gaan jullie hossen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ook nog... ik moet verdomme nog koken.
Leukquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat Mera gaat doen weet ik niet.
Maar ík ga zo denk ik nog wel even een biertje halen.
Heb je wel een leuk pakje?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat Mera gaat doen weet ik niet.
Maar ík ga zo denk ik nog wel even een biertje halen.
Lulpijpje meid das echt balenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:03 schreef Deisyy het volgende:
Kutjebef, ik ben mij iPod verloren onderweg naar de sportschool
Tietklepje, dat is mooi klote!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:03 schreef Deisyy het volgende:
Kutjebef, ik ben mij iPod verloren onderweg naar de sportschool
Ik ga naar een niet-Carnaval kroeg.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Boeie brabanders hebben toch alleen maar een boerenkiel met wantjes
Halloooooquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga naar een niet-Carnaval kroeg.
Zet ons dan niet op het verkeerde been....... ik had al fantasietjes over Ian in een sexy verpleegsterpakje.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga naar een niet-Carnaval kroeg.
Alsof ik daar Carnaval voor nodig heb?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Zet ons dan niet op het verkeerde been....... ik had al fantasietjes over Ian in een sexy verpleegsterpakje.
Meet?! Welke meet?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat? Vanwege die iPod? Je was toch op de Meet?
Dan sta je op straat met een redequote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alsof ik daar Carnaval voor nodig heb?
Ik had je al genoteerd als herkenbaar!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:20 schreef Deisyy het volgende:
Alsof die idioot grote strik op mijn kop me niet verraadt
Begrijpend lezen was nooit mijn beste kantquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik had je al genoteerd als herkenbaar!
Die ene van SST is er.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:29 schreef Laysa het volgende:
Als we nu helemaal van God los gaan hir is er geen mod meer die dr naar kraait
Dan kan je alsnog noten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet voor Teun, want die heeft een ban
Waarom, omdat hij gekke bekken achter zijn pc zit te trekken?quote:
Kiezersbedrog van 1e klassequote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:30 schreef Deisyy het volgende:
Hebben jullie al gehoord dat Maik helemaal net naar huis zit, maar in de dagboekkamer kvdw zit?
Wie de neuk heeft er een goede reden nodig om te noten!?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom, omdat hij gekke bekken achter zijn pc zit te trekken?
oei, ik hoop niet te veel extra werk? Tof van de presentatiequote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:20 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn presentatie ging goed!En ik mag mijn probleemtelling aanpassen dus kan weer verder met mijn scriptie.
Denk eerder als je je bek open trektquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:35 schreef Toverheks het volgende:
Ik hoef me niet eens te verkleden, zie er gewoon uit als heks dus herkennen doen jullie me zo
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:37 schreef Soury het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 4 maart 2011 21:35 schreef Toverheks het volgende:
Ik hoef me niet eens te verkleden, zie er gewoon uit als heks dus herkennen doen jullie me zo
[/quote
Denk eerder als je je bek open trekt
Ik ben vandaag niet in de COS geweest, maar denk het een aardig oververhit sfeertje was.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja anders was het toch maar saai geweest....Ben benieuwd hoeveel idioten er nu gaan bellen
Hebben de anderen hem al gezien?quote:
Nee hij zit in de geheime kamer en Mo is nu geloof ik ff stilquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hebben de anderen hem al gezien?
En Mo, jankt ze nog steeds?
die gaat wel weer janken hoor, wat heb ik gisteren gelachenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee hij zit in de geheime kamer en Mo is nu geloof ik ff stil
Die ligt lijdend te staren op bed.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hebben de anderen hem al gezien?
En Mo, jankt ze nog steeds?
Ja kut he.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:41 schreef Toverheks het volgende:
Deisyy wat kut voor je en nu al geblokt??
iPod.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:41 schreef Toverheks het volgende:
Deisyy wat kut voor je en nu al geblokt??
Ik zag Sofia net nakend.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dus nu heb ik een keer SST niet opstaan of gevolgd en beginnen jullie erover. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
de telefoon die je verloren hebt, oh nee zit net te denken het is zo een muziekding sorry nee die kan je niet blokeerenquote:
Wij kijken alleen als jij er niet inzit.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dus nu heb ik een keer SST niet opstaan of gevolgd en beginnen jullie erover. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Ik ben zo'n ding gewoon niet waard, ik ga op Marktplaats wel een 2e-hands walkman zoeken en dan koop ik er een rugzakje bij, zodat ik er toch mee kan sportenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
de telefoon die je verloren hebt, oh nee zit net te denken het is zo een muziekding sorry nee die kan je niet blokeeren
gewoon zo een tasje om je nek??? kan toch ook, of aan een riem ja ik roep maar watquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben zo'n ding gewoon niet waard, ik ga op Marktplaats wel een 2e-hands walkman zoeken en dan koop ik er een rugzakje bij, zodat ik er toch mee kan sporten
Of je koopt een mp3 speler.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben zo'n ding gewoon niet waard, ik ga op Marktplaats wel een 2e-hands walkman zoeken en dan koop ik er een rugzakje bij, zodat ik er toch mee kan sporten
OF AAN EEN BUNGEETOUW! JA IK ROEP MAAR WAT HOORquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gewoon zo een tasje om je nek??? kan toch ook, of aan een riem ja ik roep maar wat
nou ja, schreeuw niet zoquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
OF AAN EEN BUNGEETOUW! JA IK ROEP MAAR WAT HOOR
HOE KAN IK NOU SCHREEUWEN ALS IK ZIT TE TIEPEN HAHAHA RARE HEKS HAHA OH SORRY CAPS STAAT NOG AAN WACHT FF HOE HEET DIE NKOP WAARMEE DIE UITGAAT?????????quote:
power-knopquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
HOE KAN IK NOU SCHREEUWEN ALS IK ZIT TE TIEPEN HAHAHA RARE HEKS HAHA OH SORRY CAPS STAAT NOG AAN WACHT FF HOE HEET DIE NKOP WAARMEE DIE UITGAAT?????????
de capsknop ianquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
HOE KAN IK NOU SCHREEUWEN ALS IK ZIT TE TIEPEN HAHAHA RARE HEKS HAHA OH SORRY CAPS STAAT NOG AAN WACHT FF HOE HEET DIE NKOP WAARMEE DIE UITGAAT?????????
Skattie, je hebt al een simpel, prima mp3spelertje voor een tientje.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:51 schreef Deisyy het volgende:
Of ik zing zelf terwijl ik aan het sporten ben![]()
Ja, dat lijkt me leuk!
Sukkel, je had eerst je programma's af moeten sluiten, anders krijg je vastlopers enzoquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
HAHA DANKJEWEL HOR IK GA HET FF PRO
Da's trouwens bullshit. Wat denk je dat je pc doet nadat je op "afsluiten" hebt geklikt?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sukkel, je had eerst je programma's af moeten sluiten, anders krijg je vastlopers enzo
Sorry Ianquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mijn naam schrijft men te allen tijde met een hoofdletter, mevrouw.
Je gaat al carnavallen, gekkiequote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, rustig maar, ik ben zo weg.
Stel eikels.
Maar zelf zingen lijkt me echt leuker Iannie-pannie, dat vinden mijn mede-sporters vast ook leukquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Skattie, je hebt al een simpel, prima mp3spelertje voor een tientje.
Dus jij zegt dat je eerst alles af hoeft te sluiten voor dat je op afsluiten klikt?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Da's trouwens bullshit. Wat denk je dat je pc doet nadat je op "afsluiten" hebt geklikt?
Als een Ianquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:56 schreef Toverheks het volgende:
Ga je carnavallen Ian??? nou veel plezier hoe ga je verkleed??
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:55 schreef Toverheks het volgende:
Ben ff naar Bassie aan het kijken, jullie weten wel, Van Adriaan op ned.2
doe ik ook hoor deissy eerst alles afsluiten FOK en zo anders gaat me PC zucht geluidjes gevenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat je eerst alles af hoeft te sluiten voor dat je op afsluiten klikt?
Zodra je op afsluiten klikt gaat je pc alle taken en processen die nog bezig zijn (op de achtergrond is immers altijd van alles bezig) afsluiten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat je eerst alles af hoeft te sluiten voor dat je op afsluiten klikt?
Maar misschien maakt je pc wel zuchtgeluidjes omdat hij het lekker vindt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
doe ik ook hoor deissy eerst alles afsluiten FOK en zo anders gaat me PC zucht geluidjes geven
nee ik bedoel Khadafiquote:
Plaatje kan ook wel met Khadaffi, eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee ik bedoel Khadafiis eigelijk ook een Bassie
Totdat 't opslaan van een document een keer misgaatquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Zodra je op afsluiten klikt gaat je pc alle taken en processen die nog bezig zijn (op de achtergrond is immers altijd van alles bezig) afsluiten.
Dus laat vooral al je troep lekker openstaan, je pc sluit het wel voor je af
Mensen die niet ctrl+s'enquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Totdat 't opslaan van een document een keer misgaat.
Die heeft geen rode neusquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee ik bedoel Khadafiis eigelijk ook een Bassie
of misschien van opluchting, dat mijn pc denkt he he ze gaat naar bed ff rust in de tentquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar misschien maakt je pc wel zuchtgeluidjes omdat hij het lekker vindt.
Ik dacht dat pc's en laptops dat niet lekker vondenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zodra je op afsluiten klikt gaat je pc alle taken en processen die nog bezig zijn (op de achtergrond is immers altijd van alles bezig) afsluiten.
Dus laat vooral al je troep lekker openstaan, je pc sluit het wel voor je af
Doe maar even checken als je een keer tijd hebtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ken ik niet zoveel van, misschien ten onrechte.
al zal het hem best staan zo een rooie neusquote:
Jij ook trouwens, ga maar even Foo Fighters luisteren.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
al zal het hem best staan zo een rooie neus
Wel ja joh...doe eens een keer gek....maffiequote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Douchen voor ik naar de kroeg ga... Pot bier mee onder de douche: ja/nee?
Waarom niet!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Mengt met water, nee dus.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb nog enige controle over mijn motoriek, dus dat komt wel goed.quote:
Nee.....of toch wel.....Niets is wat het lijktquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ben jij zo'n smerige NSB'er die tegen DER REMLOF is!?
Ik ga zo ook weg en kom gewoon weer terug, zonder dat iemand daar geld voor terug krijgt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee.....of toch wel.....Niets is wat het lijkt![]()
Ik vind het uitermate puickende vrijdagavondvoordekroegmuziek.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is de illusie van controle. Foo fighters klinkt prima ja.
Ik heb er gewoon notes bij hoor.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:10 schreef Laysa het volgende:
Wacht ff....ik ga ff krijsend mezelf ter aarde storten 4 hoog vanwege het nsb woord en geen note....
totzo
Ja en.....wat kan mij het geld van anderen schelen....cheers I_Nquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga zo ook weg en kom gewoon weer terug, zonder dat iemand daar geld voor terug krijgt.
Dan ga ik je straks wel even lekker masserenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:10 schreef Laysa het volgende:
Wacht ff....ik ga ff krijsend mezelf ter aarde storten 4 hoog vanwege het nsb woord en geen note....
totzo
Doe ik mn vlinder broekje aan...Want Carnavalquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan ga ik je straks wel even lekker masseren
Dan is de prijs per note iig acceptabel.quote:
hahahahhha je hebt teun ingehaaldquote:
True/Scherp, Donny.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan is de prijs per note iig acceptabel.
Nou de grappen en de grollenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahahhha je hebt teun ingehaaldohhh mis teun en remlof pppfffttttt waar is de tijd dat ik nog moest lachen
ja, en vooral sàvonds laat en s`nachts echt want jullie nokken er al om een uurtje of 11 meequote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:15 schreef Toverheks het volgende:
ohhh mis teun en remlof pppfffttttt waar is de tijd dat ik nog moest lachen
Nu verraad je jezelfquote:
Dat gelul achter de schermen was blijkbaar genoeg om Remmie echt te laten oprotten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja, remlof kan nu alvast weer terugkomen, later zien we Teun ook wel weer verschijnen
denk als teun het voor het zeggen heeft dat hij deze postquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Zal ik Besaid weer even aanslingeren speciaal voor Teun?
Gert kan nog posten en Teun niet, ik weet wel voor wie het huilen te laat isquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk als teun het voor het zeggen heeft dat hij deze post
Huilen is voor gert te laatsorry maar kon het ff niet laten is grapje hoor gert
![]()
Kan ik ook betalen voor een vertrekquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga zo ook weg en kom gewoon weer terug, zonder dat iemand daar geld voor terug krijgt.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat gelul achter de schermen was blijkbaar genoeg om Remmie echt te laten oprotten.
Dan heb ik iets om naar uit te kijkenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja, remlof kan nu alvast weer terugkomen, later zien we Teun ook wel weer verschijnen
Donequote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maak 50 euro over op mijn paypal en je ziet me hier niet meer.
Maar Nick_Ian welquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maak 50 euro over op mijn paypal en je ziet me hier niet meer.
Teun heeft een ban...en die duurde langer dan 2 dagen....Die is vl weg ....en Remlof post gewoon overal op Fok hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:29 schreef Toverheks het volgende:
Remlof en Teun moeten gewoon alle2 vanavond weer binnen komen zeilen, gaan we weer gezellig het weekend met zijn allen in
Gezellig jaaahhquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:29 schreef Toverheks het volgende:
Remlof en Teun moeten gewoon alle2 vanavond weer binnen komen zeilen, gaan we weer gezellig het weekend met zijn allen in
Nee ik heb je rekeningnummer nodig plus pincodequote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zal ik mijn paypal nummer even pm'en?
jawel maar niet hierquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
en Remlof post gewoon overal op Fok hoor
Slinkse lovergirls techniekenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik heb je rekeningnummer nodig plus pincode
sigaar uit eigen doosquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik heb je rekeningnummer nodig plus pincode
Hij heeft dan ook gewoon gezegd dat hij hier niet meer zou posten. En hield zich daar aan. Tot nu toe.quote:
denk je echt dat ze dat hebben afgesproken? hmm. . .quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat zullen ze dan wel afgesproken hebben...die komt wel weer als de tijd rijp is....
maar die komt dan ookquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Als we nou heeeeeeel hard roepen met z'n allen, net als bij Ome Willem!
Have fun! En geef Meertje een kusje, eentje extra.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Okee, ik ben zuipen. Fijne avond, dames en Pietje
Veel plezierquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:38 schreef Ian_Nick het volgende:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Dag meneertje!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:38 schreef Ian_Nick het volgende:
De Feboquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
De Vegetarische Groenteschijf van de Aldi is echt![]()
vooral in een pita broodje met tomaat ui en peterselie...
en een pilsie natuurlijk![]()
enne... Wie leest er mee achter?zie TT
Ikquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Damn, reken dat eens uit per note als je ¤ 4,50 moet betalen om ze in te kunnen zien...quote:
AIVD,KGB,FBI en de CIAquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
nou en of, wie weet dat nou beter, ik dus want ik moet het allemaal meeslepen op me rugquote:
hoop het wel voor hem, anders valt hij zo opquote:
Ik ben schaamvocht hoi!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb hier bier en (een beetje) Tetten maar stel je eerst maar netjes voor
Leven en laten leven...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:18 schreef Schaamvocht het volgende:
[..]
Ik ben schaamvocht hoi!
Een beetje stel ik me voor want jij hebt ook maar een beetje tetten. Maar dat geeft niet als je koelkast vol bier ligt en mijn motto is beter kleine tetten dan van die enorme hangende uiers!
Wat is jouw motto?
quote:
Wijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:20 schreef Schaamvocht het volgende:
[..]
Heb jij tieten? Of bier? Of alledrie?
Wij wel van jou.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:25 schreef Toverheks het volgende:
ik hou helemaal niet van clowns kloons bedoel ik
nummertje is leuk alleen dat pakkie wat ie aan heeft net star trekquote:
Geef terug jonguh!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:23 schreef Schaamvocht het volgende:
[..]
Knapt het kei van op, van die kicke motto's aan de muur!
* grijpt fles uit handen Liesje1897
hou je van mequote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:26 schreef Schaamvocht het volgende:
[..]
Wij wel van jou.
O kut nu verraad ik dat ik een kloon ben. VERDOMME.![]()
deze vind ik ECHT mooi...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nummertje is leuk alleen dat pakkie wat ie aan heeft net star trek
ja als ik Vitas draai dan is het deze, dit was ook de eerste keer dat je me liet kennismaken met vitas, versta er geen klap van maar mooie clip mooi nummerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
deze vind ik ECHT mooi...![]()
gevoelig enzo...
ik ben schaamvocht, aangenaam! Volgens mij hou jij wel van een stevig potje.. gezelligheid ja toch!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hou je van mezucht dat is al heel lang niet meer tegen me gezegt, ik vind jou ook heel lief hoor
alleen wie ben jij>???
Altijd, hoe gezelliger hoe gezelliger zeg ik altijd maarquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:31 schreef Schaamvocht het volgende:
[..]
ik ben schaamvocht, aangenaam! Volgens mij hou jij wel van een stevig potje.. gezelligheid ja toch!
So many times I asked myselfquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja als ik Vitas draai dan is het deze, dit was ook de eerste keer dat je me liet kennismaken met vitas, versta er geen klap van maar mooie clip mooi nummerzit hem nu weer op mijn manier mee te zingen hier
![]()
Bastoi betekent ''wacht op mij''quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:31 schreef Toverheks het volgende:
FANN hij zingt Bastoi zal wel iets met verloren liefde te maken hebben want echt vrolijk kijkt ie er niet bij
Alweer zo'n retestrak motto! Wh0000t!!! Je hebt een drankje verdiend, wat mag het zijn!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Altijd, hoe gezelliger hoe gezelliger zeg ik altijd maar
ja hij vliegt zonder vleugels tussen droom en wanhoop mijn ster, ga niet doven wacht juist ja ik snap hem mooi nummer hoor.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
So many times I asked myself
What for I was born into this world and grew up
And why the clouds float and rains pour
You shouldn't expect anything for yourself in this world
I would fly up to the clouds but I have no wings
That starlight lures me from afar
But it's hard to reach the star though the goal is close at hand
And I don't know if I 'll have enough strength for the throw
I'll wait just a little bit more
And then will get ready for my journey
Towards the Dream and Hope
Oh my star, please don't burn out, just wait!
How many paths do I have to go by?
How many peaks should I conquer to find my own self?
How long should I keep falling from the cliff?
How many times should I start from the beginning and is there any sense to it?
I'll wait just a little bit more
And then will get ready for my journey
Towards the Dream and Hope
Oh my star, please don't burn out, just waït!
ja sorry ik heb de tekst wel in het engels voor je![]()
maar dan snap je het toch wel een beeeetje denk ik
Vrouwen die bier drinken en dan boeren laten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
''burp''
ik pak nog een pilsie
doe maar wit wijntje, ach ik mag mezelf ook wel een leuk pleziertje bezorgen, tenslotte is het weekendquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:33 schreef Schaamvocht het volgende:
[..]
Alweer zo'n retestrak motto! Wh0000t!!! Je hebt een drankje verdiend, wat mag het zijn!
Die scoort dus nooit een chickquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja hij vliegt zonder vleugels tussen droom en wanhoop mijn ster, ga niet doven wacht juist ja ik snap hem mooi nummer hoor.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja hij vliegt zonder vleugels tussen droom en wanhoop mijn ster, ga niet doven wacht juist ja ik snap hem mooi nummer hoor.
ja hij roept tegen zijn verloren liefde wacht op mijquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Bastoi betekent ''wacht op mij''
Eens eeeeven piekeren....... ZOETE! Zoete witte! Ja?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
doe maar wit wijntje, ach ik mag mezelf ook wel een leuk pleziertje bezorgen, tenslotte is het weekend
Nou nog iemand die "een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd" als motto heeft, en we zijn helemaal hyves.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:33 schreef Schaamvocht het volgende:
[..]
Alweer zo'n retestrak motto! Wh0000t!!! Je hebt een drankje verdiend, wat mag het zijn!
voor 1 nachtje met hem *zucht* ach dromen,dromen en nog eens dromenquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:38 schreef slurfdrager het volgende:
Een dag niet gepaald is een dag gefaald.
Vinden chicks kicken juist, van die nerds met stomme gedichtjes. Die lopen altijd met de lekkerste wijven naar hun zolderkamertje. Of nee, het zat anders! Ben niet helemaal scherp vanavond, burp!quote:
yeah baby, Hiefus ist koel!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou nog iemand die "een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd" als motto heeft, en we zijn helemaal hyves.
ik drink het alleen omdat het zo gezond isquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:36 schreef Schaamvocht het volgende:
[..]
Vrouwen die bier drinken en dan boeren laten.
(moeten ze wel vrouwelijk zijn verder, anders is het niet charmant)
ja doet U maarquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:37 schreef Schaamvocht het volgende:
[..]
Eens eeeeven piekeren....... ZOETE! Zoete witte! Ja?
Jou mag ik wel.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:40 schreef Leandra het volgende:
nOU NOG IEMAND DIE NA AL DIE WIJN DE CAPS AAN LAAT STAAN EN HET NIET DOORHEEFT, EN WE ZIJN ER WEER.
nEE, IK NOEM GEEN NAMEN (OF RUCKNUMMERS)
RUCKNUMMERSquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:40 schreef Leandra het volgende:
nOU NOG IEMAND DIE NA AL DIE WIJN DE CAPS AAN LAAT STAAN EN HET NIET DOORHEEFT, EN WE ZIJN ER WEER.
Ctrl + shift voor de leestekens.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:39 schreef liesje1979 het volgende:
Hè Leandra!
Ik las je succeswensen, lief, het ging dus goed.
Hoe gaat het met de kleine was ik wel benieuwd naar en hoe oud is hij inmiddels al
Ben mijn leestekens weer eens kwijt.
Kijk eens, moppie!quote:
Wat?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:40 schreef Leandra het volgende:
Nee werkt niet, emo ±´'quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ctrl + shift voor de leestekens.
Zoonlief is 3 maanden (ticker onder "Soneal" in m'n sig) en het gaat uitstekend thnx.
Super dat het zo goed ging vandaag!
dank je wel scattiequote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:42 schreef Schaamvocht het volgende:
[..]
Kijk eens, moppie!![]()
[ afbeelding ]
Ik doe gezellig mee want die liesjedinges waakt als een moederkloek over haar liter appiebocht.
eerst marvin ff afluisterenquote:
LOL, ik had me in het babytopic al bijna de woede van de borstvoedingsmaffia op de hals gehaald toen ik zei dat ik hem aan een stukje mango laat proeven als ik fruitsalade eet...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:46 schreef liesje1979 het volgende:
Ah cool, bijna tijd voor fruithapjes enzo of geef je die al_ Lekker knoeien
quote:
Die hoef ik niet te pakkenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij mag er gewoon een infuus bijpakken, dat is dan ook gelijk weer on topic.
Is toch een lekkere vent of niet dan ?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
de russen komen, kopstuk van de mafia zingt een riedeltje
Ik denk dat Slurfdrager niet weet dat marvin al dood is, daar is nog weinig aan te zuigenquote:
Dan doe je gewoon een extra zakje eraan joh, omdat het vrijdagavond is.quote:
is een italiaans nummer van die vent iets met een Z in zijn naamquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is toch een lekkere vent of niet dan ?![]()
en nee ik weet niet meer precies wat ie zingt, maar wat ken mij dat
nou schelen, gewoon ze kop houwen moet ie na dit liedje
misschien ken je hem niet leven inBLAZENquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik denk dat Slurfdrager niet weet dat marvin al dood is, daar is nog weinig aan te zuigen
Blasen, du!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
misschien ken je hem niet leven inBLAZEN
Ik drink Originaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan doe je gewoon een extra zakje eraan joh, omdat het vrijdagavond is.
Ik zit ook aan een glas rode druivensap.... in een wijnglas, dan lijkt het nog wat
ja hoor gewoon lekker laten sabbelen echt he je hebt er van die moeders bij die alles volgens het boekje doen, laat hem maar ontdekkenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL, ik had me in het babytopic al bijna de woede van de borstvoedingsmaffia op de hals gehaald toen ik zei dat ik hem aan een stukje mango laat proeven als ik fruitsalade eet...
Daar krijgt hij dus niets van binnen, hoogstens wat fruitvocht, maar hij sabbelt er gretig aan.
Enfin, ik wist natuurlijk wel dat er ideaal pas met 6 maanden sprake van bijvoeding mag zijn, maar ik zie een beetje sabbelen aan een stukje mango (wat hij dus niet binnenkrijgt) niet als bijvoeren, hoogstens als ontdekken van eten.
Voorlopig hou ik het nog volledig op BV, maar er zal best eens een stukje fruit zijn kant opgaan zodat hij de smaak kan leren kennen.
Ik vind dat het per kind verschilt, en het mag wat mij betreft bij 4 maanden, ik doe niet zo moeilijk.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL, ik had me in het babytopic al bijna de woede van de borstvoedingsmaffia op de hals gehaald toen ik zei dat ik hem aan een stukje mango laat proeven als ik fruitsalade eet...
Daar krijgt hij dus niets van binnen, hoogstens wat fruitvocht, maar hij sabbelt er gretig aan.
Enfin, ik wist natuurlijk wel dat er ideaal pas met 6 maanden sprake van bijvoeding mag zijn, maar ik zie een beetje sabbelen aan een stukje mango (wat hij dus niet binnenkrijgt) niet als bijvoeren, hoogstens als ontdekken van eten.
Voorlopig hou ik het nog volledig op BV, maar er zal best eens een stukje fruit zijn kant opgaan zodat hij de smaak kan leren kennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |