Ik heb unlimited, tijdje wel premium gehad maar gebruikte de extra functies eigenlijk amper of niet dus maar weer terug gegaan.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:18 schreef Klaudias het volgende:
wat hebben de meeste van jullie ... premium, unlimited of open?
Man, wat vind ik dit een relaxed programma zeg! Ok, er staat nog niet alles op, maar hoe groter de userbase wordt, hoe meer erop komt te staan. Verder puike geluidskwaliteit en lekker snel zoeken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:15 schreef StevenPaul het volgende:
Toch maar eens voor unlimited betaald.
Dat zijn dure albums dan... de meeste nieuwe die ik koop zijn rond de 12 euro, hooguit 15 of 16...quote:Op woensdag 20 april 2011 00:11 schreef DaDude1987 het volgende:
Een tientje in de maand vind ik persoonlijk niet zoveel voor een (legale!!) muziekdienst. Dat is de prijs van een half album...
open, kom nog steeds niet voorbij de 10 uur per maand.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:18 schreef Klaudias het volgende:
wat hebben de meeste van jullie ... premium, unlimited of open?
Zucht, 1 album dan...quote:Op woensdag 20 april 2011 00:30 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat zijn dure albums dan... de meeste nieuwe die ik koop zijn rond de 12 euro, hooguit 15 of 16...
Waarom moeilijk doen met files op je disk als je gewoon streaming kunt luisteren?quote:Op woensdag 20 april 2011 09:19 schreef Klaudias het volgende:
wat is de voornaamste reden dat jullie je niet laten verleiden om illegaal te downloaden?
Gebruik het nog steeds voor muziek die echt zowat nergens legaal te vinden is.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:19 schreef Klaudias het volgende:
wat is de voornaamste reden dat jullie je niet laten verleiden om illegaal te downloaden?
En vaak ook betere kwaliteit dan wat je downloadt.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:27 schreef Solique het volgende:
Gebruik het nog steeds voor muziek die echt zowat nergens legaal te vinden is.
Met spotify kan je gewoon streamen wat je wilt en neemt geen ruimte in, en dan is het nog legaal ook.
Playlists maken?quote:Op woensdag 20 april 2011 10:52 schreef wallofdolls het volgende:
Het enige nadeel vind ik dat je het niet op genre kan sorteren, zoals ik dat wel doe in mijn eigen collectie.
Dat zou functionaliteit moeten zijn die Spotify zelf biedt. Het is toch raar dat je niet eens op albums kunt sorteren, zonder daarvoor zelf een playlist aan te moeten maken? Voor bijna alles kun je zelf een oplossing bedenken,maar sommige dingen moet de applicatie zelf al kunnen.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:56 schreef ranja het volgende:
[..]
Playlists maken?
Ik heb een aantal 'lists' die ik gebruik om 1 nummer van een album in te zetten, als ik dan zo'n album wil luisteren hoef ik alleen maar naar die playlist toe en dan in plaats van op de artiest of songtitel op de albumtitel te klikken. Ik vind het ook erg onhandig dat bv Plato een playlist met 200 nummers met 20 volledige albums heeft, maar dat terzijde. Maar ik heb bv een lijst nederlands, frans, pop, dance, oldies... wel overzichtelijk voor mezelf.
Klopt, ik heb nu diverse playlists mappen, ingedeeld in de categorieen Albums, Tracks, Hits en Lijsten en binnen de eerste 2 dus categorie-indelingen... maar het is niet ideaal.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:56 schreef ranja het volgende:
[..]
Playlists maken?
Ik heb een aantal 'lists' die ik gebruik om 1 nummer van een album in te zetten, als ik dan zo'n album wil luisteren hoef ik alleen maar naar die playlist toe en dan in plaats van op de artiest of songtitel op de albumtitel te klikken. Ik vind het ook erg onhandig dat bv Plato een playlist met 200 nummers met 20 volledige albums heeft, maar dat terzijde. Maar ik heb bv een lijst nederlands, frans, pop, dance, oldies... wel overzichtelijk voor mezelf.
Ik zit echt niet te wachten op genre/categorie indelingen die van bovenaf worden opgelegd. Voor je't weet vallen Marco Borsato en de Heideroosjes in hetzelfde genre omdat ze beide nederlandstalig zijn, zoals bij Allmusic.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:26 schreef Tackleberry het volgende:
Dat zou functionaliteit moeten zijn die Spotify zelf biedt. Het is toch raar dat je niet eens op albums kunt sorteren, zonder daarvoor zelf een playlist aan te moeten maken? Voor bijna alles kun je zelf een oplossing bedenken,maar sommige dingen moet de applicatie zelf al kunnen.
Als je het in de bestandsnaam zet gaat het wel goedquote:Op woensdag 20 april 2011 11:38 schreef Mini_rulez het volgende:
Qua afspeelfunctionaliteit en mogelijkheden voor het maken van playlists is er inderdaad nog veel te verbeteren. Net als bijvoorbeeld dat je bij lokale nummers die Spotify niet kent (zoals bij mij alles van de Beatles) niet op albumvolgorde kunt afspelen, terwijl die informatie (tracknummer) wel gewoon in het bestand zit en Spotify die ook weergeeft bij de info. Maar ja, misschien komt dat in de toekomst nog.
Deze zijn toevallig geïmporteerd vanuit iTunes, dus hebben ze niet echt een bestandsnaam. Maar er zijn ook gewone mp3's bij, dus bedankt voor de tip!quote:Op woensdag 20 april 2011 12:11 schreef ranja het volgende:
[..]
Als je het in de bestandsnaam zet gaat het wel goedSpotify laat alleen de tags zien dus heb je geen last van die lelijke bestandsnamen, daar kijk je toch niet meer naar na het toevoegen. Dus bv
01_track1
02_track2
etc.
Doe in zo'n lijst eens ctrl-G ... maakt het zoeken in zo'n playlist wat makkelijkerquote:Op woensdag 20 april 2011 10:56 schreef ranja het volgende:
... Ik vind het ook erg onhandig dat bv Plato een playlist met 200 nummers met 20 volledige albums heeft, maar dat terzijde...
Die shortcuts werken volgens mij alleen als je Spotify ook open hebt staan. Dus je kan alsnog niet skippen naar het volgend nummer als Spotify geminimaliseerd is.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:36 schreef wallofdolls het volgende:
Cool.
http://www.spotify.com/int/help/keyboard-shortcuts/
Elk fatsoenlijk toetsenbord heeft toch wel mediatoetsen?quote:Op woensdag 20 april 2011 15:39 schreef Darkzell het volgende:
[..]
Die shortcuts werken volgens mij alleen als je Spotify ook open hebt staan. Dus je kan alsnog niet skippen naar het volgend nummer als Spotify geminimaliseerd is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |