Ja die grijns van zijn gezicht vegen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:06 schreef iBenny het volgende:
Iemand moet die Amerikaan een beuk op zijn neus geven
Gewoon een gasbrander ernaast zetten, smelt het vanzelf.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:06 schreef iBenny het volgende:
Iemand moet die Amerikaan een beuk op zijn neus geven
Ik mag hem niet. Wat moet ie hier? Kan hij in Amerika niet eens door een voorronde komen of zo en gaat mammie hier met een zak geld zwaaien?quote:
In de VS komt hij de voorronde niet eens door, dat weet je toch best Pheen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik mag hem niet. Wat moet ie hier? Kan hij in Amerika niet eens door een voorronde komen of zo en gaat mammie hier met een zak geld zwaaien?
Ja, hier valt iedereen door de mand :")quote:
Hij heeft een mooie tas geld ervoor gekregen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:08 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind amin best goed hoor
hij heeft last van zenuwen
maar waarom komt die daniel hier auditie doen?
Lekker ergeren is leuk!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:10 schreef Lutte het volgende:
Als die rel-Amerikaan dalijk iedere week te zien is in de liveshow haak ik af hoor!
Deed me aan ET denken.quote:
quote:
ben jij mijn long lost sister?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:10 schreef Pheno het volgende:
He, die meid had het koud, das om de hoofd. Of toch moslima?
quote:
Ik mis het fietsmandje.... Nou ja, als Wendy d'r bek opendoet...quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:11 schreef Cee het volgende:
Ik zou NU mijn uitwerpselen naar Wendy gooien als ik haar was.
Nieuwe fetisj!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:11 schreef Karina het volgende:
Wendy staat voor de plee te luisterennaar het geplas van de deelnemers.
Wat bewijst dat zaad slikken niet dik maakt.quote:
veeg me opquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:11 schreef Karina het volgende:
Wendy staat voor de plee te luisterennaar het geplas van de deelnemers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |