abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93627674

Met dank aan Studiotje de twitteraccounts die de buddies beheren:

Aafke
Alexander
Cynthia
Gerard
Guido
Joanna
Jurien
Karim
Laura
Maik
Monique
Philip
Servio
Sharon
Sofia
.

Secret Story links: Cam 1 | Cam 2 | Cam 3 | Cam 4
Directe links: Cam 1 | Cam 2 | Cam 3 | Cam 4
Overig: Alle 4 tegelijk | Mirror digitaal kanaal

FOK! en de streams tegelijk?
http://secretstory.hole1988.nl/
Met dank aan Hole1988

4 streams van aanpasbaar formaat:
http://www.spixtv.nl/

Alle vorige delen zijn hier te vinden

Direct naar het laatste COS topic? Ga naar: http://sst.trooperz.nl/
(Met dank aan BBQSausage)

OP is hier te vinden

Twitteren naar de Zendbaas @Alphons22

Zijn verklaring voor streamlocks in eerste instantie:

@alphons22 soms bij streams gaan alle 4 cams op een oog? is dat omdat wij het niet mogen zien ? #sstnl
Alphons:
@DJRetard eigenlijk alleen bij calamiteiten, ruzies en ongelukken
Sun Feb 20 2011 00:37:27 (W. Europe Standard Time) via Twitter for iPad in reply to DJRetard
@DJRetard technische storingen in huis of in verbinding..
Sun Feb 20 2011 00:37:50 (W. Europe Standard Time) via Twitter for iPad in reply to DJRetard

En dan een grote streamlock bij de bekendmaking van het raden van het eerste geheim, een aangekondigde streamlock.

Alphons zijn reactie hierop:

We luisteren veel naar jullie opmerkingen, ben erg blij met jullie support maar er moet ook een programma gemaakt worden! #sstnl
about 1 hour ago via Twitter for iPhone

De betrouwbaarheid van een zendbaas ;)
pi_93627684
fipo
pi_93627690
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 08:43 schreef superkokje het volgende:
Begrijp dat er de halve nacht Stream Locks zijn geweest.
Kwam het busje voorbij soms
Hahaha, dat dacht ik ook hoor, zou me nix verbazen als Maik nog in the house was en hij toch na alle chantagehuilbuien van Mo er nog even binnen is geweest.
pi_93627704
@marky
Het was overduidelijk dat Gerard in die situatie zichzelf in de hoek had geluld.
Geen twijfel over mogelijk.

Dat hij het vervolgens een nichtestreek noemde raakte dan ook werkelijk kant noch wal.
Servio reageerde daar helaas weer volkomen verkeerd op.
Hij had daar keihard zakelijk moeten blijven dan had hij die discussie met vlag en wimpel gewonnen.

Nu werd het een "welles-nietus" bek gevecht. (= kansloos)
Hoe meer ik leer, hoe meer ik weet, dat ik eigenlijk niks weet
pi_93627711
quote:
15s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 08:46 schreef vuurvliegje69 het volgende:

[..]

Hahaha, dat dacht ik ook hoor, zou me nix verbazen als Maik nog in the house was en hij toch na alle chantagehuilbuien van Mo er nog even binnen is geweest.
Zat eerder te dnken aan afgevoerd in dwangbuis zwaar onder de valium
pi_93627739
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 08:47 schreef bb2 het volgende:
@marky
Het was overduidelijk dat Gerard in die situatie zichzelf in de hoek had geluld.
Geen twijfel over mogelijk.

Dat hij het vervolgens een nichtestreek noemde raakte dan ook werkelijk kant noch wal.
Servio reageerde daar helaas weer volkomen verkeerd op.
Hij had daar keihard zakelijk moeten blijven dan had hij die discussie met vlag en wimpel gewonnen.

Nu werd het een "welles-nietus" bek gevecht. (= kansloos)
Servio zou weleens helemaal kansloos kunnen zijn, want zijn argumenten hangen van los zand aan elkaar. Hij sprak gisteravond Alex aan en kon zijn uitspraak niet beargumenteren. Zwak en daar zal hij op worden afgerekend. Ik ben niet meer van plan te oordelen, maar gewoon te kijken en te genieten van mensen is een spel.
pi_93627749
Hoe is het gisteren nog afgelopen zijn de stream de hele nacht aan gebleven?
Er staat niks op de site vind het echt heel raar dat ze opeens die camera's uit doen!

Zou Maik echt even terug gekomen zijn voor Monique??
pi_93627755
Fuk ziggo oog. Laptop aan dan maar.
net niet te oud
pi_93627763
Via Ziggo is nog steeds niks te zien!!
pi_93627773
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 08:49 schreef Misiuuu het volgende:
Hoe is het gisteren nog afgelopen zijn de stream de hele nacht aan gebleven?
Er staat niks op de site vind het echt heel raar dat ze opeens die camera's uit doen!

Zou Maik echt even terug gekomen zijn voor Monique??
Ik kan niets anders bedenken. Monique bleef blerren en Maik zal heus nog wel in de buurt zijn geweest. Monique heeft het goed voor elkaar gekregen denk ik
pi_93627781
Heb het gisteren niet kunnen volgen, maar Mo was/is zwaar naar de klote niet ? :D
<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>
pi_93627787
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 08:50 schreef DownToEarth het volgende:
Via Ziggo is nog steeds niks te zien!!
UPC ook niet
pi_93627794
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 08:50 schreef dasaliz het volgende:
Fuk ziggo oog. Laptop aan dan maar.
Dan krijg je dit extra te zien.

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_93627805
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 08:51 schreef kaos- het volgende:
Heb het gisteren niet kunnen volgen, maar Mo was/is zwaar naar de klote niet ? :D
Ja daar leek het op. Of het was haar manier om dr zin te krijgen.
pi_93627812
Hoe komt Alex ineens aan die centen ? :o
<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>
pi_93627818
Ben het er mee eens dat bij gerard alles van een ander vals of fout is, maar wat hij doet prima en in het kader van het spel.
Dit karaktiriseerd wat mij betreft de persoon Gerard. Ik heb vanaf het begin af aan Gerard al een gladde jongen gevonden die als hij denkt dat het voor hem noodzakelijk is, over lijken gaat. Mij verbaasd zijn gedragdan ik totaal niet. Dat neemt niet weg dat dit voor kijkers wel interessante beelden opleverd
pi_93627820
Misschien is het huis onder water gelopen van al die tranen. OH. Er is nu beeld via Ziggo.
pi_93627831
quote:
Op vrijdag 4 maart 2011 08:50 schreef vuurvliegje69 het volgende:

[..]

Ik kan niets anders bedenken. Monique
bleef blerren en Maik zal heus nog wel in de buurt zijn geweest. Monique heeft het goed voor elkaar gekregen denk ik
Dat zal ik wel oneerlijk vinden maar liever dat ze stopt met huilen.. Heletijd naar een huilende Monique kijken is ook niks! Haha!

Neee! Is op Ziggo nog niks te zien! Shit!
pi_93627832
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 08:52 schreef kaos- het volgende:
Hoe komt Alex ineens aan die centen ? :o
1500 per telefoon en 5000 omdat ze hem als enige niet kozen voor een quizspel
pi_93627840
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 08:53 schreef Misiuuu het volgende:

[..]

Dat zal ik wel oneerlijk vinden maar liever dat ze stopt met huilen.. Heletijd naar een huilende Monique kijken is ook niks! Haha!

Neee! Is op Ziggo nog niks te zien! Shit!
Ik heb het gisteren af gezet. Werd gek van dat geblèr.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 4 maart 2011 @ 08:54:24 #21
54593 crew  Olga
Cheese
pi_93627842
De vraag is niet of mo vandaag gaat janken maar wanneer
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_93627852
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 08:54 schreef Olga het volgende:
Het ergste is, dat iedereen dan weer van slag is, waar blijft dan mooie tv?
  vrijdag 4 maart 2011 @ 08:55:40 #23
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93627866
quote:
15s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 08:49 schreef vuurvliegje69 het volgende:

[..]

Servio zou weleens helemaal kansloos kunnen zijn, want zijn argumenten hangen van los zand aan elkaar. Hij sprak gisteravond Alex aan en kon zijn uitspraak niet beargumenteren. Zwak en daar zal hij op worden afgerekend. Ik ben niet meer van plan te oordelen, maar gewoon te kijken en te genieten van mensen is een spel.
Alex heeft idd wel een plaat voor zijn kop waar je niet doorheen beukt en dat is soms wel eens moeilijk te duiden. De manier waarop Alex altijd maar door beredeneerd om zijn gelijk te kunnen halen is in zo'n groep erg vervelend. Hij laat ook niets rusten en komt er tegen een ieder die het maar horen wil steeds op terug en probeerd zichzelf te reflecteren op andere dat is heel vervelend. Ik snap Servio echt wel ik geen fan van hem maar ik krijg wel de zelfde jeuk bij Alex. Streams gaan op mute als ik hem hoor.
pi_93627868
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 08:52 schreef superkokje het volgende:
Ben het er mee eens dat bij gerard alles van een ander vals of fout is, maar wat hij doet prima en in het kader van het spel.
Dit karaktiriseerd wat mij betreft de persoon Gerard. Ik heb vanaf het begin af aan Gerard al een gladde jongen gevonden die als hij denkt dat het voor hem noodzakelijk is, over lijken gaat. Mij verbaasd zijn gedragdan ik totaal niet. Dat neemt niet weg dat dit voor kijkers wel interessante beelden opleverd
Heb heb Gerard altijd een gladde jongen gevonden (en nog steeds).
In die zin geen haar beter.
pi_93627880
quote:
Op vrijdag 4 maart 2011 08:51 schreef kaos- het volgende:
JA! Ze heeft letterlijk van half 10 (uitslag) tot ongeveer 1 uur ( want toen kwamen de sl's) gehuild!!!! Ze was helemaal kapot en haar hartje deed zo pijn zei ze!
pi_93627889
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 08:55 schreef marky het volgende:

[..]

Alex heeft idd wel een plaat voor zijn kop waar je niet doorheen beukt en dat is soms wel eens moeilijk te duiden. De manier waarop Alex altijd maar door beredeneerd om zijn gelijk te kunnen halen is in zo'n groep erg vervelend. Hij laat ook niets rusten en komt er tegen een ieder die het maar horen wil steeds op terug en probeerd zichzelf te reflecteren op andere dat is heel vervelend. Ik snap Servio echt wel ik geen fan van hem maar ik krijg wel de zelfde jeuk bij Alex. Streams gaan op mute als ik hem hoor.
Zoals ik eerder heb gezegd snap ik ook prima dat de tenen gaan krommen bij Alex. Dat hoeft echter nog niet een reden te zijn om hem daar vol persoonlijk op aan te vallen.
pi_93627890
Ach, voor alles en iedereen die beweert dat Gerard hypocriet is, er zijn tig voorbeelden waar Servio in tgenspraak is met hetgeen hij zelf beweert. Dat er bij Gerard nu een 'leugen' met filmpje is uitgezonden betekent nog niet dat je met dat item geen avondvullend programma over Servio's hypocriete uitspraken en gedrag kunt maken.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_93627900
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 08:56 schreef Misiuuu het volgende:

[..]

JA! Ze heeft letterlijk van half 10 (uitslag) tot ongeveer 1 uur ( want toen kwamen de sl's) gehuild!!!! Ze was helemaal kapot en haar hartje deed zo pijn zei ze!
Leek wel of er iemand overleden was. Iedereen in het huis was down
pi_93627905
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 08:56 schreef Misiuuu het volgende:

[..]

Haha prachtig, al vind ik het wel een beetje sneu voor haar.
Maar aan de caps te zien zat ze al constant te janken, zelfs voordat de uitslag bekend was. Man man, het zou je vrouwtje maar zijn.
pi_93627910
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 08:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Ach, voor alles en iedereen die beweert dat Gerard hypocriet is, er zijn tig voorbeelden waar Servio in tgenspraak is met hetgeen hij zelf beweert. Dat er bij Gerard nu een 'leugen' met filmpje is uitgezonden betekent nog niet dat je met dat item geen avondvullend programma over Servio's hypocriete uitspraken en gedrag kunt maken.
Dat wordt toch ook helemaal niet beweerd?
Er wordt enkel gezegd dat beiden net zo "hypocriet" bezig zijn.
Het gaat er enkel om hoe de ander daar mee omgaat.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 4 maart 2011 @ 08:58:17 #31
54593 crew  Olga
Cheese
pi_93627915
quote:
15s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 08:55 schreef vuurvliegje69 het volgende:

[..]

Het ergste is, dat iedereen dan weer van slag is, waar blijft dan mooie tv?
Kijk ik snap best dat je verdrietig bent als je maatje eruit is, maar zoals zij zich de afgelopen dagen tov maik gedroeg :N afstoten, weer naar hem toe, afstoten.... En dan gisteren dat gejank de hele avond... Het is een spel, geen vakantie waar degenen die een hechte groep vormen overblijven.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 08:58:45 #32
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_93627921
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 08:47 schreef superkokje het volgende:

[..]

Zat eerder te dnken aan afgevoerd in dwangbuis zwaar onder de valium
Ze was gisterenavond zo labiel en stukgehuild dat een sinasprilletje al genoeg zou zijn om haar onder zeil te krijgen gok ik zo...
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_93627922
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 08:58 schreef bb2 het volgende:

[..]

Dat wordt toch ook helemaal niet beweerd?
Er wordt enkel gezegd dat beiden net zo "hypocriet" bezig zijn.
Het gaat er enkel om hoe de ander daar mee omgaat.
Dat werd in de vorige Cos wel beweerd.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_93627924
quote:
Op vrijdag 4 maart 2011 08:54 schreef Olga het volgende:
Nu, want ze is vast nog niet gestopt..
En anders als ze wakker wordt!

Maik moest blijven!!!!!!!!
pi_93627944
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 08:58 schreef Olga het volgende:

[..]

Kijk ik snap best dat je verdrietig bent als je maatje eruit is, maar zoals zij zich de afgelopen dagen tov maik gedroeg :N afstoten, weer naar hem toe, afstoten.... En dan gisteren dat gejank de hele avond... Het is een spel, geen vakantie waar degenen die een hechte groep vormen overblijven.
Inderdaad, het is een spel. Geen dating programma. Kom op zeg. Het is het einde van de wereld niet. Ik hoop dat zij volgende week weg moet met dat geblèr de hele dag. Word je niet goed van.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 09:00:02 #36
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93627953
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 08:52 schreef superkokje het volgende:
Mee eens ik zal er geen huis van kopen.

Zeker maar dat is Servio ook. Qua interessant voor het programma kom je snel bij personen als Gerard, Servio, Joanna, Guido, Sofia, Aafke, Monique. Stuk voor stuk mensen waar je een emotie bij voelt.
pi_93627955
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 08:59 schreef DownToEarth het volgende:

[..]

Inderdaad, het is een spel. Geen dating programma. Kom op zeg. Het is het einde van de wereld niet. Ik hoop dat zij volgende week weg moet met dat geblèr de hele dag. Word je niet goed van.
Precies, een partner zoeken doen ze maar elders.
pi_93627963
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 08:58 schreef Misiuuu het volgende:

[..]

Nu, want ze is vast nog niet gestopt..
En anders als ze wakker wordt!

Maik moest blijven!!!!!!!!
Je kunt over je toeren zijn, maar ze was ook woest op diegene die hem genomineerd hadden, die noemde ze: hypocriete trutten, die haar nu kwamen troosten en natuurlijk had Alex het allemaal op zijn geweten.
pi_93627968
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:00 schreef marky het volgende:

[..]

Zeker maar dat is Servio ook. Qua interessant voor het programma kom je snel bij personen als Gerard, Servio, Joanna, Guido, Sofia, Aafke, Monique. Stuk voor stuk mensen waar je een emotie bij voelt.
Is walging ook een emotie?
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 4 maart 2011 @ 09:01:15 #40
54593 crew  Olga
Cheese
pi_93627978
quote:
15s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:00 schreef vuurvliegje69 het volgende:

[..]

Je kunt over je toeren zijn, maar ze was ook woest op diegene die hem genomineerd hadden, die noemde ze: hypocriete trutten, die haar nu kwamen troosten en natuurlijk had Alex het allemaal op zijn geweten.
_O-

Wie had maik nog meer genomineerd behalve Laura? Sofia?
pi_93627984
quote:
19s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:01 schreef Olga het volgende:

[..]

_O-

Joanna geloof ik.
pi_93627989
quote:
19s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:01 schreef Olga het volgende:

[..]

_O-

en sharon, dat weet ik zeker
pi_93627992
Als 2e optie
pi_93628013
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 08:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Heb nooit beweerd dat stervio zon fijne jongen is. Die had er way mij betreft als eerste uit gemoeten. Gerard hoort zeker niet tot mijn favorieten, maar mag nog even blijven. Al vind ik wel dt hij zich steeds meer in negatieve zin ontwikkeld , dat is niet alleen het spel. En dat vebaasd mij niet. niemend kan zijn ware aart zolang verborgen houden
pi_93628019
Ze slapen nog in het huis, lekker rustig nu. Als die Monique dadelijk wakker wordt dan gaat die sirene weer aan. Ik zap meteen weg.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 09:03:23 #46
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93628021
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 08:58 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Dat werd in de vorige Cos wel beweerd.
Dan heb je niet goed gelezen

Ik focus het wat meer op Gerard omdat men op fok hem inmiddels heilig heeft verklaard. Maar zowel Gerard al Servio is een pot nat.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 4 maart 2011 @ 09:03:36 #47
54593 crew  Olga
Cheese
pi_93628023
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:03 schreef DownToEarth het volgende:
Ze slapen nog in het huis, lekker rustig nu. Als die Monique dadelijk wakker wordt dan gaat die sirene weer aan. Ik zap meteen weg.
_O-
pi_93628029
Het is wel heel interessant al die persoonlijke ontwikkelingen te zien bij mensen. En dat voor een spel.
Ik wil me daarop richten voornamelijk en geen oordeel meer vellen. Maar me gewoon kapot lachen.
pi_93628039
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:00 schreef marky het volgende:

[..]

Bij de meeste helaas aleen negatief
pi_93628050
quote:
15s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:01 schreef vuurvliegje69 het volgende:

[..]

en sharon, dat weet ik zeker
Sharon nomineerde alex en karim
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 4 maart 2011 @ 09:04:57 #51
54593 crew  Olga
Cheese
pi_93628053
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:03 schreef marky het volgende:

[..]

Dan heb je niet goed gelezen

Ik focus het wat meer op Gerard omdat men op fok hem inmiddels heilig heeft verklaard. Maar zowel Gerard al Servio is een pot nat.
Ik verklaar gerard niet heilig. Maar hij speelt wel het spel :) Sofia doet geen ene flikker behalve met servio wat smoesen. Ze is veel te bang om haar 15000 te verliezen _O- Is dat nu het spel spelen? wmb niet
pi_93628067
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:04 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Sharon nomineerde alex en karim
ow hahaha
pi_93628076
quote:
19s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:04 schreef Olga het volgende:

[..]

Ik verklaar gerard niet heilig. Maar hij speelt wel het spel :) Sofia doet geen ene flikker behalve met servio wat smoesen. Ze is veel te bang om haar 15000 te verliezen _O- Is dat nu het spel spelen? wmb niet
+1
pi_93628078
quote:
15s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:05 schreef vuurvliegje69 het volgende:

[..]

ow hahaha
:)
pi_93628098
Ik ga een lintje voor Gerard bij de koningin aanvragen.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 09:06:53 #56
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93628099
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:00 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Is walging ook een emotie?
Ja alles wat je erbij kan voelen zowel negatief als positief.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 09:07:13 #57
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93628102
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik ga een lintje voor Gerard bij de koningin aanvragen.
_O-
pi_93628137
Voorlopig heeft Gerard al dik een uur in het huis naar clous lopen zoeken en kijken. die wil er wel vroeg voor opstaan.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 09:08:46 #59
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93628147
quote:
19s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:04 schreef Olga het volgende:

[..]

Ook Servio en sofia spelen het spel. Sofia is best goed bezig. Ze ontrafelt best veel. Ze heeft het meeste geld in haar kluis en is bezig met andere als ze gaat drukken wil ze zeker zijn.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 09:09:43 #60
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93628159
quote:
15s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:08 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Voorlopig heeft Gerard al dik een uur in het huis naar clous lopen zoeken en kijken. die wil er wel vroeg voor opstaan.
Guido is er een nacht mee bezig geweest. Dat doen ze allemaal wel en Gerard is ook bezig met zijn TVmoment voor vandaag.
pi_93628164
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:08 schreef marky het volgende:

[..]

Ook Servio en sofia spelen het spel. Sofia is best goed bezig. Ze ontrafelt best veel. Ze heeft het meeste geld in haar kluis en is bezig met andere als ze gaat drukken wil ze zeker zijn.
Ze heeft gewoon volop geluk gehad met heel veel mensen die op haar gingen drukken. Dat heeft heel veel geld opgeleverd.
Ik vind haar persoonlijk helemaal niet sterk.
Ik heb haar nog weinig met het spel gezien en vooral zien huilen.
Haar redenaties vind ik ook niet heel sterk
pi_93628171
quote:

[..]

Het valt me op, dat Sofia en Servio vaak heel goed op een spoor zitten, maar dan gaan ze er dieper op in en wordt het een wirwar en klopt er niks meer van. Bovendien bedenkt Sofia heel negatieve dingen.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 4 maart 2011 @ 09:10:47 #63
54593 crew  Olga
Cheese
pi_93628179
quote:

[..]

Sofia best goed bezig? Wanneer? Als ze jankt om de paar dagen dat ze naar huis wil? Een spel gaat om het nemen van risico's. En dat heb ik haar itt anderen nog niet zien doen.
pi_93628205
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:09 schreef marky het volgende:

[..]

Guido is er een nacht mee bezig geweest. Dat doen ze allemaal wel en Gerard is ook bezig met zijn TVmoment voor vandaag.
Ow sorry hoor
pi_93628213
Heb je een linkje van spix voor me, ben niet thuis.
pi_93628234
quote:
15s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:12 schreef vuurvliegje69 het volgende:
http://www.spixtv.nl/
U krijgt ook een lintje :)
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 4 maart 2011 @ 09:13:25 #68
54593 crew  Olga
Cheese
pi_93628242
overigens applaus dat er gisteren eindelijk een soort van clue voor aafke kwam (die vraag van recordaantal piercings op iemands lijf)
pi_93628245
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:13 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

U krijgt ook een lintje :)
:)
pi_93628282
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:13 schreef Olga het volgende:
overigens applaus dat er gisteren eindelijk een soort van clue voor aafke kwam (die vraag van recordaantal piercings op iemands lijf)
Ze noemde 20.... _O-
  vrijdag 4 maart 2011 @ 09:15:47 #71
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93628308
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:10 schreef bb2 het volgende:

[..]

Ze heeft gewoon volop geluk gehad met heel veel mensen die op haar gingen drukken. Dat heeft heel veel geld opgeleverd.
Ik vind haar persoonlijk helemaal niet sterk.
Ik heb haar nog weinig met het spel gezien en vooral zien huilen.
Haar redenaties vind ik ook niet heel sterk
Hou haar goed in de gaten. Ik heb het vermoede dat ze door haar heimwee heen is en dat ze nu op gang gaat komen.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 09:19:09 #72
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93628388
quote:
15s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:10 schreef vuurvliegje69 het volgende:

[..]

Het valt me op, dat Sofia en Servio vaak heel goed op een spoor zitten, maar dan gaan ze er dieper op in en wordt het een wirwar en klopt er niks meer van. Bovendien bedenkt Sofia heel negatieve dingen.
Karim en Monique hebben daar ook last van. Gaan vaak dwalen op een goed spoor.

Philip, Aafke, Guido noemen vaak de geheimen gewoon keihard op maar doen er dan vervolgens niets mee vind ik ook zo raar.

Zal wel aan het huis liggen.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 09:20:07 #73
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93628409
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:14 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Ze noemde 20.... _O-
Was dat express of wist ze het echt niet?
pi_93628419
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:14 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Ze noemde 20.... _O-
Nee ze zei 40 :) maar dan nog... errug weinig! :+
pi_93628423
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:20 schreef marky het volgende:

[..]

Was dat express of wist ze het echt niet?
Geen idee.
pi_93628446
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:20 schreef Tamaartje het volgende:

[..]

Nee ze zei 40 :) maar dan nog... errug weinig! :+
Ik vond 3000 ook weer errug veel... ;)
pi_93628448

Dit filmpje is echt mega grappig _O- Karim blijft zo rustig en Alex meteen :D er bovenop!
pi_93628459
Wat klopt er van het verhaal, dat Alex vertelde over dat hij en Philip hetzelfde meisje kende, maar Philip volhield geen info over Alex te hebben verkregen? Ik lees dat ergens, maar heeft iemand dat meegekregen?
  vrijdag 4 maart 2011 @ 09:24:03 #79
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_93628477
Hoe is het trouwens met Karim verlopen? De 2e poging mislukte volgens mij omdat hij Alex tegen het lijf liep die hem tegenhield?

Vind dat ze bij dat soort missies anders moeten geven. Bijvoorbeeld dat het hem bij 7 van de 10 keer moet lukken. In sommige situaties kán het gewoon niet en dan moet je de keuze hebben om die kans te laten lopen.
pi_93628486
quote:
15s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:22 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Wat klopt er van het verhaal, dat Alex vertelde over dat hij en Philip hetzelfde meisje kende, maar Philip volhield geen info over Alex te hebben verkregen? Ik lees dat ergens, maar heeft iemand dat meegekregen?
Ik heb ze er wel eerder over gehoord dat ze een gezamelijke vriend/ kennis hebben.
Maar dat ging over een jongen.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 4 maart 2011 @ 09:24:48 #81
54593 crew  Olga
Cheese
pi_93628489
en weer vier streams *O*
pi_93628498
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:24 schreef Ireth het volgende:
Hoe is het trouwens met Karim verlopen? De 2e poging mislukte volgens mij omdat hij Alex tegen het lijf liep die hem tegenhield?

Vind dat ze bij dat soort missies anders moeten geven. Bijvoorbeeld dat het hem bij 7 van de 10 keer moet lukken. In sommige situaties kán het gewoon niet en dan moet je de keuze hebben om die kans te laten lopen.
Vond het ook wel een hele moeilijke :) Hoe reageerden de anderen er eigenlijk op? Heb nu alleen de reactie van Alex gezien.

Heb nu trouwens weer 4 streams beeld *O*
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 4 maart 2011 @ 09:25:10 #83
54593 crew  Olga
Cheese
pi_93628499
karim ligt niet meer bij stervio? _O-
pi_93628525
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:25 schreef Olga het volgende:
Ik begreep dat Servio bij Monique zou slapen.. maar die ligt ook alleen :)
pi_93628540
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:25 schreef Tamaartje het volgende:

[..]

Vond het ook wel een hele moeilijke :) Hoe reageerden de anderen er eigenlijk op? Heb nu alleen de reactie van Alex gezien.

Ben even de tweede poging aan het zoeken, waarmee de missie mislukt.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 09:27:51 #86
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93628570
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:25 schreef Olga het volgende:
Hebben ze gisteren afgesproken omdat Servio zo slecht slaapt. En natuurlijk om te voorkomen dat Guido niet weer met Laura gaat slapen in dat bed.
pi_93628573
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:25 schreef Tamaartje het volgende:

[..]

Guido reageerde erop en had het over Berbermuziek en scheen de taal een beetje te kennen, daarover heeft hij met Karim gesproken en Karim vroeg hem toen hem wat van die taal te leren, hield zich op de vlakte.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 4 maart 2011 @ 09:29:21 #88
54593 crew  Olga
Cheese
pi_93628601
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:27 schreef marky het volgende:

[..]

Hebben ze gisteren afgesproken omdat Servio zo slecht slaapt. En natuurlijk om te voorkomen dat Guido niet weer met Laura gaat slapen in dat bed.
Ja dat laatste wil Servio natuurlijk niet :') Hij wil liever zelf met G in één bed
pi_93628612
Hadden jullie dit al gezien?
Servio in Wipeout??
pi_93628633
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:29 schreef PoezeligDing het volgende:
Hadden jullie dit al gezien?
Servio in Wipeout??
liever niet, dank je
pi_93628655
quote:
15s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:30 schreef vuurvliegje69 het volgende:

[..]

liever niet, dank je
Was enkel om aan te geven dat sommigen echt álles doen om maar met hun kop op de buis te komen.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 09:31:31 #92
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93628666
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:26 schreef Flashbox het volgende:

[..]

Ben even de tweede poging aan het zoeken, waarmee de missie mislukt.
Was ook een beetje stom want hij wilde weglopen om zijn aktie te doen maar werd gestoord door Alex die er dus eigenlijk voor zorgde dat het mislukte.
pi_93628672
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:31 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Was enkel om aan te geven dat sommigen echt álles doen om maar met hun kop op de buis te komen.
ja daarom, maar dat is met iedereen in dat huis volgens mij
  vrijdag 4 maart 2011 @ 09:32:39 #94
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93628691
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:29 schreef Olga het volgende:

[..]

Ja dat laatste wil Servio natuurlijk niet :') Hij wil liever zelf met G in één bed
Hij ligt nu haast wel naast hem. Hij gooide zijn kussen ook aan de kant waar het bed van Guido staat.
pi_93628703
liggen ze nu nog te pitten?
Gerard was toch wakkeR?
pi_93628710
Hop licht erin
Wil die verlopen kop van moniek wel is zien, maar moet eigenlijk weg
pi_93628717
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:33 schreef bb2 het volgende:
Gerard was toch wakkeR?
ja die liep door het huis en at en dronk
pi_93628720
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:33 schreef bb2 het volgende:
Gerard was toch wakkeR?
Die drinkt koffie met 'achter'. ;)
  vrijdag 4 maart 2011 @ 09:33:51 #99
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93628721
quote:
15s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:31 schreef vuurvliegje69 het volgende:

[..]

ja daarom, maar dat is met iedereen in dat huis volgens mij
Ik denk ook dat ik het niet eerder zo erg heb meegemaakt. De laatste BB was dat al een storende factor maar bij deze is het echt heel erg. Stuk voor stuk mensen die als het niet zichzelf is wel wat anders willen verkopen.
pi_93628729
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:33 schreef superkokje het volgende:
Hop licht erin
Daar zit ik ook op te wachten.
pi_93628731
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:33 schreef superkokje het volgende:
Hop licht erin
Je wenst wordt per direct vervuld :P
pi_93628733
jezus en weer janken
pi_93628736
Ze huilt alweer _O- _O- _O-

Redactie Frontpage / Sport vrijdag 4 maart 2011 @ 09:34:26 #104
54593 crew  Olga
Cheese
pi_93628738
omfg
pi_93628740
ik vind het zielig voor monique
pi_93628741
En het jankt wederom :(
pi_93628748
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:34 schreef Estherdv het volgende:
Ik vind het dom
pi_93628749
Hahahhahaha, nog te janken.. _O- :W
pi_93628750
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:34 schreef Tamaartje het volgende:

[ afbeelding ]
_O- _O- _O-
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_93628754
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:34 schreef superkokje het volgende:
jezus en weer janken
goffer, dat kan niet hoor rot op!
pi_93628757
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:34 schreef Tamaartje het volgende:

[ afbeelding ]
Oh neeeeeee, stuur der naar huis. Zielig meisje.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 4 maart 2011 @ 09:35:07 #112
54593 crew  Olga
Cheese
pi_93628761
quote:
Hij is niet dood :D En het is een spel, damned zeg :')
pi_93628763
Lmao, het jankt nog steeds. _O-
pi_93628768
Godgloeiende gloeiende, gaan we nu weer heel de dag naar dat gejank kijken
pi_93628772
Hahahaha echttt! Huilt ze weer?
Ik ben blij dat ik nog in bed lig en geen secret story kijk nu!
pi_93628774
Kunnen we haar er ook per direct uitstemmen.. anders kijkt er straks niemand meer -O-
pi_93628779
quote:
Dit heeft niks meer met zielig te maken. Ze kennen elkaar 3 weken
Begint aardig aandacht zoeken te worden
pi_93628780
Ok dit is hilarisch. :D
pi_93628781
wie heeft filmpje gemaakt dat servio enalex ruzie hadden?
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 4 maart 2011 @ 09:35:52 #120
54593 crew  Olga
Cheese
pi_93628792
geluid van jankende mo uitzet
pi_93628800
quote:
15s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:35 schreef Olga het volgende:

[..]

Hij is niet dood :D En het is een spel, damned zeg :')
Echt he... een weekje of 3, de helft daarvan ruzie, niet verliefd volgens eigen zeggen... Een meisje van 15 maakt nog niet zo'n drama. _O_
pi_93628814
Sorry ik kap ermee, streams uit en lekker muziekje aan en koppie koffie
  vrijdag 4 maart 2011 @ 09:36:36 #123
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_93628817
quote:
Ik vind het zo onderhand zielig voor ons..... :{w
pi_93628827
OMG...zo`n verdriet voor een vent die ze 3 weken kent.

Ow wat zal die t moeilijk hebben in t echte leven.
pi_93628828
Die doos moet ff stevig toegesproken worden ipv dat getroost
pi_93628829

Joanna is ook wakker hoor :9
pi_93628830
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:35 schreef superkokje het volgende:

[..]

Dit heeft niks meer met zielig te maken. Ze kennen elkaar 3 weken
Begint aardig aandacht zoeken te worden
Zoiets weet je toch als je begint aan het spel dat die kans er in zit? |:(
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 4 maart 2011 @ 09:37:15 #128
54593 crew  Olga
Cheese
pi_93628840
Mo, ga naar huis. Doe het voor ons streamers
pi_93628847
Je kan erom lachen, maar kan het me echt wel indenken. Ben ook wel es goed ziek geweest van vergelijkbare taferelen.
pi_93628849
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:36 schreef superkokje het volgende:
Die doos moet ff stevig toegesproken worden ipv dat getroost
Idd, zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
pi_93628863
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:37 schreef kaos- het volgende:
Je kan erom lachen, maar kan het me echt wel indenken. Ben ook wel es goed ziek geweest van vergelijkbare taferelen.
Ook in een huis voor de TV met camera's en een spel-element erin?
  vrijdag 4 maart 2011 @ 09:38:13 #132
284294 BBQSausage
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_93628870
_O- _O- _O- _O- _O- _O- Maik eruit
pi_93628871
quote:
Je moet er ook wel rekening mee houden dat dit tv is.. kom op!
pi_93628880
Als ik werkgever van Monique zou zijn, dan zou ik per direct een ontslagprocedure opstarten.
pi_93628885
quote:
Ook als je wist dat je 'de liefde van je leven' over een paar weekjes gewoon weer ziet?
pi_93628888

}:|
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 4 maart 2011 @ 09:38:58 #137
54593 crew  Olga
Cheese
pi_93628896
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:38 schreef mootie het volgende:

[..]

Ook als je wist dat je 'de liefde van je leven' over een paar weekjes gewoon weer ziet?
Dat dus
pi_93628900

Meer vlekken dan Joanna.
pi_93628905
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:38 schreef bb2 het volgende:

[..]

Ook in een huis voor de TV met camera's en een spel-element erin?
Natuurlijk niet, maar gevoelens kan je moeilijk onderdrukken, maakt niet uit in welke situatie.
pi_93628916
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:38 schreef Tamaartje het volgende:
[ afbeelding ]

_O-
pi_93628933
Zer doet het erom.
En straks kom,en de verwijten naar Laura weer. Want zij heeft op maik gestemd

Nou meisje welcome to the world
pi_93628940
quote:
Op vrijdag 4 maart 2011 09:38 schreef Tamaartje het volgende:
[ afbeelding ]

WOW eng!
pi_93628945
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:39 schreef kaos- het volgende:

[..]

Natuurlijk niet, maar gevoelens kan je moeilijk onderdrukken, maakt niet uit in welke situatie.
Jawel, je van te voren bedenken dat je gevoelens een beetje moet onderdrukken.
Je daar ook op instellen.

Ik zeg niet dat het makkelijk is, maar het is wel mogelijk.
pi_93628947
Als je je meisje/vriendje weer ziet na een paar weken zal de klap idd minder zijn. Maar het feit dat hij/zij eruit moet, dat doet ff zeer. Al overdrijft ze idd wel.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 4 maart 2011 @ 09:40:29 #145
54593 crew  Olga
Cheese
pi_93628951
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:39 schreef superkokje het volgende:
Zer doet het erom.
En die andere vrouw die op M gestemd heeft is een heilige?
pi_93628952

Ook charmant
pi_93628957
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:38 schreef Olga het volgende:

[..]

Dat dus
Het is echt net alsof hij dood is. Ik heb het flauwe vermoeden dat Maik Mo al bijna vergeten is. >:O
pi_93628969
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:40 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]

Ook charmant
Gedver, die heeft een mottig gezicht.
pi_93628974
quote:
Op vrijdag 4 maart 2011 09:39 schreef superkokje het volgende:
Zer doet het erom.

En Joanna
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 4 maart 2011 @ 09:41:01 #150
54593 crew  Olga
Cheese
pi_93628975
L zegt tenminste dat ze op M gestemd hebt
  vrijdag 4 maart 2011 @ 09:41:05 #151
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_93628977
Goeiemogguh Aafke! :+

pi_93628985
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:40 schreef mootie het volgende:

[..]

Het is echt net alsof hij dood is. Ik heb het flauwe vermoeden dat Maik Mo al bijna vergeten is. >:O
Ik denk dat Maik zelfs alweer bij zijn "oude" vriendinnetje zit en em daar al ingehangen heeft. 8-)
pi_93628986
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:40 schreef Olga het volgende:

[..]

En die andere vrouw die op M gestemd heeft is een heilige?
Blijkbaar wel
En dat zij op alex gestemd heeft is normaal blijkbaar
pi_93628998
Monique heeft de tovenaarsjas aan. Denkt ze Maik terug te kunnen toveren?
pi_93629014
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:40 schreef mootie het volgende:

[..]

En terecht. Eerst dat oeverloze domme gezeik over wat haar ouders wel niet zouden vinden dat ze het gedaan heeft met een man die ook met andere mannen geëxperimenteerd heeft. Ben wel klaar met dat wicht.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 4 maart 2011 @ 09:42:05 #156
54593 crew  Olga
Cheese
pi_93629016
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:41 schreef superkokje het volgende:

[..]

Blijkbaar wel
En dat zij op alex gestemd heeft is normaal blijkbaar
En dat terwijl iedereen wist dat A een maatje van L is. Echt zum kotzen
pi_93629027
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:39 schreef superkokje het volgende:
Zer doet het erom.

Joanna heeft ook op Maik gestemd, en die wil nu opeens dr beste vriendin zijn :r
pi_93629028
Hoe is het in vredesnaam mogelijk dat iemand 12 uur onafgebroken jankt
pi_93629044

En wie zijn dit ?
pi_93629047
"Gaat het Mo?"

- "Neuj" *snif snif*

OMG!! 12 uur later en het kind is nog steeds van het padje.
pi_93629055
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:42 schreef superkokje het volgende:
Hoe is het in vredesnaam mogelijk dat iemand 12 uur onafgebroken jankt
Ik weet het, dat is haar geheim!!!!

DRUKKEN!!!
pi_93629059
quote:
Op vrijdag 4 maart 2011 09:40 schreef kaos- het volgende:
Als je je meisje/vriendje weer ziet na een paar weken zal de klap idd minder zijn. Maar het feit dat hij/zij eruit moet, dat doet ff zeer. Al overdrijft ze idd wel.
Ze is bang dat Maik nu een ander heeft! En haar niet meer wil.. Want nu krijgt hij heel Nederland over zich heen en ze vond dat ze zich niet goed had gedragen tegen over hem met dat bi gedoe..
pi_93629061
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:42 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]

En wie zijn dit ?
Gerard en Alex.
pi_93629062
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:42 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]

En wie zijn dit ?
Lex en Geer
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 4 maart 2011 @ 09:43:28 #165
54593 crew  Olga
Cheese
pi_93629069
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:42 schreef Tamaartje het volgende:

[..]

Joanna heeft ook op Maik gestemd, en die wil nu opeens dr beste vriendin zijn :r
En de meiden lijken dat ook toe te staan?
pi_93629078
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:43 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Gerard en Alex.
Merci, ik wist niet dat die in een bedje lagen.
pi_93629084
quote:
13s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:43 schreef Olga het volgende:

[..]

En de meiden lijken dat ook toe te staan?
Ja het lijkt wel zo.. }:|
pi_93629093
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:43 schreef pullup het volgende:

[..]

Merci, ik wist niet dat die in een bedje lagen.
Dan loop je een paar dagen achter
  vrijdag 4 maart 2011 @ 09:44:33 #169
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_93629105
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 4 maart 2011 @ 09:44:39 #170
54593 crew  Olga
Cheese
pi_93629110
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:43 schreef Tamaartje het volgende:

[..]

Ja het lijkt wel zo.. }:|
Ws omdat L niet blond is en opgepompt
pi_93629115
Jammer dat Hole gedwongen is te stoppen. Bedankt voor wat je tot dusver hebt gedaan... *O*
pi_93629120
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:44 schreef bb2 het volgende:

[..]

Dan loop je een paar dagen achter
Ok
pi_93629129
Ik mis toch wel een Palma, die met haar misthoorn de bewoners uit bed komt schreeuwen. c_/
pi_93629155
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:44 schreef Olga het volgende:

[..]

Ws omdat L niet blond is en opgepompt
Denk het ook, en omdat ze zich niet bij iedereen inlikt
pi_93629158
gezellig sfeertje in de ochtend... zo spraakzaam allemaal...

maar misschien bedoelen ze met batterijen die van de bewoners zelf. Dat het eigenlijk een soort Duracel konijntjes zijn.
net niet te oud
pi_93629161
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:45 schreef mootie het volgende:
Ik mis toch wel een Palma, die met haar misthoorn de bewoners uit bed komt schreeuwen. c_/
Die mis ik ook. En die Monique eens de wind van voren zou geven.
pi_93629173
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:46 schreef superkokje het volgende:

[..]

Denk het ook, en omdat ze zich niet bij iedereen inlikt
L zich niet inlikken? _O_
pi_93629176
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:46 schreef dasaliz het volgende:
gezellig sfeertje in de ochtend... zo spraakzaam allemaal...

maar misschien bedoelen ze met batterijen die van de bewoners zelf. Dat het eigenlijk een soort Duracel konijntjes zijn.
Ze krijgen Varta, dat zal het probleem zijn :)
  vrijdag 4 maart 2011 @ 09:46:59 #179
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93629188
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:36 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]

Joanna is ook wakker hoor :9
Ze zijn nep das wel jammer
pi_93629207
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:46 schreef marky het volgende:

[..]

Ze zijn nep das wel jammer
Beter nep dan helemaal niks :+
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 4 maart 2011 @ 09:47:57 #181
54593 crew  Olga
Cheese
pi_93629216
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:46 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

L zich niet inlikken? _O_
Wie was de tweede die A weer om de hals vloog nadat hij terugkwam? Terwijl de rest bijna niets deed?
Het blijft haar maatje :)
pi_93629218
Mo ziet er ook weer fris en fruitig uit... _O-
pi_93629229
Oh god die Monique :')
pi_93629235
quote:
19s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:47 schreef Olga het volgende:

[..]

Wie was de tweede die A weer om de hals vloog nadat hij terugkwam? Terwijl de rest bijna niets deed?
Ze zat gisteren wel heel vals over hem te praten met S hoor }:|
pi_93629244
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:48 schreef waxmask het volgende:
pi_93629246
Waarom huilt Moniek? :Z
net niet te oud
pi_93629264
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:48 schreef dasaliz het volgende:
Roadkill...Maik ~O>
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 4 maart 2011 @ 09:49:26 #188
54593 crew  Olga
Cheese
pi_93629278
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:48 schreef Tamaartje het volgende:

[..]

Het is het spel denk ik. Ik zal het vandaag eens goed volgen
  vrijdag 4 maart 2011 @ 09:49:36 #189
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93629281
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:48 schreef waxmask het volgende:
LOL als Maik nog enigszins van plan was om Mo na de uitzending te blijven zien, dan is dat nu wel totaal van de baan.
Hij weet nu precies wat hij gaat krijgen, een labieler mens bestaat er niet
Rayen 2½ jaar!
pi_93629287
quote:
19s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:47 schreef Olga het volgende:

[..]

Heeft steeds een band met A gehad, maar verteld net zo goed hoe ze over hem denkt. Verder gaat ze met iedereen op een normale manier om
pi_93629295
quote:
19s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:49 schreef Olga het volgende:

[..]

Het is het spel denk ik. Ik zal het vandaag eens goed volgen
Ik denk ook dat ze bang is als ze nu A zijn kant kiest zij weer genomineerd wordt :Y
pi_93629310
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:50 schreef Tamaartje het volgende:

[..]

Ik denk ook dat ze bang is als ze nu A zijn kant kiest zij weer genomineerd wordt :Y
Juist, en dus likt ze bij elk ander.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 09:50:35 #193
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93629313
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:48 schreef Tamaartje het volgende:

[..]

Tsja ze is gewoon een gluiperd achter al dat gekriebel. Zwakke persoonlijkheid hoor.
Rayen 2½ jaar!
pi_93629315
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:48 schreef dasaliz het volgende:
Omdat ze iemand anders moet zoeken die der in bed gaat bevredigen.
pi_93629321
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:49 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

LOL als Maik nog enigszins van plan was om Mo na de uitzending te blijven zien, dan is dat nu wel totaal van de baan.
Hij weet nu precies wat hij gaat krijgen, een labieler mens bestaat er niet
Jawel, maar die snijden ook in zich zelf, dat ging Alphons net een stapje te ver.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 4 maart 2011 @ 09:51:13 #196
54593 crew  Olga
Cheese
pi_93629333
quote:

[..]

ze zei eerder deze week dat ze bang was dat A wegging ze niemand meer had behalve het fakegedoe met G
pi_93629349
quote:

[..]

dat wordt ze waarschijnlijjk toch wel. En of dat met 3 of 6 stemmen is maakt dan ook niet meer uit.
De regie bepaalt toch wie er uit gaat. dat is gister wel weer gebleken
pi_93629362
pi_93629375
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:51 schreef superkokje het volgende:

[..]

dat wordt ze waarschijnlijjk toch wel. En of dat met 3 of 6 stemmen is maakt dan ook niet meer uit.
De regie bepaalt toch wie er uit gaat. dat is gister wel weer gebleken
We zijn het onderhand wel gewend, en ik had het gebroken ego van Servio eigenlijk voor geen goud willen missen...
pi_93629377
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:52 schreef Tamaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik blijf haar leuk vinden
pi_93629393

Sharon legt de laatste hand
  vrijdag 4 maart 2011 @ 09:53:31 #202
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93629407
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:52 schreef superkokje het volgende:

[..]

:'( :N
Rayen 2½ jaar!
pi_93629409
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:51 schreef Olga het volgende:

[..]

ze zei eerder deze week dat ze bang was dat A wegging ze niemand meer had behalve het fakegedoe met G
Ik snap ook niet waarom die 2 niet de brui aan dat geheim geven, of de anderen het láten raden. Je zag gisteren aan Alex, hoe snel je zonder geheim toch een volle kluis kunt krijgen. L en G, klagen al 3 weken over hun geheim.
pi_93629410
quote:

[..]

Als je de cossen van gister even weg leest dan hebben ze er een hele andere naam voor...
pi_93629411
Stucen en plamuren die hap!!!
pi_93629414
Wat heeft die Aafke allemaal in der gezicht?
pi_93629420
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:53 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

:'( :N
:Y O+
  vrijdag 4 maart 2011 @ 09:54:17 #208
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93629428
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:47 schreef bb2 het volgende:

[..]

Beter nep dan helemaal niks :+
Mijn vrouw heeft lekker veel en ze zijn helemaal echt... ik zeg ik hou ervan. Liever echt dan nep.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 4 maart 2011 @ 09:54:19 #209
54593 crew  Olga
Cheese
pi_93629429
quote:

[..]

Ik ook :) Maar goed, ik hou dan ook van echte personen.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 09:54:40 #210
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_93629441
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:53 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Ik snap ook niet waarom die 2 niet de brui aan dat geheim geven, of de anderen het láten raden. Je zag gisteren aan Alex, hoe snel je zonder geheim toch een volle kluis kunt krijgen. L en G, klagen al 3 weken over hun geheim.
Kan Guido niet gewoon drukken dat ie het geheim van laura weet en andersom? :s)
pi_93629446
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:54 schreef marky het volgende:

[..]

Mijn vrouw heeft lekker veel en ze zijn helemaal echt... ik zeg ik hou ervan. Liever echt dan nep.
Uiteraard liever echt natuurlijk.
pi_93629448

Voor de liefhebbers dan
  vrijdag 4 maart 2011 @ 09:55:04 #213
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93629449
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:53 schreef DownToEarth het volgende:
Wat heeft die Aafke allemaal in der gezicht?
Kan het niet meer zien, _O- damn wat een lading foundation smeert ze erover heen zeg.
Daar kan je een paard mee wegschilderen
Rayen 2½ jaar!
pi_93629452
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:54 schreef Olga het volgende:

[..]

Helemaal mee eens ^O^
pi_93629454
quote:

[..]

Iemand die zich inhoudt omdat haar werk meekijkt is per definitie fake.
pi_93629468
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:55 schreef waxmask het volgende:

[..]

Is zij de enige daar met een baan?
  vrijdag 4 maart 2011 @ 09:55:53 #217
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93629470
quote:

[..]

Ik ook :) Maar goed, ik hou dan ook van echte saaie personen.
>:)
Rayen 2½ jaar!
  vrijdag 4 maart 2011 @ 09:55:55 #218
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93629472
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:53 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ze daar van de redaktie snel de kans voor krijgen en Laura is bang dat ze zonder Guido er heel snel uitgekickt wordt.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 4 maart 2011 @ 09:56:02 #219
54593 crew  Olga
Cheese
pi_93629480
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:54 schreef Flow3r het volgende:

[..]

misschien nu ze zien dat A gisteren gewoon is gebleven ondanks dat zijn geheim bekend is, ze het een zetje geven en hun geheim openbaar maken. Je weet het niet :)
  vrijdag 4 maart 2011 @ 09:56:02 #220
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_93629502
quote:

[..]

Zie dat eerder als goed doordacht en realiteit onder ogen zien. Het een hoeft het ander niet uit te sluiten
pi_93629510
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:55 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Is zij de enige daar met een baan?
Ze is wel het minst mediageil lijkt het. De rest fladdert maar wat, Joanne en Sharon hebben wel eigen zaak maar meer het idee dat het door iemand ander sis opgezet en zij het runnen.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 09:57:06 #223
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93629511
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:55 schreef marky het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ze daar van de redaktie snel de kans voor krijgen en Laura is bang dat ze zonder Guido er heel snel uitgekickt wordt.
Zelfkennis noemt men dat ook wel, ze weet zelluf wel hoe saai ze is.
Rayen 2½ jaar!
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 4 maart 2011 @ 09:57:08 #224
54593 crew  Olga
Cheese
pi_93629513
quote:

[..]

Verantwoordelijkheidsgevoel heet dat. Daarnaast stond niet in de regels voor ze het huis ingingen dat ze zich als een dramaqueen, slet of wat dan ook moesten gedragen.
pi_93629516
Haha die Philip *O*

We zijn nu nog maar met 12.. wat precies 2 doosjes eieren zijn..
Elk nadeel heb zn voordeel *O*

Gaan we die doosjes nu allemaal bewaren om te knutselen met pasen ofzo _O- _O-
pi_93629524
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:56 schreef Flow3r het volgende:
die eMo :o
Wat een wijf zeg. Geen wonder dat die geen kerel heeft.
pi_93629529
Te smerig voor woorden, zonder een straal water over je gezicht/ lijf gewoon weer een nieuwe lading plamuur en parfum op je lijf smeren.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 09:57:47 #228
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93629539
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:54 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Geen idee.. denk het niet omdat het een gezamelijk geheim is. Ik vraag me ook af hoe het zit met de kluis als het geraden wordt.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 09:58:07 #229
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_93629551
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Te smerig voor woorden, zonder een straal water over je gezicht/ lijf gewoon weer een nieuwe lading plamuur en parfum op je lijf smeren.
wie? Aake zeker? _O-
pi_93629567
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:58 schreef Flow3r het volgende:

[..]

wie? Aake zeker? _O-
Alle vrouwen...incl perfecte Laura...
pi_93629568
Ze kunnen beter een aannemersbedrijf bellen :P
  vrijdag 4 maart 2011 @ 09:58:46 #232
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_93629569
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:57 schreef marky het volgende:

[..]

Geen idee.. denk het niet omdat het een gezamelijk geheim is. Ik vraag me ook af hoe het zit met de kluis als het geraden wordt.
ze zouden eigenlijk gewoon het lef eens moeten hebben, wie weet kan de stem het wel waarderen en zijn ze meteen van die last af
pi_93629571
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:58 schreef bb2 het volgende:
Ze kunnen beter een aannemersbedrijf bellen :P
:D
  vrijdag 4 maart 2011 @ 09:59:02 #234
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93629574
quote:
Ja gatver dat viel mij ook op, ik dacht heb ik dat nou gemist dat ze zich gewassen hebben, lekker tandjes poetsen.
Nee zeg gelijk uit bed hoppa nieuwe lading erop, bah!!
Rayen 2½ jaar!
  vrijdag 4 maart 2011 @ 09:59:16 #235
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93629582
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:57 schreef Olga het volgende:

[..]

Verantwoordelijkheidsgevoel heet dat. Daarnaast stond niet in de regels voor ze het huis ingingen dat ze zich als een dramaqueen, slet of wat dan ook moesten gedragen.
Mee eens. Ik vind haar niet hinderlijk aanwezig bij feestjes doet zo veel mogelijk mee en helpt andere zich niet al te belachelijk te maken.
pi_93629583
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:58 schreef Flow3r het volgende:

[..]

wie? Aake zeker? _O-
Laura, Monique... alleen Joan heeft haar lichaam onder de straal gesleept, zij slaat haar gezicht stelselmatig over.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 09:59:39 #237
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_93629601
Die Mo gaat heel de week janken..zeker als ze zelf ook nog genomineerd gaat worden.
pi_93629604
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:59 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Ja gatver dat viel mij ook op, ik dacht heb ik dat nou gemist dat ze zich gewassen hebben, lekker tandjes poetsen.
Ja echt vieze wijven. Die slapen ook met schminck op.
pi_93629607
Zou ze een Baby Born zijn waarvan het knopje is blijven hangen?
pi_93629609
pi_93629611
De nieuwe laag plamuur wordt er weer vakkundig afgehuild. Het is ronduit gênant. :{w
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 10:00:21 #243
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93629615
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:57 schreef DownToEarth het volgende:

[..]

Wat een wijf zeg. Geen wonder dat die geen kerel heeft.
Ze komt net uit een relatie
pi_93629616
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:59 schreef marky het volgende:

[..]

Mee eens. Ik vind haar niet hinderlijk aanwezig bij feestjes doet zo veel mogelijk mee en helpt andere zich niet al te belachelijk te maken.
Gaan jullie samen eens ff heel snel een tree-huggen...
  vrijdag 4 maart 2011 @ 10:00:26 #245
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93629617
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:58 schreef waxmask het volgende:

[..]

Alle vrouwen...incl perfecte Laura...
:Y Het troost-NSB-meisje is al weer bezig met iemand wrijven, met haar ongewassen hoofd met make-up
Rayen 2½ jaar!
pi_93629618
Gerard.. nee!! Denk nu eens GOED na! :'(
pi_93629626
Hallo regie, sluit die Mo gewoon op in het geheime kamertje voor een week of 12, zijn wij er tenminste vanaf van dat gejank.
pi_93629627
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:59 schreef DownToEarth het volgende:

[..]

Ja echt vieze wijven. Die slapen ook met schminck op.
Doet dat niet pijn aan de ogen dnek ik dan?
pi_93629628
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 10:00 schreef bb2 het volgende:
:D
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_93629629
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 10:00 schreef bb2 het volgende:
_O- _O-
pi_93629631
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:59 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Elke dag weer hoor. Als je dan zo graag goed voor je werkgever wilt over komen waar je met kindjes werkt.. Enfin.. die zullen wel geen streams kijken.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 10:00:44 #252
335246 Praatpoeder
Mama van ...
pi_93629634
quote:
Zonder een straal water? Na dat eindeloze gejank heeft ze geen douche meer nodig. Zelfvoorziening :')
pi_93629636
Ik heb zoveel medelij met Mo dat ze van mij voorlopig in het huis mag blijven zitten!!
Ook leeg
pi_93629648
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 10:00 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

:Y Het troost-NSB-meisje is al weer bezig met iemand wrijven, met haar ongewassen hoofd met make-up
Ahhh jij was erbij dat we haar voor moffenhoer uitmaakten??? })
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 4 maart 2011 @ 10:01:12 #255
54593 crew  Olga
Cheese
pi_93629649
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 10:00 schreef waxmask het volgende:

[..]

Gaan jullie samen eens ff heel snel een tree-huggen...
wtf? Omdat ik niet met de rest meelul? :') Mag ik een eigen mening hebben? :*
  vrijdag 4 maart 2011 @ 10:01:12 #256
192269 Anneloortje
Niet weer he...
pi_93629650
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:59 schreef Flow3r het volgende:
Mo jankt alweer -O-
Dat dacht ik ook, ik zeg menboobs erin.
Maaaaan het is een loverboy man die gozert.
En de hoogbegaafdheid straalt er weer vanaf.
Het is de gekte van de verslaving.
pi_93629657
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:59 schreef Flow3r het volgende:
Mo jankt alweer -O-
Ik kijk weer even, gelijk weer die jankmuil van eMo... :r
pi_93629660

Het moet niet gekker worden
  vrijdag 4 maart 2011 @ 10:01:58 #259
192269 Anneloortje
Niet weer he...
pi_93629673
Monique is de nieuwe Nadia :Y
pi_93629680
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 10:01 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]

Nu weet ik het zeker, het is ECHT een Baby Born.
In vervolg wat minder dicht bij de BBQ trouwens.
pi_93629683
Waarom troosten ze haar nog!

JA! Monique het komt door jou..
Ga je maar lekker schuldig voelen!

Ik heb 3x op Maik gestemd voor NIKS!
pi_93629684
Laura tegen Mo; je bent de mooiste meid hier qua innerlijk én uiterlijk..
  vrijdag 4 maart 2011 @ 10:02:18 #264
335246 Praatpoeder
Mama van ...
pi_93629688
quote:
[ afbeelding ]

Hier lijkt Mo op Michael Jackson -O-
  vrijdag 4 maart 2011 @ 10:02:29 #265
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_93629694
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 10:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik heb zoveel medelij met Mo dat ze van mij voorlopig in het huis mag blijven zitten!!
ik denk ook dat dat beter voor haar is ~O>
pi_93629697
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 10:01 schreef Anneloortje het volgende:
Monique is de nieuwe Nadia :Y
Wil ze ook babies on stream?
  vrijdag 4 maart 2011 @ 10:02:40 #267
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93629701
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 10:01 schreef waxmask het volgende:

[..]

Ahhh jij was erbij dat we haar voor moffenhoer uitmaakten??? })
}) offcourse >:)
Rayen 2½ jaar!
pi_93629710
Hahaha Laura; Homo's krijgen altijd de meeste stemmen
  vrijdag 4 maart 2011 @ 10:03:13 #269
192269 Anneloortje
Niet weer he...
pi_93629720
Ik stap vandaag even va Guido af en geil even op Flip *; *;
pi_93629730
quote:
[ afbeelding ]

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
  vrijdag 4 maart 2011 @ 10:03:42 #271
192269 Anneloortje
Niet weer he...
pi_93629736
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 10:02 schreef Barb_ het volgende:
Hahaha Laura; Homo's krijgen altijd de meeste stemmen
In Servio's geval "pisnicht"
pi_93629740
IT phone home? :P
pi_93629751
Ik hoop zo dat Gerard er dadelijk iets van zegt tegen Mo...
pi_93629755
Christus wat ziet Monique eruit zeg :{
  vrijdag 4 maart 2011 @ 10:04:21 #275
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93629762
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 10:02 schreef PoezeligDing het volgende:
Laura tegen Mo; je bent de mooiste meid hier qua innerlijk én uiterlijk..
Tsja die liegt wat af.

De rest van die meiden heeft ook geen ruggegraat hoor. eMo blijft maar huilen omdat iedereen zooooo meelijwekkend reageert.
Gewoon zeggen, joh reageer eens normaal er is niemand dood. Hou op met dat gejank of ik sla erop

quote:
7s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 10:00 schreef Tamaartje het volgende:
Gerard.. nee!! Denk nu eens GOED na! :'(
Huh??? :?
Rayen 2½ jaar!
pi_93629765
Ik ben werken.
Tot vannacht :W
pi_93629771
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 10:04 schreef waxmask het volgende:
Ik hoop dat ze der het zwembad in flikkeren.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 4 maart 2011 @ 10:04:57 #278
54593 crew  Olga
Cheese
pi_93629778
Tot later ergens :W
  vrijdag 4 maart 2011 @ 10:05:00 #279
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93629780
quote:
:Y Ik hoop het ook, anders zitten we een hele dag tegen die huilkop aan te krijgen
Rayen 2½ jaar!
pi_93629783
quote:
Die zalvende bullshit lijkt inderdaad niet te werken. Dus en schop onder die kont!
pi_93629788
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 10:03 schreef Anneloortje het volgende:
Ik stap vandaag even va Guido af en geil even op Flip *; *;

Hier dan
pi_93629794
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 10:04 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Huh??? :?
Hij denkt dat Jo een standin is geweest van Pamela en wil daarvoor gaan drukken :'(
pi_93629802
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 10:04 schreef Olga het volgende:
Tot later ergens :W
:W
  vrijdag 4 maart 2011 @ 10:06:29 #284
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93629834
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 10:05 schreef Tamaartje het volgende:

[..]

Hij denkt dat Jo een standin is geweest van Pamela en wil daarvoor gaan drukken :'(
Oh god Gerardje slaat door ;) jammer
Maar hij blijft BAAS _O_
Rayen 2½ jaar!
  vrijdag 4 maart 2011 @ 10:06:30 #285
192269 Anneloortje
Niet weer he...
pi_93629836
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 10:05 schreef pullup het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Hier dan
*; *;

Thanks, in real life zou hij te sportief zijn. Qua luiheid ben ik meer een Guidotype :P
pi_93629839
Ik hoop dat Alex tijdens het ontbijt even iets laat vallen van "38% is best veel toch?" :)
  vrijdag 4 maart 2011 @ 10:07:02 #287
192269 Anneloortje
Niet weer he...
pi_93629851
:7
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 10:05 schreef Tamaartje het volgende:

[..]

Dat kan er maar 1 zijn mr 24??? :7
pi_93629855
400 en 50 euro, dat is een simpele deling hoor :P
  vrijdag 4 maart 2011 @ 10:07:13 #289
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93629857
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 10:05 schreef pullup het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Hier dan
Uh nee dank je :N dat doodshoofdaapje met geen vet op zijn gezicht :P
Rayen 2½ jaar!
  vrijdag 4 maart 2011 @ 10:07:33 #290
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93629878
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 10:06 schreef R0T29 het volgende:
Ik hoop dat Alex tijdens het ontbijt even iets laat vallen van "38% is best veel toch?" :)
_O-
Rayen 2½ jaar!
  vrijdag 4 maart 2011 @ 10:07:35 #291
192269 Anneloortje
Niet weer he...
pi_93629880
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 10:06 schreef R0T29 het volgende:
En dat dan tegen :r Stervio :r
pi_93629900
Tering nog bezig met wimpers.
Waarom doen ze er geen permanente verf op.
pi_93629908
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 10:07 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Uh nee dank je :N dat doodshoofdaapje met geen vet op zijn gezicht :P

Deze beter ?
  vrijdag 4 maart 2011 @ 10:08:53 #294
192269 Anneloortje
Niet weer he...
pi_93629925
Gaat *; Flip douchen???
Trouwens als hij over Aafke heengaat dan zou ik dat niet echt smaakvol vinden...
pi_93629927
Nou Gerard dit is je kans...schreeuwen vol in der smoel...
  vrijdag 4 maart 2011 @ 10:09:06 #296
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93629933
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 10:08 schreef pullup het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Deze beter ?
^O^ Mijn dank is heel groot _O_ O+
Rayen 2½ jaar!
pi_93629939
Nou een tijd "huil" je toch enkel nog poeder denk je dan?

Die mag wel 4 liter vocht drinken
  vrijdag 4 maart 2011 @ 10:09:57 #298
192269 Anneloortje
Niet weer he...
pi_93629960
Ondertussen huilt mootje door.
Ik denk dat ze vanaav tijdens de daily de menboobstory gaan vertellen.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 10:09:58 #299
335246 Praatpoeder
Mama van ...
pi_93629962
Bij de volgende nominatie gaan ze wel na denken over het stemmen. Ze beseffen nu dat naast Alex staan, zomaar ineens een exit kan betekenen. Ben benieuwd wie ze naast hem durven te zetten de volgende nominatie ronde :P
pi_93629963
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 10:09 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

^O^ Mijn dank is heel groot _O_ O+
Hij zit er daar best stoer bij eigenlijk.
pi_93629970
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 10:09 schreef bb2 het volgende:
Nou een tijd "huil" je toch enkel nog poeder denk je dan?

Die mag wel 4 liter vocht drinken
Gezichtje verrimpeld helemaal....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')