Geen idee.. denk het niet omdat het een gezamelijk geheim is. Ik vraag me ook af hoe het zit met de kluis als het geraden wordt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Kan Guido niet gewoon drukken dat ie het geheim van laura weet en andersom?
wie? Aake zeker?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Te smerig voor woorden, zonder een straal water over je gezicht/ lijf gewoon weer een nieuwe lading plamuur en parfum op je lijf smeren.
ze zouden eigenlijk gewoon het lef eens moeten hebben, wie weet kan de stem het wel waarderen en zijn ze meteen van die last afquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:57 schreef marky het volgende:
[..]
Geen idee.. denk het niet omdat het een gezamelijk geheim is. Ik vraag me ook af hoe het zit met de kluis als het geraden wordt.
Ja gatver dat viel mij ook op, ik dacht heb ik dat nou gemist dat ze zich gewassen hebben, lekker tandjes poetsen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Te smerig voor woorden, zonder een straal water over je gezicht/ lijf gewoon weer een nieuwe lading plamuur en parfum op je lijf smeren.
Mee eens. Ik vind haar niet hinderlijk aanwezig bij feestjes doet zo veel mogelijk mee en helpt andere zich niet al te belachelijk te maken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:57 schreef Olga het volgende:
[..]
Verantwoordelijkheidsgevoel heet dat. Daarnaast stond niet in de regels voor ze het huis ingingen dat ze zich als een dramaqueen, slet of wat dan ook moesten gedragen.
Laura, Monique... alleen Joan heeft haar lichaam onder de straal gesleept, zij slaat haar gezicht stelselmatig over.quote:
Ja echt vieze wijven. Die slapen ook met schminck op.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:59 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja gatver dat viel mij ook op, ik dacht heb ik dat nou gemist dat ze zich gewassen hebben, lekker tandjes poetsen.
Nee zeg gelijk uit bed hoppa nieuwe lading erop, bah!!
Ze komt net uit een relatiequote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:57 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Wat een wijf zeg. Geen wonder dat die geen kerel heeft.
Gaan jullie samen eens ff heel snel een tree-huggen...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:59 schreef marky het volgende:
[..]
Mee eens. Ik vind haar niet hinderlijk aanwezig bij feestjes doet zo veel mogelijk mee en helpt andere zich niet al te belachelijk te maken.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:58 schreef waxmask het volgende:
[..]
Alle vrouwen...incl perfecte Laura...
Doet dat niet pijn aan de ogen dnek ik dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:59 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Ja echt vieze wijven. Die slapen ook met schminck op.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:00 schreef bb2 het volgende:
Zou ze een Baby Born zijn waarvan het knopje is blijven hangen?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:00 schreef bb2 het volgende:
Zou ze een Baby Born zijn waarvan het knopje is blijven hangen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |