nope. Er is zelfs een onofficiele vluchtweg naar Zwitserland waar dat wel mogelijk is.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er is daar in Duitsland zeker geen euthanasie wet?
nogmaalsquote:
Nou, ik wilde een vest kopen vandaag en die was er in maat 176 (Duits merk anders hebben we die maten zo hier niet) en maat S voor heren. Die op een tafel gelegd en de 176 was groter dan de S (en dubbel zo duur) dus ik ging de 176 passen. Alles was goed (mouwen, heup, chest alles) maar het zat heel vreemd strak/hoog bij de okselsquote:
quote:
net zo behaard ?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik wilde een vest kopen vandaag en die was er in maat 176 (Duits merk anders hebben we die maten zo hier niet) en maat S voor heren. Die op een tafel gelegd en de 176 was groter dan de S (en dubbel zo duur) dus ik ging de 176 passen. Alles was goed (mouwen, heup, chest alles) maar het zat heel vreemd strak/hoog bij de oksels![]()
![]()
![]()
Conclusie, ik heb de armen van een gorilla
Stu is gespierdquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik wilde een vest kopen vandaag en die was er in maat 176 (Duits merk anders hebben we die maten zo hier niet) en maat S voor heren. Die op een tafel gelegd en de 176 was groter dan de S (en dubbel zo duur) dus ik ging de 176 passen. Alles was goed (mouwen, heup, chest alles) maar het zat heel vreemd strak/hoog bij de oksels![]()
![]()
![]()
Conclusie, ik heb de armen van een gorilla
ok niks bijzonders buiten dronken worden en raar doen dusquote:
Dat is een heel positieve bewoordingquote:
Bokitoquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hij vraagt of je wat leuks gaat doen? jij snapt hem dus niet
quote:
dus je hebt die verkoopster ook geneukt gebetenquote:
Ik ga echt geen alcohol drinkenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:40 schreef crv het volgende:
[..]
ok niks bijzonders buiten dronken worden en raar doen dus
Voor mij is dat leukquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hij vraagt of je wat leuks gaat doen? jij snapt hem dus niet
Door de winkel gegooidquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:42 schreef crv het volgende:
[..]
dus je hebt die verkoopster ook geneukt gebeten
nee de jeugd van tegenwoordig doet dat geloof ik anders toch via tampons of zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |