Ja en dan vallen er spaanders.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:15 schreef Copycat het volgende:
Woensdag? Dan is de slager met twee gehaktballen aan zet.
"Wie voor mij werkt is mijn knecht".quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ben mans genoeg voor twee dus daarom heb ik meerdere vervangers moeten regelen.
Jesaja?quote:
Ik ben geen Protestant he! Dat hele sola scriptura is aan mij niet besteed.quote:
Ik ben ultramontaans!quote:
Dus je hebt geen regenbui?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hier ook, puickend naar huisch fietsen zo.
Een klant op de lopende band? Werk je bij een fitness-studio?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Op het werk vandaag trouwens Engelsche klant op "visite" die daadwerkelijk Ian heet.
Elke keer dat iemand 'm riep keek ik op
Mjah... Grappig.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een klant op de lopende band? Werk je bij een fitness-studio?![]()
Ik vang even de werkzaamheden van Dementor op.
Dus als iemand Ian riep, vroeg jij: IK?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Op het werk vandaag trouwens Engelsche klant op "visite" die daadwerkelijk Ian heet.
Maar hoe gaat het nu met de werkzaamheden? Word jij ook anaal genomen door die nieuwe wetgeving qua hoger onderwijs?quote:
Boeit me geen kudt op het moment.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar hoe gaat het nu met de werkzaamheden? Word jij ook anaal genomen door die nieuwe wetgeving qua hoger onderwijs?
O, ik dacht dat je nog een gooi ging doen naar een diploma.quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Vandaag niet meer.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je nog een gooi ging doen naar een diploma.
Als je nu de boeken pakt kan je vanavond nog een diploma 'toegepaste psychologie' halen!quote:
Neen, ik heb weekend nu.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:42 schreef Gert het volgende:
Maar je hebt dus de gelegenheid om te internetten op je werk Ian?
Da's al een verdomd prettige secundaire arbeidsvoorwaarde.
Ik ook bijna. Snel weg uit 020. Hoe ze het voor elkaar krijgen weet ik niet, maar het mist hier.quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ook bijna. Snel weg uit 020. Hoe ze het voor elkaar krijgen weet ik niet, maar het mist hier.
En dan zo'n schuimsnor na een flinke teug, en die dan met blote arm wegvegen en "ROAARR! roepen, verdomme.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik moet hier een pot bier bij hebben, verdomme.
Jezus Christus...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:22 schreef Gert het volgende:
brb ik ga eten en drinken uitzoeken en laten klaarmaken.
Effe Secret Story opnemen want jankharses krijgt d'r neukertje terug vanavond.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:22 schreef Gert het volgende:
brb ik ga eten en drinken uitzoeken en laten klaarmaken.
Effe Secret Story opnemen want jankharses krijgt d'r neukertje terug vanavond.
Ja, dat ene wijf dat loopt te janken krijgt de dude terug die eruit moest waar ze om liep te janken. Ofzo.quote:
Ik zit met koptelefoon op, ondertussenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Arme Mera ook echt thuis
Kijken hoe lang ik wegkom met Fucking Rock en Bier
Kroeg, jongeuh, kroeg.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
Potverdorie, pannenbier al afgelopen.
Ze hadden een mega feesttruck bij het pand in aanbouw neergezet met SNOEIharde hardstyle
omdat ze er zelf ook uit moet, of voor een avondje of komt hij gewoon weer meedoen daar?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, dat ene wijf dat loopt te janken krijgt de dude terug die eruit moest waar ze om liep te janken. Ofzo.
Schat, ik begrijp het zelf ook maar half.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
omdat ze er zelf ook uit moet, of voor een avondje of komt hij gewoon weer meedoen daar?
Sloeg het ergens op, wat ik zei?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:13 schreef Marrije het volgende:
Aardige poging toch.
Heb net ff in het Mike topic bijgelezen.
nah... ken nog best laat worden vannachtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:22 schreef Gert het volgende:
jankharses krijgt d'r neukertje terug vanavond.
Geen idee waar je het over hebt: maar fijnquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:20 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn presentatie ging goed!En ik mag mijn probleemtelling aanpassen dus kan weer verder met mijn scriptie.
Controleren ze die niet eerst voordat je begint met schrijven?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:20 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn presentatie ging goed!En ik mag mijn probleemtelling aanpassen dus kan weer verder met mijn scriptie.
Jwel, daarom moet je ook overleggen als je hem wil aanpassen als je er tijdens het schrijven achter komt dat het toch niet helemaal werkt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Controleren ze die niet eerst voordat je begint met schrijven?
Bij ons mocht dat alleen bij hoge uitzondering.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jwel, daarom moet je ook overleggen als je hem wil aanpassen als je er tijdens het schrijven achter komt dat het toch niet helemaal werkt.
Thanks Ian!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |