quote:
Is mij ook 1 keer overkomen, niemals nooit weer! Ik wenste op dat moment dat er een luik in de grond onder me zou openen en me zou laten verdwijnenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:44 schreef Susie het volgende:
Ik heb eens gevraagd aan iemand of ze zwanger was en dat was niet zo... die fout maak ik in ieder geval never nooit meer!
Je zit er maar 1 nummertje naastquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:39 schreef Takkembah het volgende:
En ik ben weer een schaap met het openen van nieuwe topics.....![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:41 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Je zit er maar 1 nummertje naast.
Ow, wat genant....quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:40 schreef twentemeisje het volgende:
Chooselife gefeliciteerd. Mooie naam ook! Geniet van je gezinnetje, hopelijk heb je mama en zoon snel weer bij je thuis!
MamaP, ik ben heeeeeeeel erg benieuwd hoe het er bij jou voor staat!
OMG ik sta in de Top 3
[..]
Is mij ook 1 keer overkomen, niemals nooit weer! Ik wenste op dat moment dat er een luik in de grond onder me zou openen en me zou laten verdwijnen. Reactie van de dame in kwestie 'Nee, maar nu weet ik echt dat het tijd wordt om aan de lijn te gaan doen'
![]()
![]()
.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:44 schreef Takkembah het volgende:
TM in de Top 3en daarna volgt de Top 10 in een maand tijd
![]()
wordt lekker druk met verse beebs hierlekker tegen elkaar op puffen enzo
Ik heb het ook echt nooit weer aan iemand gevraagd. Zij was ook helemaal dik, had echt zo lief bol beginnend zwangerschapsbuikje. Mennnn wat voelde ik me belabberd toen ze dus zei dat ze niet zwanger was.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:45 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ow, wat genant....![]()
Ik vraag het om die reden ook nooit aan iemand. Aan de andere kant zie ik nu ook wel eens mensen naar mijn buik kijken, die vervolgens niets durven te vragen. Nu weet ik wel dat ik een beetje te zwaar ben, maar zo'n zes maanden buik heb ik van mezelf niet hoor...![]()
Ik geloof ook dat ik het best wel ga missen, dat met z'n tweetjes zijn en die heerlijke bewegingen van haar. Maar ik kijk nu wel meer uit naar hoe ze zal zijn en hoe ik me zal voelen als ze er is. Ben daar zo nieuwsgierig naar!quote:Ik begin ook aardig naar boven te schieten in het lijstje. Er zijn er gelukkig nog heel veel die voor mij aan de beurt zijn. Ik kijk er enorm naar uit hoor, ons kleine mupke, maar voorlopig nog maar even fijn in de buik.
Ik zeg altijd, normaal heb je dingen in je leven die leuk zijn om naar uit te kijken, bijv vakantie of trouwen ofzo. Maar dan is de dag of week eenmaal geweest en is dat moment weer voorbij.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:48 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik heb het ook echt nooit weer aan iemand gevraagd. Zij was ook helemaal dik, had echt zo lief bol beginnend zwangerschapsbuikje. Mennnn wat voelde ik me belabberd toen ze dus zei dat ze niet zwanger was.
[..]
Ik geloof ook dat ik het best wel ga missen, dat met z'n tweetjes zijn en die heerlijke bewegingen van haar. Maar ik kijk nu wel meer uit naar hoe ze zal zijn en hoe ik me zal voelen als ze er is. Ben daar zo nieuwsgierig naar!
Ik heb bij mijn vorige zwangerschap de hele ochtend (woensdag was mijn laatste werkdag en ik werk(te) op een basisschool) gezellig spelletjes gedaan met de kids. Ik heb getracteerd, ik ben heel erg door de kinderen verwend en van mijn collega's kreeg ik die dag een babyshower... Zooo leuk en ook een heel gezellige afsluiting!quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:57 schreef danic het volgende:
Goh ik ben wel lekker aan het posten vandaag, maar heb nog een vraagje aan de mensen die al met verlof zijn:
hebben jullie nog wat bijzonders gedaan met je (voorlopig) laatste werkdag. Trakteren ofzo?
Da's volgens mij onderwijs-eigen...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:18 schreef -Nienna- het volgende:
Ik ben vanochtend op school geweest voor de verwijzing van mijn groep 8 kinderen.
Dinsdag avond de gesprekken en dan heb ik echt voorlopig niks meer met school te maken.
Officieel hoef ik dit allemaal niet meer te doen, maar dat kon ik niet over mijn hart verkrijgen...
Inderdaad erg herkenbaar.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:29 schreef Jose81 het volgende:
[..]
Da's volgens mij onderwijs-eigen...Maar wel een lekker vooruitzicht, he, dat dit dan echt het allerlaatste is wat je gaat doen
... althans, voor school dan
Het ergste was: De kleine werd direct na de geboorte op de mama gelegd. Maar begon niet direct te huilen. Toen zag ik de verloskundige de kleine direct weer oppakken en begon met een soort noodprocedure waarin ik ook bij hun de nodige paniek zag onstaan. Gelukkig werd direct al vastgesteld dat hartslag, ademhaling etc goed was. En een seconde of 10 daarna begon het te pruttelen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:33 schreef Claudia_x het volgende:
Chooselife, gefeliciteerd met Kaspar! Het is ook heel heftig allemaal. De geboorte van je kind is sowieso intens, en het lijkt me voor jou als partner heel naar om je vriendin naar de OK gereden te zien worden. Zo vanzelfsprekend is het helaas niet dat een bevalling soepel verloopt..
Het is helaas erg herkenbaar. Je zult het er met je vriendin nog wel veel over hebben, vermoed ik. Zij zal het namelijk waarschijnlijk anders beleefd hebben dan jij. En zij is door het OK-gedoe misschien ook een deel kwijt dat ze wil reconstrueren.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:56 schreef Chooselife het volgende:
Dat moment heeft me diep geraakt. Ondanks dat het vrij snel goed was. Die 10/15 seconden in onzekerheid heeft me goed te pakken gehad..
Dat gevoel heb ik ook nog steeds... Ik schrok ook toen net de postbode met mijn kraampakket voor de deur stond....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:01 schreef Aventura het volgende:
Ik sta bijna in het midden, terwijl ik mezelf als net zwangere zie
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:01 schreef MamaPurk het volgende:
ik geniet, puf, volop puf, pijn is fijn, puf...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MP en MPman veel succes
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
Dit is wat ik ook wilde zeggen, dus ik quote evenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:57 schreef Jeetjejom het volgende:
Isis, welkom en gefeliciteerd!
Cynthiaaa, gefeliciteerd met je buikjongetje!
She-Wolf, meldplicht!
TM, vervelende situatie, maar ik zou gewoon afwachten hoe je je s morgens voelt. Ik denk niet dat ze het je echt kwalijk nemen hoor, ze weten toch dat je zwanger bent en ook al in een redelijk vergevorderd stadium! Maar ik hoop gewoon dat je dan al mama bent!
Klinkt als een schier onmogelijke opgave. Ik vond de kraamweek vooral afzien.quote:
Alleen maar afzien? De dalen waren hier wel diep, maar over het algemeen zat ik te glunderen als een vuurvliegquote:Op zondag 6 maart 2011 06:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Klinkt als een schier onmogelijke opgave. Ik vond de kraamweek vooral afzien.
Ik heb genoten van de kraamweekquote:Op zondag 6 maart 2011 06:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik had er juist een hekel aan als mensen iets zeiden als 'sterkte' of 'het zal wel zwaar zijn'.quote:Op zondag 6 maart 2011 06:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja maar al die dingen wil je toch niet horen? Ik vind het "schier onmogelijke opgave" een beetje zuur klinken en niet echt aanmoedigendquote:Op zondag 6 maart 2011 08:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik had er juist een hekel aan als mensen iets zeiden als 'sterkte' of 'het zal wel zwaar zijn'.
Pas in de supermarkt zei de caissière tegen me: "Geniet er nog maar van nu ze zo klein is. Als ze in de puberteit zitten is er niks meer aan." Ze had zelf pubers. Nou, lekker dan.
Gekleurd door mijn afkeer van het 'en wel genieten he'. Natuurlijk hebben we genoten van ons meisje, maar wij vonden het allebei vooral ook heel zwaar. Vanaf de tweede week vond ik het veel leuker. En dan kwam er weer zo'n kaart met 'moeten genieten' waar we allebei heel giftig van werden.quote:Op zondag 6 maart 2011 08:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja maar al die dingen wil je toch niet horen? Ik vind het "schier onmogelijke opgave" een beetje zuur klinken en niet echt aanmoedigend![]()
tja, beide zou ik neit willen opdringen: het genieten, maar ook niet het afzien. Laat mensen lekker zelf ervaren wat ze voelenquote:Op zondag 6 maart 2011 09:00 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Gekleurd door mijn afkeer van het 'en wel genieten he'. Natuurlijk hebben we genoten van ons meisje, maar wij vonden het allebei vooral ook heel zwaar. Vanaf de tweede week vond ik het veel leuker. En dan kwam er weer zo'n kaart met 'moeten genieten' waar we allebei heel giftig van werden.
Maar eerlijk is eerlijk, sterkte vond ik ook stom. Of vooral 'wacht maar, als je denkt dat het nu zwaar is...' tijdens de zwangerschap.
Misschien ben ik ook wat moeilijk te pleasen.
Mjah, als ik iemand geluk wens met een pasgeboren bay benadruk ik liever het positieve: het is een hele bijzondere tijd en ik wens haar het genieten toe. Ik vind het zelf altijd een beetje jammer wanneer je een positieve of aardige opmerking probeert te maken en anderen zien er meteen een stommiteit in, alsof je elk gezegd woord moet afwegen ofzoquote:Op zondag 6 maart 2011 09:00 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Gekleurd door mijn afkeer van het 'en wel genieten he'. Natuurlijk hebben we genoten van ons meisje, maar wij vonden het allebei vooral ook heel zwaar. Vanaf de tweede week vond ik het veel leuker. En dan kwam er weer zo'n kaart met 'moeten genieten' waar we allebei heel giftig van werden.
Maar eerlijk is eerlijk, sterkte vond ik ook stom. Of vooral 'wacht maar, als je denkt dat het nu zwaar is...' tijdens de zwangerschap.
Misschien ben ik ook wat moeilijk te pleasen.
Overdrijven is ook een vak he?quote:Op zondag 6 maart 2011 09:26 schreef Melochan het volgende:
Sorry dat ik hierop reageer hoor, maar ik vind dat Vanyel best gelijk heeft. Nee, ik heb nog geen kind op de wereld gezegd, maar ik kan best begrijpen dat wanneer je aan elkaar hangt met hechtdraad, al een paar dagen hebt "gewacht" op de komst van de baby, en het kind erop watvoor manier dan ook hebt uitgewerkt, je je niet optimaal voelt. En dat je tijdens je kraamweek niet sexy in je maatje 36 in je skinnyjeans op je bed ligt met je baby in je armen die een borstvoedingsnatuurtalentje is, en nooit huilt, op de momenten dat ze wilt drinken na. Besides, er staat toch nergens dat Vanyel MP een nare kraamweek toewenst oid?Maar goed, over een jaar of wat kom ik hier misschien keihard op terug
Ze zegt genieten he?I Misschien geniet jij in je leven alleen als je een sexy skinnyjeans aan hebt.quote:Op zondag 6 maart 2011 09:26 schreef Melochan het volgende:
Sorry dat ik hierop reageer hoor, maar ik vind dat Vanyel best gelijk heeft. Nee, ik heb nog geen kind op de wereld gezegd, maar ik kan best begrijpen dat wanneer je aan elkaar hangt met hechtdraad, al een paar dagen hebt "gewacht" op de komst van de baby, en het kind erop watvoor manier dan ook hebt uitgewerkt, je je niet optimaal voelt. En dat je tijdens je kraamweek niet sexy in je maatje 36 in je skinnyjeans op je bed ligt met je baby in je armen die een borstvoedingsnatuurtalentje is, en nooit huilt, op de momenten dat ze wilt drinken na. Besides, er staat toch nergens dat Vanyel MP een nare kraamweek toewenst oid?Maar goed, over een jaar of wat kom ik hier misschien keihard op terug
Ingrid had met Tyler Hellp.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:58 schreef Incantrix het volgende:
Ohja, pupp, misschien bedoel ik die welIk moet ook eigenlijk mijn klep houden als ik niet weet waar ik het over heb. Een vriendin had volgens mij pupp, Rocka had met L. Volgens mij hellp.. Nouja, hoe dan ook, het klinkt echt naar zo. Mag ik succes zeggen?
![]()
Klep houden dusquote:Op zondag 6 maart 2011 12:04 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ingrid had met Tyler Hellp.
Hellp is wel echt heel heftig
HELLP
PUPPP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
Die bovenste kregen wij van B en zijn vriendin toen Soneal geboren was, ik vond het zo'n leuk cadeauquote:Op zondag 6 maart 2011 14:52 schreef Juud79 het volgende:
Gisteren met manlief even wezen winkelen en tot twee keer toe kreeg ie het voor elkaar om ongezien een cadeautje voor mij mee te nemen. Na het 9 maanden dagboek, kan ik verder gaan in deze twee exemplaren. Fijn!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 maart 2011 15:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die bovenste kregen wij van B en zijn vriendin toen Soneal geboren was, ik vond het zo'n leuk cadeau![]()
Niet dat ik het al gebruikt heb, maar dat is dan weer wat anders![]()
Geen idee of het toeval is, maar ik had de afgelopen week behoorlijk vaak een zere baan aan de onderkant van mijn buik en ik heb het idee dat ze ook flink aan het groeien was, want afgelopen donderdag en vrijdag had ik enorme honger, wat vaak gelijk staat aan flinke groei, bij mij.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:17 schreef mefke79 het volgende:
later? O... Dan zijn het vast gewoon m'n banden door een drukke week en een groeispurt.
Als ik pijn heb, dan is het eigenlijk altijd onderin, mijn banden, spieren van mijn onderbuik.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:33 schreef laiveneertiekje het volgende:
Dan gooi ik mijn vraag er ook gelijk in, aangezien ik meer kwaaltjes lees bij dames die ongeveer even ver zijn.
Ik had vanmiddag onderin mijn buik een soort krampjes, en die kwamen op een gegeven moment om de paar minuten. Het trok niet door in mijn hele buik, maar het voelde niet echt prettig.. Kan dat ook gewoon groeipijn ofzo zijn? Het is wel een plekje in mijn buik wat de hele zwangerschap al gevoelig is..
Ik weet iig zeker dat ik vandaag niet teveel gedaan heb, ben bijna niet van de bank afgeweest.. Maar dan doe ik morgen iig mijn buik/bekkenband weer om, dat scheelt vast weer.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:50 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Als ik pijn heb, dan is het eigenlijk altijd onderin, mijn banden, spieren van mijn onderbuik.
Krampjes, steekjes, zeurende pijn. Vaak helpt rustig zitten en anders op mijn zij of rug liggen.
Veelal komt het door teveel doen of groei.
Vorige week voor het eerst een keer bovenin pijn, in het midden van mijn buik, onder mijn borstbeen, echt alsof ze daar haar billen of hoofd aan het plaatsen was en er geen ruimte genoeg was. Men....
Nu zitten op die plek geregeld billen of haar hoofd en doet het geen pijn meer.
Dyon is ook nooit ingedaald geweest, die lanceerde echtquote:Op zondag 6 maart 2011 20:20 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Mamapurk, gefeliciteerd met je meisje!!!!
Mef, Lars was tot 26 min voor arrival nog niet ingedaald....dus dat kan ook nog.
Wat ze mij zeiden is dat een 2e later of helemaal niet indaalt.
(nou ja, uiteindelijk wel een keer natuurlijk)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik heb nu wel echt last van pijnlijke benen/voeten en armen/handen door het vocht. En sinds een paar dagen ook (wie herkent het?) forse spierpijn in mijn kruis / (binnenkant) bovenbenen.
Gelukkig is het nu echt aftellen!Mentaal gezien ben ik het overigens nog niet zat, word alleen wel met de dag nieuwsgieriger naar dat mensje dat in me groeit.
Fijne dag allemaal!
Die pijn in de lies ken ik inderdaad ook, maar dit is echt een soort spierpijn. Alsof ik een hele dag op een paard heb gezeten met mijn benen wijdquote:Op maandag 7 maart 2011 10:12 schreef The_Tankgirl het volgende:
Mooi schema/plaatje TM, bedoel je pijn in je lies? Ik heb daar heel veel last van als ik mij 's nachts te snel omdraai.
quote:...en ik ben ook stiekem bang dat ik mijn kind plet als ik verkeerd lig![]()
Dit heb ik ook gehad (is nu al een stuk minder). Toen ik dit vorige week aangaf bij de verloskundige had ze maar 1 verklaring: ze is aan het indalen. Dat bleek ook al wel. Dus ik denk dat dit bij jou ook het geval is (mits je nu gaat vertellen dat ze allang ingedaald is).quote:Die pijn in de lies ken ik inderdaad ook, maar dit is echt een soort spierpijn. Alsof ik een hele dag op een paard heb gezeten met mijn benen wijd.
Wat fijn dat je nu duidelijkheid hebt over hoe en wat! Heb je al een datum afgesproken of gebeurd dat later? Geeft ook wel rust nu denk ik, of niet?quote:Op maandag 7 maart 2011 11:21 schreef Tally het volgende:
Nou.. Terug van liggingsecho.. Ons meisje ligt nog steeds in stuit. Wat we al verwacht hadden.
Over 4 weken word ze gehaald. Dit omdat ik een afwijking heb aan mijn baarmoeder. En ze met haar hoofdje tegen de placenta aan ligt. Waardoor het draaien word bemoeilijkt en bijna onmogelijk is.
Dus week 38 word ze gehaald. Nog 3 en halve week dus en dan ben ik Mama
Nu eerst een gevoel van paniekquote:Op maandag 7 maart 2011 12:26 schreef mrien het volgende:
[..]
Wat fijn dat je nu duidelijkheid hebt over hoe en wat! Heb je al een datum afgesproken of gebeurd dat later? Geeft ook wel rust nu denk ik, of niet?
Wat fijn dat alles goed was!quote:Op maandag 7 maart 2011 14:09 schreef __Isis__ het volgende:
Even een heel kort berichtje, want we zijn nog 'on the road', maar goed nieuws! Echo was helemaal goed! En het is een....meisje!!!
Wat een opluchting en wat een verrassing, wij dachten nl. beiden dat het een jongen zou worden. Even omschakelen dus, maar hartstikke leuk!
Jeetje, wat was de reden, uitgedroogd? Wat hebben ze gedaan en wat is het plan de komende weken? Wanneer moet je weer op controle?quote:Op maandag 7 maart 2011 14:41 schreef ferrari_rood het volgende:
@MP alsnog gefeliciteerd met jullie dochter.
Ik mocht vrijdag weer in het ziekenhuis blijven. Ben vandaag weer thuis gekomen en niet echt bij gelezen
Kan je ook niet een beetje rechtop zittend slapen in je bed? Of in ieder geval zo een beetje proberen te dommelen en uit te rusten....quote:Op maandag 7 maart 2011 14:55 schreef ferrari_rood het volgende:
De gyn vond het raar dat ik nog steeds zoveel spuugde.
Dus infuus met vocht/vitamines en de primperan via het infuus.
Vrijdag moet ik weer op controle en binnenkort een afspraak met maatschappelijk werk. Ik moest gisteren zo huilen in het z-huis.
Ik ben nu wel weer ontzettend misselijk en ook heel erg moe maar durf niet echt plat te gaan liggen.
Heeeeeeeel gek. Ik vind het niet erg dat het een KS word. Ik vind het tof natuurlijk dat het eerder komt. Aan de andere kant slaat de paniek dus toe want HELP over 3 en halve week zijn we Papa en Mama. En dan staat ons leven op de kop en zal het nooit weer hetzelfde zijnquote:Op maandag 7 maart 2011 15:30 schreef -Nienna- het volgende:
Tally, balen van de stuitligging...jij gaat dus in ieder geval een paar dames inhalen. Vind je het geen gek idee dat jullie over 3,5 week papa en mama worden?
Ik slaap momenteel zo slecht dat ik eigenlijk wakker wil blijven tot vanavond ik de hoop dat ik enigzins door kan slapen. Ik merk gewoon dat het me allemaal heel hoog zit ik wil zoveel maar er lukt zo weinig en dat is zo frustrerendquote:Op maandag 7 maart 2011 15:31 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Kan je ook niet een beetje rechtop zittend slapen in je bed? Of in ieder geval zo een beetje proberen te dommelen en uit te rusten....
Ja raar is het zeker, maar volgens mij niet uitzonderlijk, zo'n Gyn moet daar toch naar kunnen handelen? Op zich goed dat ze je even oplappen, maar het is allemaal maar tijdelijk.
Wel fijn dat je vrijdag weer kan langskomen, al is het geen oplossing.
Maatschappelijk werk is wellicht heel fijn, die hebben als buitenstaander weer een andere kijk erop en kunnen je wellicht nog tips geven hoe ermee om te gaan. Je verhaal nog eens bij iemand kwijt kunnen is vast ook fijn.
Verdrietig kan ik me goed indenken, al kan ik me niet voorstellen hoe beroerd je je voelt. Dit is niet hoe je je zwanger zijn had voorgesteld en het is om moedeloos van te worden, zo ziek als je bent. En ook al gaat het weer een keer over, 14 weken is nog heel lang....
Haha, lekker verstrooid....quote:Op maandag 7 maart 2011 15:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Heeeeeeeel gek. Ik vind het niet erg dat het een KS word. Ik vind het tof natuurlijk dat het eerder komt. Aan de andere kant slaat de paniek dus toe want HELP over 3 en halve week zijn we Papa en Mama. En dan staat ons leven op de kop en zal het nooit weer hetzelfde zijn
Wennen aan het idee dat ik straks weet wanneer ze komt.
Gelukkig heeft mijn man nergens last van. Die maakt zijn brood klaar en vergeet het op te eten. Schenk jus d' orange voor zich in en laat het staat. Vergeet het brood weer op te ruimen. En noem maar op. Maar hij heeft nergens last van hoor
Mijn ziekenhuistas inpakken, de laatste nieuwe spullen die ik gekregen heb wassen en strijken. En nog even met mijn moeder shoppen want haar kinderkamertje voor mijn kleinequote:Op maandag 7 maart 2011 15:38 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Haha, lekker verstrooid....
Het lijkt me gek om de datum te weten waarop je kindje geboren zal worden. Al is het ergens ook heel erg fijn. Ach en in ruim drie weken kan je nog alles doen wat moet of wat je wil.
Ik moet er voorlopig nog niet aan denken, laat mij nog maar even 'lekker' zwanger zijn.
Gefeliciteerd!! Mooie namen!quote:Op zondag 6 maart 2011 00:43 schreef MamaPurk het volgende:
Hoera daar is ze dan Sarah Elisa geboren om 22:13 en ze woog 3560 gram![]()
I know the feeling, ik kan dan ook nergens anders meer aan denken totdat ik haar weer gevoeld heb. Heb 's nachts wel eens een uur aan mijn buik lopen douwen om maar een reactie uit te lokken, kindlief zal ook wel denken 'is mijn moeder niet goed snik of zo, laat me toch slapen'quote:Op maandag 7 maart 2011 19:17 schreef Aventura het volgende:
Over je kind pletten. Ik lig ook nog op mijn buik en dan denk ik het ook weleens. Ben ook erg gefocust op beweging. Ik werd vannacht om 4:45 wakker en ik voelde de baby niet. Helemaal in de rats...
Nu voel ik hem weer maar wat kun je je nu al zorgen maken. Belooft nog wat.
quote:Op maandag 7 maart 2011 15:34 schreef Tally het volgende:
Gelukkig heeft mijn man nergens last van. Die maakt zijn brood klaar en vergeet het op te eten. Schenk jus d' orange voor zich in en laat het staat. Vergeet het brood weer op te ruimen. En noem maar op. Maar hij heeft nergens last van hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.**Life is e@sier with your eyes closed**
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |