Ja die grijns van zijn gezicht vegen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:06 schreef iBenny het volgende:
Iemand moet die Amerikaan een beuk op zijn neus geven
Gewoon een gasbrander ernaast zetten, smelt het vanzelf.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:06 schreef iBenny het volgende:
Iemand moet die Amerikaan een beuk op zijn neus geven
Ik mag hem niet. Wat moet ie hier? Kan hij in Amerika niet eens door een voorronde komen of zo en gaat mammie hier met een zak geld zwaaien?quote:
In de VS komt hij de voorronde niet eens door, dat weet je toch best Pheen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik mag hem niet. Wat moet ie hier? Kan hij in Amerika niet eens door een voorronde komen of zo en gaat mammie hier met een zak geld zwaaien?
Ja, hier valt iedereen door de mand :")quote:
Hij heeft een mooie tas geld ervoor gekregen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:08 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind amin best goed hoor
hij heeft last van zenuwen
maar waarom komt die daniel hier auditie doen?
Lekker ergeren is leuk!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:10 schreef Lutte het volgende:
Als die rel-Amerikaan dalijk iedere week te zien is in de liveshow haak ik af hoor!
Deed me aan ET denken.quote:
quote:
ben jij mijn long lost sister?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:10 schreef Pheno het volgende:
He, die meid had het koud, das om de hoofd. Of toch moslima?
quote:
Ik mis het fietsmandje.... Nou ja, als Wendy d'r bek opendoet...quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:11 schreef Cee het volgende:
Ik zou NU mijn uitwerpselen naar Wendy gooien als ik haar was.
Nieuwe fetisj!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:11 schreef Karina het volgende:
Wendy staat voor de plee te luisterennaar het geplas van de deelnemers.
Wat bewijst dat zaad slikken niet dik maakt.quote:
veeg me opquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:11 schreef Karina het volgende:
Ik voel me nu oud. Heel oud.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:12 schreef iBenny het volgende:
Theedoekmeisje heeft ene Jimmy Neutron kapsel
Ah wijfieeee kon je niet goed pissen wijfieeeeeeeequote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:11 schreef Karina het volgende:
Wel toepasselijk met het begin van Carnaval, de weg naar Pasen, in te luiden met een Faalhaas.quote:
Ontsla de paashaas maar dan!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wel toepasselijk met het begin van Carnaval, de weg naar Pasen, in te luiden met een Faalhaas.
dat is voor mij echt de quote van de dagquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:15 schreef iBenny het volgende:
Ik doe mee omdat het kan... en het is gratis. Dus waarom ook niet.
Held![]()
Het is zo'n metalhead, die zet zichzelf al voor gek met raar zwart geverfd haar, asymmetrische piercing en vormloze kleding.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:17 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat is voor mij echt de quote van de dag
tjezus hoe zet je jezelf voor gek voor heel nederland
Ik dacht na, hoorde je dat?quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:19 schreef CantFazeMe het volgende:
Maar goed ik ga zo even naar vrienden toe, veel plezier vanavond en tot volgende week![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:19 schreef Pheno het volgende:
We gaan naar Disneyland...Ik dacht dat die reclame van corendon "vakantie!!!!" het dieptepunt was, maar het kan dus erger. Knap hoor.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:19 schreef CantFazeMe het volgende:
Maar goed ik ga zo even naar vrienden toe, veel plezier vanavond en tot volgende week![]()
Ik vond 'm superquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:19 schreef Pheno het volgende:
We gaan naar Disneyland...Ik dacht dat die reclame van corendon "vakantie!!!!" het dieptepunt was, maar het kan dus erger. Knap hoor.
Nou dat komt goed uit want.... *trekt doek van muur* WIJ GAAN NAAR DISNEYLAND!!!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vond 'm super! Ik wil verdomme nu ook naar Disneyland!
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou dat komt goed uit want.... *trekt dek van muur* WIJ GAAN NAAR DISNEYLAND!!!
Ik ken de RTL-baas niet, maar gezien de programmering...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:25 schreef Karina het volgende:
Wendy vindt hem leuk, kun je nagaan wat voor smaak zij heeft.
Wendy is verliefd op ons?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Wendy is verliefd op alles met een piemel.
Ook Joran?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Wendy is verliefd op alles met een piemel.
Oh, er moest nog bij "... en iets met showbiz heeft."quote:
Nee, Wendy heeft een ideale pijphoogte.quote:
Jij mod ESF, ik TAL... showbiz genoeg?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, er moest nog bij "... en iets met showbiz heeft."
En dan zo'n manke laten springen.quote:
Dat is tof, jeweetzquote:
Ja, mensen die vals zingen worden aangeklaagd!quote:
En ik van dat geheadbang van Angela.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:28 schreef lady-wrb het volgende:
ik wordt zenuwachtig van dat gewapper met die hand
Die rijdt nog!quote:
Doet me denken aan autisten die alleen met dolfijnen kunnen communiceren.quote:
Ewbank doet toch niet mee?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Doet me denken aan autisten die alleen met dolfijnen kunnen communiceren.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Doet me denken aan autisten die alleen met dolfijnen kunnen communiceren.
Bubientje?quote:
Nee, een stalen wc-borstel.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:33 schreef Lutte het volgende:
Haar shirt is opengereten door dat ding in haar lip.
Bootcamp in Libië.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:33 schreef lady-wrb het volgende:
wat gaan ze nou doen met al die twijfelgevallen?
Nog een keer laten zingen denk ik?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:33 schreef lady-wrb het volgende:
In een helicopter uit 1978 en hup naar Libië!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:33 schreef lady-wrb het volgende:
quote:
Jij bent eng, zus!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
In een helicopter uit 1978 en hup naar Libië!
101%quote:
ctrl-alt delete.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |