HIj heeft altijd zijn scheermesjes bij zichquote:
Hugh Jackmanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik welWolverine
En ik weet wie Darren Aronofsky isThe Black Swan is trouwens echt
Ik weet niet of hij mij wel overleefdquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:07 schreef STING het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dat overleeft, als je hem tegen z'n wil in gaat scheren
Ideaal! En het slijt nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
HIj heeft altijd zijn scheermesjes bij zich.
Jackmanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hugh Jackman![]()
WolverineMost overrated X-men eever.
De film Wolverine........... verneuking van de most overrated X-Men ever. Vind ik. Wat een overkill in de comics zeg.
De film Wolverine 2 ...... verhaallijn is leeuk, regisseur is goed, acteur is goed, ik ben benieuwd.
Politieserie. Vrouwelijke superintendent en een eikel detective pakken de corruptie in de stad aan.quote:
Dat er dan een adamantium klauw uit z'n pielemoosje schietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:05 schreef STING het volgende:
[..]
Wolverine is denk ik niet kaal van onder hoor
Aah, ik zal eens een seizoen binnenhalen en kijken of t wat isquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Politieserie. Vrouwelijke superintendent en een eikel detective pakken de corruptie in de stad aan.
Zijn nog maar 4 afleveringenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aah, ik zal eens een seizoen binnenhalen en kijken of t wat is
intendent? Wat is dat?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:10 schreef stbabylon het volgende:
Politieserie. Vrouwelijke superintendent en een eikel detective pakken de corruptie in de stad aan.
Nicequote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:13 schreef Spirit82 het volgende:
Volgende week dinsdag mn eerste sollicitatiegespreken ze hebben mn CV nog niet eens gezien... Connecties
Ik krijg ze binnenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zijn nog maar 4 afleveringen
Ik ben een early adapter
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat er dan een adamantium klauw uit z'n pielemoosje schiet
Jij zet 230V om in, what?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zijn nog maar 4 afleveringen
Ik ben een early adapter
Doe dan eeen yaoi versiequote:
Ah, en dan dus de early varianten. Dus die van net 18 jaar enzo.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hij zet hetero's om in homo's
Waar?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:13 schreef Spirit82 het volgende:
Volgende week dinsdag mn eerste sollicitatiegespreken ze hebben mn CV nog niet eens gezien... Connecties
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hij zet hetero's om in homo's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |