Die lijkt meer op de persoon rechts..quote:
Die schijnt wel fan te zijn van de gezochte meneer..quote:
Uit de uitgebreide spelregels:quote:
quote:Het is natuurlijk niet verboden muziek te luisteren tijdens het Trivia spelen, of je eigen muziekcollectie te raadplegen...
Nee, vinyl uit 1973. Een jaar of wat geleden gered bij de kringloop.quote:
Yvonne Elliman dusquote:
Ja?quote:
Als iemand het zou moeten weten, ben jij 't tochquote:
Ik had vrijwel dezelfde namen, alleen dan Yannis Markopoulos met 'Who Pays The Ferryman' i.p.v. Vicky, die natuurlijk ook Griekse is...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:53 schreef ranja het volgende:
Nana Mouskouri - Only Love
Demis Roussos - My Friend the Wind
Vicky Leandros - Apres Toi
Trio Hellenique - La danse de Zorba
Vangelis - I'll Find My Way Home (met Jon Anderson)
inderdaad, hij kreeg er een Cesar voor.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:04 schreef Blogman het volgende:
Speelde deze meneer Serge Gainsbourg ? Hij lijkt er wel wat op.
ha !quote:inderdaad, hij kreeg er een Cesar voor.
!quote:Henry Rollins
Idd. Bedankt voor het waarnemen.quote:
Ach, dat is wat kort door de bocht, er zijn er genoeg geweest die we ergens van zouden kunnen kennen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:50 schreef Burnett het volgende:
Ah, een vraag van ranja over het een of andere nieuwe zangeresje...
Ik kan rustig gaan slapen...
![]()
![]()
![]()
Ik snap niet helemaal hoe je zoiets kan opzoeken? (niet dat ik het van plan was, ik wacht wat hints afquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Opgezocht. Je bent je ervan bewust dat dit een veelvoud lastiger is dan de tekst van een albumtrack van Mumford & Sons, ranja? Of heb ik iets gemist?
Teksten googlen is zooo 2005..genoeg mogelijkheden om afbeeldingen te herleiden hoor.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:53 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal hoe je zoiets kan opzoeken? (niet dat ik het van plan was, ik wacht wat hints af)
Het is inderdaad wat kort door de bocht, maar ranja heeft liever een reactie dan geen reactie dus dacht ik, kom...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ach, dat is wat kort door de bocht, er zijn er genoeg geweest die we ergens van zouden kunnen kennen.
Dat zie ik echter niet echt bij dit geval. Maar daar mag ranja dan een klein beetje over uitwijden. Ik ben benieuwd.
Mwah, zelfs Plato kent haar inmiddels, dus waarom muziekgerelateerde sites etc niet... en zeker waarom fok triviaers niet, al valt me dat wel vaker tegen inderdaad.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ach, dat is wat kort door de bocht, er zijn er genoeg geweest die we ergens van zouden kunnen kennen.
Dat zie ik echter niet echt bij dit geval. Maar daar mag ranja dan een klein beetje over uitwijden. Ik ben benieuwd.
Dat soort dingen heb ik vaker gehoord. Ook over andere 'popquiztoppers' . Deze instelling resulteert alleen maar in vragen die voor niemand leuk zijn.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:42 schreef ranja het volgende:
Geen idee, lastig met zoveel verschillende interesse en kennisniveaus. Het valt niet mee om een vraag te bedenken niet niet te simpel is voor jou en wel te doen voor (hopelijk sommige) anderen.
Niemand hier op fok klikt ook maar een YouTube link aan, laat staan dat ze jaarlijsten gaan uitpluizen. MUV Norragequote:Bovendien kan iedereen die mijn jaarlijsten ziet haar in theorie kennen.
Nu vind ik wel dat jij naast je eigen 'stijl' (iets met meiden) en de Top40 niet zo heel breed geïnteresseerd lijkt. Maar dat kan aan mij liggen.quote:gebeurt vaak zat dat er een serie vragen komt waar ik nog nooit van gehoord heb of niet van een foto herken maar anderen wel.
Huh wat?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Niemand hier op fok klikt ook maar een YouTube link aan, laat staan dat ze jaarlijsten gaan uitpluizen. MUV Norrage
Meestal wel. Ze zit nu ook in een nieuw duo wat engelstalig is.quote:Op zondag 6 maart 2011 12:01 schreef Norrage het volgende:
oooooooooooooooooooooooooooooooooh ik weet het al!
..tromgeroffel........
ik kan alleen niet op de naam komen...
zingt ze in het frans?
Toch niet zo onbekend?quote:
Geen idee, zo zie je maar dat je moeilijk kunt voorspellen wie wat kent en wie niet.quote:Op zondag 6 maart 2011 12:11 schreef Norrage het volgende:
Toch niet zo onbekend?Ook al 2+ miljoen views op last.fm en zo
quote:Mirror mirror where's the crystal palace
But I only can see myself
Skating around the truth who I am
But I know dad the ice is getting thin
Ik ken niet zoveel muziek.quote:Op zondag 6 maart 2011 12:02 schreef Norrage het volgende:
Inderdaad best wel heel erg bekende artiest, (voor mij dan)..snap niet dat n00bie het niet wist
Ja?quote:Op zondag 6 maart 2011 12:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik ken niet zoveel muziek.
Alvast even noteren voor de volgende: "Deze vraag stond 2 jaar geleden 20 uur open, even kijken hoe lang het nu duurt".
Goed zo n00bie, je stelt me nu niet teleurquote:Op zondag 6 maart 2011 12:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Da's de muze van heel zingend vrouwelijk Nederland. Winter van Tori Amos.
zoals Kate Nash en Blood Red Shoes?quote:Op zondag 6 maart 2011 12:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Alvast even noteren voor de volgende: "Deze vraag stond 2 jaar geleden 20 uur open, even kijken hoe lang het nu duurt".
Beredeneerde gok was goed. Helaas de echte gok niet.quote:Op zondag 6 maart 2011 12:37 schreef ranja het volgende:
9 ook gevonden, 10 een beredeneerde gok en 8 een echte gok.
1 Anthony & the Johnsons
2 DJ Shadow
3 Belle and Sebastian
4 Billy Joel
5 Bruce Springsteen
6 The Cars
7 Millie Jackson
8 Ted Nugent
9 NoFX
10 Taco
Dat was te verwachten.quote:
Dank je!quote:
Neil Diamond en jij zijn voor mij onlosmakelijk verbonden sinds de 1e jaargang Popquiz a Go Goquote:
Ik wist dat je daar op terug zou komen...quote:Op zondag 6 maart 2011 12:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Neil Diamond en jij zijn voor mij onlosmakelijk verbonden sinds de 1e jaargang Popquiz a Go Go
quote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 14:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als we het dan toch wel eens over 'basiskennis' hebben: dit is echt wel een gevalletje, hoor.
Het rijmt niet echt. Bijquote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 18:03 schreef Gambolputty het volgende:
from the bonds that hold me fast
Is dit direct uit het NL vertaald?
Dat snap ik, maar omdat de eerste 4 regels wel rijmen (fast en last) dacht ik dat dat hier misschien ook zou zijn.quote:
quote:
Da's wat ik bedoelde met de honneurs waarnemenquote:Op zondag 6 maart 2011 15:48 schreef Blogman het volgende:
Ik weet niet of ik de punten uit mag delen, maar volgens mij kan Ranja verder.
quote:Op zondag 6 maart 2011 19:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Da's wat ik bedoelde met de honneurs waarnemenranja + 2
O/T Ik dacht eerst: Wat moet Holly Johnson met die vrouw, maar toen ik er beter naast keek, bleek het toch Martin Gore te zijn.
Depeche Mode dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.n00b +2
quote:Op zondag 6 maart 2011 18:29 schreef Burnett het volgende:
Ik heb zeer weinig met folk en country...
A Pagan Place en This Is The Sea zijn dan weer zwaar favoriete platen...
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:59 schreef Burnett het volgende:
[..]
Duidelijk iemand met een goede dubieuze smaak!
Duidelijk iemand met een verwarde smaak.quote:
Iemand die net een carnavalsoptocht + prijsuitreiking heeft meegemaakt, met alle gevolgen vandienquote:Op zondag 6 maart 2011 20:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Duidelijk iemand met een verwarde smaak.
Óf je geeft de achternaam erbij, óf de juiste groep, anders wacht ik op de inkoppert
Rijmt op Gore. Moore.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Iemand die net een carnavalsoptocht + prijsuitreiking heeft meegemaakt, met alle gevolgen vandien
Centerfold dan, achternaam weet ik niet
The Coasters?quote:Op zondag 6 maart 2011 20:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Tracklist van verzamelaar van wie?
1 Little Egypt 2:19
2 Shoppin' for Clothes 3:00
3 Searchin' 2:25
4 Charlie Brown 2:20
5 Down in Mexico 3:15
6 Girls! Girls! Girls! 2:05
7 Yakety Yak 1:52
8 Run Red Run 2:59
9 Poison Ivy 2:45
10 Young Blood 2:20
11 That Is Rock & Roll 2:25
12 Along Came Jones 3:00
13 Three Cool Cats 2:08
14 Riot in Cell Block #9 3:09
15 The Shadow Knows 2:07
16 I Must Be Dreamin' 2:15
17 Smokey Joe's Cafe 2:46
18 Framed 2:43
19 Bad Blood 2:12
20 The Idol With the Golden Head 2:22
De Viltjes idd!quote:
Jep... Mooie link, viltjes en bier hahaquote:Op zondag 6 maart 2011 21:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is dat een selftitled? Anders heb ik 'm half beantwoord.
En softpack vs sixpack natuurlijk..quote:Jep... Mooie link, viltjes en bier haha
MadMaster + 2quote:
Een parodie op...quote:Op maandag 7 maart 2011 08:13 schreef ranja het volgende:
Is het een albumhoes? gezien het prijsje linksonder
Geen rockabilly.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:22 schreef bukgeit het volgende:
Red Hot & Rockabilly? (Ik heb hier geen verstand van)
quote:Op maandag 7 maart 2011 11:39 schreef WeezerButler het volgende:
Lijkt op the Specials - More Specials
Gerry Rafferty?quote:Op maandag 7 maart 2011 12:59 schreef WeezerButler het volgende:
Nou, las het in de beknopte biografie bij zijn recent uitgebrachte best of 3 dubbelaar en dacht asjemenou
Heeft ook alleen de 2e (band)versie van Letter from America geco-produceerd.quote:
Ah, vandaar dat Weezerbutler de puntentoekenning niet bold heeft gemaakt...quote:Op maandag 7 maart 2011 13:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Heeft ook alleen de 2e (band)versie van Letter from America geco-produceerd.
De bonustrack, zeg maar.
Nee geluisterd...quote:Op maandag 7 maart 2011 14:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Je hebt haar vorige week nog gesproken?
[ afbeelding ]
De_Rikster +2
Dus als ik volgende keer een dame post waarvan iedereen de naam kent, dan roep je dan dus ook 'Sharona'...quote:
Als zij het weer is wel jaquote:Dus als ik volgende keer een dame post waarvan iedereen de naam kent, dan roep je dan dus ook 'Sharona'...
Logisch...
intikker gemist...quote:Op maandag 7 maart 2011 14:57 schreef De_Rikster het volgende:
Mhmm dacht dat het een inkoper was.
Rock & Roll Hall of Fame
Grammy Lifetime Achievement eigenaar
Inspiratie voor oa. Bob Dylan en the Rolling Stones geweest
Er zijn tig duizend naamsongs voor dames gemaakt en jij noemt in één keer de juiste, omdat je de plaat toevallig gehoord hebt?quote:
Had je dan verwacht dat niemand de vraag zou kunnen beantwoordenquote:Op maandag 7 maart 2011 15:55 schreef MadMaster het volgende:
Er zijn tig duizend naamsongs voor dames gemaakt en jij noemt in één keer de juiste, omdat je de plaat toevallig gehoord hebt?![]()
Ik vind dit dus ook geen logisch/bevredigend antwoord, maar dat vind je zelf gelukkig ook niet gezien je knipoog smiley. Maar kennelijk ben je wel gelukkig met de punten...
Net zoals bij jouw damesvragen, niet direct, nee.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:06 schreef ranja het volgende:
[..]
Had je dan verwacht dat niemand de vraag zou kunnen beantwoorden
Het goede antwoord is opvallend, maar niet onmogelijk.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Net zoals bij jouw damesvragen, niet direct, nee.
Maar ik ben meestal wel scheutig met hints op basis van de wel gegeven antwoorden.
Ik heb vooraf gecheckt of deze vraag 'op te zoeken' was (doe ik meestal tegenwoordig) en dat was 'ie.
Ik twijfelde dus om hem te vragen, maar heb het toch gedaan omdat het te obvious zou zijn.
En dan wordt de vraag na 1 vage hint goed beantwoord: Onmogelijk...
quote:Op maandag 7 maart 2011 16:28 schreef Beregd het volgende:
vooral mede vanwege: Fok! Muziek Trivia deel MCLII , denk ik...
Ik eigenlijk meer een probleem met 2 x Downtown Train, Maar goed:quote:Op maandag 7 maart 2011 16:01 schreef Norrage het volgende:
Oh ja als backup voor mijn laatste: Workin' on The Railway van Bruce Springsteenalhoewel die miscshien ook niet goed gerekend wordt
Het is wachten op iemand die 10 liedjes over gisteren gaat vragen...quote:Op maandag 7 maart 2011 17:01 schreef cafca het volgende:
Ik eigenlijk meer een probleem met 2 x Downtown Train...
Hold the Line van Toto?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hot Blooded van Foreigner stond nooit in de Top40. Alhoewel, wel als sample. In welk nummer van wie?
quote:Joe Zawinul (keyboards), Wayne Shorter (saxophone), Miroslav Vitous (bass, 1970-73), Airto Moreira (percussion, 1970-71), Alphonse Mouzon (drums, 1970-71), Eric Gravatt (drums, 1971-73), Dom Um Romão (percussion, 1971-74), Alphonso Johnson (bass, 1974-76), Ishmael Wilburn (drums, 1974), Skip Hadden (drums, 1974), Leon "Ndugu" Chancler (drums, timpani, cymbals, 1975), Alyrio Lima (percussion, 1975), Chester Thompson (drums, 1975), Narada Michael Walden (drums, 1975), Don Alias (congas, percussion, 1975), Jaco Pastorius (bass, 1976-81), Alex Acuña (drums, congas, percussion, 1976-77), Manolo Badrena (tambourine, congas, vocal, timbales, percussion, 1976-77), Peter Erskine (drums, 1978-82), Robert Thomas, Jr. (percussion, 1980), Victor Bailey (bass, 1982-86), Omar Hakim (drums, 1982-86), Jose Rossy (percussion, 1982-86), Mino Cinelu (percussion, 1985-86)
Norrage + 2quote:
Stukje kwam toevallig terug in de VN-puzzelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |