Dat weet ik tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ook niet!quote:
Je f............ wat?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik fuck niet..Nou ja, morgen misschien
Angel, jij bent echt mijn lievelings homoquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook niet!
O wachtm, roze is dan ook niet voor mij. PAARS!
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik tochJij vindt dat mannen van roze af moeten blijven. Dat vind ik ook. Roze is voor vrouwen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed zoquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij vindt dat mannen van roze af moeten blijven. Dat vind ik ook. Roze is voor vrouwen!
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:13 schreef stbabylon het volgende:
Een vrouw met roze aan, dat KAN gewoon
Knalroze, donkerblauw en grijsquote:
Ja hequote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een vrouw met roze aan, dat KAN gewoon
Je snapt hoop ik, dat ik er zo dus niet bij loop?quote:
Nee, jij niet uiteraard.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:16 schreef Samzz het volgende:
Je snapt hoop ik, dat ik er zo dus niet bij loop?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:18 schreef STING het volgende:
[..]
Jij mag, als iemand een zoekopdracht typt, de zoekresultaten erbij zoeken?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:18 schreef STING het volgende:
[..]
Jij mag, als iemand een zoekopdracht typt, de zoekresultaten erbij zoeken?
Ik zie al een idee voor een nieuwe Adecco reclamequote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die live search, zit ik dan strak achter
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:21 schreef Yuki het volgende:
Dan gooi ik 'm er ook even in:
Salarisverhoging gekregen
Wat goedquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:21 schreef Yuki het volgende:
Dan gooi ik 'm er ook even in:
Salarisverhoging gekregen
Dank jequote:
Ja, echt briljante verrassing toen ik thuis kwamquote:
Volgens mij heb je het verteld, maar ben het kwijtquote:
Goed bezig wurmpjequote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, echt briljante verrassing toen ik thuis kwamZou het volgende week aan m'n leidinggevende gaan vragen (want het was me al beloofd), maar nu lag er een brief van randstad dat ik met ingang van afgelopen maandag meer verdien
Ow geen idee of ik het verteld heb hoor, maakt anders ook niks uitquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:25 schreef Yuki het volgende:
Volgens mij heb je het verteld, maar ben het kwijt
Wat voor bedrijf is het?
Technisch of functioneel?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow geen idee of ik het verteld heb hoor, maakt anders ook niks uit
Groot transportbedrijf, voor functie applicatiebeheerder.
Oeh, fancy! Succes!!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow geen idee of ik het verteld heb hoor, maakt anders ook niks uit
Groot transportbedrijf, voor functie applicatiebeheerder.
Thanksquote:
Een functioneel beheerder doet in sommige gevallen ook een stukje techniek, dat klopt. Maar een technisch applicatie beheerder doet dat zeg maar dedicatedquote:
Het is vooral technisch gericht.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:28 schreef STING het volgende:
Een functioneel beheerder doet in sommige gevallen ook een stukje techniek, dat klopt. Maar een technisch applicatie beheerder doet dat zeg maar dedicated
Ik grijs.quote:
Mijn zusje heeft ook paarse All Stars. Lage.quote:
een neef van een vriend van mij en daar het zusje van die heeft de roze...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft ook paarse All Stars. Lage.
En waar bestaat het technische precies uit? Applicatie aanpassen of installaties verzorgen, etc..?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is vooral technisch gericht.
Maar ze maken daar bij het bedrijf geen onderscheid.
Wat fijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
een neef van een vriend van mij en daar het zusje van die heeft de roze...
De allstars-winkel heeft ze allemaalquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
een neef van een vriend van mij en daar het zusje van die heeft de roze...
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De allstars-winkel heeft ze allemaal.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:33 schreef STING het volgende:
En waar bestaat het technische precies uit? Applicatie aanpassen of installaties verzorgen, etc..?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil ze wel ff bruin maken door ze in je hol te stampen, als dat je beter uitkomt?quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]Klinkt goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben benieuwd![]()
Woei, een mama en dochter trioquote:
Uhm, nu niet. Heb je morgen tijd?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil ze wel ff bruin maken door ze in je hol te stampen, als dat je beter uitkomt?
Ik kan HW steeds beter doorgronden... It scares mequote:
Weet je nu al dat ze d'r poes geschoren heeft?quote:
Ik ookquote:
En toen was het cirkeltje weer rondquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet je nu al dat ze d'r poes geschoren heeft?
Neej, dan moet ik carnavallenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Uhm, nu niet. Heb je morgen tijd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:43 schreef rival het volgende:
Ik heb een date vanavond met 5 vrouwen!Ik heb vanavond een date met een vrouw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
I love it when a plan comes togetherquote:
Ik vind het wel mooiquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan HW steeds beter doorgronden... It scares me
je kan maar 1 kratje tillen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:48 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb vanavond een date met een homo.
Maar eerst nog 1 met 8 hetero's
Ik heb zo nog 1 conf. call en dan mag ik eindelijk weekend vierenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:49 schreef stbabylon het volgende:
Ik wil vanavond pokeren in de kroeg, maar helaas, carnaval
Gelukkig nu net wel weekend
Ik heb al weekend sinds half 4quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:50 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb zo nog 1 conf. call en dan mag ik eindelijk weekend vieren
Als je maar niet echt denkt dat ik het met een 12jarige doequote:
Dat is in de VS. Ben benieuwd hoe het hier in Nederland isquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:51 schreef rival het volgende:
Geruststellende post voor sommige medeposters!
Een op drie 24-minners is nog maagd
Details, detailsquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb gewoon fulltime gewerkt deze week hoor
How I have made your mother into a vampire?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:54 schreef Yuki het volgende:
Ik volg Babs z'n voorbeeld. Maar dan met True Blood![]()
Dus er zijn nog strakke te vinden?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:51 schreef rival het volgende:
Geruststellende post voor sommige medeposters!
Een op drie 24-minners is nog maagd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |