Ik denk dat Maik zelfs alweer bij zijn "oude" vriendinnetje zit en em daar al ingehangen heeft.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is echt net alsof hij dood is. Ik heb het flauwe vermoeden dat Maik Mo al bijna vergeten is.
Blijkbaar welquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:40 schreef Olga het volgende:
[..]
En die andere vrouw die op M gestemd heeft is een heilige?
En terecht. Eerst dat oeverloze domme gezeik over wat haar ouders wel niet zouden vinden dat ze het gedaan heeft met een man die ook met andere mannen geëxperimenteerd heeft. Ben wel klaar met dat wicht.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is echt net alsof hij dood is. Ik heb het flauwe vermoeden dat Maik Mo al bijna vergeten is.
En dat terwijl iedereen wist dat A een maatje van L is. Echt zum kotzenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:41 schreef superkokje het volgende:
[..]
Blijkbaar wel
En dat zij op alex gestemd heeft is normaal blijkbaar
Joanna heeft ook op Maik gestemd, en die wil nu opeens dr beste vriendin zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:39 schreef superkokje het volgende:
Zer doet het erom.
En straks kom,en de verwijten naar Laura weer. Want zij heeft op maik gestemd
Nou meisje welcome to the world
Ik weet het, dat is haar geheim!!!!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:42 schreef superkokje het volgende:
Hoe is het in vredesnaam mogelijk dat iemand 12 uur onafgebroken jankt
Ze is bang dat Maik nu een ander heeft! En haar niet meer wil.. Want nu krijgt hij heel Nederland over zich heen en ze vond dat ze zich niet goed had gedragen tegen over hem met dat bi gedoe..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:40 schreef kaos- het volgende:
Als je je meisje/vriendje weer ziet na een paar weken zal de klap idd minder zijn. Maar het feit dat hij/zij eruit moet, dat doet ff zeer. Al overdrijft ze idd wel.
Gerard en Alex.quote:
Lex en Geerquote:
En de meiden lijken dat ook toe te staan?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:42 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Joanna heeft ook op Maik gestemd, en die wil nu opeens dr beste vriendin zijn
Merci, ik wist niet dat die in een bedje lagen.quote:
Ja het lijkt wel zo..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:43 schreef Olga het volgende:
[..]
En de meiden lijken dat ook toe te staan?
Dan loop je een paar dagen achterquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Merci, ik wist niet dat die in een bedje lagen.
Die mis ik ook. En die Monique eens de wind van voren zou geven.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:45 schreef mootie het volgende:
Ik mis toch wel een Palma, die met haar misthoorn de bewoners uit bed komt schreeuwen.
L zich niet inlikken?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
Denk het ook, en omdat ze zich niet bij iedereen inlikt
Ze krijgen Varta, dat zal het probleem zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:46 schreef dasaliz het volgende:
gezellig sfeertje in de ochtend... zo spraakzaam allemaal...
maar misschien bedoelen ze met batterijen die van de bewoners zelf. Dat het eigenlijk een soort Duracel konijntjes zijn.
Wie was de tweede die A weer om de hals vloog nadat hij terugkwam? Terwijl de rest bijna niets deed?quote:
Ze zat gisteren wel heel vals over hem te praten met S hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:47 schreef Olga het volgende:
[..]
Wie was de tweede die A weer om de hals vloog nadat hij terugkwam? Terwijl de rest bijna niets deed?
Het blijft haar maatje
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:48 schreef waxmask het volgende:
Mo ziet er ook weer fris en fruitig uit...
Het is het spel denk ik. Ik zal het vandaag eens goed volgenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:48 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze zat gisteren wel heel vals over hem te praten met S hoor
LOL als Maik nog enigszins van plan was om Mo na de uitzending te blijven zien, dan is dat nu wel totaal van de baan.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:48 schreef waxmask het volgende:
Mo ziet er ook weer fris en fruitig uit...
Heeft steeds een band met A gehad, maar verteld net zo goed hoe ze over hem denkt. Verder gaat ze met iedereen op een normale manier omquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:47 schreef Olga het volgende:
[..]
Wie was de tweede die A weer om de hals vloog nadat hij terugkwam? Terwijl de rest bijna niets deed?
Het blijft haar maatje
Ik denk ook dat ze bang is als ze nu A zijn kant kiest zij weer genomineerd wordtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:49 schreef Olga het volgende:
[..]
Het is het spel denk ik. Ik zal het vandaag eens goed volgen
Juist, en dus likt ze bij elk ander.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:50 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze bang is als ze nu A zijn kant kiest zij weer genomineerd wordt
Tsja ze is gewoon een gluiperd achter al dat gekriebel. Zwakke persoonlijkheid hoor.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:48 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze zat gisteren wel heel vals over hem te praten met S hoor
Jawel, maar die snijden ook in zich zelf, dat ging Alphons net een stapje te ver.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:49 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
LOL als Maik nog enigszins van plan was om Mo na de uitzending te blijven zien, dan is dat nu wel totaal van de baan.
Hij weet nu precies wat hij gaat krijgen, een labieler mens bestaat er niet
ze zei eerder deze week dat ze bang was dat A wegging ze niemand meer had behalve het fakegedoe met Gquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:50 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze bang is als ze nu A zijn kant kiest zij weer genomineerd wordt
dat wordt ze waarschijnlijjk toch wel. En of dat met 3 of 6 stemmen is maakt dan ook niet meer uit.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:50 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
We zijn het onderhand wel gewend, en ik had het gebroken ego van Servio eigenlijk voor geen goud willen missen...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat wordt ze waarschijnlijjk toch wel. En of dat met 3 of 6 stemmen is maakt dan ook niet meer uit.
De regie bepaalt toch wie er uit gaat. dat is gister wel weer gebleken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |