Nog even los daarvan, ik ben iemand die wel erg geniet van het zwanger zijn en begin nu langzaamaan zelfs uit te kijken naar de bevalling. Misschien dat dit over een paar weken anders is.
Toch moet ik nu even klagen, want ik wordt gek van de jeuk. Ik gaf een tijdje terug al aan wat uitslag te hebben wat ws komt door het vocht vasthouden. Zat vooral rondom vingers en tenen.
Ik ben bij de huisarts geweest en die heeft een mentholgel voorgeschreven tegen de jeuk, maar niks bijzonders gezegd over de uitslag.
Dat was donderdag, het is nu zondagochtend. Inmiddels zitten heel mijn voeten onder de uitslag, is het ook begonnen in de holte van mijn elleboog en krab ik bijna het behang van de muur van de jeuk!
IK WORDT GEK ERVAN!!! Kan echt wel janken en heb dat net ook even gedaan
Heb om 03.00 vannacht met mijn voeten in een teiltje water gezeten om het droog te deppen en weer in te smeren maar niks helpt écht. Als dit zo blijft zit ik woensdag weer bij de huisarts want dit trek ik niet.
Ik weet niet waar ik het zoeken moet van de jeuk.
Hetgeen het beste helpt is een voetencrème met rozemarijn en methol van Oriflame die ik toevallig had staan, de voorgeschreven crème van de huisarts werkt met een beetje geluk 45 minuten.
Sorry voor de klaagpost.