gaan jullie hossen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ook nog... ik moet verdomme nog koken.
Leukquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat Mera gaat doen weet ik niet.
Maar ík ga zo denk ik nog wel even een biertje halen.
Heb je wel een leuk pakje?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat Mera gaat doen weet ik niet.
Maar ík ga zo denk ik nog wel even een biertje halen.
Lulpijpje meid das echt balenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:03 schreef Deisyy het volgende:
Kutjebef, ik ben mij iPod verloren onderweg naar de sportschool
Tietklepje, dat is mooi klote!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:03 schreef Deisyy het volgende:
Kutjebef, ik ben mij iPod verloren onderweg naar de sportschool
Ik ga naar een niet-Carnaval kroeg.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Boeie brabanders hebben toch alleen maar een boerenkiel met wantjes
Halloooooquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga naar een niet-Carnaval kroeg.
Zet ons dan niet op het verkeerde been....... ik had al fantasietjes over Ian in een sexy verpleegsterpakje.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga naar een niet-Carnaval kroeg.
Alsof ik daar Carnaval voor nodig heb?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Zet ons dan niet op het verkeerde been....... ik had al fantasietjes over Ian in een sexy verpleegsterpakje.
Meet?! Welke meet?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat? Vanwege die iPod? Je was toch op de Meet?
Dan sta je op straat met een redequote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alsof ik daar Carnaval voor nodig heb?
Ik had je al genoteerd als herkenbaar!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:20 schreef Deisyy het volgende:
Alsof die idioot grote strik op mijn kop me niet verraadt
Begrijpend lezen was nooit mijn beste kantquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik had je al genoteerd als herkenbaar!
Die ene van SST is er.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:29 schreef Laysa het volgende:
Als we nu helemaal van God los gaan hir is er geen mod meer die dr naar kraait
Dan kan je alsnog noten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet voor Teun, want die heeft een ban
Waarom, omdat hij gekke bekken achter zijn pc zit te trekken?quote:
Kiezersbedrog van 1e klassequote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:30 schreef Deisyy het volgende:
Hebben jullie al gehoord dat Maik helemaal net naar huis zit, maar in de dagboekkamer kvdw zit?
Wie de neuk heeft er een goede reden nodig om te noten!?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom, omdat hij gekke bekken achter zijn pc zit te trekken?
oei, ik hoop niet te veel extra werk? Tof van de presentatiequote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:20 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn presentatie ging goed!En ik mag mijn probleemtelling aanpassen dus kan weer verder met mijn scriptie.
Denk eerder als je je bek open trektquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:35 schreef Toverheks het volgende:
Ik hoef me niet eens te verkleden, zie er gewoon uit als heks dus herkennen doen jullie me zo
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:37 schreef Soury het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 4 maart 2011 21:35 schreef Toverheks het volgende:
Ik hoef me niet eens te verkleden, zie er gewoon uit als heks dus herkennen doen jullie me zo
[/quote
Denk eerder als je je bek open trekt
Ik ben vandaag niet in de COS geweest, maar denk het een aardig oververhit sfeertje was.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja anders was het toch maar saai geweest....Ben benieuwd hoeveel idioten er nu gaan bellen
Hebben de anderen hem al gezien?quote:
Nee hij zit in de geheime kamer en Mo is nu geloof ik ff stilquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hebben de anderen hem al gezien?
En Mo, jankt ze nog steeds?
die gaat wel weer janken hoor, wat heb ik gisteren gelachenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee hij zit in de geheime kamer en Mo is nu geloof ik ff stil
Die ligt lijdend te staren op bed.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hebben de anderen hem al gezien?
En Mo, jankt ze nog steeds?
Ja kut he.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:41 schreef Toverheks het volgende:
Deisyy wat kut voor je en nu al geblokt??
iPod.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:41 schreef Toverheks het volgende:
Deisyy wat kut voor je en nu al geblokt??
Ik zag Sofia net nakend.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dus nu heb ik een keer SST niet opstaan of gevolgd en beginnen jullie erover. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
de telefoon die je verloren hebt, oh nee zit net te denken het is zo een muziekding sorry nee die kan je niet blokeerenquote:
Wij kijken alleen als jij er niet inzit.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dus nu heb ik een keer SST niet opstaan of gevolgd en beginnen jullie erover. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Ik ben zo'n ding gewoon niet waard, ik ga op Marktplaats wel een 2e-hands walkman zoeken en dan koop ik er een rugzakje bij, zodat ik er toch mee kan sportenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
de telefoon die je verloren hebt, oh nee zit net te denken het is zo een muziekding sorry nee die kan je niet blokeeren
gewoon zo een tasje om je nek??? kan toch ook, of aan een riem ja ik roep maar watquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben zo'n ding gewoon niet waard, ik ga op Marktplaats wel een 2e-hands walkman zoeken en dan koop ik er een rugzakje bij, zodat ik er toch mee kan sporten
Of je koopt een mp3 speler.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben zo'n ding gewoon niet waard, ik ga op Marktplaats wel een 2e-hands walkman zoeken en dan koop ik er een rugzakje bij, zodat ik er toch mee kan sporten
OF AAN EEN BUNGEETOUW! JA IK ROEP MAAR WAT HOORquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gewoon zo een tasje om je nek??? kan toch ook, of aan een riem ja ik roep maar wat
nou ja, schreeuw niet zoquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
OF AAN EEN BUNGEETOUW! JA IK ROEP MAAR WAT HOOR
HOE KAN IK NOU SCHREEUWEN ALS IK ZIT TE TIEPEN HAHAHA RARE HEKS HAHA OH SORRY CAPS STAAT NOG AAN WACHT FF HOE HEET DIE NKOP WAARMEE DIE UITGAAT?????????quote:
power-knopquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
HOE KAN IK NOU SCHREEUWEN ALS IK ZIT TE TIEPEN HAHAHA RARE HEKS HAHA OH SORRY CAPS STAAT NOG AAN WACHT FF HOE HEET DIE NKOP WAARMEE DIE UITGAAT?????????
de capsknop ianquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
HOE KAN IK NOU SCHREEUWEN ALS IK ZIT TE TIEPEN HAHAHA RARE HEKS HAHA OH SORRY CAPS STAAT NOG AAN WACHT FF HOE HEET DIE NKOP WAARMEE DIE UITGAAT?????????
Skattie, je hebt al een simpel, prima mp3spelertje voor een tientje.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:51 schreef Deisyy het volgende:
Of ik zing zelf terwijl ik aan het sporten ben![]()
Ja, dat lijkt me leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |