Wil je foto's maken? Dan mag je mee.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met dat laatste heb je me over. Ik heb er nogw el een over. mag ik mee? Om haar uit te zwaaien?
Ray Charles.quote:
En hij gaat altijd op een blind date!quote:
Zo is het programma sociaal verantwoord.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Een blinde, iemand die maar een arm kan gebruiken, een meisje in een rolstoel, migraine... Wat een rariteitenkabinet dit jaar.
Ik ga ook meedoen, alleen om door Wendy getroost te worden omdat ik niet door ben, en haar dan heel veel pijn te doen als ze in mijn buurt komt om me te troosten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:01 schreef Maisnon het volgende:
Wijfieeeeeeeeeeeee wijfieeeeeeeeeeeee wijfieeeeeeeeeeeeee ahh wijfieeeeeeeeeeee heeeeeeeeeey wijfieeeeeeeeeeeeeeee wijfieeeeeeeeee
Ik wil je graag kennis laten maken met de drummer van Def Leppard.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:02 schreef Cee het volgende:
Die chipmunk staat natuurlijk bij de piano te fame-whoren.
Oh en een nicht, en een vrouw met grote tieten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo is het programma sociaal verantwoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |