Donequote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maak 50 euro over op mijn paypal en je ziet me hier niet meer.
Maar Nick_Ian welquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maak 50 euro over op mijn paypal en je ziet me hier niet meer.
Teun heeft een ban...en die duurde langer dan 2 dagen....Die is vl weg ....en Remlof post gewoon overal op Fok hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:29 schreef Toverheks het volgende:
Remlof en Teun moeten gewoon alle2 vanavond weer binnen komen zeilen, gaan we weer gezellig het weekend met zijn allen in
Gezellig jaaahhquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:29 schreef Toverheks het volgende:
Remlof en Teun moeten gewoon alle2 vanavond weer binnen komen zeilen, gaan we weer gezellig het weekend met zijn allen in
Nee ik heb je rekeningnummer nodig plus pincodequote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zal ik mijn paypal nummer even pm'en?
jawel maar niet hierquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
en Remlof post gewoon overal op Fok hoor
Slinkse lovergirls techniekenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik heb je rekeningnummer nodig plus pincode
sigaar uit eigen doosquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik heb je rekeningnummer nodig plus pincode
Hij heeft dan ook gewoon gezegd dat hij hier niet meer zou posten. En hield zich daar aan. Tot nu toe.quote:
denk je echt dat ze dat hebben afgesproken? hmm. . .quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat zullen ze dan wel afgesproken hebben...die komt wel weer als de tijd rijp is....
maar die komt dan ookquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Als we nou heeeeeeel hard roepen met z'n allen, net als bij Ome Willem!
Have fun! En geef Meertje een kusje, eentje extra.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Okee, ik ben zuipen. Fijne avond, dames en Pietje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |