Ik dacht even een soort Janet Jackson te zienquote:
Ze zei "Hoives"quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:41 schreef Cee het volgende:
Sis kaifeel op d'r haaifs gekrabbeld!
Gut, dat amerikaanse plastic kutjoch. Daar ga ik keihard op haten.
dit ja, echt zum kotzen gewoon.quote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Walgelijke Amerikanen die het in Nederland proberen omdat ze in eigen land niet aan de bak komen.
10 tegen 1 dat dat joch is ingekocht door het programma. Om het internationale "allure" te geven.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Walgelijke Amerikanen die het in Nederland proberen omdat ze in eigen land niet aan de bak komen.
Echt?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:42 schreef Cee het volgende:
[..]
10 tegen 1 dat dat joch is ingekocht door het programma. Om het internationale "allure" te geven.En dat terwijl onze eigen Tim gewoon vandaag op de site van Perez Hilton staat gelinkt.
Met een superstemquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:43 schreef CantFazeMe het volgende:
Die Ferry, god wat een super nicht. Met alle respect.
Ik herken eigenlijk bijna niemand meerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:43 schreef Karina het volgende:
Het lijkt wel of ik er een paar zie die ik nog helemaal niet eerder heb gezien?
Hans is al eerder weggeweestquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Alles goed ouwe 3FM veteraan.
Hans is weg hè
WUTquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:43 schreef Cee het volgende:
[..]
http://perezhilton.com/20(...)on-new-justin-bieber
Ja klopt, daarom zei ik ook 'bijna'quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Een paar wel, de uitschieters qua uiterlijk dan.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met een superstem. Ik vind 'm wel tof
.
Maar ik heb nog helemaal niemandquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:47 schreef JaneDoe het volgende:
sim'ran![]()
zeker niet meer vrij voor adoptie
Kan dat nog dan= Nee toch=quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:47 schreef JaneDoe het volgende:
sim'ran![]()
zeker niet meer vrij voor adoptie
Dit wil ik nog een keer zien en nog een keer en nog een keer wacht even ik ga m'n dvr terugspoelen.quote:
je hebt een hekel aan je hamster?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit wil ik nog een keer zien en nog een keer en nog een keer wacht even ik ga m'n dvr terugspoelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |