Ik snap ook niet waarom die 2 niet de brui aan dat geheim geven, of de anderen het láten raden. Je zag gisteren aan Alex, hoe snel je zonder geheim toch een volle kluis kunt krijgen. L en G, klagen al 3 weken over hun geheim.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:51 schreef Olga het volgende:
[..]
ze zei eerder deze week dat ze bang was dat A wegging ze niemand meer had behalve het fakegedoe met G
Mijn vrouw heeft lekker veel en ze zijn helemaal echt... ik zeg ik hou ervan. Liever echt dan nep.quote:
Ik ookquote:
Kan Guido niet gewoon drukken dat ie het geheim van laura weet en andersom?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom die 2 niet de brui aan dat geheim geven, of de anderen het láten raden. Je zag gisteren aan Alex, hoe snel je zonder geheim toch een volle kluis kunt krijgen. L en G, klagen al 3 weken over hun geheim.
Uiteraard liever echt natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:54 schreef marky het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft lekker veel en ze zijn helemaal echt... ik zeg ik hou ervan. Liever echt dan nep.
Kan het niet meer zien,quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:53 schreef DownToEarth het volgende:
Wat heeft die Aafke allemaal in der gezicht?
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:54 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik ookMaar goed, ik hou dan ook van echte personen.
Iemand die zich inhoudt omdat haar werk meekijkt is per definitie fake.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:54 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik ookMaar goed, ik hou dan ook van echte personen.
Is zij de enige daar met een baan?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:55 schreef waxmask het volgende:
[..]
Iemand die zich inhoudt omdat haar werk meekijkt is per definitie fake.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:54 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik ookMaar goed, ik hou dan ook van echte saaie personen.
Ik denk niet dat ze daar van de redaktie snel de kans voor krijgen en Laura is bang dat ze zonder Guido er heel snel uitgekickt wordt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom die 2 niet de brui aan dat geheim geven, of de anderen het láten raden. Je zag gisteren aan Alex, hoe snel je zonder geheim toch een volle kluis kunt krijgen. L en G, klagen al 3 weken over hun geheim.
misschien nu ze zien dat A gisteren gewoon is gebleven ondanks dat zijn geheim bekend is, ze het een zetje geven en hun geheim openbaar maken. Je weet het nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Kan Guido niet gewoon drukken dat ie het geheim van laura weet en andersom?
Zie dat eerder als goed doordacht en realiteit onder ogen zien. Het een hoeft het ander niet uit te sluitenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:55 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ze is wel het minst mediageil lijkt het. De rest fladdert maar wat, Joanne en Sharon hebben wel eigen zaak maar meer het idee dat het door iemand ander sis opgezet en zij het runnen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Is zij de enige daar met een baan?
Zelfkennis noemt men dat ook wel, ze weet zelluf wel hoe saai ze is.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:55 schreef marky het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze daar van de redaktie snel de kans voor krijgen en Laura is bang dat ze zonder Guido er heel snel uitgekickt wordt.
Verantwoordelijkheidsgevoel heet dat. Daarnaast stond niet in de regels voor ze het huis ingingen dat ze zich als een dramaqueen, slet of wat dan ook moesten gedragen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:55 schreef waxmask het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |