Ghehequote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:23 schreef DaMart het volgende:
In welk forum las ze? Dan openen we daar even een topic voor haar.
hmm.quote:
Gelukkig was het een ander topicquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:22 schreef DaMart het volgende:
Hoi zusje van Trev.
Als je meeleest, kom gezellig meeposten dan.
Heb nu weekendquote:
UVT, m'n zusje en d'r vriend willen niet naar de disco en weten niet wat ze moeten gaan doen, bios willen ze ook nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:23 schreef DaMart het volgende:
In welk forum las ze? Dan openen we daar even een topic voor haar.
Ja. Laat maar verder ook dan he.quote:
Sinds vandaag rond 17:30 en omdat ehm...ja...ehm...ik zeg nog net niet RTFMquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben jullie een nieuwe tv en waarom doet hij het niet?
De ouwe werkt toch nog wel mag ik hopen?quote:
Meneer Taart heeft zich zeker ontfermd over de tv en je mag je nergens mee bemoeien omdat hij het wel even zal aansluiten?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sinds vandaag rond 17:30 en omdat ehm...ja...ehm...ik zeg nog net niet RTFM
tof hoor, jammer dat ik niet kon luisteren!quote:
Ja johquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De ouwe werkt toch nog wel mag ik hopen?
Ik mag me er wel mee bemoeien, maar ik doe het vooralsnog nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Meneer Taart heeft zich zeker ontfermd over de tv en je mag je nergens mee bemoeien omdat hij het wel even zal aansluiten?
Leed vermaak?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik mag me er wel mee bemoeien, maar ik doe het vooralsnog niet
Je laat hem een paar uur aanmodderen en dan geef je de tip om de stekker in het stopcontact te stoppen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik mag me er wel mee bemoeien, maar ik doe het vooralsnog niet
Ja vond ik ookquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
tof hoor, jammer dat ik niet kon luisteren!
Mwah. Dvd afspelen kan al, kabeltv kijken kan al...nu digitaal nogquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je laat hem een paar uur aanmodderen en dan geef je de tip om de stekker in het stopcontact te stoppen?
Yippiequote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja vond ik ook
net als wel meer mensen.. het zal niet bij deze ene keer blijven
Jeujquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
Ja vond ik ook
Ik heb er niet meer aan gedacht... ineens moest ik van mezelf in de keuken klussenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja vond ik ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |