Oh okequote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moet eerst een andere baan. Bij mijn vorige baan kon ik 3x per week naar de gym (fitness) maar hier zit dat niet in de buurt dus ik heb dat al 6 maanden niet meer gedaan. Wil wel weer graag maar moet dan eerste ander werk hebben
trustenquote:
slap excuusquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moet eerst een andere baan. Bij mijn vorige baan kon ik 3x per week naar de gym (fitness) maar hier zit dat niet in de buurt dus ik heb dat al 6 maanden niet meer gedaan. Wil wel weer graag maar moet dan eerste ander werk hebben
Zeg toch gewoon dat je geen zin hebtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
ja, ik begin duf te worden en een keertje bijslapen kan geen kwaadquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Op een vrijdagavond![]()
Slaap lekker Mart
Okeequote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:48 schreef crv het volgende:
[..]
is helaas niet eenvoudig en die zwitsers zitten ook niet op al die dooie duitsers te wachten dus er is een hoop gedoe om
Ik wil echt niets liever juistquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zeg toch gewoon dat je geen zin hebt
Ik moet eigenlijk ook maar wil nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
ja, ik begin duf te worden en een keertje bijslapen kan geen kwaad.
Fijne avond nog allemaal![]()
.
als je wilt trainen kan je trainenquote:
Rauwe eieren in de morgen, en 's avonds nog even trainenquote:
Ja, maar ik heb geen eigen auto hier en met OV naar een gym hier is gewoon heel lastig in het weekendquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:51 schreef crv het volgende:
[..]
als je wilt trainen kan je trainen
Ik ga morgenochtend ook
ga je op de fiets, train je gelijkquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb geen eigen auto hier en met OV naar een gym hier is gewoon heel lastig in het weekend
Ik heb ook geen fiets en hardlopen is geen optie want ik heb een probleem met mijn rechter enkelquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:53 schreef crv het volgende:
[..]
ga je op de fiets, train je gelijk![]()
Je kunt ook in je lunchpauze gaan hardlopen, doen er bij mij op de zaak ook zat
Ik heb een rotte knie, hardlopen is geen optie, maar fietsen en zwemmen wel.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb ook geen fiets en hardlopen is geen optie want ik heb een probleem met mijn rechter enkel
en een fiets is ook zo duurquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb ook geen fiets en hardlopen is geen optie want ik heb een probleem met mijn rechter enkel
Zwemmen deed ik altijd bij de gymquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:57 schreef crv het volgende:
[..]
Ik heb een rotte knie, hardlopen is geen optie, maar fietsen en zwemmen wel.
Dan koop je een fiets.
Allemaal smoesjes. Waar een wil is is een weg
Zo denken er veelquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:59 schreef Stuart het volgende:
Ach, fuck it. Ik zoek gewoon een betere baan in de buurt van een gym en opgelost. En ik win de Lotto en dan koop ik mijn eigen huis hier en heb ik geen baas meer nodig
Moet je eens in frankrijk komen fietsenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zwemmen deed ik altijd bij de gym![]()
Ik kan wel een fiets kopen maar heb geen eens een eigen woning. Engeland is iets anders dan NL met fietsen en alles. Dat wil mijn werkgeefster echt niet in haar tuin hebben met d'er grote waffel hoor
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:59 schreef Stuart het volgende:
Ach, fuck it. Ik zoek gewoon een betere baan in de buurt van een gym en opgelost. En ik win de Lotto en dan koop ik mijn eigen huis hier en heb ik geen baas meer nodig
En ondertussen ben ik dik geworden van de Strongbowquote:
Hier is het ook best eng maar 90km/h is helemaal engquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:00 schreef crv het volgende:
[..]
Moet je eens in frankrijk komen fietsen![]()
Daar fiets je dus op wegen waar 90km/h wordt gereden
Kap dan eerst eens met die Strongbow!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
En ondertussen ben ik dik geworden van de Strongbow
Blijf er dan ook vanafquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
En ondertussen ben ik dik geworden van de Strongbow
welnee, walkman op hoor je ze nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier is het ook best eng maar 90km/h is helemaal eng
Slaap wel Hondaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:02 schreef crv het volgende:
ok ik aat ook slapen, was een enerverend weekje en het weekend gaat ook niet rustig worden
Morgen alweer om 7 uur de wekker
Trusten allen
Trusten CRVquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:02 schreef crv het volgende:
ok ik aat ook slapen, was een enerverend weekje en het weekend gaat ook niet rustig worden
Trusten allen
Welterusten kerelquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:02 schreef crv het volgende:
Trusten allen
Ja dan is er helemaal niets leuks meer hierquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kap dan eerst eens met die Strongbow!
Ja, dat geeft een veilig gevoelquote:
Er is meer in het leven dan drank hoor!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja dan is er helemaal niets leuks meer hier
Tuurlijk alleen op het moment is mijn leven gewoon wat saai zeg maar. Anyway, iets andersquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Er is meer in het leven dan drank hoor!
Toch moet je dat echt minder gaan drinken...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tuurlijk alleen op het moment is mijn leven gewoon wat saai zeg maar. Anyway, iets anders
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Toch moet je dat echt minder gaan drinken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |