Heeft ook alleen de 2e (band)versie van Letter from America geco-produceerd.quote:
Ah, vandaar dat Weezerbutler de puntentoekenning niet bold heeft gemaakt...quote:Op maandag 7 maart 2011 13:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Heeft ook alleen de 2e (band)versie van Letter from America geco-produceerd.
De bonustrack, zeg maar.
Nee geluisterd...quote:Op maandag 7 maart 2011 14:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Je hebt haar vorige week nog gesproken?
[ afbeelding ]
De_Rikster +2
Dus als ik volgende keer een dame post waarvan iedereen de naam kent, dan roep je dan dus ook 'Sharona'...quote:
Als zij het weer is wel jaquote:Dus als ik volgende keer een dame post waarvan iedereen de naam kent, dan roep je dan dus ook 'Sharona'...
Logisch...
intikker gemist...quote:Op maandag 7 maart 2011 14:57 schreef De_Rikster het volgende:
Mhmm dacht dat het een inkoper was.
Rock & Roll Hall of Fame
Grammy Lifetime Achievement eigenaar
Inspiratie voor oa. Bob Dylan en the Rolling Stones geweest
Er zijn tig duizend naamsongs voor dames gemaakt en jij noemt in één keer de juiste, omdat je de plaat toevallig gehoord hebt?quote:
Had je dan verwacht dat niemand de vraag zou kunnen beantwoordenquote:Op maandag 7 maart 2011 15:55 schreef MadMaster het volgende:
Er zijn tig duizend naamsongs voor dames gemaakt en jij noemt in één keer de juiste, omdat je de plaat toevallig gehoord hebt?![]()
Ik vind dit dus ook geen logisch/bevredigend antwoord, maar dat vind je zelf gelukkig ook niet gezien je knipoog smiley. Maar kennelijk ben je wel gelukkig met de punten...
Net zoals bij jouw damesvragen, niet direct, nee.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:06 schreef ranja het volgende:
[..]
Had je dan verwacht dat niemand de vraag zou kunnen beantwoorden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |