Ik dacht even een soort Janet Jackson te zienquote:
Ze zei "Hoives"quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:41 schreef Cee het volgende:
Sis kaifeel op d'r haaifs gekrabbeld!
Gut, dat amerikaanse plastic kutjoch. Daar ga ik keihard op haten.
dit ja, echt zum kotzen gewoon.quote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Walgelijke Amerikanen die het in Nederland proberen omdat ze in eigen land niet aan de bak komen.
10 tegen 1 dat dat joch is ingekocht door het programma. Om het internationale "allure" te geven.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Walgelijke Amerikanen die het in Nederland proberen omdat ze in eigen land niet aan de bak komen.
Echt?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:42 schreef Cee het volgende:
[..]
10 tegen 1 dat dat joch is ingekocht door het programma. Om het internationale "allure" te geven.En dat terwijl onze eigen Tim gewoon vandaag op de site van Perez Hilton staat gelinkt.
Met een superstemquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:43 schreef CantFazeMe het volgende:
Die Ferry, god wat een super nicht. Met alle respect.
Ik herken eigenlijk bijna niemand meerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:43 schreef Karina het volgende:
Het lijkt wel of ik er een paar zie die ik nog helemaal niet eerder heb gezien?
Hans is al eerder weggeweestquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Alles goed ouwe 3FM veteraan.
Hans is weg hè
WUTquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:43 schreef Cee het volgende:
[..]
http://perezhilton.com/20(...)on-new-justin-bieber
Ja klopt, daarom zei ik ook 'bijna'quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Een paar wel, de uitschieters qua uiterlijk dan.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met een superstem. Ik vind 'm wel tof
.
Maar ik heb nog helemaal niemandquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:47 schreef JaneDoe het volgende:
sim'ran![]()
zeker niet meer vrij voor adoptie
Kan dat nog dan= Nee toch=quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:47 schreef JaneDoe het volgende:
sim'ran![]()
zeker niet meer vrij voor adoptie
Dit wil ik nog een keer zien en nog een keer en nog een keer wacht even ik ga m'n dvr terugspoelen.quote:
je hebt een hekel aan je hamster?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit wil ik nog een keer zien en nog een keer en nog een keer wacht even ik ga m'n dvr terugspoelen.
Ja ik kan niet alles kijken verdorie.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:49 schreef D. het volgende:
[..]
Die waren niet in de uitzending, alleen op de streams
Genoten!quote:
Onder het bureau van de RTL-baas.quote:
Soort van jurk gemaakt van regenboogkleurige eenhoornpoep ofzo.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:52 schreef kwiwi het volgende:
wat een kleding heeft die migrainedoos aan...
paracetamol toch?quote:
Kermitquote:
Nee, mijn hamster is nog niet weggerend.quote:
En wat zelfvertrouwen gekweekt.quote:
Stem Helium!quote:
Ah, dan maak ik ook nog een kans. Moet ik even Mike bellen om me te stylen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:56 schreef Karina het volgende:
Oh als je mooie kleren hebt dan mag je door.
Nee, blijf!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:56 schreef Cee het volgende:
"Je ziet er leuk uit, prachtig gestyled, heel goed gedaan, dat betekent dat je door bent."
Ik ben klaar met dit programma.
Eens.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:56 schreef Cee het volgende:
"Je ziet er leuk uit, prachtig gestyled, heel goed gedaan, dat betekent dat je door bent."
Belachelijk tochquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:56 schreef Cee het volgende:
Ja, dat is Wendy in haar vrije tijd ook.quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze lijkt op een cuim met een gezichtje erop getekend.
Ik dacht eerst dat ze het syndroom van Down hadquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
dat hoofd.... dat klopt niet helemaal toch?
Ik las "cum in het gezicht".quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze lijkt op een cuim met een gezichtje erop getekend.
Ik dacht ook eerst dat zij een mongooltje was, bij de audities.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
dat hoofd.... dat klopt niet helemaal toch?
Straks komt een nieuw seizoen van Holland's Next Top Model, komt er een quasimodo gedrocht naar de auditie met twee stompjes als benen en overal pus en acne. Maar ze kan hartstikke leuk zingen dus ze is door.quote:
Ze lijkt op een duim met een gezichtje erop getekend.
ja dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat ze het syndroom van Down had
Hoe kom je eropquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan 'gunnen' ze je hetquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:56 schreef Karina het volgende:
Oh als je mooie kleren hebt dan mag je door.
Whahaahahah.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Straks komt een nieuw seizoen van Holland's Next Top Model, komt er een quasimodo gedrocht naar de auditie met twee stompjes als benen en overal pus en acne. Maar ze kan hartstikke leuk zingen dus ze is door.
Dat principe.
Wij doen met je meequote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:59 schreef JaneDoe het volgende:
ik kan niet wachten op die landers-kid, kan ik me weer heerlijk ergeren
Met dat laatste heb je me over. Ik heb er nogw el een over. mag ik mee? Om haar uit te zwaaien?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:01 schreef Cee het volgende:
Ik wil even een duikuitrusting lenen van iemand. Op zoek naar de lat die ze ergens op de bodem van de oceaan hebben neergelegd.
En terwijl ik daarmee bezig ben, neem ik Wendy mee met aan haar rechterbeen een blok beton bevestigd.
Wil je foto's maken? Dan mag je mee.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met dat laatste heb je me over. Ik heb er nogw el een over. mag ik mee? Om haar uit te zwaaien?
Ray Charles.quote:
En hij gaat altijd op een blind date!quote:
Zo is het programma sociaal verantwoord.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Een blinde, iemand die maar een arm kan gebruiken, een meisje in een rolstoel, migraine... Wat een rariteitenkabinet dit jaar.
Ik ga ook meedoen, alleen om door Wendy getroost te worden omdat ik niet door ben, en haar dan heel veel pijn te doen als ze in mijn buurt komt om me te troosten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:01 schreef Maisnon het volgende:
Wijfieeeeeeeeeeeee wijfieeeeeeeeeeeee wijfieeeeeeeeeeeeee ahh wijfieeeeeeeeeeee heeeeeeeeeey wijfieeeeeeeeeeeeeeee wijfieeeeeeeeee
Ik wil je graag kennis laten maken met de drummer van Def Leppard.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:02 schreef Cee het volgende:
Die chipmunk staat natuurlijk bij de piano te fame-whoren.
Oh en een nicht, en een vrouw met grote tieten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo is het programma sociaal verantwoord.
Stevie Wonder.quote:
nee het zit wel een beetje raar in elkaarquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zijn hoofd klopt volgens mij niet helemaal
Dat zeggen ze bij mij ook.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jawel. Zo'n geile waanzinnige blik in zijn ogen, alsof ie je óf elk moment wil zoenen, óf met een slagersmes je halsslagader en je halve nek door wil hakken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vind het wel cool!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Zou hij die kleren zelf uitgekozen hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |