgelost. En ik win de Lotto en dan koop ik mijn eigen huis hier en heb ik geen baas meer nodig
En ondertussen ben ik dik geworden van de Strongbowquote:
Hier is het ook best eng maar 90km/h is helemaal engquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:00 schreef crv het volgende:
[..]
Moet je eens in frankrijk komen fietsen![]()
Daar fiets je dus op wegen waar 90km/h wordt gereden
Kap dan eerst eens met die Strongbow!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
En ondertussen ben ik dik geworden van de Strongbow
Blijf er dan ook vanafquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
En ondertussen ben ik dik geworden van de Strongbow
welnee, walkman op hoor je ze nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier is het ook best eng maar 90km/h is helemaal eng
Slaap wel Hondaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:02 schreef crv het volgende:
ok ik aat ook slapen, was een enerverend weekje en het weekend gaat ook niet rustig worden
Morgen alweer om 7 uur de wekker
Trusten allen
Trusten CRVquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:02 schreef crv het volgende:
ok ik aat ook slapen, was een enerverend weekje en het weekend gaat ook niet rustig worden
Trusten allen
Welterusten kerelquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:02 schreef crv het volgende:
Trusten allen
Ja dan is er helemaal niets leuks meer hierquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kap dan eerst eens met die Strongbow!
Ja, dat geeft een veilig gevoelquote:
Er is meer in het leven dan drank hoor!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja dan is er helemaal niets leuks meer hier
Tuurlijk alleen op het moment is mijn leven gewoon wat saai zeg maar. Anyway, iets andersquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Er is meer in het leven dan drank hoor!
Toch moet je dat echt minder gaan drinken...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tuurlijk alleen op het moment is mijn leven gewoon wat saai zeg maar. Anyway, iets anders
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Toch moet je dat echt minder gaan drinken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |