Heeft me gisteren nog geholpen om motorkap dicht te krijgenquote:
Dat wil ik ook ooit nog eens gaan doen, lijkt me echt schitterendquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:59 schreef Marco001 het volgende:
Sjoegerd, Ik kwam laatst in de kampioen een hele toffe reis tegen: autoreis in Noorwegen. Lijkt mij erg gaaf om te doen; kosten zijn iets van 400 p.p voor de overnachtingen(15 stuks).. zin om mee te gaan?
Noorwegen is geniaal mooi. Afgelopen zomer 2 weken rondgereisd.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Heeft me gisteren nog geholpen om motorkap dicht te krijgen
Er is weer licht trouwens
[..]
Dat wil ik ook ooit nog eens gaan doen, lijkt me echt schitterend
vorig jaar 10 weken in Finland rondgehangen.. voornamelijk rondom Jyvaskyla, ook geweldigquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Noorwegen is geniaal mooi. Afgelopen zomer 2 weken rondgereisd.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:56 schreef von_Preussen het volgende:
Ik leg op de meet we'll uit hoe het zit, sterker nog, dan kan je het zelf ervaren.
Momenteel sta ik vast voor de IJsselbrug bij Zutphen.
Wel mn ava kunnen zien, maar de tekst erboven niet?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:16 schreef Afketser het volgende:
[..]
Wat voor auto is dat in je usericoon?
Haha, ja die tekst zag ik wel alleen ik kon er geen Polo uit opmaken. Eerder een Alto of Fiat Panda ofzoiets. Maar leuk wagentje nu ik em in het groot zie!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:25 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Wel mn ava kunnen zien, maar de tekst erboven niet?
[PROJECT] Volkswagen Polo 2F (type 86c) 1.3 NZ
Kan je je post even editen, dit zie ik als een serieuze beledigingquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:28 schreef Afketser het volgende:
[..]
Haha, ja die tekst zag ik wel alleen ik kon er geen Polo uit opmaken. Eerder een Alto of Fiat Panda ofzoiets. Maar leuk wagentje nu ik em in het groot zie!
Omdat ie niet 60x60 isquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:40 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Kan je je post even editen, dit zie ik als een serieuze belediging![]()
Snap t wel, op t plaatje is tie kort en hoog![]()
Krijg mn avatar niet goed
uhu, maar ik krijg m niet in verhoudingquote:
Nou, een Panda 4x4 is toch ook een leuke bak:P Daar kun je je vriendin best mee ophalen en heen en weer rijden op de boulevard!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:40 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Kan je je post even editen, dit zie ik als een serieuze belediging![]()
Snap t wel, op t plaatje is tie kort en hoog![]()
Krijg mn avatar niet goed
Panda 4x4quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:43 schreef Afketser het volgende:
[..]
Nou, een Panda 4x4 is toch ook een leuke bak:P Daar kun je je vriendin best mee ophalen en heen en weer rijden op de boulevard!
Maar hij is zo ook leuk want iedereen vraagt zich af welk merk het is. Jij hebt een hele speciale avatar!!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:43 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
uhu, maar ik krijg m niet in verhouding
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:47 schreef FalleNk810i het volgende:
kan iemand dit plaatje dan netjes passend voor mij maken?
[ afbeelding ]
Je vergeet http://img688.imageshack.us/img688/8474/4iqju1.jpg en http://img850.imageshack.us/img850/9787/4iqju.jpgquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:03 schreef Zetslet het volgende:
[..]
[ afbeelding ] en [ afbeelding ]
en als we dan toch bezig zijn: [ afbeelding ] en [ afbeelding ]
Net er af gehaald, droogtequote:
fijn he zo'n brug. Stond ie open?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:56 schreef von_Preussen het volgende:
Ik leg op de meet we'll uit hoe het zit, sterker nog, dan kan je het zelf ervaren.
Momenteel sta ik vast voor de IJsselbrug bij Zutphen.
Nee, dat nog niet eens. Helaas stond er wel een gigantische rij auto's voor de stoplichten aldaar.quote:
Ideaalquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, dat nog niet eens. Helaas stond er wel een gigantische rij auto's voor de stoplichten aldaar.![]()
Enige lichtpuntje is dat mijn auto alles doet (remmen, optrekken, gasgeven etc.), dus ik hoef alleen te sturen en kan daarnaast nog TV kijken (of op Fok! posten).
Mag nu ook al hoor, dan gaat de nieuwe keuring over een maand inquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:37 schreef Goddelijker het volgende:
Hmm, over een maandje moet m'n auto weer gekeurd worden
Heb je al geld opzij gezet voor eventuele torenhoge kosten?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:37 schreef Goddelijker het volgende:
Hmm, over een maandje moet m'n auto weer gekeurd worden
Weet ik, alleen ik kom nu niet door de keuring heen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:42 schreef L0we het volgende:
[..]
Mag nu ook al hoor, dan gaat de nieuwe keuring over een maand in
Ja, ik spaar elke maand netjes voor eventuele grote uitgaven/kosten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:43 schreef Afketser het volgende:
[..]
Heb je al geld opzij gezet voor eventuele torenhoge kosten?
Ah dat is wel zo slim want het kan aardig oplopen. Auto van de buurman is net namelijk gerepareerd voor 1400 euro !!!!!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:44 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, ik spaar elke maand netjes voor eventuele grote uitgaven/kosten.
Ah, door de remdrukverdeler?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:43 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Weet ik, alleen ik kom nu niet door de keuring heen.
Ongelofelijk inderdaad. Wat een onnadenkend figuur ben je dan...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:47 schreef von_Preussen het volgende:
Zo, mijn auto heeft me vandaag ook gered van de stommiteiten van een ander.
Ik reed vanavond op de A325 van Nijmegen naar Arnhem, lekker rustig op de cruise control (die ook de afstand bewaakt). Dus ik reed gelukkig op een aardige afstand van mijn voorganger.
Opeens schiet er een Opel Vectra naar links voor de Peugeot 207 die voor mij reed. Die Peug ging daarop op de bumper van de Vectra hangen, die vervolgens uit het niets het rempedaal volledig intrapte. Ik had het geluk dat mijn auto opeens begon te piepen en allerlei lampjes gingen knipperen zodat ik meteen keihard de remmen intrapte (die zijn als een anker). Op 1 meter na had ik mijn voorganger geraakt, waarbij ik de onderkant van zijn bumper niet meer kon zien.
Gelukkig wist de persoon achter mij (wss niet zulke goede remmen) nog naar rechts uit te wijken zodoende een botsing te vermijden.
Vaak heb ik het niet, maar nu zat mijn hart toch echt in mijn keel. Wat voor achterlijke tyfusmongool ben je om even de moraalridder uit te hangen en dan bewust een ongeluk met meerdere auto's te veroorzaken. Ben totaal geen aggresief persoon, maar mijn god, wat had ik de neiging om die kutvectra klem te rijden.
Die Peugeot ging vervolgens rechts aan die Vectra voorbij en ik heb gedurende 30 seconde geclaxoneerd en met mijn grootlicht geknipperd, alleen meneer was zich van geen kwaad bewust. Rot toch op stomme kutmongool, ben je nu echt zo beperkt dat je geen idee hebt wat voor gevaar je veroorzaakt?
Kan aardig in de papieren lopen jaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:47 schreef Afketser het volgende:
[..]
Ah dat is wel zo slim want het kan aardig oplopen. Auto van de buurman is net namelijk gerepareerd voor 1400 euro !!!!!
Daarmee kom ik waarschijnlijk nog wel door de keuring.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:00 schreef L0we het volgende:
[..]
Ah, door de remdrukverdeler?.
[..]
Ongelofelijk inderdaad. Wat een onnadenkend figuur ben je dan...
Of je haalt even de schakelaar weg uit de cabinequote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:18 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Daarmee kom ik waarschijnlijk nog wel door de keuring.
Alleen ik heb geen originele koplampen in m'n auto zitten, die er nu in zitten hebben wel een EU-keurmerk, alleeeeeen, deze zijn niet elektrisch in hoogte verstelbaar, terwijl er wel een knopje daarvoor in de auto zit. En als deze knop aanwezig is, moet de elektrische hoogteverstelling ook werken. Dus het is óf m'n oude lampen er even in zetten voor de keuring, of toch maar een set andere kopen die wél elektrische hoogteverstelling hebben. En ik ga voor het laatste. Dus ben nu op zoek naar een nieuw setje.
Ja, klopt. Maar originele koplampen is ook beter voor de verkoop, mocht ik 'm willen verkopen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:21 schreef L0we het volgende:
[..]
Of je haalt even de schakelaar weg uit de cabine. Dan kom je ook zo door de keuring
Het is maar net hoe streng ze keuren, maar ze kúnnen hem er op afkeuren.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:24 schreef Piles het volgende:
Is dat sinds dit jaar trouwens? Want bij mij werkt het ook niet, en heb er vorig jaar niks over gehoord. Mijn garage kennende doen ze daar ook niet moeilijk over, maar toch
Ohhhh, dan komt dat wel goedquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:28 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Het is maar net hoe streng ze keuren, maar ze kúnnen hem er op afkeuren.
Maar ik geloof niet dat je meer krijgt voor je auto dan dat zo'n setje kostquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:28 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar originele koplampen is ook beter voor de verkoop, mocht ik 'm willen verkopen.
Heeft niets te maken met streng keuren, het is maar net hoe goed de keurmeester zijn huiswerk kentquote:[..]
Het is maar net hoe streng ze keuren, maar ze kúnnen hem er op afkeuren.
Ook, maar ook hoe streng ze keuren natuurlijk. Niet voor niks dat m'n garage de auto pas om een uur of 5 afmeldtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:33 schreef L0we het volgende:
Heeft niets te maken met streng keuren, het is maar net hoe goed de keurmeester zijn huiswerk kent
Nee, oké. Maar ik heb mijne oude liggen, die ik voor deze erin had. En die er nu in zitten. Als ik die allebei verkoop, dan kan ik makkelijk een nieuw setje kopen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:33 schreef L0we het volgende:
[..]
Maar ik geloof niet dat je meer krijgt voor je auto dan dat zo'n setje kost.
[..]
Heeft niets te maken met streng keuren, het is maar net hoe goed de keurmeester zijn huiswerk kent
Ook wel, maar dat maakt weinig uit. De rdw komt ook écht wel voor een steekproef als het bijna 5 uur isquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Ook, maar ook hoe streng ze keuren natuurlijk. Niet voor niks dat m'n garage de auto pas om een uur of 5 afmeldt
Das waarquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:37 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Nee, oké. Maar ik heb mijne oude liggen, die ik voor deze erin had. En die er nu in zitten. Als ik die allebei verkoop, dan kan ik makkelijk een nieuw setje kopen.
pics?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:53 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Heb al een heel net setje op het oog.
Samen met je eerdere post bekruipt mij het gevoel dat je in een S-klasse onderweg bent, niet? En wat een kutacties kunnen mensen soms maken inderdaad.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:47 schreef von_Preussen het volgende:
Zo, mijn auto heeft me vandaag ook gered van de stommiteiten van een ander.
Ik reed vanavond op de A325 van Nijmegen naar Arnhem, lekker rustig op de cruise control (die ook de afstand bewaakt). Dus ik reed gelukkig op een aardige afstand van mijn voorganger.
Opeens schiet er een Opel Vectra naar links voor de Peugeot 207 die voor mij reed. Die Peug ging daarop op de bumper van de Vectra hangen, die vervolgens uit het niets het rempedaal volledig intrapte. Ik had het geluk dat mijn auto opeens begon te piepen en allerlei lampjes gingen knipperen zodat ik meteen keihard de remmen intrapte (die zijn als een anker). Op 1 meter na had ik mijn voorganger geraakt, waarbij ik de onderkant van zijn bumper niet meer kon zien.
Gelukkig wist de persoon achter mij (wss niet zulke goede remmen) nog naar rechts uit te wijken zodoende een botsing te vermijden.
Vaak heb ik het niet, maar nu zat mijn hart toch echt in mijn keel. Wat voor achterlijke tyfusmongool ben je om even de moraalridder uit te hangen en dan bewust een ongeluk met meerdere auto's te veroorzaken. Ben totaal geen aggresief persoon, maar mijn god, wat had ik de neiging om die kutvectra klem te rijden.
Die Peugeot ging vervolgens rechts aan die Vectra voorbij en ik heb gedurende 30 seconde geclaxoneerd en met mijn grootlicht geknipperd, alleen meneer was zich van geen kwaad bewust. Rot toch op stomme kutmongool, ben je nu echt zo beperkt dat je geen idee hebt wat voor gevaar je veroorzaakt?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:59 schreef L0we het volgende:
[..]
pics?
Ik zit even rond te kijken of het een beetje te doen is om je eigen auto te spuiten...
Volgens mij is dat met een flits genomen, zie zoveel blingblingquote:
Dat sowieso niet, maar ik denk dat het resultaat met een beetje oefening best wel heel acceptabel kan zijnquote:Ik denk dat het resultaat nooit even goed/mooi is als bij een professional.
Ja, dat zijn ze ook.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:16 schreef L0we het volgende:
[..]
Volgens mij is dat met een flits genomen, zie zoveel blingbling.
[..]
Dat sowieso niet, maar ik denk dat het resultaat met een beetje oefening best wel heel acceptabel kan zijn. Zou zoiets best wel willen leren, compressor wilde ik sowieso al kopen, een verfspuitje kost niet heel veel, en verf is maar een fractie van wat de spuiter zou vragen
.
En de oliequote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:20 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, dat zijn ze ook.
Zorg in ieder geval dat je een filter er tussen hebt voor 't vocht.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:22 schreef L0we het volgende:
[..]
En de olie. En dat de uitgangsdruk van de compressor regelbaar is
. Kostbaar geintje, maar je hebt dr erg veel aan!
Een compressor ga ik sowieso kopen, en ik denk niet dat ik de verleiding kan weerstaan om een keer een keer een spuitpistooltje te kopen om het een keer te proberenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:25 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Inderdaad.
Het best kun je gewoon goede connecties hebben met autoschadeherstellers/autospuiters.
Ik haal onze compressor binnenkort ook even tevoorschijn, één van mijn 2 gaatjes van m'n ruitensproeier aan de bestuurderskant zit verstopt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:43 schreef L0we het volgende:
[..]
Een compressor ga ik sowieso kopen, en ik denk niet dat ik de verleiding kan weerstaan om een keer een keer een spuitpistooltje te kopen om het een keer te proberen
Oh, dat is heel vervelend jaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:44 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik haal onze compressor binnenkort ook even tevoorschijn, één van mijn 2 gaatjes van m'n ruitensproeier aan de bestuurderskant zit verstopt.
Dat is ook heel fijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:47 schreef L0we het volgende:
[..]
Oh, dat is heel vervelend ja. Bij mij zit er een verstopping in de leiding ergens, waardoor beide sproeiers aan de bestuurderskant maar 10-15 cm hoog komen
Daar zal de nodige zooi uitkomen ja.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:48 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat is ook heel fijn.
Moet je voor de gein de compressor eens in je 'luchtgaten' in je interieur zetten en kijken wat daar uitkomt...![]()
Wel progje bedoel je?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:26 schreef Goddelijker het volgende:
Ik heb trouwens een leuk programmaatje op m'n telefoon.
Die trackt je GPS. Je kunt precies zien hoeveel van de tijd je > 100 km/u en hoeveel tijd je < 100 km/u hebt gereden en de gemiddelde snelheid.
En geeft de snelheid over je traject ook weer in een grafiek.
En zelfs hoe hoog het is waar je rijdt.
Ook kun je de route tracken en deze tonen in Google Maps (telefoon) of Google Earth (PC).
Laat nou net niet iedereen een bc hebben.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:52 schreef Marco001 het volgende:
Avg speed heb ik op de boordcomputer...:P
Das ook nog een optie die ik overweegquote:
Welke ga je gebruiken?quote:Owja, iedereen bedankt voor de vele varianten van mn avatar![]()
Moest best wel lachen![]()
Ga m zometeen ff instellen
Blijf het maar een lelijk ding vinden...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:52 schreef Piles het volgende:
[TK] Bugatti Veyron 16.4 coupe, 7dkm. (De crisis hakt er diep in)
Ach, volgens sommige advertenties is een digitale tachometer al een bc..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:54 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Laat nou net niet iedereen een bc hebben.
Ik heb geen van allenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:19 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ach, volgens sommige advertenties is een digitale tachometer al een bc..
Ik ookquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:17 schreef L0we het volgende:
[..]
Blijf het maar een lelijk ding vinden...
Tja, het kan allebij lelijk worden als t ni goed wordt gedaan. Stel dat beide goed worden gedaan is spuiten uiteraard mooierquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:16 schreef L0we het volgende:
[..]
Das ook nog een optie die ik overweeg. Al wordt dat lang niet zo mooi als spuiten
[..]
Welke ga je gebruiken?
Zijn genoeg mooie sportwagens! Vooral de klassiekequote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:33 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ook.. Ben sowieso geen sportwagen figuur.
Ja, kloptquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:34 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Tja, het kan allebij lelijk worden als t ni goed wordt gedaan. Stel dat beide goed worden gedaan is spuiten uiteraard mooier![]()
What was my point again?
Heb ik altijd een excuusquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:35 schreef Sjoegerd het volgende:
Komt bij professioneel spuiten ook wel voor dat de kleur toch net niet goed blijkt te zijn bijvoorbeeld
Daar ben ik vanavond nog geweestquote:
Nog niet eens, maar ik besefte me dat wat ik zei als reactie op jouw post dat mijn reactie best wel obvious was en dat ik dus eigenlijk nog niks had bereikt xDquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:12 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Nog niet eens, maar ik besefte me dat wat ik zei als reactie op jouw post dat mijn reactie best wel obvious was en dat ik dus eigenlijk nog niks had bereikt xD
Wil het flowen een beetje?quote:Was trouwens spul halen om mn inlaat te bewerken, vanavond lekker met alu bezig geweest
Owja, mn ava![]()
Ehh, niet?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:49 schreef Sjoegerd het volgende:
Hoe vet zou het zijn, een opgefokte Toyota Aygo/Citroën C1/Peugeot 107
en hebben een enorm zwakke motor; met een lpg-installatie gaan ze nog maar 100.000 km mee..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:03 schreef L0we het volgende:
[..]
Ehh, niet?
Die wagentjes kunnen me op geen enkele manier bekoren
Je moet ook geen LPG in zo'n hok duwenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:08 schreef Marco001 het volgende:
[..]
en hebben een enorm zwakke motor; met een lpg-installatie gaan ze nog maar 100.000 km mee..
Ik dacht dat dat al duidelijk genoeg was na maanden voorbereiding door 2 personen en de feedback die ze geven.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:02 schreef von_Preussen het volgende:
Nog even voor de duidelijkheid, hoe laat spreken we morgen af bij AC de Meern?
Nee, hij schept alleen op over zijn dure auto's.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:02 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat al duidelijk genoeg was na maanden voorbereiding door 2 personen en de feedback die ze geven.
Lees je eigenlijk dit topic wel eens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |