Ik vond haar altijd het tofst.quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:42 schreef Samzz het volgende:
Kom met me mee dan gaan we er op uit
Met al m'n vriendjes, ik ga nu vast vooruit
Schiet op, kom vlug, je hoeft niet bang te zijn
Ook de zon doet mee hier in Maple Town
En Mask.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:42 schreef HeatWave het volgende:
Dat zegt me echt niets, the Pizza cats ken ik, maar dit.
Zo te horen hebben we er ook weinig aan gemist.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:42 schreef HeatWave het volgende:
Dat zegt me echt niets, the Pizza cats ken ik, maar dit.
Thundercats etc etc, G-force, noem het maar, maar die poppetjes zeggen me helemaal nietsquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:43 schreef STING het volgende:
[..]
En Mask.
En G.I. Joe
En de Transformers. En de Gobots
True.quote:
Oh man dat was ook zo erg.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:45 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ken geen mapletown maar wel candy candy , dat was snotteren
Volgens mij hadden die personen in deze serie nooit pupillen in hun ogen. Dat stoorde me.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
True.
Daarnaast keek ik op zondag altijd bij telekids hiernaar:
[ afbeelding ]
Batman the animated series. Dat was cool.
Vergeet Jodi en het Hertenjong, De Familie Robinson, Vrouwtje Theelepel en Natalie nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:36 schreef Kluts het volgende:
Oh, maar anime is ook tekenfilms van vroeger, zoals Samurai pizza cats en Maple Town.
Maple Town.
Dan liever de oude Batman seriequote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
True.
[ afbeelding ]
Met Adam West als Batman, die nu zichzelf speelt als burgemeester in Family Guy.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:46 schreef STING het volgende:
[..]
Dan liever de oude Batman serie
Tududududu Batmannn
[ afbeelding ]
Familie Robinsonquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vergeet Jodi en het Hertenjong, De Familie Robinson, Vrouwtje Theelepel en Natalie niet
Kablam! PAFF! Hilarisch ja. Maar dat keek ik toen ik een jaar of 6 was ofzo.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:46 schreef STING het volgende:
[..]
Dan liever de oude Batman serie
Tududududu Batmannn
[ afbeelding ]
Dat keek ik ook! En X-Menquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
True.
[ afbeelding ]
Ooh ja, Teddy Ruxpin. Dat begindeuntjequote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kablam! PAFF! Hilarisch ja. Maar dat keek ik toen ik een jaar of 6 was ofzo.
Dit was altijd mijn favoriet:
[ afbeelding ]
Ik vind vooral de stem van het jochie zo tof.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:46 schreef STING het volgende:
[..]
Familie Robinson
Altijd zo gaaf als ze allemaal dingen gingen bouwen
Adam West komt ook vaak voor in Fairly Odd Parentsquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Met Adam West als Batman, die nu zichzelf speelt als burgemeester in Family Guy.
Lost in Spacequote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind vooral de stem van het jochie zo tof.
Overigens vind ik de nieuwere familie robinson ook super:
[ afbeelding ]
[img]'http://progressiveboink.com/mike/img/cartoongirls/rogue4.jpg[/img]quote:
Hahaha ja, dat zong je dan altijd op school ja.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:49 schreef stbabylon het volgende:
Seabert, ook al is hij klein, neuken vindt hij fijn, maar zijn pikkie is te kleihein
A dirty mind is a joy forever!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:49 schreef stbabylon het volgende:
Seabert, ook al is hij klein, neuken vindt hij fijn, maar zijn pikkie is te kleihein
Joey, een geil minderjarig wijf (die nu vet lekkerder is), kicke muziek en aliens. What's not to likequote:
Oh, dat keek ik vroeger volgens mij ook wel eens.quote:
Joey is alleen grappig in Friendsquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Joey, een geil minderjarig wijf (die nu vet lekkerder is), kicke muziek en aliens. What's not to like
Ik niet hoor.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hahaha ja, dat zong je dan altijd op school ja.
Ze heeft een beetje rare proporties?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:51 schreef Ang3l het volgende:
Mijn favoriete comic book / tekenfilm character:
[ afbeelding ]
De troetelbeertjesquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:53 schreef Kluts het volgende:
Hier had ik vroeger een badpak van.
[ afbeelding ]
En ik had een dekbedovertrek met Dikkie Dik erop en eentje van My Little Pony.
Als cartoon vind ik haar echtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
[ [url='http://progressiveboink.com/mike/img/cartoongirls/rogue4.jpg]afbeelding[/url] ]
Sinds wanneer hebben tekenfilmfiguren echt proporties?quote:
X-men hebben toch altijd te dikke tieten en zo?quote:
In de film is ze ook veel te jong.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als cartoon vind ik haar echt
In de film niet
Daar krijg ik een beetje word vervolgd gevoel bij , met Han Peekel die steeds al die cartoons presenteerdequote:
Sookiequote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In de film is ze ook veel te jong.
Al is de actrice wel leuk
Sookie Stackhouse van True Blood
Ik vind haar als actrice ook niet leuk.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In de film is ze ook veel te jong.
Al is de actrice wel leuk
Sookie Stackhouse van True Blood
Ik vond de pilot een stuk minder dan de rest van de serie, dus heb ff doorgezetquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:56 schreef STING het volgende:
[..]
Sookie
Ook al vind ik die serie verder niets
Iig op basis van de pilot
Ik snap gewoon niet waarom ze Rogue van Southern Sexy Belle naar een meisje hebben omgeturnd. Oke, past wel bij de Rogue van heeeeeeeeeeeeeeeeeeel vroeger. Maar dat is wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vroeger.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind haar als actrice ook niet leuk.
Serie? Wat voor een soort?quote:
Twee zelfs. Een Wolverine en First Class idd.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet waarom ze Rogue van Southern Sexy Belle naar een meisje hebben omgeturnd. Oke, past wel bij de Rogue van heeeeeeeeeeeeeeeeeeel vroeger. Maar dat is wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vroeger.
Ach jaaaa.
Er komt trouwens een nieuwe X-Men film uit, First Class.
Ik was (als fan) enorm sceptisch maar het ziet er echt mooi uit!
Ik hou sowieso niet van Wolverine. En de eerste film was extreeeem bagger. Maar Darren Arronofsky gaat hem regisseren... de regisseur van o.a. Black Swan, dus ik ga hem wel kijkenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Twee zelfs. Een Wolverine en First Class idd.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:02 schreef Steve het volgende:
edit: oh wacht, ik zit verkeerd.Ik zat via Ang3ls history het volgende topic te zoeken.
.
Ik welquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou sowieso niet van Wolverine. En de eerste film was extreeeem bagger. Maar Darren Arronofsky gaat hem regisseren... de regisseur van o.a. Black Swan, dus ik ga hem wel kijken
Voor de mannen: January Jones gaat Emma Frost alias The White Queen spelen:
[ afbeelding ]
Wolverine is denk ik niet kaal van onder hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik welWolverine
En ik weet wie Darren Aronofsky isThe Black Swan is trouwens echt
Wat niet is kan nog komenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:05 schreef STING het volgende:
[..]
Wolverine is denk ik niet kaal van onder hoor
HIj heeft altijd zijn scheermesjes bij zichquote:
Hugh Jackmanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik welWolverine
En ik weet wie Darren Aronofsky isThe Black Swan is trouwens echt
Ik weet niet of hij mij wel overleefdquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:07 schreef STING het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dat overleeft, als je hem tegen z'n wil in gaat scheren
Ideaal! En het slijt nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
HIj heeft altijd zijn scheermesjes bij zich.
Jackmanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hugh Jackman![]()
WolverineMost overrated X-men eever.
De film Wolverine........... verneuking van de most overrated X-Men ever. Vind ik. Wat een overkill in de comics zeg.
De film Wolverine 2 ...... verhaallijn is leeuk, regisseur is goed, acteur is goed, ik ben benieuwd.
Politieserie. Vrouwelijke superintendent en een eikel detective pakken de corruptie in de stad aan.quote:
Dat er dan een adamantium klauw uit z'n pielemoosje schietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:05 schreef STING het volgende:
[..]
Wolverine is denk ik niet kaal van onder hoor
Aah, ik zal eens een seizoen binnenhalen en kijken of t wat isquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Politieserie. Vrouwelijke superintendent en een eikel detective pakken de corruptie in de stad aan.
Zijn nog maar 4 afleveringenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aah, ik zal eens een seizoen binnenhalen en kijken of t wat is
intendent? Wat is dat?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:10 schreef stbabylon het volgende:
Politieserie. Vrouwelijke superintendent en een eikel detective pakken de corruptie in de stad aan.
Nicequote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:13 schreef Spirit82 het volgende:
Volgende week dinsdag mn eerste sollicitatiegespreken ze hebben mn CV nog niet eens gezien... Connecties
Ik krijg ze binnenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zijn nog maar 4 afleveringen
Ik ben een early adapter
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat er dan een adamantium klauw uit z'n pielemoosje schiet
Jij zet 230V om in, what?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zijn nog maar 4 afleveringen
Ik ben een early adapter
Doe dan eeen yaoi versiequote:
Ah, en dan dus de early varianten. Dus die van net 18 jaar enzo.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hij zet hetero's om in homo's
Waar?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:13 schreef Spirit82 het volgende:
Volgende week dinsdag mn eerste sollicitatiegespreken ze hebben mn CV nog niet eens gezien... Connecties
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hij zet hetero's om in homo's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |