Elke dag weer hoor. Als je dan zo graag goed voor je werkgever wilt over komen waar je met kindjes werkt.. Enfin.. die zullen wel geen streams kijken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:59 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja gatver dat viel mij ook op, ik dacht heb ik dat nou gemist dat ze zich gewassen hebben, lekker tandjes poetsen.
Nee zeg gelijk uit bed hoppa nieuwe lading erop, bah!!
Zonder een straal water? Na dat eindeloze gejank heeft ze geen douche meer nodig. Zelfvoorzieningquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Te smerig voor woorden, zonder een straal water over je gezicht/ lijf gewoon weer een nieuwe lading plamuur en parfum op je lijf smeren.
Ahhh jij was erbij dat we haar voor moffenhoer uitmaakten???quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:00 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Het troost-NSB-meisje is al weer bezig met iemand wrijven, met haar ongewassen hoofd met make-up
wtf? Omdat ik niet met de rest meelul?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
Gaan jullie samen eens ff heel snel een tree-huggen...
Dat dacht ik ook, ik zeg menboobs erin.quote:
Nu weet ik het zeker, het is ECHT een Baby Born.quote:
ik denk ook dat dat beter voor haar isquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik heb zoveel medelij met Mo dat ze van mij voorlopig in het huis mag blijven zitten!!
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:01 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ahhh jij was erbij dat we haar voor moffenhoer uitmaakten???
In Servio's geval "pisnicht"quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:02 schreef Barb_ het volgende:
Hahaha Laura; Homo's krijgen altijd de meeste stemmen
Tsja die liegt wat af.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:02 schreef PoezeligDing het volgende:
Laura tegen Mo; je bent de mooiste meid hier qua innerlijk én uiterlijk..
Huh???quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |