Das ook nog een optie die ik overweegquote:
Welke ga je gebruiken?quote:Owja, iedereen bedankt voor de vele varianten van mn avatar![]()
Moest best wel lachen![]()
Ga m zometeen ff instellen
Blijf het maar een lelijk ding vinden...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:52 schreef Piles het volgende:
[TK] Bugatti Veyron 16.4 coupe, 7dkm. (De crisis hakt er diep in)
Ach, volgens sommige advertenties is een digitale tachometer al een bc..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:54 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Laat nou net niet iedereen een bc hebben.
Ik heb geen van allenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:19 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ach, volgens sommige advertenties is een digitale tachometer al een bc..
Ik ookquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:17 schreef L0we het volgende:
[..]
Blijf het maar een lelijk ding vinden...
Tja, het kan allebij lelijk worden als t ni goed wordt gedaan. Stel dat beide goed worden gedaan is spuiten uiteraard mooierquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:16 schreef L0we het volgende:
[..]
Das ook nog een optie die ik overweeg. Al wordt dat lang niet zo mooi als spuiten
[..]
Welke ga je gebruiken?
Zijn genoeg mooie sportwagens! Vooral de klassiekequote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:33 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ook.. Ben sowieso geen sportwagen figuur.
Ja, kloptquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:34 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Tja, het kan allebij lelijk worden als t ni goed wordt gedaan. Stel dat beide goed worden gedaan is spuiten uiteraard mooier![]()
What was my point again?
Heb ik altijd een excuusquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:35 schreef Sjoegerd het volgende:
Komt bij professioneel spuiten ook wel voor dat de kleur toch net niet goed blijkt te zijn bijvoorbeeld
Daar ben ik vanavond nog geweestquote:
Nog niet eens, maar ik besefte me dat wat ik zei als reactie op jouw post dat mijn reactie best wel obvious was en dat ik dus eigenlijk nog niks had bereikt xDquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:12 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Nog niet eens, maar ik besefte me dat wat ik zei als reactie op jouw post dat mijn reactie best wel obvious was en dat ik dus eigenlijk nog niks had bereikt xD
Wil het flowen een beetje?quote:Was trouwens spul halen om mn inlaat te bewerken, vanavond lekker met alu bezig geweest
Owja, mn ava![]()
Ehh, niet?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:49 schreef Sjoegerd het volgende:
Hoe vet zou het zijn, een opgefokte Toyota Aygo/Citroën C1/Peugeot 107
en hebben een enorm zwakke motor; met een lpg-installatie gaan ze nog maar 100.000 km mee..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:03 schreef L0we het volgende:
[..]
Ehh, niet?
Die wagentjes kunnen me op geen enkele manier bekoren
Je moet ook geen LPG in zo'n hok duwenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:08 schreef Marco001 het volgende:
[..]
en hebben een enorm zwakke motor; met een lpg-installatie gaan ze nog maar 100.000 km mee..
Ik dacht dat dat al duidelijk genoeg was na maanden voorbereiding door 2 personen en de feedback die ze geven.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:02 schreef von_Preussen het volgende:
Nog even voor de duidelijkheid, hoe laat spreken we morgen af bij AC de Meern?
Nee, hij schept alleen op over zijn dure auto's.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:02 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat al duidelijk genoeg was na maanden voorbereiding door 2 personen en de feedback die ze geven.
Lees je eigenlijk dit topic wel eens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |