abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93627674

Met dank aan Studiotje de twitteraccounts die de buddies beheren:

Aafke
Alexander
Cynthia
Gerard
Guido
Joanna
Jurien
Karim
Laura
Maik
Monique
Philip
Servio
Sharon
Sofia
.

Secret Story links: Cam 1 | Cam 2 | Cam 3 | Cam 4
Directe links: Cam 1 | Cam 2 | Cam 3 | Cam 4
Overig: Alle 4 tegelijk | Mirror digitaal kanaal

FOK! en de streams tegelijk?
http://secretstory.hole1988.nl/
Met dank aan Hole1988

4 streams van aanpasbaar formaat:
http://www.spixtv.nl/

Alle vorige delen zijn hier te vinden

Direct naar het laatste COS topic? Ga naar: http://sst.trooperz.nl/
(Met dank aan BBQSausage)

OP is hier te vinden

Twitteren naar de Zendbaas @Alphons22

Zijn verklaring voor streamlocks in eerste instantie:

@alphons22 soms bij streams gaan alle 4 cams op een oog? is dat omdat wij het niet mogen zien ? #sstnl
Alphons:
@DJRetard eigenlijk alleen bij calamiteiten, ruzies en ongelukken
Sun Feb 20 2011 00:37:27 (W. Europe Standard Time) via Twitter for iPad in reply to DJRetard
@DJRetard technische storingen in huis of in verbinding..
Sun Feb 20 2011 00:37:50 (W. Europe Standard Time) via Twitter for iPad in reply to DJRetard

En dan een grote streamlock bij de bekendmaking van het raden van het eerste geheim, een aangekondigde streamlock.

Alphons zijn reactie hierop:

We luisteren veel naar jullie opmerkingen, ben erg blij met jullie support maar er moet ook een programma gemaakt worden! #sstnl
about 1 hour ago via Twitter for iPhone

De betrouwbaarheid van een zendbaas ;)
pi_93627684
fipo
pi_93627690
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 08:43 schreef superkokje het volgende:
Begrijp dat er de halve nacht Stream Locks zijn geweest.
Kwam het busje voorbij soms
Hahaha, dat dacht ik ook hoor, zou me nix verbazen als Maik nog in the house was en hij toch na alle chantagehuilbuien van Mo er nog even binnen is geweest.
pi_93627704
@marky
Het was overduidelijk dat Gerard in die situatie zichzelf in de hoek had geluld.
Geen twijfel over mogelijk.

Dat hij het vervolgens een nichtestreek noemde raakte dan ook werkelijk kant noch wal.
Servio reageerde daar helaas weer volkomen verkeerd op.
Hij had daar keihard zakelijk moeten blijven dan had hij die discussie met vlag en wimpel gewonnen.

Nu werd het een "welles-nietus" bek gevecht. (= kansloos)
Hoe meer ik leer, hoe meer ik weet, dat ik eigenlijk niks weet
pi_93627711
quote:
15s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 08:46 schreef vuurvliegje69 het volgende:

[..]

Hahaha, dat dacht ik ook hoor, zou me nix verbazen als Maik nog in the house was en hij toch na alle chantagehuilbuien van Mo er nog even binnen is geweest.
Zat eerder te dnken aan afgevoerd in dwangbuis zwaar onder de valium
pi_93627739
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 08:47 schreef bb2 het volgende:
@marky
Het was overduidelijk dat Gerard in die situatie zichzelf in de hoek had geluld.
Geen twijfel over mogelijk.

Dat hij het vervolgens een nichtestreek noemde raakte dan ook werkelijk kant noch wal.
Servio reageerde daar helaas weer volkomen verkeerd op.
Hij had daar keihard zakelijk moeten blijven dan had hij die discussie met vlag en wimpel gewonnen.

Nu werd het een "welles-nietus" bek gevecht. (= kansloos)
Servio zou weleens helemaal kansloos kunnen zijn, want zijn argumenten hangen van los zand aan elkaar. Hij sprak gisteravond Alex aan en kon zijn uitspraak niet beargumenteren. Zwak en daar zal hij op worden afgerekend. Ik ben niet meer van plan te oordelen, maar gewoon te kijken en te genieten van mensen is een spel.
pi_93627749
Hoe is het gisteren nog afgelopen zijn de stream de hele nacht aan gebleven?
Er staat niks op de site vind het echt heel raar dat ze opeens die camera's uit doen!

Zou Maik echt even terug gekomen zijn voor Monique??
pi_93627755
Fuk ziggo oog. Laptop aan dan maar.
net niet te oud
pi_93627763
Via Ziggo is nog steeds niks te zien!!
pi_93627773
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 08:49 schreef Misiuuu het volgende:
Hoe is het gisteren nog afgelopen zijn de stream de hele nacht aan gebleven?
Er staat niks op de site vind het echt heel raar dat ze opeens die camera's uit doen!

Zou Maik echt even terug gekomen zijn voor Monique??
Ik kan niets anders bedenken. Monique bleef blerren en Maik zal heus nog wel in de buurt zijn geweest. Monique heeft het goed voor elkaar gekregen denk ik
pi_93627781
Heb het gisteren niet kunnen volgen, maar Mo was/is zwaar naar de klote niet ? :D
<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>
pi_93627787
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 08:50 schreef DownToEarth het volgende:
Via Ziggo is nog steeds niks te zien!!
UPC ook niet
pi_93627794
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 08:50 schreef dasaliz het volgende:
Fuk ziggo oog. Laptop aan dan maar.
Dan krijg je dit extra te zien.

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_93627805
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 08:51 schreef kaos- het volgende:
Heb het gisteren niet kunnen volgen, maar Mo was/is zwaar naar de klote niet ? :D
Ja daar leek het op. Of het was haar manier om dr zin te krijgen.
pi_93627812
Hoe komt Alex ineens aan die centen ? :o
<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>
pi_93627818
Ben het er mee eens dat bij gerard alles van een ander vals of fout is, maar wat hij doet prima en in het kader van het spel.
Dit karaktiriseerd wat mij betreft de persoon Gerard. Ik heb vanaf het begin af aan Gerard al een gladde jongen gevonden die als hij denkt dat het voor hem noodzakelijk is, over lijken gaat. Mij verbaasd zijn gedragdan ik totaal niet. Dat neemt niet weg dat dit voor kijkers wel interessante beelden opleverd
pi_93627820
Misschien is het huis onder water gelopen van al die tranen. OH. Er is nu beeld via Ziggo.
pi_93627831
quote:
Op vrijdag 4 maart 2011 08:50 schreef vuurvliegje69 het volgende:

[..]

Ik kan niets anders bedenken. Monique
bleef blerren en Maik zal heus nog wel in de buurt zijn geweest. Monique heeft het goed voor elkaar gekregen denk ik
Dat zal ik wel oneerlijk vinden maar liever dat ze stopt met huilen.. Heletijd naar een huilende Monique kijken is ook niks! Haha!

Neee! Is op Ziggo nog niks te zien! Shit!
pi_93627832
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 08:52 schreef kaos- het volgende:
Hoe komt Alex ineens aan die centen ? :o
1500 per telefoon en 5000 omdat ze hem als enige niet kozen voor een quizspel
pi_93627840
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 08:53 schreef Misiuuu het volgende:

[..]

Dat zal ik wel oneerlijk vinden maar liever dat ze stopt met huilen.. Heletijd naar een huilende Monique kijken is ook niks! Haha!

Neee! Is op Ziggo nog niks te zien! Shit!
Ik heb het gisteren af gezet. Werd gek van dat geblèr.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 4 maart 2011 @ 08:54:24 #21
54593 crew  Olga
Cheese
pi_93627842
De vraag is niet of mo vandaag gaat janken maar wanneer
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_93627852
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 08:54 schreef Olga het volgende:
De vraag is niet of mo vandaag gaat janken maar wanneer
Het ergste is, dat iedereen dan weer van slag is, waar blijft dan mooie tv?
  vrijdag 4 maart 2011 @ 08:55:40 #23
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93627866
quote:
15s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 08:49 schreef vuurvliegje69 het volgende:

[..]

Servio zou weleens helemaal kansloos kunnen zijn, want zijn argumenten hangen van los zand aan elkaar. Hij sprak gisteravond Alex aan en kon zijn uitspraak niet beargumenteren. Zwak en daar zal hij op worden afgerekend. Ik ben niet meer van plan te oordelen, maar gewoon te kijken en te genieten van mensen is een spel.
Alex heeft idd wel een plaat voor zijn kop waar je niet doorheen beukt en dat is soms wel eens moeilijk te duiden. De manier waarop Alex altijd maar door beredeneerd om zijn gelijk te kunnen halen is in zo'n groep erg vervelend. Hij laat ook niets rusten en komt er tegen een ieder die het maar horen wil steeds op terug en probeerd zichzelf te reflecteren op andere dat is heel vervelend. Ik snap Servio echt wel ik geen fan van hem maar ik krijg wel de zelfde jeuk bij Alex. Streams gaan op mute als ik hem hoor.
pi_93627868
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 08:52 schreef superkokje het volgende:
Ben het er mee eens dat bij gerard alles van een ander vals of fout is, maar wat hij doet prima en in het kader van het spel.
Dit karaktiriseerd wat mij betreft de persoon Gerard. Ik heb vanaf het begin af aan Gerard al een gladde jongen gevonden die als hij denkt dat het voor hem noodzakelijk is, over lijken gaat. Mij verbaasd zijn gedragdan ik totaal niet. Dat neemt niet weg dat dit voor kijkers wel interessante beelden opleverd
Heb heb Gerard altijd een gladde jongen gevonden (en nog steeds).
In die zin geen haar beter.
Hoe meer ik leer, hoe meer ik weet, dat ik eigenlijk niks weet
pi_93627880
quote:
Op vrijdag 4 maart 2011 08:51 schreef kaos- het volgende:
JA! Ze heeft letterlijk van half 10 (uitslag) tot ongeveer 1 uur ( want toen kwamen de sl's) gehuild!!!! Ze was helemaal kapot en haar hartje deed zo pijn zei ze!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')