Opklikken voor groot/groter.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:59 schreef FalleNk810i het volgende:
pleurt maar neer
Tis ten slotte een autotopic
Precies.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:00 schreef Hyman het volgende:
[..]
ook dat, en het is toch geen doen hier aan een zandweg.
De mijne is ook vorig jaar 10 jaar jong geworden.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:04 schreef FalleNk810i het volgende:
Ziet er echt als nieuw uit die lak, daar ben ik dan wel weer jaloers op
Maar goed die van mij is ook 20 jaar oud..
Nog steeds super strak voor 10+ jaarquote:Op maandag 7 maart 2011 21:04 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
De mijne is ook vorig jaar 10 jaar jong geworden.
Ik zei een tijdje geleden iets soortgelijks tegen een BMW-rijder. Die was waarschijnlijk ook uren aan het poetsen geweest toen ik langskwam, en hij moest zn ei even kwijt. Dus hij begint van "Wat istie mooi he?!". ik: "nog even doorpoetsen, misschien wordt het nog wat!". Vond hij niet zo heel erg leukquote:Op maandag 7 maart 2011 20:57 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Hij wordt dr niet mooier van hoor![]()
Op je parkeerplaats zeker?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:01 schreef Hyman het volgende:
Ik zag vandaag ook een hele mooie amazon staan!
*kuch kuch.
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:06 schreef L0we het volgende:
[..]
Ik zei een tijdje geleden iets soortgelijks tegen een BMW-rijder. Die was waarschijnlijk ook uren aan het poetsen geweest toen ik langskwam, en hij moest zn ei even kwijt. Dus hij begint van "Wat istie mooi he?!". ik: "nog even doorpoetsen, misschien wordt het nog wat!". Vond hij niet zo heel erg leuk
[..]
Op je parkeerplaats zeker?
Na je edit wel ja!quote:Op maandag 7 maart 2011 21:05 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Nog steeds super strak voor 10+ jaar
Edit: klinkt dit fout?
Die van mij heeft inmiddels 3 lagen verfquote:Op maandag 7 maart 2011 21:04 schreef FalleNk810i het volgende:
Ziet er echt als nieuw uit die lak, daar ben ik dan wel weer jaloers op
Maar goed die van mij is ook 20 jaar oud..
Blijkt mijn vermoeden dat "minstens 50% van de mensen in dit restaurant crimineel is", wat ik tijdens de meeting op tafel bracht, dus toch juist.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:02 schreef Goddelijker het volgende:
Trouwens, iemand van de week Undercover in Nederland gezien? Die ene man die die pinpassen verkocht, waarbij ze afspraken in een restaurant, was waar de meet was.
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Blijkt mijn vermoeden dat "minstens 50% van de mensen in dit restaurant crimineel is", wat ik tijdens de meeting op tafel bracht, dus toch juist.
Nee, klinkt totaal niet fout.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:05 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Nog steeds super strak voor 10+ jaar
Edit: klinkt dit fout?
Je wist 't gewoon al.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Blijkt mijn vermoeden dat "minstens 50% van de mensen in dit restaurant crimineel is", wat ik tijdens de meeting op tafel bracht, dus toch juist.
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:10 schreef L0we het volgende:
[..]. En die uitspraak deed je niet met bepaalde voorkennis?
Laat ik het zo stellen, van die 50% heeft de éne helft via via wel een link met Willem Holleeder, terwijl de andere helft in Kanaleneiland of op een woonwagenkamp woont. Een korte observatie van het publiek in het AC restaurant deed dat vermoeden alleen maar bevestigen.quote:
Wat wil je dan ook, 10 minuten bij Utrecht vandaan en bij mij.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[..]
Laat ik het zo stellen, van die 50% heeft de éne helft via via wel een link met Willem Holleeder, terwijl de andere helft in Kanaleneiland of op een woonwagenkamp woont. Een korte observatie van het publiek in het AC restaurant deed dat vermoeden alleen maar bevestigen.
Criminal spotted!quote:Op maandag 7 maart 2011 21:17 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Wat wil je dan ook, 10 minuten bij Utrecht vandaan en bij mij.
Thee met honing.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:20 schreef Sjoegerd het volgende:
Strepsils + Jägermeister.. Kom ik van de keelpijn af?
Dan mik je ook twee vieze dingen bij elkaar zegquote:
- * - = +quote:Op maandag 7 maart 2011 21:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dan mik je ook twee vieze dingen bij elkaar zeg
Soms zie je het er ook gewoon aan afquote:Op maandag 7 maart 2011 21:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[..]
Laat ik het zo stellen, van die 50% heeft de éne helft via via wel een link met Willem Holleeder, terwijl de andere helft in Kanaleneiland of op een woonwagenkamp woont. Een korte observatie van het publiek in het AC restaurant deed dat vermoeden alleen maar bevestigen.
Tot welke helft behoor jij dan?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:17 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Wat wil je dan ook, 10 minuten bij Utrecht vandaan en bij mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |