Ik had vrijwel dezelfde namen, alleen dan Yannis Markopoulos met 'Who Pays The Ferryman' i.p.v. Vicky, die natuurlijk ook Griekse is...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:53 schreef ranja het volgende:
Nana Mouskouri - Only Love
Demis Roussos - My Friend the Wind
Vicky Leandros - Apres Toi
Trio Hellenique - La danse de Zorba
Vangelis - I'll Find My Way Home (met Jon Anderson)
inderdaad, hij kreeg er een Cesar voor.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:04 schreef Blogman het volgende:
Speelde deze meneer Serge Gainsbourg ? Hij lijkt er wel wat op.
ha !quote:inderdaad, hij kreeg er een Cesar voor.
!quote:Henry Rollins
Idd. Bedankt voor het waarnemen.quote:
Ach, dat is wat kort door de bocht, er zijn er genoeg geweest die we ergens van zouden kunnen kennen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:50 schreef Burnett het volgende:
Ah, een vraag van ranja over het een of andere nieuwe zangeresje...
Ik kan rustig gaan slapen...
![]()
![]()
![]()
Ik snap niet helemaal hoe je zoiets kan opzoeken? (niet dat ik het van plan was, ik wacht wat hints afquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Opgezocht. Je bent je ervan bewust dat dit een veelvoud lastiger is dan de tekst van een albumtrack van Mumford & Sons, ranja? Of heb ik iets gemist?
Teksten googlen is zooo 2005..genoeg mogelijkheden om afbeeldingen te herleiden hoor.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:53 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal hoe je zoiets kan opzoeken? (niet dat ik het van plan was, ik wacht wat hints af)
Het is inderdaad wat kort door de bocht, maar ranja heeft liever een reactie dan geen reactie dus dacht ik, kom...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ach, dat is wat kort door de bocht, er zijn er genoeg geweest die we ergens van zouden kunnen kennen.
Dat zie ik echter niet echt bij dit geval. Maar daar mag ranja dan een klein beetje over uitwijden. Ik ben benieuwd.
Mwah, zelfs Plato kent haar inmiddels, dus waarom muziekgerelateerde sites etc niet... en zeker waarom fok triviaers niet, al valt me dat wel vaker tegen inderdaad.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ach, dat is wat kort door de bocht, er zijn er genoeg geweest die we ergens van zouden kunnen kennen.
Dat zie ik echter niet echt bij dit geval. Maar daar mag ranja dan een klein beetje over uitwijden. Ik ben benieuwd.
Dat soort dingen heb ik vaker gehoord. Ook over andere 'popquiztoppers' . Deze instelling resulteert alleen maar in vragen die voor niemand leuk zijn.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:42 schreef ranja het volgende:
Geen idee, lastig met zoveel verschillende interesse en kennisniveaus. Het valt niet mee om een vraag te bedenken niet niet te simpel is voor jou en wel te doen voor (hopelijk sommige) anderen.
Niemand hier op fok klikt ook maar een YouTube link aan, laat staan dat ze jaarlijsten gaan uitpluizen. MUV Norragequote:Bovendien kan iedereen die mijn jaarlijsten ziet haar in theorie kennen.
Nu vind ik wel dat jij naast je eigen 'stijl' (iets met meiden) en de Top40 niet zo heel breed geïnteresseerd lijkt. Maar dat kan aan mij liggen.quote:gebeurt vaak zat dat er een serie vragen komt waar ik nog nooit van gehoord heb of niet van een foto herken maar anderen wel.
Huh wat?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Niemand hier op fok klikt ook maar een YouTube link aan, laat staan dat ze jaarlijsten gaan uitpluizen. MUV Norrage
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |