Dat keek ik ook! En X-Menquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
True.
Daarnaast keek ik op zondag altijd bij telekids hiernaar:
[ afbeelding ]
Batman the animated series. Dat was cool.
Ooh ja, Teddy Ruxpin. Dat begindeuntjequote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kablam! PAFF! Hilarisch ja. Maar dat keek ik toen ik een jaar of 6 was ofzo.
Dit was altijd mijn favoriet:
[ afbeelding ]
Ik vind vooral de stem van het jochie zo tof.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:46 schreef STING het volgende:
[..]
Familie Robinson
Altijd zo gaaf als ze allemaal dingen gingen bouwen
Adam West komt ook vaak voor in Fairly Odd Parentsquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Met Adam West als Batman, die nu zichzelf speelt als burgemeester in Family Guy.
Lost in Spacequote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind vooral de stem van het jochie zo tof.
Overigens vind ik de nieuwere familie robinson ook super:
[ afbeelding ]
[img]'http://progressiveboink.com/mike/img/cartoongirls/rogue4.jpg[/img]quote:
Hahaha ja, dat zong je dan altijd op school ja.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:49 schreef stbabylon het volgende:
Seabert, ook al is hij klein, neuken vindt hij fijn, maar zijn pikkie is te kleihein
A dirty mind is a joy forever!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:49 schreef stbabylon het volgende:
Seabert, ook al is hij klein, neuken vindt hij fijn, maar zijn pikkie is te kleihein
Joey, een geil minderjarig wijf (die nu vet lekkerder is), kicke muziek en aliens. What's not to likequote:
Oh, dat keek ik vroeger volgens mij ook wel eens.quote:
Joey is alleen grappig in Friendsquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Joey, een geil minderjarig wijf (die nu vet lekkerder is), kicke muziek en aliens. What's not to like
Ik niet hoor.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hahaha ja, dat zong je dan altijd op school ja.
Ze heeft een beetje rare proporties?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:51 schreef Ang3l het volgende:
Mijn favoriete comic book / tekenfilm character:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |