Om DM bedoel je?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:37 schreef suikertaartje het volgende:
Over een paar minuten weet ik of ik heeeeeeel hard kan gaan lachen
O, dan wacht ik nog een paar minuten voor ik weer even wat anders ga doen, want dan kan ik eventueel meelachenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:37 schreef suikertaartje het volgende:
Over een paar minuten weet ik of ik heeeeeeel hard kan gaan lachen
Veel succes voor Sander morgen en Koenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ah en anders het laatste half uurtje misschien![]()
geeft niks
Oh en Sander gaat morgen afzwemmenen hij heeft een wiebeltand
En Koen ging zich afdrogen en hij ontdekte zijn tepelsdat was lachen joh ik heb in een scheur gelegen...
Zegt ie: mama ook? jaaa siiiiiiiieeeeeeeeeen
Proberen een carnavalsoutfit samen te stellenquote:
Aha, dus wachtenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dat weet ze morgenochtend pas... het moest een nacht in de oven blijven.
Ben je lekker op tijd meequote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Proberen een carnavalsoutfit samen te stellen![]()
Ik had toch nog vanalles liggen en was al niet van plan zo'n echt pak te kopenquote:
Ja, men zegt dat je dan met een gewoon sopje zo het aangekoekte vuil eruit haalt... ik ben benieuwd dusquote:
Dat was helemaaaaaaaaaaaaaaaaaal briljant hequote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dat weet ze morgenochtend pas... het moest een nacht in de oven blijven.
Ik ken het maar ik heb nog een betere oplossingquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, men zegt dat je dan met een gewoon sopje zo het aangekoekte vuil eruit haalt... ik ben benieuwd dus.
Maar ik probeer liever dit dan zo'n chemische ovenreiniger... alle waarschuwingen en gebruiksaanwijzingen van één fles zijn samen te vatten in de zin "Gebruik dit product niet als je leven je lief is!".
ikkequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
ikkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
ah en anders het laatste half uurtje misschien![]()
geeft niks
Oh en Sander gaat morgen afzwemmenen hij heeft een wiebeltand
En Koen ging zich afdrogen en hij ontdekte zijn tepelsdat was lachen joh ik heb in een scheur gelegen...
Zegt ie: mama ook? jaaa siiiiiiiieeeeeeeeeen
nieuwe oven kopen zeker?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ken het maar ik heb nog een betere oplossing![]()
Whahaha mooie ballonnenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Thijs noemt mijn tieten "mooie ballonnen"![]()
en wat goed van Sander![]()
Rotterdam is veeeeeeeeeelste verquote:
Ik ga er gewoon niet heenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik naar Rotjeknor zou gaan dan pak ik daar een metro die weer verder gaat
Noem dat maar rondquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
Whahaha mooie ballonnen![]()
die van jou zijn ook mooi rond![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |