WTF?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:28 schreef stbabylon het volgende:
Oh, en ik zit op een waterdieet, dus ook geen bier![]()
Blijf je nog lang op die kast zitten of wat?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:29 schreef stbabylon het volgende:
Ik had het alleen over superintendent, ik geef geen fuck om intendent/intendant.
Ik dacht dat ik hier de oude lul wasquote:
Zeer zwakke comeback maat, zeer zwak. Te lastig om toe te geven dat je zat te trollen met de verkeerde info?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Blijf je nog lang op die kast zitten of wat?
And I set fiiiiiiiiijuuuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur to the raaaaaaaaaaaaaaaaainquote:
Fucking hell nou. 3 man (m/v) die Adele niet kennenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik hier de oude lul was.
Ja, die.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
And I set fiiiiiiiiijuuuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur to the raaaaaaaaaaaaaaaaain
Nee hoor, ik het het immers niet over superintendent gehad.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:32 schreef stbabylon het volgende:
Zeer zwakke comeback maat, zeer zwak. Te lastig om toe te geven dat je zat te trollen met de verkeerde info?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee hoor, ik het het immers niet over superintendent gehad.
Dude. Geef nou gewoon toe dat je fout zatquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee hoor, ik het het immers niet over superintendent gehad.
Ik ben dan met sex aan het doen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Och, gewoon eens een maandje geen drank en frisdrank. Kan niet verkeerd zijn
Ja, maar niet bewust neem ik aanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben dan met sex aan het doen.
Al sinds Januari
Dat heb je vaker gedaan en hou je vol?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:33 schreef stbabylon het volgende:
Och, gewoon eens een maandje geen drank en frisdrank. Kan niet verkeerd zijn
wel bewust. niet vrijwilligquote:
Nopez, dit is de eerste keer. Tot nu toe 3,5 dag al volgehoudenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat heb je vaker gedaan en hou je vol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |