SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MP en MPman veel succes
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
Dit is wat ik ook wilde zeggen, dus ik quote evenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:57 schreef Jeetjejom het volgende:
Isis, welkom en gefeliciteerd!
Cynthiaaa, gefeliciteerd met je buikjongetje!
She-Wolf, meldplicht!
TM, vervelende situatie, maar ik zou gewoon afwachten hoe je je s morgens voelt. Ik denk niet dat ze het je echt kwalijk nemen hoor, ze weten toch dat je zwanger bent en ook al in een redelijk vergevorderd stadium! Maar ik hoop gewoon dat je dan al mama bent!
Klinkt als een schier onmogelijke opgave. Ik vond de kraamweek vooral afzien.quote:
Alleen maar afzien? De dalen waren hier wel diep, maar over het algemeen zat ik te glunderen als een vuurvliegquote:Op zondag 6 maart 2011 06:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Klinkt als een schier onmogelijke opgave. Ik vond de kraamweek vooral afzien.
Ik heb genoten van de kraamweekquote:Op zondag 6 maart 2011 06:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik had er juist een hekel aan als mensen iets zeiden als 'sterkte' of 'het zal wel zwaar zijn'.quote:Op zondag 6 maart 2011 06:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja maar al die dingen wil je toch niet horen? Ik vind het "schier onmogelijke opgave" een beetje zuur klinken en niet echt aanmoedigendquote:Op zondag 6 maart 2011 08:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik had er juist een hekel aan als mensen iets zeiden als 'sterkte' of 'het zal wel zwaar zijn'.
Pas in de supermarkt zei de caissière tegen me: "Geniet er nog maar van nu ze zo klein is. Als ze in de puberteit zitten is er niks meer aan." Ze had zelf pubers. Nou, lekker dan.
Gekleurd door mijn afkeer van het 'en wel genieten he'. Natuurlijk hebben we genoten van ons meisje, maar wij vonden het allebei vooral ook heel zwaar. Vanaf de tweede week vond ik het veel leuker. En dan kwam er weer zo'n kaart met 'moeten genieten' waar we allebei heel giftig van werden.quote:Op zondag 6 maart 2011 08:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja maar al die dingen wil je toch niet horen? Ik vind het "schier onmogelijke opgave" een beetje zuur klinken en niet echt aanmoedigend![]()
tja, beide zou ik neit willen opdringen: het genieten, maar ook niet het afzien. Laat mensen lekker zelf ervaren wat ze voelenquote:Op zondag 6 maart 2011 09:00 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Gekleurd door mijn afkeer van het 'en wel genieten he'. Natuurlijk hebben we genoten van ons meisje, maar wij vonden het allebei vooral ook heel zwaar. Vanaf de tweede week vond ik het veel leuker. En dan kwam er weer zo'n kaart met 'moeten genieten' waar we allebei heel giftig van werden.
Maar eerlijk is eerlijk, sterkte vond ik ook stom. Of vooral 'wacht maar, als je denkt dat het nu zwaar is...' tijdens de zwangerschap.
Misschien ben ik ook wat moeilijk te pleasen.
Mjah, als ik iemand geluk wens met een pasgeboren bay benadruk ik liever het positieve: het is een hele bijzondere tijd en ik wens haar het genieten toe. Ik vind het zelf altijd een beetje jammer wanneer je een positieve of aardige opmerking probeert te maken en anderen zien er meteen een stommiteit in, alsof je elk gezegd woord moet afwegen ofzoquote:Op zondag 6 maart 2011 09:00 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Gekleurd door mijn afkeer van het 'en wel genieten he'. Natuurlijk hebben we genoten van ons meisje, maar wij vonden het allebei vooral ook heel zwaar. Vanaf de tweede week vond ik het veel leuker. En dan kwam er weer zo'n kaart met 'moeten genieten' waar we allebei heel giftig van werden.
Maar eerlijk is eerlijk, sterkte vond ik ook stom. Of vooral 'wacht maar, als je denkt dat het nu zwaar is...' tijdens de zwangerschap.
Misschien ben ik ook wat moeilijk te pleasen.
Overdrijven is ook een vak he?quote:Op zondag 6 maart 2011 09:26 schreef Melochan het volgende:
Sorry dat ik hierop reageer hoor, maar ik vind dat Vanyel best gelijk heeft. Nee, ik heb nog geen kind op de wereld gezegd, maar ik kan best begrijpen dat wanneer je aan elkaar hangt met hechtdraad, al een paar dagen hebt "gewacht" op de komst van de baby, en het kind erop watvoor manier dan ook hebt uitgewerkt, je je niet optimaal voelt. En dat je tijdens je kraamweek niet sexy in je maatje 36 in je skinnyjeans op je bed ligt met je baby in je armen die een borstvoedingsnatuurtalentje is, en nooit huilt, op de momenten dat ze wilt drinken na. Besides, er staat toch nergens dat Vanyel MP een nare kraamweek toewenst oid?Maar goed, over een jaar of wat kom ik hier misschien keihard op terug
Op zondag 6 maart 2011 10:56 schreef Asyniur het volgende:
Ze zegt genieten he?I Misschien geniet jij in je leven alleen als je een sexy skinnyjeans aan hebt.quote:Op zondag 6 maart 2011 09:26 schreef Melochan het volgende:
Sorry dat ik hierop reageer hoor, maar ik vind dat Vanyel best gelijk heeft. Nee, ik heb nog geen kind op de wereld gezegd, maar ik kan best begrijpen dat wanneer je aan elkaar hangt met hechtdraad, al een paar dagen hebt "gewacht" op de komst van de baby, en het kind erop watvoor manier dan ook hebt uitgewerkt, je je niet optimaal voelt. En dat je tijdens je kraamweek niet sexy in je maatje 36 in je skinnyjeans op je bed ligt met je baby in je armen die een borstvoedingsnatuurtalentje is, en nooit huilt, op de momenten dat ze wilt drinken na. Besides, er staat toch nergens dat Vanyel MP een nare kraamweek toewenst oid?Maar goed, over een jaar of wat kom ik hier misschien keihard op terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |