Ik vond haar altijd het tofst.quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:42 schreef Samzz het volgende:
Kom met me mee dan gaan we er op uit
Met al m'n vriendjes, ik ga nu vast vooruit
Schiet op, kom vlug, je hoeft niet bang te zijn
Ook de zon doet mee hier in Maple Town
En Mask.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:42 schreef HeatWave het volgende:
Dat zegt me echt niets, the Pizza cats ken ik, maar dit.
Zo te horen hebben we er ook weinig aan gemist.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:42 schreef HeatWave het volgende:
Dat zegt me echt niets, the Pizza cats ken ik, maar dit.
Thundercats etc etc, G-force, noem het maar, maar die poppetjes zeggen me helemaal nietsquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:43 schreef STING het volgende:
[..]
En Mask.
En G.I. Joe
En de Transformers. En de Gobots
True.quote:
Oh man dat was ook zo erg.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:45 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ken geen mapletown maar wel candy candy , dat was snotteren
Volgens mij hadden die personen in deze serie nooit pupillen in hun ogen. Dat stoorde me.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
True.
Daarnaast keek ik op zondag altijd bij telekids hiernaar:
[ afbeelding ]
Batman the animated series. Dat was cool.
Vergeet Jodi en het Hertenjong, De Familie Robinson, Vrouwtje Theelepel en Natalie nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:36 schreef Kluts het volgende:
Oh, maar anime is ook tekenfilms van vroeger, zoals Samurai pizza cats en Maple Town.
Maple Town.
Dan liever de oude Batman seriequote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
True.
[ afbeelding ]
Met Adam West als Batman, die nu zichzelf speelt als burgemeester in Family Guy.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:46 schreef STING het volgende:
[..]
Dan liever de oude Batman serie
Tududududu Batmannn
[ afbeelding ]
Familie Robinsonquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vergeet Jodi en het Hertenjong, De Familie Robinson, Vrouwtje Theelepel en Natalie niet
Kablam! PAFF! Hilarisch ja. Maar dat keek ik toen ik een jaar of 6 was ofzo.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:46 schreef STING het volgende:
[..]
Dan liever de oude Batman serie
Tududududu Batmannn
[ afbeelding ]
Dat keek ik ook! En X-Menquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
True.
[ afbeelding ]
Ooh ja, Teddy Ruxpin. Dat begindeuntjequote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kablam! PAFF! Hilarisch ja. Maar dat keek ik toen ik een jaar of 6 was ofzo.
Dit was altijd mijn favoriet:
[ afbeelding ]
Ik vind vooral de stem van het jochie zo tof.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:46 schreef STING het volgende:
[..]
Familie Robinson
Altijd zo gaaf als ze allemaal dingen gingen bouwen
Adam West komt ook vaak voor in Fairly Odd Parentsquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Met Adam West als Batman, die nu zichzelf speelt als burgemeester in Family Guy.
Lost in Spacequote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind vooral de stem van het jochie zo tof.
Overigens vind ik de nieuwere familie robinson ook super:
[ afbeelding ]
[img]'http://progressiveboink.com/mike/img/cartoongirls/rogue4.jpg[/img]quote:
Hahaha ja, dat zong je dan altijd op school ja.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:49 schreef stbabylon het volgende:
Seabert, ook al is hij klein, neuken vindt hij fijn, maar zijn pikkie is te kleihein
A dirty mind is a joy forever!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:49 schreef stbabylon het volgende:
Seabert, ook al is hij klein, neuken vindt hij fijn, maar zijn pikkie is te kleihein
Joey, een geil minderjarig wijf (die nu vet lekkerder is), kicke muziek en aliens. What's not to likequote:
Oh, dat keek ik vroeger volgens mij ook wel eens.quote:
Joey is alleen grappig in Friendsquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Joey, een geil minderjarig wijf (die nu vet lekkerder is), kicke muziek en aliens. What's not to like
Ik niet hoor.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hahaha ja, dat zong je dan altijd op school ja.
Ze heeft een beetje rare proporties?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:51 schreef Ang3l het volgende:
Mijn favoriete comic book / tekenfilm character:
[ afbeelding ]
De troetelbeertjesquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:53 schreef Kluts het volgende:
Hier had ik vroeger een badpak van.
[ afbeelding ]
En ik had een dekbedovertrek met Dikkie Dik erop en eentje van My Little Pony.
Als cartoon vind ik haar echtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
[ [url='http://progressiveboink.com/mike/img/cartoongirls/rogue4.jpg]afbeelding[/url] ]
Sinds wanneer hebben tekenfilmfiguren echt proporties?quote:
X-men hebben toch altijd te dikke tieten en zo?quote:
In de film is ze ook veel te jong.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als cartoon vind ik haar echt
In de film niet
Daar krijg ik een beetje word vervolgd gevoel bij , met Han Peekel die steeds al die cartoons presenteerdequote:
Sookiequote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In de film is ze ook veel te jong.
Al is de actrice wel leuk
Sookie Stackhouse van True Blood
Ik vind haar als actrice ook niet leuk.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In de film is ze ook veel te jong.
Al is de actrice wel leuk
Sookie Stackhouse van True Blood
Ik vond de pilot een stuk minder dan de rest van de serie, dus heb ff doorgezetquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:56 schreef STING het volgende:
[..]
Sookie
Ook al vind ik die serie verder niets
Iig op basis van de pilot
Ik snap gewoon niet waarom ze Rogue van Southern Sexy Belle naar een meisje hebben omgeturnd. Oke, past wel bij de Rogue van heeeeeeeeeeeeeeeeeeel vroeger. Maar dat is wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vroeger.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind haar als actrice ook niet leuk.
Serie? Wat voor een soort?quote:
Twee zelfs. Een Wolverine en First Class idd.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet waarom ze Rogue van Southern Sexy Belle naar een meisje hebben omgeturnd. Oke, past wel bij de Rogue van heeeeeeeeeeeeeeeeeeel vroeger. Maar dat is wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vroeger.
Ach jaaaa.
Er komt trouwens een nieuwe X-Men film uit, First Class.
Ik was (als fan) enorm sceptisch maar het ziet er echt mooi uit!
Ik hou sowieso niet van Wolverine. En de eerste film was extreeeem bagger. Maar Darren Arronofsky gaat hem regisseren... de regisseur van o.a. Black Swan, dus ik ga hem wel kijkenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Twee zelfs. Een Wolverine en First Class idd.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:02 schreef Steve het volgende:
edit: oh wacht, ik zit verkeerd.Ik zat via Ang3ls history het volgende topic te zoeken.
.
Ik welquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou sowieso niet van Wolverine. En de eerste film was extreeeem bagger. Maar Darren Arronofsky gaat hem regisseren... de regisseur van o.a. Black Swan, dus ik ga hem wel kijken
Voor de mannen: January Jones gaat Emma Frost alias The White Queen spelen:
[ afbeelding ]
Wolverine is denk ik niet kaal van onder hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik welWolverine
En ik weet wie Darren Aronofsky isThe Black Swan is trouwens echt
Wat niet is kan nog komenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:05 schreef STING het volgende:
[..]
Wolverine is denk ik niet kaal van onder hoor
HIj heeft altijd zijn scheermesjes bij zichquote:
Hugh Jackmanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik welWolverine
En ik weet wie Darren Aronofsky isThe Black Swan is trouwens echt
Ik weet niet of hij mij wel overleefdquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:07 schreef STING het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dat overleeft, als je hem tegen z'n wil in gaat scheren
Ideaal! En het slijt nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
HIj heeft altijd zijn scheermesjes bij zich.
Jackmanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hugh Jackman![]()
WolverineMost overrated X-men eever.
De film Wolverine........... verneuking van de most overrated X-Men ever. Vind ik. Wat een overkill in de comics zeg.
De film Wolverine 2 ...... verhaallijn is leeuk, regisseur is goed, acteur is goed, ik ben benieuwd.
Politieserie. Vrouwelijke superintendent en een eikel detective pakken de corruptie in de stad aan.quote:
Dat er dan een adamantium klauw uit z'n pielemoosje schietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:05 schreef STING het volgende:
[..]
Wolverine is denk ik niet kaal van onder hoor
Aah, ik zal eens een seizoen binnenhalen en kijken of t wat isquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Politieserie. Vrouwelijke superintendent en een eikel detective pakken de corruptie in de stad aan.
Zijn nog maar 4 afleveringenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aah, ik zal eens een seizoen binnenhalen en kijken of t wat is
intendent? Wat is dat?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:10 schreef stbabylon het volgende:
Politieserie. Vrouwelijke superintendent en een eikel detective pakken de corruptie in de stad aan.
Nicequote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:13 schreef Spirit82 het volgende:
Volgende week dinsdag mn eerste sollicitatiegespreken ze hebben mn CV nog niet eens gezien... Connecties
Ik krijg ze binnenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zijn nog maar 4 afleveringen
Ik ben een early adapter
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat er dan een adamantium klauw uit z'n pielemoosje schiet
Jij zet 230V om in, what?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zijn nog maar 4 afleveringen
Ik ben een early adapter
Doe dan eeen yaoi versiequote:
Ah, en dan dus de early varianten. Dus die van net 18 jaar enzo.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hij zet hetero's om in homo's
Waar?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:13 schreef Spirit82 het volgende:
Volgende week dinsdag mn eerste sollicitatiegespreken ze hebben mn CV nog niet eens gezien... Connecties
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hij zet hetero's om in homo's
quote:
Was het lekker? Goed klaargekomen? Kunnen we nu weer verder?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt intendant. Intendent is geen Engels woord.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
adopter dan, maar dat klinkt zo kindgerelateerd
Het is een uitstekend visweertje. Dat zeker.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:23 schreef stbabylon het volgende:
Was het lekker? Goed klaargekomen? Kunnen we nu weer verder?
http://en.wikipedia.org/wiki/Superintendent_(police)quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Jawel hoor:quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:22 schreef Techno het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Het is een uitstekend visweertje. Dat zeker.
http://www.merriam-webster.com/dictionary/superintendentquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:25 schreef Techno het volgende:
Sinds wanneer is Wiki een officieel naslagwerk der Engelse taal?
http://www.merriam-webster.com/dictionary/intendent
intendent
The word you've entered isn't in the dictionary. Click on a spelling suggestion below or try again using the search bar above.
Moet nog een half uur. En dan nog 15 minuten voor ik op het station ben waar ze bier verkopenquote:
Ergo.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
http://www.merriam-webster.com/dictionary/superintendent
su·per·in·ten·dent noun \-dnt\
: one who has executive oversight and charge
superintendent adjective
Klaar nu?
Of wil je nog even doorgaan met jezelf belachelijk maken?
In bier zit water. Of telt dat niet?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:28 schreef stbabylon het volgende:
Oh, en ik zit op een waterdieet, dus ook geen bier![]()
Ik had het alleen over superintendent, ik geef geen fuck om intendent/intendant.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:28 schreef STING het volgende:
[..]
Ergo.
Intendent bestaat niet, maar superintendent wel.
Iedereen blij, the end
Now kiss and make up.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:28 schreef STING het volgende:
[..]
Ergo.
Intendent bestaat niet, maar superintendent wel.
Iedereen blij, the end
Feli! French Connection?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:13 schreef Spirit82 het volgende:
Domme regelsquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Helaas volgens mijn eigen regels niet
WTF?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:28 schreef stbabylon het volgende:
Oh, en ik zit op een waterdieet, dus ook geen bier![]()
Blijf je nog lang op die kast zitten of wat?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:29 schreef stbabylon het volgende:
Ik had het alleen over superintendent, ik geef geen fuck om intendent/intendant.
Ik dacht dat ik hier de oude lul wasquote:
Zeer zwakke comeback maat, zeer zwak. Te lastig om toe te geven dat je zat te trollen met de verkeerde info?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Blijf je nog lang op die kast zitten of wat?
And I set fiiiiiiiiijuuuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur to the raaaaaaaaaaaaaaaaainquote:
Fucking hell nou. 3 man (m/v) die Adele niet kennenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik hier de oude lul was.
Ja, die.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
And I set fiiiiiiiiijuuuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur to the raaaaaaaaaaaaaaaaain
Nee hoor, ik het het immers niet over superintendent gehad.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:32 schreef stbabylon het volgende:
Zeer zwakke comeback maat, zeer zwak. Te lastig om toe te geven dat je zat te trollen met de verkeerde info?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee hoor, ik het het immers niet over superintendent gehad.
Dude. Geef nou gewoon toe dat je fout zatquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee hoor, ik het het immers niet over superintendent gehad.
Ik ben dan met sex aan het doen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Och, gewoon eens een maandje geen drank en frisdrank. Kan niet verkeerd zijn
Ja, maar niet bewust neem ik aanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben dan met sex aan het doen.
Al sinds Januari
Dat heb je vaker gedaan en hou je vol?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:33 schreef stbabylon het volgende:
Och, gewoon eens een maandje geen drank en frisdrank. Kan niet verkeerd zijn
wel bewust. niet vrijwilligquote:
Nopez, dit is de eerste keer. Tot nu toe 3,5 dag al volgehoudenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat heb je vaker gedaan en hou je vol?
Welk deel van de vraag 'wie is dat' heb je niet begrepen?quote:
Sucker looove is heaven sent ...................quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die.
NU weer gewoon Placebo op Kink.
Bitter end deze keerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sucker looove is heaven sent ...................
Waar haal je die dan weg?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:37 schreef HeatWave het volgende:
[info] Bijna weekend! [/info]
Die kende ik nog niet.
quote:
Waar haal je die dan vandaanquote:
TUKKERquote:
[info]We kunnen het proberen[/info]quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:47 schreef HeatWave het volgende:
[ info ] [ /info ] tags, geen idee of jullie het ook mogen.
Niet dusquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
[info]We kunnen het proberen[/info]
IK loop echt achterquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:48 schreef STING het volgende:
De geit is gemolken. Ik herhaal, de geit is gemolken.
De concurrent hier om de hoekquote:
Ik zou zeggen, vraag het aanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:50 schreef Samzz het volgende:
Het topic wordt wel kleurrijk zo
Ik mis alleen nog wat roze!
Vet irritant die dingen zeg, geweldigquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:49 schreef STING het volgende:
[..]Pff, HW. Fail!
Kende ze ook niet. Probeer ze nu ook maar uit
Paars is gayquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:50 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, vraag het aan
[gay] .. [/gay]
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:50 schreef Samzz het volgende:
Het topic wordt wel kleurrijk zo
Ik mis alleen nog wat roze!
Sinds altijd toch?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:54 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Paars is gay? sinds wanneer is dat?
Sinds het 1 van mij 2 favoriete kleuren is.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:54 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Paars is gay? sinds wanneer is dat?
Zie! Roze is voor vrouwen!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sinds het 1 van mij 2 favoriete kleuren is.
Limoengroen is ook gay.
Waarom denk je dat men bij een meisje altijd beschuitjes met roze muisjes eet?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Waarom denk je dat er Roze Zaterdagen zijn?
Excuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuse me?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom denk je dat men bij een meisje altijd beschuitjes met roze muisjes eet?
Fuckin gay people, ze stelen onze kleur
Roze is voor stomem homo's.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zie! Roze is voor vrouwen!
Jat onze kleur niet, W-G
En wat heb jij gedaan om dat te veranderen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Excuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuse me?
Dat heeft Hitler gedaan hoor, met die roze driehoek!
Ik weiger roze te dragenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
En wat heb jij gedaan om dat te veranderen?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:04 schreef Ang3l het volgende:
Ik weiger roze te dragen
That should have been enough, but the gay people refuuuuse to follow their Queen!
En meteen heb ik Macho man in m'n hoofdquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:05 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het paars begint er al een beetje in te sluipen Angel.
Zeg... je weet toch wel dat dat allemaal hetero's waren, op de indiana na he?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:05 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het paars begint er al een beetje in te sluipen Angel.
Waarom alleen fuckign gay people?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:04 schreef rival het volgende:
Roze is eigenlijk voor vrouwen.
maar tegenwoordig ook voor 3 varianten mannen.
1 Onder de plak
2 Wanhopig op zoek
3 Fucking gay people!
Jij moet maar lime groen dragen..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom alleen fuckign gay people?
What about the non-fucking?
they get fucked!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom alleen fuckign gay people?
What about the non-fucking?
Ja, klopt. Maar ze hebben wel dat imago natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:06 schreef Ang3l het volgende:
Zeg... je weet toch wel dat dat allemaal hetero's waren, op de indiana na he?
Ik hou van limoengroen!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sinds het 1 van mij 2 favoriete kleuren is.
Limoengroen is ook gay.
~quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij moet maar lime groen dragen..
en ik ben op het moment dus wanhopig op zoek
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zie! Roze is voor vrouwen!
Jat onze kleur niet, W-G
Die ken ik geloof ik nietquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:48 schreef STING het volgende:
[warning]De geit is gemolken. Ik herhaal, de geit is gemolken.[/warning]
Dat weet ik tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ook niet!quote:
Je f............ wat?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik fuck niet..Nou ja, morgen misschien
Angel, jij bent echt mijn lievelings homoquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook niet!
O wachtm, roze is dan ook niet voor mij. PAARS!
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik tochJij vindt dat mannen van roze af moeten blijven. Dat vind ik ook. Roze is voor vrouwen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed zoquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij vindt dat mannen van roze af moeten blijven. Dat vind ik ook. Roze is voor vrouwen!
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:13 schreef stbabylon het volgende:
Een vrouw met roze aan, dat KAN gewoon
Knalroze, donkerblauw en grijsquote:
Ja hequote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een vrouw met roze aan, dat KAN gewoon
Je snapt hoop ik, dat ik er zo dus niet bij loop?quote:
Nee, jij niet uiteraard.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:16 schreef Samzz het volgende:
Je snapt hoop ik, dat ik er zo dus niet bij loop?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:18 schreef STING het volgende:
[..]
Jij mag, als iemand een zoekopdracht typt, de zoekresultaten erbij zoeken?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:18 schreef STING het volgende:
[..]
Jij mag, als iemand een zoekopdracht typt, de zoekresultaten erbij zoeken?
Ik zie al een idee voor een nieuwe Adecco reclamequote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die live search, zit ik dan strak achter
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:21 schreef Yuki het volgende:
Dan gooi ik 'm er ook even in:
Salarisverhoging gekregen
Wat goedquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:21 schreef Yuki het volgende:
Dan gooi ik 'm er ook even in:
Salarisverhoging gekregen
Dank jequote:
Ja, echt briljante verrassing toen ik thuis kwamquote:
Volgens mij heb je het verteld, maar ben het kwijtquote:
Goed bezig wurmpjequote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, echt briljante verrassing toen ik thuis kwamZou het volgende week aan m'n leidinggevende gaan vragen (want het was me al beloofd), maar nu lag er een brief van randstad dat ik met ingang van afgelopen maandag meer verdien
Ow geen idee of ik het verteld heb hoor, maakt anders ook niks uitquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:25 schreef Yuki het volgende:
Volgens mij heb je het verteld, maar ben het kwijt
Wat voor bedrijf is het?
Technisch of functioneel?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow geen idee of ik het verteld heb hoor, maakt anders ook niks uit
Groot transportbedrijf, voor functie applicatiebeheerder.
Oeh, fancy! Succes!!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow geen idee of ik het verteld heb hoor, maakt anders ook niks uit
Groot transportbedrijf, voor functie applicatiebeheerder.
Thanksquote:
Een functioneel beheerder doet in sommige gevallen ook een stukje techniek, dat klopt. Maar een technisch applicatie beheerder doet dat zeg maar dedicatedquote:
Het is vooral technisch gericht.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:28 schreef STING het volgende:
Een functioneel beheerder doet in sommige gevallen ook een stukje techniek, dat klopt. Maar een technisch applicatie beheerder doet dat zeg maar dedicated
Ik grijs.quote:
Mijn zusje heeft ook paarse All Stars. Lage.quote:
een neef van een vriend van mij en daar het zusje van die heeft de roze...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft ook paarse All Stars. Lage.
En waar bestaat het technische precies uit? Applicatie aanpassen of installaties verzorgen, etc..?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is vooral technisch gericht.
Maar ze maken daar bij het bedrijf geen onderscheid.
Wat fijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
een neef van een vriend van mij en daar het zusje van die heeft de roze...
De allstars-winkel heeft ze allemaalquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
een neef van een vriend van mij en daar het zusje van die heeft de roze...
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De allstars-winkel heeft ze allemaal.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:33 schreef STING het volgende:
En waar bestaat het technische precies uit? Applicatie aanpassen of installaties verzorgen, etc..?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil ze wel ff bruin maken door ze in je hol te stampen, als dat je beter uitkomt?quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]Klinkt goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben benieuwd![]()
Woei, een mama en dochter trioquote:
Uhm, nu niet. Heb je morgen tijd?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil ze wel ff bruin maken door ze in je hol te stampen, als dat je beter uitkomt?
Ik kan HW steeds beter doorgronden... It scares mequote:
Weet je nu al dat ze d'r poes geschoren heeft?quote:
Ik ookquote:
En toen was het cirkeltje weer rondquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet je nu al dat ze d'r poes geschoren heeft?
Neej, dan moet ik carnavallenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Uhm, nu niet. Heb je morgen tijd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:43 schreef rival het volgende:
Ik heb een date vanavond met 5 vrouwen!Ik heb vanavond een date met een vrouw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
I love it when a plan comes togetherquote:
Ik vind het wel mooiquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan HW steeds beter doorgronden... It scares me
je kan maar 1 kratje tillen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:48 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb vanavond een date met een homo.
Maar eerst nog 1 met 8 hetero's
Ik heb zo nog 1 conf. call en dan mag ik eindelijk weekend vierenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:49 schreef stbabylon het volgende:
Ik wil vanavond pokeren in de kroeg, maar helaas, carnaval
Gelukkig nu net wel weekend
Ik heb al weekend sinds half 4quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:50 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb zo nog 1 conf. call en dan mag ik eindelijk weekend vieren
Als je maar niet echt denkt dat ik het met een 12jarige doequote:
Dat is in de VS. Ben benieuwd hoe het hier in Nederland isquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:51 schreef rival het volgende:
Geruststellende post voor sommige medeposters!
Een op drie 24-minners is nog maagd
Details, detailsquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb gewoon fulltime gewerkt deze week hoor
How I have made your mother into a vampire?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:54 schreef Yuki het volgende:
Ik volg Babs z'n voorbeeld. Maar dan met True Blood![]()
Dus er zijn nog strakke te vinden?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:51 schreef rival het volgende:
Geruststellende post voor sommige medeposters!
Een op drie 24-minners is nog maagd
Ik pas vanaf Juni weerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:54 schreef Yuki het volgende:
Ik volg Babs z'n voorbeeld. Maar dan met True Blood![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |