Heeft me gisteren nog geholpen om motorkap dicht te krijgenquote:
Dat wil ik ook ooit nog eens gaan doen, lijkt me echt schitterendquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:59 schreef Marco001 het volgende:
Sjoegerd, Ik kwam laatst in de kampioen een hele toffe reis tegen: autoreis in Noorwegen. Lijkt mij erg gaaf om te doen; kosten zijn iets van 400 p.p voor de overnachtingen(15 stuks).. zin om mee te gaan?
Noorwegen is geniaal mooi. Afgelopen zomer 2 weken rondgereisd.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Heeft me gisteren nog geholpen om motorkap dicht te krijgen
Er is weer licht trouwens
[..]
Dat wil ik ook ooit nog eens gaan doen, lijkt me echt schitterend
vorig jaar 10 weken in Finland rondgehangen.. voornamelijk rondom Jyvaskyla, ook geweldigquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Noorwegen is geniaal mooi. Afgelopen zomer 2 weken rondgereisd.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:56 schreef von_Preussen het volgende:
Ik leg op de meet we'll uit hoe het zit, sterker nog, dan kan je het zelf ervaren.
Momenteel sta ik vast voor de IJsselbrug bij Zutphen.
Wel mn ava kunnen zien, maar de tekst erboven niet?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:16 schreef Afketser het volgende:
[..]
Wat voor auto is dat in je usericoon?
Haha, ja die tekst zag ik wel alleen ik kon er geen Polo uit opmaken. Eerder een Alto of Fiat Panda ofzoiets. Maar leuk wagentje nu ik em in het groot zie!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:25 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Wel mn ava kunnen zien, maar de tekst erboven niet?
[PROJECT] Volkswagen Polo 2F (type 86c) 1.3 NZ
Kan je je post even editen, dit zie ik als een serieuze beledigingquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:28 schreef Afketser het volgende:
[..]
Haha, ja die tekst zag ik wel alleen ik kon er geen Polo uit opmaken. Eerder een Alto of Fiat Panda ofzoiets. Maar leuk wagentje nu ik em in het groot zie!
Omdat ie niet 60x60 isquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:40 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Kan je je post even editen, dit zie ik als een serieuze belediging![]()
Snap t wel, op t plaatje is tie kort en hoog![]()
Krijg mn avatar niet goed
uhu, maar ik krijg m niet in verhoudingquote:
Nou, een Panda 4x4 is toch ook een leuke bak:P Daar kun je je vriendin best mee ophalen en heen en weer rijden op de boulevard!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:40 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Kan je je post even editen, dit zie ik als een serieuze belediging![]()
Snap t wel, op t plaatje is tie kort en hoog![]()
Krijg mn avatar niet goed
Panda 4x4quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:43 schreef Afketser het volgende:
[..]
Nou, een Panda 4x4 is toch ook een leuke bak:P Daar kun je je vriendin best mee ophalen en heen en weer rijden op de boulevard!
Maar hij is zo ook leuk want iedereen vraagt zich af welk merk het is. Jij hebt een hele speciale avatar!!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:43 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
uhu, maar ik krijg m niet in verhouding
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:47 schreef FalleNk810i het volgende:
kan iemand dit plaatje dan netjes passend voor mij maken?
[ afbeelding ]
Je vergeet http://img688.imageshack.us/img688/8474/4iqju1.jpg en http://img850.imageshack.us/img850/9787/4iqju.jpgquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:03 schreef Zetslet het volgende:
[..]
[ afbeelding ] en [ afbeelding ]
en als we dan toch bezig zijn: [ afbeelding ] en [ afbeelding ]
Net er af gehaald, droogtequote:
fijn he zo'n brug. Stond ie open?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:56 schreef von_Preussen het volgende:
Ik leg op de meet we'll uit hoe het zit, sterker nog, dan kan je het zelf ervaren.
Momenteel sta ik vast voor de IJsselbrug bij Zutphen.
Nee, dat nog niet eens. Helaas stond er wel een gigantische rij auto's voor de stoplichten aldaar.quote:
Ideaalquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, dat nog niet eens. Helaas stond er wel een gigantische rij auto's voor de stoplichten aldaar.![]()
Enige lichtpuntje is dat mijn auto alles doet (remmen, optrekken, gasgeven etc.), dus ik hoef alleen te sturen en kan daarnaast nog TV kijken (of op Fok! posten).
Mag nu ook al hoor, dan gaat de nieuwe keuring over een maand inquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:37 schreef Goddelijker het volgende:
Hmm, over een maandje moet m'n auto weer gekeurd worden
Heb je al geld opzij gezet voor eventuele torenhoge kosten?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:37 schreef Goddelijker het volgende:
Hmm, over een maandje moet m'n auto weer gekeurd worden
Weet ik, alleen ik kom nu niet door de keuring heen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:42 schreef L0we het volgende:
[..]
Mag nu ook al hoor, dan gaat de nieuwe keuring over een maand in
Ja, ik spaar elke maand netjes voor eventuele grote uitgaven/kosten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:43 schreef Afketser het volgende:
[..]
Heb je al geld opzij gezet voor eventuele torenhoge kosten?
Ah dat is wel zo slim want het kan aardig oplopen. Auto van de buurman is net namelijk gerepareerd voor 1400 euro !!!!!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:44 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, ik spaar elke maand netjes voor eventuele grote uitgaven/kosten.
Ah, door de remdrukverdeler?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:43 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Weet ik, alleen ik kom nu niet door de keuring heen.
Ongelofelijk inderdaad. Wat een onnadenkend figuur ben je dan...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:47 schreef von_Preussen het volgende:
Zo, mijn auto heeft me vandaag ook gered van de stommiteiten van een ander.
Ik reed vanavond op de A325 van Nijmegen naar Arnhem, lekker rustig op de cruise control (die ook de afstand bewaakt). Dus ik reed gelukkig op een aardige afstand van mijn voorganger.
Opeens schiet er een Opel Vectra naar links voor de Peugeot 207 die voor mij reed. Die Peug ging daarop op de bumper van de Vectra hangen, die vervolgens uit het niets het rempedaal volledig intrapte. Ik had het geluk dat mijn auto opeens begon te piepen en allerlei lampjes gingen knipperen zodat ik meteen keihard de remmen intrapte (die zijn als een anker). Op 1 meter na had ik mijn voorganger geraakt, waarbij ik de onderkant van zijn bumper niet meer kon zien.
Gelukkig wist de persoon achter mij (wss niet zulke goede remmen) nog naar rechts uit te wijken zodoende een botsing te vermijden.
Vaak heb ik het niet, maar nu zat mijn hart toch echt in mijn keel. Wat voor achterlijke tyfusmongool ben je om even de moraalridder uit te hangen en dan bewust een ongeluk met meerdere auto's te veroorzaken. Ben totaal geen aggresief persoon, maar mijn god, wat had ik de neiging om die kutvectra klem te rijden.
Die Peugeot ging vervolgens rechts aan die Vectra voorbij en ik heb gedurende 30 seconde geclaxoneerd en met mijn grootlicht geknipperd, alleen meneer was zich van geen kwaad bewust. Rot toch op stomme kutmongool, ben je nu echt zo beperkt dat je geen idee hebt wat voor gevaar je veroorzaakt?
Kan aardig in de papieren lopen jaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:47 schreef Afketser het volgende:
[..]
Ah dat is wel zo slim want het kan aardig oplopen. Auto van de buurman is net namelijk gerepareerd voor 1400 euro !!!!!
Daarmee kom ik waarschijnlijk nog wel door de keuring.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:00 schreef L0we het volgende:
[..]
Ah, door de remdrukverdeler?.
[..]
Ongelofelijk inderdaad. Wat een onnadenkend figuur ben je dan...
Of je haalt even de schakelaar weg uit de cabinequote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:18 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Daarmee kom ik waarschijnlijk nog wel door de keuring.
Alleen ik heb geen originele koplampen in m'n auto zitten, die er nu in zitten hebben wel een EU-keurmerk, alleeeeeen, deze zijn niet elektrisch in hoogte verstelbaar, terwijl er wel een knopje daarvoor in de auto zit. En als deze knop aanwezig is, moet de elektrische hoogteverstelling ook werken. Dus het is óf m'n oude lampen er even in zetten voor de keuring, of toch maar een set andere kopen die wél elektrische hoogteverstelling hebben. En ik ga voor het laatste. Dus ben nu op zoek naar een nieuw setje.
Ja, klopt. Maar originele koplampen is ook beter voor de verkoop, mocht ik 'm willen verkopen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:21 schreef L0we het volgende:
[..]
Of je haalt even de schakelaar weg uit de cabine. Dan kom je ook zo door de keuring
Het is maar net hoe streng ze keuren, maar ze kúnnen hem er op afkeuren.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:24 schreef Piles het volgende:
Is dat sinds dit jaar trouwens? Want bij mij werkt het ook niet, en heb er vorig jaar niks over gehoord. Mijn garage kennende doen ze daar ook niet moeilijk over, maar toch
Ohhhh, dan komt dat wel goedquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:28 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Het is maar net hoe streng ze keuren, maar ze kúnnen hem er op afkeuren.
Maar ik geloof niet dat je meer krijgt voor je auto dan dat zo'n setje kostquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:28 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar originele koplampen is ook beter voor de verkoop, mocht ik 'm willen verkopen.
Heeft niets te maken met streng keuren, het is maar net hoe goed de keurmeester zijn huiswerk kentquote:[..]
Het is maar net hoe streng ze keuren, maar ze kúnnen hem er op afkeuren.
Ook, maar ook hoe streng ze keuren natuurlijk. Niet voor niks dat m'n garage de auto pas om een uur of 5 afmeldtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:33 schreef L0we het volgende:
Heeft niets te maken met streng keuren, het is maar net hoe goed de keurmeester zijn huiswerk kent
Nee, oké. Maar ik heb mijne oude liggen, die ik voor deze erin had. En die er nu in zitten. Als ik die allebei verkoop, dan kan ik makkelijk een nieuw setje kopen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:33 schreef L0we het volgende:
[..]
Maar ik geloof niet dat je meer krijgt voor je auto dan dat zo'n setje kost.
[..]
Heeft niets te maken met streng keuren, het is maar net hoe goed de keurmeester zijn huiswerk kent
Ook wel, maar dat maakt weinig uit. De rdw komt ook écht wel voor een steekproef als het bijna 5 uur isquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Ook, maar ook hoe streng ze keuren natuurlijk. Niet voor niks dat m'n garage de auto pas om een uur of 5 afmeldt
Das waarquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:37 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Nee, oké. Maar ik heb mijne oude liggen, die ik voor deze erin had. En die er nu in zitten. Als ik die allebei verkoop, dan kan ik makkelijk een nieuw setje kopen.
pics?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:53 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Heb al een heel net setje op het oog.
Samen met je eerdere post bekruipt mij het gevoel dat je in een S-klasse onderweg bent, niet? En wat een kutacties kunnen mensen soms maken inderdaad.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:47 schreef von_Preussen het volgende:
Zo, mijn auto heeft me vandaag ook gered van de stommiteiten van een ander.
Ik reed vanavond op de A325 van Nijmegen naar Arnhem, lekker rustig op de cruise control (die ook de afstand bewaakt). Dus ik reed gelukkig op een aardige afstand van mijn voorganger.
Opeens schiet er een Opel Vectra naar links voor de Peugeot 207 die voor mij reed. Die Peug ging daarop op de bumper van de Vectra hangen, die vervolgens uit het niets het rempedaal volledig intrapte. Ik had het geluk dat mijn auto opeens begon te piepen en allerlei lampjes gingen knipperen zodat ik meteen keihard de remmen intrapte (die zijn als een anker). Op 1 meter na had ik mijn voorganger geraakt, waarbij ik de onderkant van zijn bumper niet meer kon zien.
Gelukkig wist de persoon achter mij (wss niet zulke goede remmen) nog naar rechts uit te wijken zodoende een botsing te vermijden.
Vaak heb ik het niet, maar nu zat mijn hart toch echt in mijn keel. Wat voor achterlijke tyfusmongool ben je om even de moraalridder uit te hangen en dan bewust een ongeluk met meerdere auto's te veroorzaken. Ben totaal geen aggresief persoon, maar mijn god, wat had ik de neiging om die kutvectra klem te rijden.
Die Peugeot ging vervolgens rechts aan die Vectra voorbij en ik heb gedurende 30 seconde geclaxoneerd en met mijn grootlicht geknipperd, alleen meneer was zich van geen kwaad bewust. Rot toch op stomme kutmongool, ben je nu echt zo beperkt dat je geen idee hebt wat voor gevaar je veroorzaakt?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:59 schreef L0we het volgende:
[..]
pics?
Ik zit even rond te kijken of het een beetje te doen is om je eigen auto te spuiten...
Volgens mij is dat met een flits genomen, zie zoveel blingblingquote:
Dat sowieso niet, maar ik denk dat het resultaat met een beetje oefening best wel heel acceptabel kan zijnquote:Ik denk dat het resultaat nooit even goed/mooi is als bij een professional.
Ja, dat zijn ze ook.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:16 schreef L0we het volgende:
[..]
Volgens mij is dat met een flits genomen, zie zoveel blingbling.
[..]
Dat sowieso niet, maar ik denk dat het resultaat met een beetje oefening best wel heel acceptabel kan zijn. Zou zoiets best wel willen leren, compressor wilde ik sowieso al kopen, een verfspuitje kost niet heel veel, en verf is maar een fractie van wat de spuiter zou vragen
.
En de oliequote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:20 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, dat zijn ze ook.
Zorg in ieder geval dat je een filter er tussen hebt voor 't vocht.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:22 schreef L0we het volgende:
[..]
En de olie. En dat de uitgangsdruk van de compressor regelbaar is
. Kostbaar geintje, maar je hebt dr erg veel aan!
Een compressor ga ik sowieso kopen, en ik denk niet dat ik de verleiding kan weerstaan om een keer een keer een spuitpistooltje te kopen om het een keer te proberenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:25 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Inderdaad.
Het best kun je gewoon goede connecties hebben met autoschadeherstellers/autospuiters.
Ik haal onze compressor binnenkort ook even tevoorschijn, één van mijn 2 gaatjes van m'n ruitensproeier aan de bestuurderskant zit verstopt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:43 schreef L0we het volgende:
[..]
Een compressor ga ik sowieso kopen, en ik denk niet dat ik de verleiding kan weerstaan om een keer een keer een spuitpistooltje te kopen om het een keer te proberen
Oh, dat is heel vervelend jaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:44 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik haal onze compressor binnenkort ook even tevoorschijn, één van mijn 2 gaatjes van m'n ruitensproeier aan de bestuurderskant zit verstopt.
Dat is ook heel fijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:47 schreef L0we het volgende:
[..]
Oh, dat is heel vervelend ja. Bij mij zit er een verstopping in de leiding ergens, waardoor beide sproeiers aan de bestuurderskant maar 10-15 cm hoog komen
Daar zal de nodige zooi uitkomen ja.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:48 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat is ook heel fijn.
Moet je voor de gein de compressor eens in je 'luchtgaten' in je interieur zetten en kijken wat daar uitkomt...![]()
Wel progje bedoel je?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:26 schreef Goddelijker het volgende:
Ik heb trouwens een leuk programmaatje op m'n telefoon.
Die trackt je GPS. Je kunt precies zien hoeveel van de tijd je > 100 km/u en hoeveel tijd je < 100 km/u hebt gereden en de gemiddelde snelheid.
En geeft de snelheid over je traject ook weer in een grafiek.
En zelfs hoe hoog het is waar je rijdt.
Ook kun je de route tracken en deze tonen in Google Maps (telefoon) of Google Earth (PC).
Laat nou net niet iedereen een bc hebben.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:52 schreef Marco001 het volgende:
Avg speed heb ik op de boordcomputer...:P
Das ook nog een optie die ik overweegquote:
Welke ga je gebruiken?quote:Owja, iedereen bedankt voor de vele varianten van mn avatar![]()
Moest best wel lachen![]()
Ga m zometeen ff instellen
Blijf het maar een lelijk ding vinden...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:52 schreef Piles het volgende:
[TK] Bugatti Veyron 16.4 coupe, 7dkm. (De crisis hakt er diep in)
Ach, volgens sommige advertenties is een digitale tachometer al een bc..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:54 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Laat nou net niet iedereen een bc hebben.
Ik heb geen van allenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:19 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ach, volgens sommige advertenties is een digitale tachometer al een bc..
Ik ookquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:17 schreef L0we het volgende:
[..]
Blijf het maar een lelijk ding vinden...
Tja, het kan allebij lelijk worden als t ni goed wordt gedaan. Stel dat beide goed worden gedaan is spuiten uiteraard mooierquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:16 schreef L0we het volgende:
[..]
Das ook nog een optie die ik overweeg. Al wordt dat lang niet zo mooi als spuiten
[..]
Welke ga je gebruiken?
Zijn genoeg mooie sportwagens! Vooral de klassiekequote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:33 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ook.. Ben sowieso geen sportwagen figuur.
Ja, kloptquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:34 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Tja, het kan allebij lelijk worden als t ni goed wordt gedaan. Stel dat beide goed worden gedaan is spuiten uiteraard mooier![]()
What was my point again?
Heb ik altijd een excuusquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:35 schreef Sjoegerd het volgende:
Komt bij professioneel spuiten ook wel voor dat de kleur toch net niet goed blijkt te zijn bijvoorbeeld
Daar ben ik vanavond nog geweestquote:
Nog niet eens, maar ik besefte me dat wat ik zei als reactie op jouw post dat mijn reactie best wel obvious was en dat ik dus eigenlijk nog niks had bereikt xDquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:12 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Nog niet eens, maar ik besefte me dat wat ik zei als reactie op jouw post dat mijn reactie best wel obvious was en dat ik dus eigenlijk nog niks had bereikt xD
Wil het flowen een beetje?quote:Was trouwens spul halen om mn inlaat te bewerken, vanavond lekker met alu bezig geweest
Owja, mn ava![]()
Ehh, niet?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:49 schreef Sjoegerd het volgende:
Hoe vet zou het zijn, een opgefokte Toyota Aygo/Citroën C1/Peugeot 107
en hebben een enorm zwakke motor; met een lpg-installatie gaan ze nog maar 100.000 km mee..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:03 schreef L0we het volgende:
[..]
Ehh, niet?
Die wagentjes kunnen me op geen enkele manier bekoren
Je moet ook geen LPG in zo'n hok duwenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:08 schreef Marco001 het volgende:
[..]
en hebben een enorm zwakke motor; met een lpg-installatie gaan ze nog maar 100.000 km mee..
Ik dacht dat dat al duidelijk genoeg was na maanden voorbereiding door 2 personen en de feedback die ze geven.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:02 schreef von_Preussen het volgende:
Nog even voor de duidelijkheid, hoe laat spreken we morgen af bij AC de Meern?
Nee, hij schept alleen op over zijn dure auto's.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:02 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat al duidelijk genoeg was na maanden voorbereiding door 2 personen en de feedback die ze geven.
Lees je eigenlijk dit topic wel eens?
Het valt vies tegen moet ik zeggenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:20 schreef L0we het volgende:
[..]
[..]
Wil het flowen een beetje?
ik voel me vereerd
In pk's, geen enkel idee...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:38 schreef L0we het volgende:
Hoeveel winst verwacht je dr mee te krijgen eigenlijk?
Das zeker leuk ja, dan hoeft het ook niet zoveel winst op te leveren. Ik ben benieuwd of het goed werktquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:40 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
In pk's, geen enkel idee...
Meer onder het motto: alle kleine beetjes helpen en het schijnt dat als je het goed is dat je over meer power beschikt over een groter toerengebied.. of zoiets![]()
En om mezelf bezig te houden, altijd leuk om dit soort dingen te proberen vind ik
ik vertrek om 12.00, dus ben er ook wel rond 15.00quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:34 schreef FalleNk810i het volgende:
Jongens, easy!
Hij zegt toch voor de duidelijkheid?![]()
Maaruh uurtje of 3 heb ik in mn agenda staan
en ik mijn bescheiden DSLR..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:11 schreef von_Preussen het volgende:
Uiteraard neem ik mijn kleine Lumix mee om foto's te maken.
moet alleen nog even een statiefje meenemen..ik denk dat ik mijn tripod maar meeneem, is wel zo makkelijk..quote:
Uitstekend, mijn tripod ligt al achterin.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:14 schreef Marco001 het volgende:
[..]
moet alleen nog even een statiefje meenemen..ik denk dat ik mijn tripod maar meeneem, is wel zo makkelijk..
Wastie duur dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Uitstekend, mijn tripod ligt al achterin.
Of zit ik nu ook op te scheppen over mijn dure tripod?
wordt lastig om daarmee op te scheppen danquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Aanbieding bij de Mediamarkt, iets van ¤30, dat lijkt me juist vrij goedkoop.
Jammer, je hebt me door.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:21 schreef L0we het volgende:
[..]
wordt lastig om daarmee op te scheppen dan
die van mij was ook niet zo duur hoor.. 20 euroquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Aanbieding bij de Mediamarkt, iets van ¤30, dat lijkt me juist vrij goedkoop.
Stabiliteit & flexibiliteitquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:30 schreef Marco001 het volgende:
[..]
die van mij was ook niet zo duur hoor.. 20 euro
maar it does the trick, dus waarom zou je dan een superdure Manfrotto ofzo kopen?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:08 schreef von_Preussen het volgende:
Wat is / kan je precies met een monopod?
Ik gebruik hem ook alleen maar tijdens wandelingen, waar ik even snel wat wil fotograveren met lange sluitertijd..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:19 schreef L0we het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat geeft net wat extra ondersteuning aan je toestel. Ik kan dr alleen écht niet mee overweg. Ik schiet liever vanuit de hand.
De tele van mn pa had VRquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:27 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik gebruik hem ook alleen maar tijdens wandelingen, waar ik even snel wat wil fotograveren met lange sluitertijd..
heb ik in de body zitten.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:37 schreef L0we het volgende:
[..]
De tele van mn pa had VR. Dat is echt heerlijk!
Je bent al bezet he? Nee bedankt danquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:41 schreef monsterd. het volgende:
Isser iemand die voor het geval dat behoefte heeft aan mijn nummer voor morgen? Of kan iedereen gewoon in het topic post als je verhinderd bent ofzo?
Bij mij gaat het goedkomen, ik kan hier wel even iets van me laten horen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:41 schreef monsterd. het volgende:
Isser iemand die voor het geval dat behoefte heeft aan mijn nummer voor morgen? Of kan iedereen gewoon in het topic post als je verhinderd bent ofzo?
Een van de laatste ritjes zeker?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:45 schreef monsterd. het volgende:
Okee, nouja mocht het alsnog nodig zijn dan hoor ik het wel. Daarnaast komen wij morgen met de lancer
Komen jullie ook rond de klok van drieen of later nadat house klaar is met werken?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:45 schreef monsterd. het volgende:
Okee, nouja mocht het alsnog nodig zijn dan hoor ik het wel. Daarnaast komen wij morgen met de lancer
Jeuj, een 1.3 uit een bejaardenauto, alle schuinzitters in hun Golf GTI's en VTEC Civics kunnen alvast inpakken...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:26 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je moet ook geen LPG in zo'n hok duwen.. 1.3 VVTi uit een Yaris er in, turbo er op.. En dan dik blazen bij de stoplichten
Je wilt niet weten wat een vermogen je uit kleine blokken kan halen hoorquote:Op zondag 6 maart 2011 02:42 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Jeuj, een 1.3 uit een bejaardenauto, alle schuinzitters in hun Golf GTI's en VTEC Civics kunnen alvast inpakken...
Uit de 3-cilinder in de Aygo 150 pk halen? Ik denk dat het niet lang duurt voordat er dingen stukgaan.quote:Op zondag 6 maart 2011 03:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat een vermogen je uit kleine blokken kan halen hoor.. Sowieso, al kom je tot 150 pk.. Dat in combinatie met een laag gewicht en dat het een Aygo is.. Leipe shit..
We zijn er om 3 uurquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Komen jullie ook rond de klok van drieen of later nadat house klaar is met werken?![]()
Ik heb er zin in!
denk dat marco al onderweg isquote:Op zondag 6 maart 2011 12:27 schreef FalleNk810i het volgende:
Wel lekker weer vandaag![]()
Al mensen vertrokken?
Ideaal jaquote:Op zondag 6 maart 2011 12:27 schreef FalleNk810i het volgende:
Wel lekker weer vandaag![]()
Al mensen vertrokken?
quote:Op zondag 6 maart 2011 14:34 schreef Marco001 het volgende:
[..]
12,15 vertrokken, first 1 to arrive..;)
quote:
Haha, L0we toch, Piles toch. Wat houd ik toch van mannenhumorquote:
Rijd het trouwens een beetje zo'n Hyundai Coupé?quote:Op zondag 6 maart 2011 21:25 schreef Kriegel het volgende:
Hè verdomme, heb ik gisteravond m'n wagen even bij de wasserette bewerkt met de hogedrukspuit om wat mooie plaatjes te kunnen schieten, is het alleen maar erger geworden, ding zit onder de vlekken en aanslag.![]()
Ik verdenk de hot wax behandeling die ik er op het eind overheen gooide, is blijkbaar verkeerd opgedroogd, dat wrijf ik er voortaan wel gewoon met de hand in. Zelf even ouderwets poetsen met een spons is eigenlijk ook leuker dan lui overspuiten. Kost wel meer tijd maar het wordt tenminste wel echt schoon.
Hoe voorspelbaarquote:Op zondag 6 maart 2011 21:41 schreef FalleNk810i het volgende:
en weer thuis![]()
Was een gezellige meet![]()
Eerst wat gedronken bij het AC, en daarna met de limo (lees: BMW driven by Preus(wat een geniale wagen)) naar utrecht gereden om daar in het centrum lekker italiaans te eten
quote:Op zondag 6 maart 2011 19:56 schreef Purdey het volgende:
[..]
[..]
Haha, L0we toch, Piles toch. Wat houd ik toch van mannenhumor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker, maar het is voor herhaling vatbaarquote:Op zondag 6 maart 2011 21:58 schreef L0we het volgende:
[..]
Hoe voorspelbaar
Leuk dat het gezellig was! En doodzonde dat ik het gemist heb.
Das hoopgevendquote:Op zondag 6 maart 2011 22:01 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Zeker, maar het is voor herhaling vatbaar
Dat was het zeker, we hebben leuke gesprekken gehad (eigenlijk bijna niet over auto'squote:
Pics!quote:Op zondag 6 maart 2011 22:09 schreef Dubish het volgende:
Gaat idd heel hard
En yep inmiddels mijn A6 3.0TDI gekocht
Klinkt goed!quote:Op zondag 6 maart 2011 22:09 schreef von_Preussen het volgende:
Eigenlijk wilde ik nog naar Nijmegen om samen met een maat een film te kijken, maar dat plan heb ik onderweg toch maar in de ijskast gezet, om 22u00 nog 2,5 uur film kijken is bij nader inzien toch teveel van het goede.
[..]
Dat was het zeker, we hebben leuke gesprekken gehad (eigenlijk bijna niet over auto's) en veel met elkaar gelachen, insiders als "nummertje 69 en "surinaamse parkeerautomaten" zullen dan ook af en toe weer eens voorbijkomen. Zoals FalleNk810i zegt, een meeting is zeker voor herhaling vatbaar.
Heb mij uitstekend vermaakt, daarvoor wil ik graag ook de anderen danken! Fijn dat jullie ook (eventjes) konden meegenieten van mijn enthousiasme voor de Fok! Autorijtopicmeet chauffeurslimo.![]()
Ach, als ik teveel foto's had gezien was het ook weer niet goed geweest...quote:Helaas zijn we in de gezelligheid vergeten om foto's te maken, als kleine troost dan maar een indruk van de auto die ik momenteel rij.
Cool wagentje!quote:
Goede (zakelijke) contacten met de leasemij helpen mij hierbij om tegen een goed tarief voor een bepaalde periode zulke auto's te rijden. Ik geef echter ruiterlijk toe dat ik geen 7-serie tarief betaal omdat ik een kleinere klasse heb geboekt.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:12 schreef Dubish het volgende:
Hoe rij jij toch zulke luxe auto's![]()
*jealousy*
Als je hem zo noemt...quote:Op zondag 6 maart 2011 22:09 schreef von_Preussen het volgende:
...de Fok! Autorijtopicmeet chauffeurslimo....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar tegen de juiste voorwaarden kunnen we ook daarbuiten de mogelijkheden bespreken.![]()
Of mij voor half 9 in Zwolle krijgen en als ik bel weer op kunnen halenquote:Op zondag 6 maart 2011 22:17 schreef L0we het volgende:
[..]
Als je hem zo noemt...
Wil je morgenochtend uurtje of 8 klaarstaan?
Vastzittende rem rechtsvoor.quote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 22:24 schreef von_Preussen het volgende:
Ja, laat ik daar nu net bewust overheen gelezen hebben...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar tegen de juiste voorwaarden kunnen we ook daarbuiten de mogelijkheden bespreken.![]()
Coole bak!quote:Op zondag 6 maart 2011 22:26 schreef Dubish het volgende:
[..]
Hier een paar (Heb nog geen tijd gehad om mooie foto's te maken):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog geen tijd gehad.. Kwam thuis in het donker vandaag en het rook naar slijpsel.. Rechtsvoor kwam ongelooflijk veel warmte van de velg af.quote:
3.0TDI is zooo zaligquote:Op zondag 6 maart 2011 22:26 schreef von_Preussen het volgende:
@Dubish, lekker hoor, die 3.0 TDI.![]()
Heb je er wintervelgen onderliggen? Ik vind ze wel wat hebben, weer eens iets anders dan de standaard spaakvelgen.
Meervoud?quote:Op zondag 6 maart 2011 22:55 schreef Piles het volgende:
Wanneer is de herkansing?![]()
Vind het echt jammer dat ik er niet bij kon zijn
Lekker weer
Mooie auto's
Italiaans eten
FOK!kers(ok, niet echt, maar vast wel gezellig
)
Je hebt mijn Skoda toch nog niet gezienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 maart 2011 22:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Je hebt mijn Skoda toch nog niet gezienJij was dr toch niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bevalt uitstekend. Kijk, het gaat het ongetwijfeld niet halen bij die maffia BMW van Preus (wat een bakquote:Op zondag 6 maart 2011 21:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Rijd het trouwens een beetje zo'n Hyundai Coupé?
Dat is de "Coming Home" functiequote:Op zondag 6 maart 2011 22:28 schreef L0we het volgende:
[..]
Coole bak!. Maar je gaat toch niet met alleen mistlampen rondrijden omdat het cool staat?
Kijk! dat is altijd lekkerquote:Op maandag 7 maart 2011 09:28 schreef JDude het volgende:
Zo, eindelijk een unit geinstalleerd om m'n iPhone aan het dashboard te hangen en geluid over de stereo van de auto te hebben.
Ziet er leuk uit, zal ik ook eens gaan bekijken!quote:Op maandag 7 maart 2011 10:02 schreef JDude het volgende:
Ja, kan ik ook eindelijk eens wat meer gaan doen met m'n waze app.
Nu je het zegt, hij was eerst fel tegen op een dieselquote:Op maandag 7 maart 2011 14:29 schreef Bartholomeus het volgende:
Hej Dubish, het zou toch een A8 4.2 V8 worden?
Iets met budget zeker?
Nee hoorquote:Op maandag 7 maart 2011 14:29 schreef Bartholomeus het volgende:
Hej Dubish, het zou toch een A8 4.2 V8 worden?
Iets met budget zeker?
Overdekte brommers?quote:Op zondag 6 maart 2011 23:51 schreef Kriegel het volgende:
Ja toch? Jij houdt van dure leasebakken, Sjoerd van overdekte brommers en ik van sportieve Aziaten on-a-budget. Mijn voorlopige droom (of één daarvan) is een Nissan/Datsun 300ZX of 280/60/40 Z.
...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie kan dit nou níet gaaf vinden? Dat ding ziet eruit alsof ie regelrecht uit een of andere cyberpunk manga komt, om maar even in rijstbegrippen te blijven.
Soms wordt je gematst ja, maar in principe is het altijd strafbaar.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:37 schreef Kriegel het volgende:
Volgens mij wordt rechts inhalen alleen gedoogd als je op een driebaans rijdt en er loopt er een te sjokken op de middelste baan. Wat jij deed is redelijk boetewaardig. Wat die Citroen doet is niet netjes, maar met tien kilometer verschil niet illegaal.
Maar pin me er niet op vast, dit soort gevallen zitten altijd in een soort grijs gebied wat totaal onduidelijk is.
whehe, "even proberen"quote:Op maandag 7 maart 2011 15:32 schreef Dubish het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Ik heb een A6 4.2 V8 gekocht, maar de verbruik was verschrikkelijk 1:4 in stad,
dus direct weer ingeruild voor een 2jaar jongere en een dieseltje![]()
@L0we Ik was er niet tegen hoor, maar wou een benzine motor proberen, maar voor mij nooit meer een grote benzine motor. Doe mij maar een diesel
Pure pornoquote:
Ja.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:18 schreef L0we het volgende:
Weer poetsmiddeltjes?. Een 206 is zeker vrouwelijk?
De auto zelf is wel enigszins invalide geloof ikquote:Op maandag 7 maart 2011 20:30 schreef Hyman het volgende:
Hij impliceert dus gewoon dat je AX een invalidenwagen is.
Frans hè.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
De auto zelf is wel enigszins invalide geloof ik.. Altijd wel iets mee..
Het ging zo goedquote:
Zoveel poets- en smeermiddeltjes, dat móet wel vrouwelijk zijnquote:
Hij kan ook nog maar 3 pootjes bewegenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
De auto zelf is wel enigszins invalide geloof ik.. Altijd wel iets mee..
Niets mis met franse auto'squote:
Zou maar vrouwelijk kunnen zijn ja.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:52 schreef L0we het volgende:
[..]
Zoveel poets- en smeermiddeltjes, dat móet wel vrouwelijk zijn
[..]
Hij kan ook nog maar 3 pootjes bewegen
[..]
Niets mis met franse auto's
Ik snap die poetsfetish niet echtquote:Op maandag 7 maart 2011 20:54 schreef Goddelijker het volgende:
Mijn schoonmaak-arsenaal:
Rain-X
Bilt-Hamber - Auto-Clay Soft
Autoglym - Super Resin Polish
Autoglym - Extra Gloss Protection
Poorboys World - Spray and Rinse Wheel Cleaner
Poorboys World - Waffle Weave Drying Towel - 60x90cm
Autoglym - Vinyl & Rubber Care
Autoglym - Car Interior Shampoo
Autoglym - Bodywork Shampoo Conditioner
Autoglym - Car Glass Polish
Autoglym - Engine Cleaner
En nu onderweg:
Meguiars - Smooth Surface Clay Kit
Mothers Wax - Wheel Brush
Hij wordt dr niet mooier van hoorquote:Op maandag 7 maart 2011 20:55 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Het is voor mij gewoon een stukje ontspanning.. Om een paar uur met m'n auto bezig te zijn..
Ik heb wel een paar foto's van toen hij echt schoon was, zien?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:57 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Hij wordt dr niet mooier van hoor![]()
Nee grapjeResultaten zijn meestal echt bizar als je het goed doet, en met jouw booschappenlijstje zal dat wel goedkomen
![]()
Owja! before and after pics
Maar bij jou is het misschien ook maar beter als er een goed laagje modder op zit. Zie je de roest niet.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:58 schreef Hyman het volgende:
Ik heb mn auto sinds aanschaf nog nooit (helemaal) gewassen alleen een keer een deur, wat vogelpoepjes en toen met een meet met Do, de grill.
ook datquote:Op maandag 7 maart 2011 20:59 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Maar bij jou is het misschien ook maar beter als er een goed laagje modder op zit. Zie je de roest niet.
Opklikken voor groot/groter.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:59 schreef FalleNk810i het volgende:
pleurt maar neer
Tis ten slotte een autotopic
Precies.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:00 schreef Hyman het volgende:
[..]
ook dat, en het is toch geen doen hier aan een zandweg.
De mijne is ook vorig jaar 10 jaar jong geworden.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:04 schreef FalleNk810i het volgende:
Ziet er echt als nieuw uit die lak, daar ben ik dan wel weer jaloers op
Maar goed die van mij is ook 20 jaar oud..
Nog steeds super strak voor 10+ jaarquote:Op maandag 7 maart 2011 21:04 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
De mijne is ook vorig jaar 10 jaar jong geworden.
Ik zei een tijdje geleden iets soortgelijks tegen een BMW-rijder. Die was waarschijnlijk ook uren aan het poetsen geweest toen ik langskwam, en hij moest zn ei even kwijt. Dus hij begint van "Wat istie mooi he?!". ik: "nog even doorpoetsen, misschien wordt het nog wat!". Vond hij niet zo heel erg leukquote:Op maandag 7 maart 2011 20:57 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Hij wordt dr niet mooier van hoor![]()
Op je parkeerplaats zeker?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:01 schreef Hyman het volgende:
Ik zag vandaag ook een hele mooie amazon staan!
*kuch kuch.
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:06 schreef L0we het volgende:
[..]
Ik zei een tijdje geleden iets soortgelijks tegen een BMW-rijder. Die was waarschijnlijk ook uren aan het poetsen geweest toen ik langskwam, en hij moest zn ei even kwijt. Dus hij begint van "Wat istie mooi he?!". ik: "nog even doorpoetsen, misschien wordt het nog wat!". Vond hij niet zo heel erg leuk
[..]
Op je parkeerplaats zeker?
Na je edit wel ja!quote:Op maandag 7 maart 2011 21:05 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Nog steeds super strak voor 10+ jaar
Edit: klinkt dit fout?
Die van mij heeft inmiddels 3 lagen verfquote:Op maandag 7 maart 2011 21:04 schreef FalleNk810i het volgende:
Ziet er echt als nieuw uit die lak, daar ben ik dan wel weer jaloers op
Maar goed die van mij is ook 20 jaar oud..
Blijkt mijn vermoeden dat "minstens 50% van de mensen in dit restaurant crimineel is", wat ik tijdens de meeting op tafel bracht, dus toch juist.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:02 schreef Goddelijker het volgende:
Trouwens, iemand van de week Undercover in Nederland gezien? Die ene man die die pinpassen verkocht, waarbij ze afspraken in een restaurant, was waar de meet was.
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Blijkt mijn vermoeden dat "minstens 50% van de mensen in dit restaurant crimineel is", wat ik tijdens de meeting op tafel bracht, dus toch juist.
Nee, klinkt totaal niet fout.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:05 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Nog steeds super strak voor 10+ jaar
Edit: klinkt dit fout?
Je wist 't gewoon al.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Blijkt mijn vermoeden dat "minstens 50% van de mensen in dit restaurant crimineel is", wat ik tijdens de meeting op tafel bracht, dus toch juist.
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:10 schreef L0we het volgende:
[..]. En die uitspraak deed je niet met bepaalde voorkennis?
Laat ik het zo stellen, van die 50% heeft de éne helft via via wel een link met Willem Holleeder, terwijl de andere helft in Kanaleneiland of op een woonwagenkamp woont. Een korte observatie van het publiek in het AC restaurant deed dat vermoeden alleen maar bevestigen.quote:
Wat wil je dan ook, 10 minuten bij Utrecht vandaan en bij mij.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[..]
Laat ik het zo stellen, van die 50% heeft de éne helft via via wel een link met Willem Holleeder, terwijl de andere helft in Kanaleneiland of op een woonwagenkamp woont. Een korte observatie van het publiek in het AC restaurant deed dat vermoeden alleen maar bevestigen.
Criminal spotted!quote:Op maandag 7 maart 2011 21:17 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Wat wil je dan ook, 10 minuten bij Utrecht vandaan en bij mij.
Thee met honing.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:20 schreef Sjoegerd het volgende:
Strepsils + Jägermeister.. Kom ik van de keelpijn af?
Dan mik je ook twee vieze dingen bij elkaar zegquote:
- * - = +quote:Op maandag 7 maart 2011 21:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dan mik je ook twee vieze dingen bij elkaar zeg
Soms zie je het er ook gewoon aan afquote:Op maandag 7 maart 2011 21:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[..]
Laat ik het zo stellen, van die 50% heeft de éne helft via via wel een link met Willem Holleeder, terwijl de andere helft in Kanaleneiland of op een woonwagenkamp woont. Een korte observatie van het publiek in het AC restaurant deed dat vermoeden alleen maar bevestigen.
Tot welke helft behoor jij dan?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:17 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Wat wil je dan ook, 10 minuten bij Utrecht vandaan en bij mij.
Zegt de man die strepsils en Jägermeister in 1 zin noemt.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dan mik je ook twee vieze dingen bij elkaar zeg
Strepsils zijn lekker en Jäger ook (met mate)quote:Op maandag 7 maart 2011 21:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zegt de man die strepsils en Jägermeister in 1 zin noemt.
De normale werkende burger-helft.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:23 schreef L0we het volgende:
[..]
Soms zie je het er ook gewoon aan af.
[..]
Tot welke helft behoor jij dan?
Jägermeister is prima te doen! Alleen als hij ijs- en ijskoud isquote:Op maandag 7 maart 2011 21:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zegt de man die strepsils en Jägermeister in 1 zin noemt.
Op die manier, ik dacht dat je de Strepsils met Jägermeister wegspoelde.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:24 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Strepsils zijn lekker en Jäger ook (met mate).. Mag pas over een uur weer een Strepsil en heb hier nog wat Kalmoes en Jäger staan
Ik heb nog wel wat belgisch speciaalbier van 10,5%quote:Op maandag 7 maart 2011 21:24 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Strepsils zijn lekker en Jäger ook (met mate).. Mag pas over een uur weer een Strepsil en heb hier nog wat Kalmoes en Jäger staan
Bah, ik heb zulke slechte ervaringen* met Jägermeister dat ik er heel ver van blijf, hoewel het niet eens slecht smaakt.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:26 schreef L0we het volgende:
[..]
Jägermeister is prima te doen! Alleen als hij ijs- en ijskoud is
Nice, welke?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:27 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat belgisch speciaalbier van 10,5%
Malibu was meer jouw favoriet toch?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bah, ik heb zulke slechte ervaringen* met Jägermeister dat ik er heel ver van blijf, hoewel het niet eens slecht smaakt.
* Ja, voor elk verstoot tegen de etiquette Jägermeister atten, alleen dan niet met passende glazen maar met gewone glazen die behoorlijk gevuld werden. Dan ga je niet lang meer flex.
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bah, ik heb zulke slechte ervaringen* met Jägermeister dat ik er heel ver van blijf, hoewel het niet eens slecht smaakt.
* Ja, voor elk verstoot tegen de etiquette Jägermeister atten, alleen dan niet met passende glazen maar met gewone glazen die behoorlijk gevuld werden. Dan ga je niet lang meer flex.
Malibu-cola.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:28 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Malibu was meer jouw favoriet toch?
Ja precies, alleen al van die fles kreeg ik braakneigingen.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:28 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Malibu was meer jouw favoriet toch?
Daar staat zeker wat leuks tussen!quote:
Ik ken hem ja, geweldig!quote:Op maandag 7 maart 2011 21:31 schreef von_Preussen het volgende:
Trouwens, wijze woorden over alcohol:
Ik moet nooit teveel drinken, vindt niet iedereen om mij heen even leuk.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:31 schreef L0we het volgende:
[..]
Mwah... Heb liever bier, een goeie wijn of wat sterkers (wodka, wiskey)
Daar was mn gaskabel geknaptquote:Op maandag 7 maart 2011 21:33 schreef L0we het volgende:
[..]
Daar staat zeker wat leuks tussen!
http://plixi.com/p/68366994 <-- Wat was je daar aan het uitspoken?
[..]
Ik ken hem ja, geweldig!
Bier vind ik zelf dan niet zo geweldig, maar een lekkere whiskey of cognac i.c.m. een goede sigaar (na de maaltijd) is ook altijd heerlijk genieten en ontspannen.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:31 schreef L0we het volgende:
[..]
Mwah... Heb liever bier, een goeie wijn of wat sterkers (wodka, wiskey)
Je komt over als 50+ wist je dat?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bier vind ik zelf dan niet zo geweldig, maar een lekkere whiskey of cognac i.c.m. een goede sigaar (na de maaltijd) is ook altijd heerlijk genieten en ontspannen.
Goed om te weten van jezelfquote:Op maandag 7 maart 2011 21:33 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik moet nooit teveel drinken, vindt niet iedereen om mij heen even leuk.
Ik weet het wel hoor, bier is nog steeds wel mn favoriet. Heerlijk, een speciaalbiertje, of een lekker witbiertje in de zomerquote:Op maandag 7 maart 2011 21:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bier vind ik zelf dan niet zo geweldig, maar een lekkere whiskey of cognac i.c.m. een goede sigaar (na de maaltijd) is ook altijd heerlijk genieten en ontspannen.
Whiskey is donders goed spul en een sigaartje is ook lekker op zn tijd. Alhoewel bier toch mijn favoriet is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |