Ook wel, maar dat maakt weinig uit. De rdw komt ook écht wel voor een steekproef als het bijna 5 uur isquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Ook, maar ook hoe streng ze keuren natuurlijk. Niet voor niks dat m'n garage de auto pas om een uur of 5 afmeldt
Das waarquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:37 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Nee, oké. Maar ik heb mijne oude liggen, die ik voor deze erin had. En die er nu in zitten. Als ik die allebei verkoop, dan kan ik makkelijk een nieuw setje kopen.
pics?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:53 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Heb al een heel net setje op het oog.
Samen met je eerdere post bekruipt mij het gevoel dat je in een S-klasse onderweg bent, niet? En wat een kutacties kunnen mensen soms maken inderdaad.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:47 schreef von_Preussen het volgende:
Zo, mijn auto heeft me vandaag ook gered van de stommiteiten van een ander.
Ik reed vanavond op de A325 van Nijmegen naar Arnhem, lekker rustig op de cruise control (die ook de afstand bewaakt). Dus ik reed gelukkig op een aardige afstand van mijn voorganger.
Opeens schiet er een Opel Vectra naar links voor de Peugeot 207 die voor mij reed. Die Peug ging daarop op de bumper van de Vectra hangen, die vervolgens uit het niets het rempedaal volledig intrapte. Ik had het geluk dat mijn auto opeens begon te piepen en allerlei lampjes gingen knipperen zodat ik meteen keihard de remmen intrapte (die zijn als een anker). Op 1 meter na had ik mijn voorganger geraakt, waarbij ik de onderkant van zijn bumper niet meer kon zien.
Gelukkig wist de persoon achter mij (wss niet zulke goede remmen) nog naar rechts uit te wijken zodoende een botsing te vermijden.
Vaak heb ik het niet, maar nu zat mijn hart toch echt in mijn keel. Wat voor achterlijke tyfusmongool ben je om even de moraalridder uit te hangen en dan bewust een ongeluk met meerdere auto's te veroorzaken. Ben totaal geen aggresief persoon, maar mijn god, wat had ik de neiging om die kutvectra klem te rijden.
Die Peugeot ging vervolgens rechts aan die Vectra voorbij en ik heb gedurende 30 seconde geclaxoneerd en met mijn grootlicht geknipperd, alleen meneer was zich van geen kwaad bewust. Rot toch op stomme kutmongool, ben je nu echt zo beperkt dat je geen idee hebt wat voor gevaar je veroorzaakt?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:59 schreef L0we het volgende:
[..]
pics?
Ik zit even rond te kijken of het een beetje te doen is om je eigen auto te spuiten...
Volgens mij is dat met een flits genomen, zie zoveel blingblingquote:
Dat sowieso niet, maar ik denk dat het resultaat met een beetje oefening best wel heel acceptabel kan zijnquote:Ik denk dat het resultaat nooit even goed/mooi is als bij een professional.
Ja, dat zijn ze ook.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:16 schreef L0we het volgende:
[..]
Volgens mij is dat met een flits genomen, zie zoveel blingbling.
[..]
Dat sowieso niet, maar ik denk dat het resultaat met een beetje oefening best wel heel acceptabel kan zijn. Zou zoiets best wel willen leren, compressor wilde ik sowieso al kopen, een verfspuitje kost niet heel veel, en verf is maar een fractie van wat de spuiter zou vragen
.
En de oliequote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:20 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, dat zijn ze ook.
Zorg in ieder geval dat je een filter er tussen hebt voor 't vocht.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:22 schreef L0we het volgende:
[..]
En de olie. En dat de uitgangsdruk van de compressor regelbaar is
. Kostbaar geintje, maar je hebt dr erg veel aan!
Een compressor ga ik sowieso kopen, en ik denk niet dat ik de verleiding kan weerstaan om een keer een keer een spuitpistooltje te kopen om het een keer te proberenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:25 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Inderdaad.
Het best kun je gewoon goede connecties hebben met autoschadeherstellers/autospuiters.
Ik haal onze compressor binnenkort ook even tevoorschijn, één van mijn 2 gaatjes van m'n ruitensproeier aan de bestuurderskant zit verstopt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:43 schreef L0we het volgende:
[..]
Een compressor ga ik sowieso kopen, en ik denk niet dat ik de verleiding kan weerstaan om een keer een keer een spuitpistooltje te kopen om het een keer te proberen
Oh, dat is heel vervelend jaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:44 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik haal onze compressor binnenkort ook even tevoorschijn, één van mijn 2 gaatjes van m'n ruitensproeier aan de bestuurderskant zit verstopt.
Dat is ook heel fijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:47 schreef L0we het volgende:
[..]
Oh, dat is heel vervelend ja. Bij mij zit er een verstopping in de leiding ergens, waardoor beide sproeiers aan de bestuurderskant maar 10-15 cm hoog komen
Daar zal de nodige zooi uitkomen ja.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:48 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat is ook heel fijn.
Moet je voor de gein de compressor eens in je 'luchtgaten' in je interieur zetten en kijken wat daar uitkomt...![]()
Wel progje bedoel je?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:26 schreef Goddelijker het volgende:
Ik heb trouwens een leuk programmaatje op m'n telefoon.
Die trackt je GPS. Je kunt precies zien hoeveel van de tijd je > 100 km/u en hoeveel tijd je < 100 km/u hebt gereden en de gemiddelde snelheid.
En geeft de snelheid over je traject ook weer in een grafiek.
En zelfs hoe hoog het is waar je rijdt.
Ook kun je de route tracken en deze tonen in Google Maps (telefoon) of Google Earth (PC).
Laat nou net niet iedereen een bc hebben.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:52 schreef Marco001 het volgende:
Avg speed heb ik op de boordcomputer...:P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |