Hahaha, dat dacht ik ook hoor, zou me nix verbazen als Maik nog in the house was en hij toch na alle chantagehuilbuien van Mo er nog even binnen is geweest.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:43 schreef superkokje het volgende:
Begrijp dat er de halve nacht Stream Locks zijn geweest.
Kwam het busje voorbij soms
Zat eerder te dnken aan afgevoerd in dwangbuis zwaar onder de valiumquote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:46 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Hahaha, dat dacht ik ook hoor, zou me nix verbazen als Maik nog in the house was en hij toch na alle chantagehuilbuien van Mo er nog even binnen is geweest.
Servio zou weleens helemaal kansloos kunnen zijn, want zijn argumenten hangen van los zand aan elkaar. Hij sprak gisteravond Alex aan en kon zijn uitspraak niet beargumenteren. Zwak en daar zal hij op worden afgerekend. Ik ben niet meer van plan te oordelen, maar gewoon te kijken en te genieten van mensen is een spel.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:47 schreef bb2 het volgende:
@marky
Het was overduidelijk dat Gerard in die situatie zichzelf in de hoek had geluld.
Geen twijfel over mogelijk.
Dat hij het vervolgens een nichtestreek noemde raakte dan ook werkelijk kant noch wal.
Servio reageerde daar helaas weer volkomen verkeerd op.
Hij had daar keihard zakelijk moeten blijven dan had hij die discussie met vlag en wimpel gewonnen.
Nu werd het een "welles-nietus" bek gevecht. (= kansloos)
Ik kan niets anders bedenken. Monique bleef blerren en Maik zal heus nog wel in de buurt zijn geweest. Monique heeft het goed voor elkaar gekregen denk ikquote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:49 schreef Misiuuu het volgende:
Hoe is het gisteren nog afgelopen zijn de stream de hele nacht aan gebleven?
Er staat niks op de site vind het echt heel raar dat ze opeens die camera's uit doen!
Zou Maik echt even terug gekomen zijn voor Monique??
UPC ook nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:50 schreef DownToEarth het volgende:
Via Ziggo is nog steeds niks te zien!!
Dan krijg je dit extra te zien.quote:
Ja daar leek het op. Of het was haar manier om dr zin te krijgen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:51 schreef kaos- het volgende:
Heb het gisteren niet kunnen volgen, maar Mo was/is zwaar naar de klote niet ?
Dat zal ik wel oneerlijk vinden maar liever dat ze stopt met huilen.. Heletijd naar een huilende Monique kijken is ook niks! Haha!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:50 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Ik kan niets anders bedenken. Monique
bleef blerren en Maik zal heus nog wel in de buurt zijn geweest. Monique heeft het goed voor elkaar gekregen denk ik
Ik heb het gisteren af gezet. Werd gek van dat geblèr.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:53 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Dat zal ik wel oneerlijk vinden maar liever dat ze stopt met huilen.. Heletijd naar een huilende Monique kijken is ook niks! Haha!
Neee! Is op Ziggo nog niks te zien! Shit!
Het ergste is, dat iedereen dan weer van slag is, waar blijft dan mooie tv?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:54 schreef Olga het volgende:
De vraag is niet of mo vandaag gaat janken maar wanneer
Alex heeft idd wel een plaat voor zijn kop waar je niet doorheen beukt en dat is soms wel eens moeilijk te duiden. De manier waarop Alex altijd maar door beredeneerd om zijn gelijk te kunnen halen is in zo'n groep erg vervelend. Hij laat ook niets rusten en komt er tegen een ieder die het maar horen wil steeds op terug en probeerd zichzelf te reflecteren op andere dat is heel vervelend. Ik snap Servio echt wel ik geen fan van hem maar ik krijg wel de zelfde jeuk bij Alex. Streams gaan op mute als ik hem hoor.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:49 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Servio zou weleens helemaal kansloos kunnen zijn, want zijn argumenten hangen van los zand aan elkaar. Hij sprak gisteravond Alex aan en kon zijn uitspraak niet beargumenteren. Zwak en daar zal hij op worden afgerekend. Ik ben niet meer van plan te oordelen, maar gewoon te kijken en te genieten van mensen is een spel.
Heb heb Gerard altijd een gladde jongen gevonden (en nog steeds).quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:52 schreef superkokje het volgende:
Ben het er mee eens dat bij gerard alles van een ander vals of fout is, maar wat hij doet prima en in het kader van het spel.
Dit karaktiriseerd wat mij betreft de persoon Gerard. Ik heb vanaf het begin af aan Gerard al een gladde jongen gevonden die als hij denkt dat het voor hem noodzakelijk is, over lijken gaat. Mij verbaasd zijn gedragdan ik totaal niet. Dat neemt niet weg dat dit voor kijkers wel interessante beelden opleverd
JA! Ze heeft letterlijk van half 10 (uitslag) tot ongeveer 1 uur ( want toen kwamen de sl's) gehuild!!!! Ze was helemaal kapot en haar hartje deed zo pijn zei ze!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:51 schreef kaos- het volgende:
Heb het gisteren niet kunnen volgen, maar Mo was/is zwaar naar de klote niet ?
Zoals ik eerder heb gezegd snap ik ook prima dat de tenen gaan krommen bij Alex. Dat hoeft echter nog niet een reden te zijn om hem daar vol persoonlijk op aan te vallen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:55 schreef marky het volgende:
[..]
Alex heeft idd wel een plaat voor zijn kop waar je niet doorheen beukt en dat is soms wel eens moeilijk te duiden. De manier waarop Alex altijd maar door beredeneerd om zijn gelijk te kunnen halen is in zo'n groep erg vervelend. Hij laat ook niets rusten en komt er tegen een ieder die het maar horen wil steeds op terug en probeerd zichzelf te reflecteren op andere dat is heel vervelend. Ik snap Servio echt wel ik geen fan van hem maar ik krijg wel de zelfde jeuk bij Alex. Streams gaan op mute als ik hem hoor.
Leek wel of er iemand overleden was. Iedereen in het huis was downquote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:56 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
JA! Ze heeft letterlijk van half 10 (uitslag) tot ongeveer 1 uur ( want toen kwamen de sl's) gehuild!!!! Ze was helemaal kapot en haar hartje deed zo pijn zei ze!
Haha prachtig, al vind ik het wel een beetje sneu voor haar.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:56 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
JA! Ze heeft letterlijk van half 10 (uitslag) tot ongeveer 1 uur ( want toen kwamen de sl's) gehuild!!!! Ze was helemaal kapot en haar hartje deed zo pijn zei ze!
Dat wordt toch ook helemaal niet beweerd?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Ach, voor alles en iedereen die beweert dat Gerard hypocriet is, er zijn tig voorbeelden waar Servio in tgenspraak is met hetgeen hij zelf beweert. Dat er bij Gerard nu een 'leugen' met filmpje is uitgezonden betekent nog niet dat je met dat item geen avondvullend programma over Servio's hypocriete uitspraken en gedrag kunt maken.
Kijk ik snap best dat je verdrietig bent als je maatje eruit is, maar zoals zij zich de afgelopen dagen tov maik gedroegquote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:55 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Het ergste is, dat iedereen dan weer van slag is, waar blijft dan mooie tv?
Ze was gisterenavond zo labiel en stukgehuild dat een sinasprilletje al genoeg zou zijn om haar onder zeil te krijgen gok ik zo...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
Zat eerder te dnken aan afgevoerd in dwangbuis zwaar onder de valium
Dat werd in de vorige Cos wel beweerd.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:58 schreef bb2 het volgende:
[..]
Dat wordt toch ook helemaal niet beweerd?
Er wordt enkel gezegd dat beiden net zo "hypocriet" bezig zijn.
Het gaat er enkel om hoe de ander daar mee omgaat.
Nu, want ze is vast nog niet gestopt..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:54 schreef Olga het volgende:
De vraag is niet of mo vandaag gaat janken maar wanneer
Inderdaad, het is een spel. Geen dating programma. Kom op zeg. Het is het einde van de wereld niet. Ik hoop dat zij volgende week weg moet met dat geblèr de hele dag. Word je niet goed van.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:58 schreef Olga het volgende:
[..]
Kijk ik snap best dat je verdrietig bent als je maatje eruit is, maar zoals zij zich de afgelopen dagen tov maik gedroegafstoten, weer naar hem toe, afstoten.... En dan gisteren dat gejank de hele avond... Het is een spel, geen vakantie waar degenen die een hechte groep vormen overblijven.
Mee eens ik zal er geen huis van kopen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:52 schreef superkokje het volgende:
Ben het er mee eens dat bij gerard alles van een ander vals of fout is, maar wat hij doet prima en in het kader van het spel.
Dit karaktiriseerd wat mij betreft de persoon Gerard. Ik heb vanaf het begin af aan Gerard al een gladde jongen gevonden die als hij denkt dat het voor hem noodzakelijk is, over lijken gaat. Mij verbaasd zijn gedragdan ik totaal niet. Dat neemt niet weg dat dit voor kijkers wel interessante beelden opleverd
Precies, een partner zoeken doen ze maar elders.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:59 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Inderdaad, het is een spel. Geen dating programma. Kom op zeg. Het is het einde van de wereld niet. Ik hoop dat zij volgende week weg moet met dat geblèr de hele dag. Word je niet goed van.
Je kunt over je toeren zijn, maar ze was ook woest op diegene die hem genomineerd hadden, die noemde ze: hypocriete trutten, die haar nu kwamen troosten en natuurlijk had Alex het allemaal op zijn geweten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:58 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Nu, want ze is vast nog niet gestopt..
En anders als ze wakker wordt!
Maik moest blijven!!!!!!!!
Is walging ook een emotie?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:00 schreef marky het volgende:
[..]
Mee eens ik zal er geen huis van kopen.
Zeker maar dat is Servio ook. Qua interessant voor het programma kom je snel bij personen als Gerard, Servio, Joanna, Guido, Sofia, Aafke, Monique. Stuk voor stuk mensen waar je een emotie bij voelt.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:00 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Je kunt over je toeren zijn, maar ze was ook woest op diegene die hem genomineerd hadden, die noemde ze: hypocriete trutten, die haar nu kwamen troosten en natuurlijk had Alex het allemaal op zijn geweten.
Joanna geloof ik.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:01 schreef Olga het volgende:
[..]
Wie had maik nog meer genomineerd behalve Laura? Sofia?
en sharon, dat weet ik zekerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:01 schreef Olga het volgende:
[..]
Wie had maik nog meer genomineerd behalve Laura? Sofia?
Heb nooit beweerd dat stervio zon fijne jongen is. Die had er way mij betreft als eerste uit gemoeten. Gerard hoort zeker niet tot mijn favorieten, maar mag nog even blijven. Al vind ik wel dt hij zich steeds meer in negatieve zin ontwikkeld , dat is niet alleen het spel. En dat vebaasd mij niet. niemend kan zijn ware aart zolang verborgen houdenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Ach, voor alles en iedereen die beweert dat Gerard hypocriet is, er zijn tig voorbeelden waar Servio in tgenspraak is met hetgeen hij zelf beweert. Dat er bij Gerard nu een 'leugen' met filmpje is uitgezonden betekent nog niet dat je met dat item geen avondvullend programma over Servio's hypocriete uitspraken en gedrag kunt maken.
Dan heb je niet goed gelezenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat werd in de vorige Cos wel beweerd.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:03 schreef DownToEarth het volgende:
Ze slapen nog in het huis, lekker rustig nu. Als die Monique dadelijk wakker wordt dan gaat die sirene weer aan. Ik zap meteen weg.
Bij de meeste helaas aleen negatiefquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:00 schreef marky het volgende:
[..]
Mee eens ik zal er geen huis van kopen.
Zeker maar dat is Servio ook. Qua interessant voor het programma kom je snel bij personen als Gerard, Servio, Joanna, Guido, Sofia, Aafke, Monique. Stuk voor stuk mensen waar je een emotie bij voelt.
Sharon nomineerde alex en karimquote:
Ik verklaar gerard niet heilig. Maar hij speelt wel het spelquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:03 schreef marky het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed gelezen
Ik focus het wat meer op Gerard omdat men op fok hem inmiddels heilig heeft verklaard. Maar zowel Gerard al Servio is een pot nat.
ow hahahaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Sharon nomineerde alex en karim
+1quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:04 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik verklaar gerard niet heilig. Maar hij speelt wel het spelSofia doet geen ene flikker behalve met servio wat smoesen. Ze is veel te bang om haar 15000 te verliezen
Is dat nu het spel spelen? wmb niet
quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik ga een lintje voor Gerard bij de koningin aanvragen.
Ook Servio en sofia spelen het spel. Sofia is best goed bezig. Ze ontrafelt best veel. Ze heeft het meeste geld in haar kluis en is bezig met andere als ze gaat drukken wil ze zeker zijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:04 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik verklaar gerard niet heilig. Maar hij speelt wel het spelSofia doet geen ene flikker behalve met servio wat smoesen. Ze is veel te bang om haar 15000 te verliezen
Is dat nu het spel spelen? wmb niet
Guido is er een nacht mee bezig geweest. Dat doen ze allemaal wel en Gerard is ook bezig met zijn TVmoment voor vandaag.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:08 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Voorlopig heeft Gerard al dik een uur in het huis naar clous lopen zoeken en kijken. die wil er wel vroeg voor opstaan.
Ze heeft gewoon volop geluk gehad met heel veel mensen die op haar gingen drukken. Dat heeft heel veel geld opgeleverd.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:08 schreef marky het volgende:
[..]
Ook Servio en sofia spelen het spel. Sofia is best goed bezig. Ze ontrafelt best veel. Ze heeft het meeste geld in haar kluis en is bezig met andere als ze gaat drukken wil ze zeker zijn.
Het valt me op, dat Sofia en Servio vaak heel goed op een spoor zitten, maar dan gaan ze er dieper op in en wordt het een wirwar en klopt er niks meer van. Bovendien bedenkt Sofia heel negatieve dingen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:08 schreef marky het volgende:
[..]
Ook Servio en sofia spelen het spel. Sofia is best goed bezig. Ze ontrafelt best veel. Ze heeft het meeste geld in haar kluis en is bezig met andere als ze gaat drukken wil ze zeker zijn.
Sofia best goed bezig? Wanneer? Als ze jankt om de paar dagen dat ze naar huis wil? Een spel gaat om het nemen van risico's. En dat heb ik haar itt anderen nog niet zien doen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:08 schreef marky het volgende:
[..]
Ow sorry hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:09 schreef marky het volgende:
[..]
Guido is er een nacht mee bezig geweest. Dat doen ze allemaal wel en Gerard is ook bezig met zijn TVmoment voor vandaag.
U krijgt ook een lintjequote:
Ze noemde 20....quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:13 schreef Olga het volgende:
overigens applaus dat er gisteren eindelijk een soort van clue voor aafke kwam (die vraag van recordaantal piercings op iemands lijf)
Hou haar goed in de gaten. Ik heb het vermoede dat ze door haar heimwee heen is en dat ze nu op gang gaat komen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:10 schreef bb2 het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon volop geluk gehad met heel veel mensen die op haar gingen drukken. Dat heeft heel veel geld opgeleverd.
Ik vind haar persoonlijk helemaal niet sterk.
Ik heb haar nog weinig met het spel gezien en vooral zien huilen.
Haar redenaties vind ik ook niet heel sterk
Karim en Monique hebben daar ook last van. Gaan vaak dwalen op een goed spoor.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:10 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Het valt me op, dat Sofia en Servio vaak heel goed op een spoor zitten, maar dan gaan ze er dieper op in en wordt het een wirwar en klopt er niks meer van. Bovendien bedenkt Sofia heel negatieve dingen.
Geen idee.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:20 schreef marky het volgende:
[..]
Was dat express of wist ze het echt niet?
Ik vond 3000 ook weer errug veel...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:20 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nee ze zei 40maar dan nog... errug weinig!
Ik heb ze er wel eerder over gehoord dat ze een gezamelijke vriend/ kennis hebben.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:22 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Wat klopt er van het verhaal, dat Alex vertelde over dat hij en Philip hetzelfde meisje kende, maar Philip volhield geen info over Alex te hebben verkregen? Ik lees dat ergens, maar heeft iemand dat meegekregen?
Vond het ook wel een hele moeilijkequote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:24 schreef Ireth het volgende:
Hoe is het trouwens met Karim verlopen? De 2e poging mislukte volgens mij omdat hij Alex tegen het lijf liep die hem tegenhield?
Vind dat ze bij dat soort missies anders moeten geven. Bijvoorbeeld dat het hem bij 7 van de 10 keer moet lukken. In sommige situaties kán het gewoon niet en dan moet je de keuze hebben om die kans te laten lopen.
Ben even de tweede poging aan het zoeken, waarmee de missie mislukt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:25 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Vond het ook wel een hele moeilijkeHoe reageerden de anderen er eigenlijk op? Heb nu alleen de reactie van Alex gezien.
Heb nu trouwens weer 4 streams beeld
Hebben ze gisteren afgesproken omdat Servio zo slecht slaapt. En natuurlijk om te voorkomen dat Guido niet weer met Laura gaat slapen in dat bed.quote:
Guido reageerde erop en had het over Berbermuziek en scheen de taal een beetje te kennen, daarover heeft hij met Karim gesproken en Karim vroeg hem toen hem wat van die taal te leren, hield zich op de vlakte.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:25 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Vond het ook wel een hele moeilijkeHoe reageerden de anderen er eigenlijk op? Heb nu alleen de reactie van Alex gezien.
Heb nu trouwens weer 4 streams beeld
Ja dat laatste wil Servio natuurlijk nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:27 schreef marky het volgende:
[..]
Hebben ze gisteren afgesproken omdat Servio zo slecht slaapt. En natuurlijk om te voorkomen dat Guido niet weer met Laura gaat slapen in dat bed.
liever niet, dank jequote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:29 schreef PoezeligDing het volgende:
Hadden jullie dit al gezien?
Servio in Wipeout??
Was enkel om aan te geven dat sommigen echt álles doen om maar met hun kop op de buis te komen.quote:
Was ook een beetje stom want hij wilde weglopen om zijn aktie te doen maar werd gestoord door Alex die er dus eigenlijk voor zorgde dat het mislukte.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:26 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Ben even de tweede poging aan het zoeken, waarmee de missie mislukt.
ja daarom, maar dat is met iedereen in dat huis volgens mijquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Was enkel om aan te geven dat sommigen echt álles doen om maar met hun kop op de buis te komen.
Hij ligt nu haast wel naast hem. Hij gooide zijn kussen ook aan de kant waar het bed van Guido staat.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:29 schreef Olga het volgende:
[..]
Ja dat laatste wil Servio natuurlijk nietHij wil liever zelf met G in één bed
ja die liep door het huis en at en dronkquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:33 schreef bb2 het volgende:
liggen ze nu nog te pitten?
Gerard was toch wakkeR?
Die drinkt koffie met 'achter'.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:33 schreef bb2 het volgende:
liggen ze nu nog te pitten?
Gerard was toch wakkeR?
Ik denk ook dat ik het niet eerder zo erg heb meegemaakt. De laatste BB was dat al een storende factor maar bij deze is het echt heel erg. Stuk voor stuk mensen die als het niet zichzelf is wel wat anders willen verkopen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:31 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
ja daarom, maar dat is met iedereen in dat huis volgens mij
Daar zit ik ook op te wachten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:33 schreef superkokje het volgende:
Hop licht erin
Wil die verlopen kop van moniek wel is zien, maar moet eigenlijk weg
Je wenst wordt per direct vervuldquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:33 schreef superkokje het volgende:
Hop licht erin
Wil die verlopen kop van moniek wel is zien, maar moet eigenlijk weg
Dit heeft niks meer met zielig te maken. Ze kennen elkaar 3 wekenquote:
Echt he... een weekje of 3, de helft daarvan ruzie, niet verliefd volgens eigen zeggen... Een meisje van 15 maakt nog niet zo'n drama.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:35 schreef Olga het volgende:
[..]
Hij is niet doodEn het is een spel, damned zeg
Zoiets weet je toch als je begint aan het spel dat die kans er in zit?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
Dit heeft niks meer met zielig te maken. Ze kennen elkaar 3 weken
Begint aardig aandacht zoeken te worden
Idd, zachte heelmeesters maken stinkende wonden.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:36 schreef superkokje het volgende:
Die doos moet ff stevig toegesproken worden ipv dat getroost
Ook in een huis voor de TV met camera's en een spel-element erin?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:37 schreef kaos- het volgende:
Je kan erom lachen, maar kan het me echt wel indenken. Ben ook wel es goed ziek geweest van vergelijkbare taferelen.
Je moet er ook wel rekening mee houden dat dit tv is.. kom op!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:37 schreef kaos- het volgende:
Je kan erom lachen, maar kan het me echt wel indenken. Ben ook wel es goed ziek geweest van vergelijkbare taferelen.
Ook als je wist dat je 'de liefde van je leven' over een paar weekjes gewoon weer ziet?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:37 schreef kaos- het volgende:
Dat dusquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Ook als je wist dat je 'de liefde van je leven' over een paar weekjes gewoon weer ziet?
Natuurlijk niet, maar gevoelens kan je moeilijk onderdrukken, maakt niet uit in welke situatie.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:38 schreef bb2 het volgende:
[..]
Ook in een huis voor de TV met camera's en een spel-element erin?
Jawel, je van te voren bedenken dat je gevoelens een beetje moet onderdrukken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:39 schreef kaos- het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar gevoelens kan je moeilijk onderdrukken, maakt niet uit in welke situatie.
En die andere vrouw die op M gestemd heeft is een heilige?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:39 schreef superkokje het volgende:
Zer doet het erom.
En straks kom,en de verwijten naar Laura weer. Want zij heeft op maik gestemd
Het is echt net alsof hij dood is. Ik heb het flauwe vermoeden dat Maik Mo al bijna vergeten is.quote:
En Joannaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:39 schreef superkokje het volgende:
Zer doet het erom.
Nou meisje welcome to the world
Ik denk dat Maik zelfs alweer bij zijn "oude" vriendinnetje zit en em daar al ingehangen heeft.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is echt net alsof hij dood is. Ik heb het flauwe vermoeden dat Maik Mo al bijna vergeten is.
Blijkbaar welquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:40 schreef Olga het volgende:
[..]
En die andere vrouw die op M gestemd heeft is een heilige?
En terecht. Eerst dat oeverloze domme gezeik over wat haar ouders wel niet zouden vinden dat ze het gedaan heeft met een man die ook met andere mannen geëxperimenteerd heeft. Ben wel klaar met dat wicht.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is echt net alsof hij dood is. Ik heb het flauwe vermoeden dat Maik Mo al bijna vergeten is.
En dat terwijl iedereen wist dat A een maatje van L is. Echt zum kotzenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:41 schreef superkokje het volgende:
[..]
Blijkbaar wel
En dat zij op alex gestemd heeft is normaal blijkbaar
Joanna heeft ook op Maik gestemd, en die wil nu opeens dr beste vriendin zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:39 schreef superkokje het volgende:
Zer doet het erom.
Nou meisje welcome to the world
Ik weet het, dat is haar geheim!!!!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:42 schreef superkokje het volgende:
Hoe is het in vredesnaam mogelijk dat iemand 12 uur onafgebroken jankt
Ze is bang dat Maik nu een ander heeft! En haar niet meer wil.. Want nu krijgt hij heel Nederland over zich heen en ze vond dat ze zich niet goed had gedragen tegen over hem met dat bi gedoe..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:40 schreef kaos- het volgende:
Als je je meisje/vriendje weer ziet na een paar weken zal de klap idd minder zijn. Maar het feit dat hij/zij eruit moet, dat doet ff zeer. Al overdrijft ze idd wel.
Gerard en Alex.quote:
Lex en Geerquote:
En de meiden lijken dat ook toe te staan?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:42 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Joanna heeft ook op Maik gestemd, en die wil nu opeens dr beste vriendin zijn
Merci, ik wist niet dat die in een bedje lagen.quote:
Ja het lijkt wel zo..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:43 schreef Olga het volgende:
[..]
En de meiden lijken dat ook toe te staan?
Dan loop je een paar dagen achterquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Merci, ik wist niet dat die in een bedje lagen.
Okquote:
Die mis ik ook. En die Monique eens de wind van voren zou geven.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:45 schreef mootie het volgende:
Ik mis toch wel een Palma, die met haar misthoorn de bewoners uit bed komt schreeuwen.
L zich niet inlikken?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
Denk het ook, en omdat ze zich niet bij iedereen inlikt
Ze krijgen Varta, dat zal het probleem zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:46 schreef dasaliz het volgende:
gezellig sfeertje in de ochtend... zo spraakzaam allemaal...
maar misschien bedoelen ze met batterijen die van de bewoners zelf. Dat het eigenlijk een soort Duracel konijntjes zijn.
Wie was de tweede die A weer om de hals vloog nadat hij terugkwam? Terwijl de rest bijna niets deed?quote:
Ze zat gisteren wel heel vals over hem te praten met S hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:47 schreef Olga het volgende:
[..]
Wie was de tweede die A weer om de hals vloog nadat hij terugkwam? Terwijl de rest bijna niets deed?
Het blijft haar maatje
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:48 schreef waxmask het volgende:
Mo ziet er ook weer fris en fruitig uit...
Het is het spel denk ik. Ik zal het vandaag eens goed volgenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:48 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze zat gisteren wel heel vals over hem te praten met S hoor
LOL als Maik nog enigszins van plan was om Mo na de uitzending te blijven zien, dan is dat nu wel totaal van de baan.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:48 schreef waxmask het volgende:
Mo ziet er ook weer fris en fruitig uit...
Heeft steeds een band met A gehad, maar verteld net zo goed hoe ze over hem denkt. Verder gaat ze met iedereen op een normale manier omquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:47 schreef Olga het volgende:
[..]
Wie was de tweede die A weer om de hals vloog nadat hij terugkwam? Terwijl de rest bijna niets deed?
Het blijft haar maatje
Ik denk ook dat ze bang is als ze nu A zijn kant kiest zij weer genomineerd wordtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:49 schreef Olga het volgende:
[..]
Het is het spel denk ik. Ik zal het vandaag eens goed volgen
Juist, en dus likt ze bij elk ander.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:50 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze bang is als ze nu A zijn kant kiest zij weer genomineerd wordt
Tsja ze is gewoon een gluiperd achter al dat gekriebel. Zwakke persoonlijkheid hoor.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:48 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze zat gisteren wel heel vals over hem te praten met S hoor
Jawel, maar die snijden ook in zich zelf, dat ging Alphons net een stapje te ver.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:49 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
LOL als Maik nog enigszins van plan was om Mo na de uitzending te blijven zien, dan is dat nu wel totaal van de baan.
Hij weet nu precies wat hij gaat krijgen, een labieler mens bestaat er niet
ze zei eerder deze week dat ze bang was dat A wegging ze niemand meer had behalve het fakegedoe met Gquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:50 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze bang is als ze nu A zijn kant kiest zij weer genomineerd wordt
dat wordt ze waarschijnlijjk toch wel. En of dat met 3 of 6 stemmen is maakt dan ook niet meer uit.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:50 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
We zijn het onderhand wel gewend, en ik had het gebroken ego van Servio eigenlijk voor geen goud willen missen...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat wordt ze waarschijnlijjk toch wel. En of dat met 3 of 6 stemmen is maakt dan ook niet meer uit.
De regie bepaalt toch wie er uit gaat. dat is gister wel weer gebleken
Ik snap ook niet waarom die 2 niet de brui aan dat geheim geven, of de anderen het láten raden. Je zag gisteren aan Alex, hoe snel je zonder geheim toch een volle kluis kunt krijgen. L en G, klagen al 3 weken over hun geheim.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:51 schreef Olga het volgende:
[..]
ze zei eerder deze week dat ze bang was dat A wegging ze niemand meer had behalve het fakegedoe met G
Mijn vrouw heeft lekker veel en ze zijn helemaal echt... ik zeg ik hou ervan. Liever echt dan nep.quote:
Ik ookquote:
Kan Guido niet gewoon drukken dat ie het geheim van laura weet en andersom?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom die 2 niet de brui aan dat geheim geven, of de anderen het láten raden. Je zag gisteren aan Alex, hoe snel je zonder geheim toch een volle kluis kunt krijgen. L en G, klagen al 3 weken over hun geheim.
Uiteraard liever echt natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:54 schreef marky het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft lekker veel en ze zijn helemaal echt... ik zeg ik hou ervan. Liever echt dan nep.
Kan het niet meer zien,quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:53 schreef DownToEarth het volgende:
Wat heeft die Aafke allemaal in der gezicht?
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:54 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik ookMaar goed, ik hou dan ook van echte personen.
Iemand die zich inhoudt omdat haar werk meekijkt is per definitie fake.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:54 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik ookMaar goed, ik hou dan ook van echte personen.
Is zij de enige daar met een baan?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:55 schreef waxmask het volgende:
[..]
Iemand die zich inhoudt omdat haar werk meekijkt is per definitie fake.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:54 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik ookMaar goed, ik hou dan ook van echte saaie personen.
Ik denk niet dat ze daar van de redaktie snel de kans voor krijgen en Laura is bang dat ze zonder Guido er heel snel uitgekickt wordt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom die 2 niet de brui aan dat geheim geven, of de anderen het láten raden. Je zag gisteren aan Alex, hoe snel je zonder geheim toch een volle kluis kunt krijgen. L en G, klagen al 3 weken over hun geheim.
misschien nu ze zien dat A gisteren gewoon is gebleven ondanks dat zijn geheim bekend is, ze het een zetje geven en hun geheim openbaar maken. Je weet het nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Kan Guido niet gewoon drukken dat ie het geheim van laura weet en andersom?
Zie dat eerder als goed doordacht en realiteit onder ogen zien. Het een hoeft het ander niet uit te sluitenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:55 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ze is wel het minst mediageil lijkt het. De rest fladdert maar wat, Joanne en Sharon hebben wel eigen zaak maar meer het idee dat het door iemand ander sis opgezet en zij het runnen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Is zij de enige daar met een baan?
Zelfkennis noemt men dat ook wel, ze weet zelluf wel hoe saai ze is.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:55 schreef marky het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze daar van de redaktie snel de kans voor krijgen en Laura is bang dat ze zonder Guido er heel snel uitgekickt wordt.
Verantwoordelijkheidsgevoel heet dat. Daarnaast stond niet in de regels voor ze het huis ingingen dat ze zich als een dramaqueen, slet of wat dan ook moesten gedragen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:55 schreef waxmask het volgende:
[..]
Geen idee.. denk het niet omdat het een gezamelijk geheim is. Ik vraag me ook af hoe het zit met de kluis als het geraden wordt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Kan Guido niet gewoon drukken dat ie het geheim van laura weet en andersom?
wie? Aake zeker?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Te smerig voor woorden, zonder een straal water over je gezicht/ lijf gewoon weer een nieuwe lading plamuur en parfum op je lijf smeren.
ze zouden eigenlijk gewoon het lef eens moeten hebben, wie weet kan de stem het wel waarderen en zijn ze meteen van die last afquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:57 schreef marky het volgende:
[..]
Geen idee.. denk het niet omdat het een gezamelijk geheim is. Ik vraag me ook af hoe het zit met de kluis als het geraden wordt.
quote:
Ja gatver dat viel mij ook op, ik dacht heb ik dat nou gemist dat ze zich gewassen hebben, lekker tandjes poetsen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Te smerig voor woorden, zonder een straal water over je gezicht/ lijf gewoon weer een nieuwe lading plamuur en parfum op je lijf smeren.
Mee eens. Ik vind haar niet hinderlijk aanwezig bij feestjes doet zo veel mogelijk mee en helpt andere zich niet al te belachelijk te maken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:57 schreef Olga het volgende:
[..]
Verantwoordelijkheidsgevoel heet dat. Daarnaast stond niet in de regels voor ze het huis ingingen dat ze zich als een dramaqueen, slet of wat dan ook moesten gedragen.
Laura, Monique... alleen Joan heeft haar lichaam onder de straal gesleept, zij slaat haar gezicht stelselmatig over.quote:
Ja echt vieze wijven. Die slapen ook met schminck op.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:59 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja gatver dat viel mij ook op, ik dacht heb ik dat nou gemist dat ze zich gewassen hebben, lekker tandjes poetsen.
Nee zeg gelijk uit bed hoppa nieuwe lading erop, bah!!
Ze komt net uit een relatiequote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:57 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Wat een wijf zeg. Geen wonder dat die geen kerel heeft.
Gaan jullie samen eens ff heel snel een tree-huggen...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:59 schreef marky het volgende:
[..]
Mee eens. Ik vind haar niet hinderlijk aanwezig bij feestjes doet zo veel mogelijk mee en helpt andere zich niet al te belachelijk te maken.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:58 schreef waxmask het volgende:
[..]
Alle vrouwen...incl perfecte Laura...
Doet dat niet pijn aan de ogen dnek ik dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:59 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Ja echt vieze wijven. Die slapen ook met schminck op.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:00 schreef bb2 het volgende:
Zou ze een Baby Born zijn waarvan het knopje is blijven hangen?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:00 schreef bb2 het volgende:
Zou ze een Baby Born zijn waarvan het knopje is blijven hangen?
Elke dag weer hoor. Als je dan zo graag goed voor je werkgever wilt over komen waar je met kindjes werkt.. Enfin.. die zullen wel geen streams kijken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:59 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja gatver dat viel mij ook op, ik dacht heb ik dat nou gemist dat ze zich gewassen hebben, lekker tandjes poetsen.
Nee zeg gelijk uit bed hoppa nieuwe lading erop, bah!!
Zonder een straal water? Na dat eindeloze gejank heeft ze geen douche meer nodig. Zelfvoorzieningquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Ahhh jij was erbij dat we haar voor moffenhoer uitmaakten???quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:00 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Het troost-NSB-meisje is al weer bezig met iemand wrijven, met haar ongewassen hoofd met make-up
wtf? Omdat ik niet met de rest meelul?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
Gaan jullie samen eens ff heel snel een tree-huggen...
Dat dacht ik ook, ik zeg menboobs erin.quote:
Nu weet ik het zeker, het is ECHT een Baby Born.quote:
ik denk ook dat dat beter voor haar isquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik heb zoveel medelij met Mo dat ze van mij voorlopig in het huis mag blijven zitten!!
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:01 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ahhh jij was erbij dat we haar voor moffenhoer uitmaakten???
In Servio's geval "pisnicht"quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:02 schreef Barb_ het volgende:
Hahaha Laura; Homo's krijgen altijd de meeste stemmen
Tsja die liegt wat af.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:02 schreef PoezeligDing het volgende:
Laura tegen Mo; je bent de mooiste meid hier qua innerlijk én uiterlijk..
Huh???quote:
Ik hoop dat ze der het zwembad in flikkeren.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:04 schreef waxmask het volgende:
Ik hoop zo dat Gerard er dadelijk iets van zegt tegen Mo...
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:04 schreef waxmask het volgende:
Die zalvende bullshit lijkt inderdaad niet te werken. Dus en schop onder die kont!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:04 schreef waxmask het volgende:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:03 schreef Anneloortje het volgende:
Ik stap vandaag even va Guido af en geil even op Flip![]()
Oh god Gerardje slaat doorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:05 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Hij denkt dat Jo een standin is geweest van Pamela en wil daarvoor gaan drukken
quote:
Dat kan er maar 1 zijn mr 24???quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:05 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Hij denkt dat Jo een standin is geweest van Pamela en wil daarvoor gaan drukken
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:06 schreef R0T29 het volgende:
Ik hoop dat Alex tijdens het ontbijt even iets laat vallen van "38% is best veel toch?"
En dat dan tegenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:06 schreef R0T29 het volgende:
Ik hoop dat Alex tijdens het ontbijt even iets laat vallen van "38% is best veel toch?"
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:07 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Uh nee dank jedat doodshoofdaapje met geen vet op zijn gezicht
Hij zit er daar best stoer bij eigenlijk.quote:
Gezichtje verrimpeld helemaal....quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:09 schreef bb2 het volgende:
Nou een tijd "huil" je toch enkel nog poeder denk je dan?
Die mag wel 4 liter vocht drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |