nope. Er is zelfs een onofficiele vluchtweg naar Zwitserland waar dat wel mogelijk is.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er is daar in Duitsland zeker geen euthanasie wet?
nogmaalsquote:
Nou, ik wilde een vest kopen vandaag en die was er in maat 176 (Duits merk anders hebben we die maten zo hier niet) en maat S voor heren. Die op een tafel gelegd en de 176 was groter dan de S (en dubbel zo duur) dus ik ging de 176 passen. Alles was goed (mouwen, heup, chest alles) maar het zat heel vreemd strak/hoog bij de okselsquote:
quote:
net zo behaard ?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik wilde een vest kopen vandaag en die was er in maat 176 (Duits merk anders hebben we die maten zo hier niet) en maat S voor heren. Die op een tafel gelegd en de 176 was groter dan de S (en dubbel zo duur) dus ik ging de 176 passen. Alles was goed (mouwen, heup, chest alles) maar het zat heel vreemd strak/hoog bij de oksels![]()
![]()
![]()
Conclusie, ik heb de armen van een gorilla
Stu is gespierdquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik wilde een vest kopen vandaag en die was er in maat 176 (Duits merk anders hebben we die maten zo hier niet) en maat S voor heren. Die op een tafel gelegd en de 176 was groter dan de S (en dubbel zo duur) dus ik ging de 176 passen. Alles was goed (mouwen, heup, chest alles) maar het zat heel vreemd strak/hoog bij de oksels![]()
![]()
![]()
Conclusie, ik heb de armen van een gorilla
ok niks bijzonders buiten dronken worden en raar doen dusquote:
Dat is een heel positieve bewoordingquote:
Bokitoquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hij vraagt of je wat leuks gaat doen? jij snapt hem dus niet
quote:
dus je hebt die verkoopster ook geneukt gebetenquote:
Ik ga echt geen alcohol drinkenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:40 schreef crv het volgende:
[..]
ok niks bijzonders buiten dronken worden en raar doen dus
Voor mij is dat leukquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hij vraagt of je wat leuks gaat doen? jij snapt hem dus niet
Door de winkel gegooidquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:42 schreef crv het volgende:
[..]
dus je hebt die verkoopster ook geneukt gebeten
nee de jeugd van tegenwoordig doet dat geloof ik anders toch via tampons of zoquote:
Stu heeft een afgetraind lijfquote:
quote:
Serieus? Whahaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:43 schreef crv het volgende:
[..]
nee de jeugd van tegenwoordig doet dat geloof ik anders toch via tampons of zo
Nou, dat had ik misschien 5 jaar geleden maar nu niet meerquote:
op hoeveel manieren past dat ding dan? Meest maar op 1 manierquote:
Oh dus je bent gewoon een vet varkenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, dat had ik misschien 5 jaar geleden maar nu niet meer
Wat niet is kan nog komenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Serieus? Whaha
In ieder geval geen alcohol voor mij, ik hoef dat spul niet
Trainen jijquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, dat had ik misschien 5 jaar geleden maar nu niet meer
Dat kan, maar voor nu blijf ik er afquote:
dan moet je jezelf zien warm te houden hequote:
Heel goedquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat kan, maar voor nu blijf ik er af
Mismaakt blijkbaar want het zat kut bij mijn armenquote:
Ik las: 'Er zat een kut bij mijn armen'quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mismaakt blijkbaar want het zat kut bij mijn armen
Okee, ja misschien wel logisch. Als je gewoon al op leeftijd bent en niet meer te genezen, kan ik me voorstellen dat je dat als uitweg kiest...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:37 schreef crv het volgende:
[..]
nope. Er is zelfs een onofficiele vluchtweg naar Zwitserland waar dat wel mogelijk is.
Kost wat maar je wilt niet weten hoie vaak dat gebeurt
Joh dat vest was gewoon niet goed gemaakt, lag niet aan jouquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mismaakt blijkbaar want het zat kut bij mijn armen
Hmmmmzquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik las: 'Er zat een kut bij mijn armen'![]()
Ik wil het gewoon graag hebbenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:47 schreef crv het volgende:
[..]
Joh dat vest was gewoon niet goed gemaakt, lag niet aan jou
is helaas niet eenvoudig en die zwitsers zitten ook niet op al die dooie duitsers te wachten dus er is een hoop gedoe omquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ja misschien wel logisch. Als je gewoon al op leeftijd bent en niet meer te genezen, kan ik me voorstellen dat je dat als uitweg kiest...
Ik moet eerst een andere baan. Bij mijn vorige baan kon ik 3x per week naar de gym (fitness) maar hier zit dat niet in de buurt dus ik heb dat al 6 maanden niet meer gedaan. Wil wel weer graag maar moet dan eerste ander werk hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |