Sukkel, je had eerst je programma's af moeten sluiten, anders krijg je vastlopers enzoquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
HAHA DANKJEWEL HOR IK GA HET FF PRO
Da's trouwens bullshit. Wat denk je dat je pc doet nadat je op "afsluiten" hebt geklikt?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sukkel, je had eerst je programma's af moeten sluiten, anders krijg je vastlopers enzo
Sorry Ianquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mijn naam schrijft men te allen tijde met een hoofdletter, mevrouw.
Je gaat al carnavallen, gekkiequote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, rustig maar, ik ben zo weg.
Stel eikels.
Maar zelf zingen lijkt me echt leuker Iannie-pannie, dat vinden mijn mede-sporters vast ook leukquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Skattie, je hebt al een simpel, prima mp3spelertje voor een tientje.
Dus jij zegt dat je eerst alles af hoeft te sluiten voor dat je op afsluiten klikt?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Da's trouwens bullshit. Wat denk je dat je pc doet nadat je op "afsluiten" hebt geklikt?
Als een Ianquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:56 schreef Toverheks het volgende:
Ga je carnavallen Ian??? nou veel plezier hoe ga je verkleed??
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:55 schreef Toverheks het volgende:
Ben ff naar Bassie aan het kijken, jullie weten wel, Van Adriaan op ned.2
doe ik ook hoor deissy eerst alles afsluiten FOK en zo anders gaat me PC zucht geluidjes gevenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat je eerst alles af hoeft te sluiten voor dat je op afsluiten klikt?
Zodra je op afsluiten klikt gaat je pc alle taken en processen die nog bezig zijn (op de achtergrond is immers altijd van alles bezig) afsluiten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat je eerst alles af hoeft te sluiten voor dat je op afsluiten klikt?
Maar misschien maakt je pc wel zuchtgeluidjes omdat hij het lekker vindt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
doe ik ook hoor deissy eerst alles afsluiten FOK en zo anders gaat me PC zucht geluidjes geven
nee ik bedoel Khadafiquote:
Plaatje kan ook wel met Khadaffi, eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee ik bedoel Khadafiis eigelijk ook een Bassie
Totdat 't opslaan van een document een keer misgaatquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Zodra je op afsluiten klikt gaat je pc alle taken en processen die nog bezig zijn (op de achtergrond is immers altijd van alles bezig) afsluiten.
Dus laat vooral al je troep lekker openstaan, je pc sluit het wel voor je af
Mensen die niet ctrl+s'enquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Totdat 't opslaan van een document een keer misgaat.
Die heeft geen rode neusquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee ik bedoel Khadafiis eigelijk ook een Bassie
of misschien van opluchting, dat mijn pc denkt he he ze gaat naar bed ff rust in de tentquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar misschien maakt je pc wel zuchtgeluidjes omdat hij het lekker vindt.
Ik dacht dat pc's en laptops dat niet lekker vondenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zodra je op afsluiten klikt gaat je pc alle taken en processen die nog bezig zijn (op de achtergrond is immers altijd van alles bezig) afsluiten.
Dus laat vooral al je troep lekker openstaan, je pc sluit het wel voor je af
Doe maar even checken als je een keer tijd hebtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ken ik niet zoveel van, misschien ten onrechte.
al zal het hem best staan zo een rooie neusquote:
Jij ook trouwens, ga maar even Foo Fighters luisteren.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
al zal het hem best staan zo een rooie neus
Wel ja joh...doe eens een keer gek....maffiequote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Douchen voor ik naar de kroeg ga... Pot bier mee onder de douche: ja/nee?
Waarom niet!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Mengt met water, nee dus.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb nog enige controle over mijn motoriek, dus dat komt wel goed.quote:
Nee.....of toch wel.....Niets is wat het lijktquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ben jij zo'n smerige NSB'er die tegen DER REMLOF is!?
Ik ga zo ook weg en kom gewoon weer terug, zonder dat iemand daar geld voor terug krijgt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee.....of toch wel.....Niets is wat het lijkt![]()
Ik vind het uitermate puickende vrijdagavondvoordekroegmuziek.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is de illusie van controle. Foo fighters klinkt prima ja.
Ik heb er gewoon notes bij hoor.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:10 schreef Laysa het volgende:
Wacht ff....ik ga ff krijsend mezelf ter aarde storten 4 hoog vanwege het nsb woord en geen note....
totzo
Ja en.....wat kan mij het geld van anderen schelen....cheers I_Nquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga zo ook weg en kom gewoon weer terug, zonder dat iemand daar geld voor terug krijgt.
Dan ga ik je straks wel even lekker masserenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:10 schreef Laysa het volgende:
Wacht ff....ik ga ff krijsend mezelf ter aarde storten 4 hoog vanwege het nsb woord en geen note....
totzo
Doe ik mn vlinder broekje aan...Want Carnavalquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan ga ik je straks wel even lekker masseren
Dan is de prijs per note iig acceptabel.quote:
hahahahhha je hebt teun ingehaaldquote:
True/Scherp, Donny.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan is de prijs per note iig acceptabel.
Nou de grappen en de grollenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahahhha je hebt teun ingehaaldohhh mis teun en remlof pppfffttttt waar is de tijd dat ik nog moest lachen
ja, en vooral sàvonds laat en s`nachts echt want jullie nokken er al om een uurtje of 11 meequote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:15 schreef Toverheks het volgende:
ohhh mis teun en remlof pppfffttttt waar is de tijd dat ik nog moest lachen
Nu verraad je jezelfquote:
Dat gelul achter de schermen was blijkbaar genoeg om Remmie echt te laten oprotten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja, remlof kan nu alvast weer terugkomen, later zien we Teun ook wel weer verschijnen
denk als teun het voor het zeggen heeft dat hij deze postquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Zal ik Besaid weer even aanslingeren speciaal voor Teun?
Gert kan nog posten en Teun niet, ik weet wel voor wie het huilen te laat isquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk als teun het voor het zeggen heeft dat hij deze post
Huilen is voor gert te laatsorry maar kon het ff niet laten is grapje hoor gert
![]()
Kan ik ook betalen voor een vertrekquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga zo ook weg en kom gewoon weer terug, zonder dat iemand daar geld voor terug krijgt.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat gelul achter de schermen was blijkbaar genoeg om Remmie echt te laten oprotten.
Dan heb ik iets om naar uit te kijkenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja, remlof kan nu alvast weer terugkomen, later zien we Teun ook wel weer verschijnen
Donequote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maak 50 euro over op mijn paypal en je ziet me hier niet meer.
Maar Nick_Ian welquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maak 50 euro over op mijn paypal en je ziet me hier niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |